-
Κανονικά τηλεφωνικά λέγοντας τον αριθμό πλαισίου θα έπρεπε να ενημερώνουν και να κλείνουν και ραντεβού.
-
Προφανώς και αυτό γίνεται από το δίκτυο Κώστα. Η επιστολή και δη σύστημενη ειναι για να ειδοποιηθούν όλοι ακόμα και όσοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Από leasing δεν γυρνάνε χιλιόμετρα ειδικά όσα γίνονται σε επίσημο δίκτυο.
Προφανώς δεν ειναι σαν απο πρώτο καλο χέρι αλλα πας καθε χρονο ή όποτε πρέπει για σερβις και στο τέλος επειδή δεν θες να σε ξεσκίσουν το ψιλόπροσεχεις.
Επίσης ο d4d δεν εχει τέτοια θέματα που να ειναι αποτρεπτικά. Σε σχεςη με οσα έχουν πωληθεί μια χαρά ειναι. Απλα το μόνο που εχει διαφορά ειναι οτι η αναγέννηση παίρνει μαλλον περισσοτερο χρονο ενω επειδή αγοραζεται απο γυναίκες πολυ το αμάξι λόγω χωρών και ορατότητας, εχει θέματα με τον τροπο οδήγησης τους και τις συνήθεις διαδρομές τους (ψώνια, παιδια σε σχολείο κλπ δηλ. Μικρές διαδρομές εντος πόλης που ειναι κακές για καθε diesel)συμφωνώ απόλυτα...........ΚΑΙ η ΤΟΥΟΤΑ πάει να καταργήσει τους diesel της!!!
-
Γενικά θα καταργηθεί το diesel... Ρύπαρη τεχνολογία όσο και να τις κρύψουν τα κουσούρια
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γενικά θα καταργηθεί το diesel... Ρύπαρη τεχνολογία όσο και να τις κρύψουν τα κουσούριαΣωστό. Αλλά για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρώτα τα υβριδικά και ηλεκτροκίνητα να μπορούν να καλύψουν τις ίδιες ανάγκες που καλύπτουν τα diesel και με παρόμοιο κόστος!
-
Για μεγάλες αποστάσεις και βαριά χρήση θα γίνεται ακόμα χρήση της υφιστάμενης τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόοδος στα υβριδικά και ηλεκτρικά θα γίνει λογικά πρώτα σε μικρότερα αυτοκίνητα με μικρότερη αναγκαία αυτονομία.
-
http://www.autoblog.gr/2016/07/14/o-siw ... hn-toyota/
-
Τα υβριδικά είναι ακριβά για την ώρα.. Κρίμα και μου αρέσει σαν αμάξι με χώρους κτλπ. . Και φεύγουν για πλάκα στις αγγελίες στο car αν και ακριβά τυχαίο;
Και το Yaris στα ίδια παίζει; -
Παιδιά καλησπέρα.
Μιας και η έρευνά μου για αγορά μεταχειρισμένου τείνει να καταλήξει σε Yaris 2ης γενιάς, βενζίνη, 1.3cc, 100bhp, θα ήθελα το feedback / τις απόψεις σας για κάποια πράγματα, και γενικότερα πάνω στις σκέψεις που έχω κάνει.
-
Ψάχνω για μοντέλο 2011 + και θα ήθελα να είναι Euro 5 με εκπομπές μέχρι 140 γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο, για τους προφανείς λόγους (χαμηλά τέλη).
-
Τα χρήματα που διαθέτω είναι μέχρι περίπου 7.700 €.
-
Θα ηθελα να ρωτήσω αν έχουν όλες οι εκδόσεις καδένα, και δισκόφρενα μπρος - πίσω.
-
Η πρόσβαση στον υπολογιστή ταξιδίου γίνεται από κάποιο διακόπτη πάνω στο car stereo, όπως σε κάποια άλλα αυτοκίνητα (π.χ. στα παλιά OPEL); Ρωτάω, διότι σκοπεύω να αλλάξω το μαμίσιο radio CD με ενα δικό μου 1 DIN και στο παλιο μου OPEL αν έκανες αυτή την αλλαγή και δεν είχες χειριστήρια στο τιμόνι, δεν μπορούσες να έχεις πρόσβαση στον υπολογιστή ταξιδίου.
-
Γενικά ποιες είναι οι αδυναμίες που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο και θα προτείνατε να τις προσέξω ιδιαιτέρως κατά τους ελέγχους που θα κάνω; Εδώ (http://www.drive.gr/posts/metaheirismeno-odigos-agoras/toyota-yaris-2005-2011) διάβασα αυτά:
Τι να προσέξω κατά την αγορά ενός Yaris;
Συμπλέκτης: Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει φάει τα ψωμιά του ή και να θορυβεί. Ελέγξτε το
Καμπίνα: Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει σπάσει η λαβή της θήκης του συνοδηγού και του οδηγού.
Φρένα: Τα φρένα του Yaris κάνουν θόρυβο, αλλά δεν επηρεάζεται η αποτελεσματικότητά τους. Καλό θα είναι να δείτε εάν έχει και φαγωμένες δισκόπλακες
Αερόσακοι: Βεβαιωθείτε ότι δεν ανάβει κάποια λυχνία ελέγχου των αερόσακωνΥπάρχει κάτι άλλο που θα ήταν καλό να έχω στο νου μου;
-
Μου έχει προκαλέσει θετική εντύπωση αυτο εδώ: http://www.car.gr/8061560-toyota-yaris-2-esp, λογω ESP, 8 αεροσακων, Start Stop και επειδή ειναι και facelift. Ξέρουμε τι ακριβώς πρόσθεσαν στο Facelift; Πάντως δεν ειναι λίγο περίεργο που έχει όλα αυτά αλλά δεν έχει προβολείς ομίχλης και χειριστηρια στο τιμόνι;
Το ότι είναι στη Λάρισα κι όχι Αθήνα (όπου και διαμένω) δεν είναι τόσο αποθαρρυντικό για μένα καθότι έχω εκεί σπίτι και φίλους και αν μια πρώτη συνομιλία με τον έμπορο (και φυσικά αφου γίνει πρώτα απο μένα έλεγχος πλαισίου / ιστορικού) με ζεστάνει, είμαι διατεθειμένος να πεταχτώ να το δω απο κοντά, κλπ. -
Βλέπω πολλοί τονίζουν την έκδοση LUNA. Ξέρει κάποιος τι περισσότερο / extra είχε όταν βγήκε;
Οποιαδήποτε άποψη / γνώμη / ενημέρωση καλοδεχούμενη !
-
-
Ο 1.33 καιει λαδια, εχε το υποψιν. Δεν ειναι ολα αλλα ειναι πολλα.
-
Από προσωπική άποψη, χωρίς να υπονοώ ότι το προσωπικό παράδειγμα υποκαθιστά τυχόν την γενικότητα, ο 1.33 τοποθετημένος σε Auris προηγούμενης γενιάς εδώ και 8 χρόνια και σχεδόν 80000 χλμ δεν μας καίει λάδι.
Θα μπορούσα να αναφέρω σίγουρα μερικά μείον για το αμάξι αυτό, αλλά κανένα που να αφορά την αξιοπιστία του κινητήρα του. -
Μαλλον πως πρεπει να ειναι ιδιος με το κορολλα που ειχα το οποιο σε 7 χρονια με 93.000χλμ δεν εκαιγε γραμμαριο ενω τωρα σε χερια φιλου εχει φτασει 250.000 κοντα
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μαλλον πως πρεπει να ειναι ιδιος με το κορολλα που ειχα το οποιο σε 7 χρονια με 93.000χλμ δεν εκαιγε γραμμαριο ενω τωρα σε χερια φιλου εχει φτασει 250.000 κονταΒασικά έχει το μπλοκ από τον 1,4vvti με κεφαλή dual vvti και μικρότερη διαδρομή.
Ο δικός σου 1.3 (και δικός μου, είχα μια corolla liftback του 98) ήταν ίσως το καλύτερο από πλευράς αξιοπιστίας μοτέρ που έβγαλε η toyotanickthetrib from tapatalk
-
Απο yaris έχω οδηγήσει την πρώτη γενιά σε 1.0 την δεύτερη σε 1.3 και 1.33.
Στο συγκεκριμένο που παρέθεσες απο Λάρισα μου κάνει πολύ για leasing καθώς έτσι ακριβώς ήταν και αυτό που είχα με αυτόν τον εξοπλισμό. Δεν έχει χειριστήρια στο τιμόνι και οι εναλλαγές στο βασικό trip computer γίνονται απο ένα κουμπί πάνω στο καντράν το οποίο μετράει χρόνο start/stop, μέση κατανάλωση, στιγμιαία και κάποια άλλα βασικά. Μπροστά απο το χειρόφρενο έχει μια θύρα aux και ένα κουμπί απενεργοποίησης του start/stop.
Νομίζω ότι έχει ιμάντα με αλλαγή στις 180000 χλμ.
Το εσωτερικό του, είναι αυτό ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου με πολλές θέσεις για μικροπράγματα, ενώ μπορείς να αυξομειώνεις τον χώρο αποσκευών έτσι όπως σε βολεύει, όπως και να έχει πάντως σε σχέση με το μήκος του οι χώροι είναι εξαιρετικοί και δεν σε προβληματίζουν. Το τιμόνι του αν και δεν λέει και πολλά ωστόσο μέσα στην πόλη σε βοηθάει πολύ έχοντας καλό κύκλο στροφής. Κατανάλωση είχα 5,4 λίτρα και 7,0 σε πόλη ( Αθήνα αλλά όχι στην Σταδίου )και περίπου μέσο όρο στο 6,0-6,4 μεικτά.
Γενικά πρόκειται για αυτοκίνητο που δεν θα σε προβληματίσει απο θέμα αξιοπιστίας και χώρων, φρένα και οδική συμπεριφορά είναι επαρκή, έχει λογική κατανάλωση, και απαράδεκτα πλαστικά στο εσωτερικό του. Ο κινητήρας του που μπορεί στο auris λογω βάρους να δυσκολεύεται, το yaris το κινεί αρκετά καλά. Κατανάλωση λαδιού δεν είχα σε κανένα yaris.
Για τα προβλήματα που αναφέρεις ο συμπλέκτης μερικές φορές μύριζε χωρίς να τον έχω ζορίσει, στο 1,3 είχα αλλάξει στις 90000 χλμ δισκόπλακες καθώς και μια ανάκληση για κολημένο γκάζι (παραλίγο να σκοτωθώ δυο φορές μέχρι να το ανακαλέσει η Toyota)
Εχε τέλος υπόψιν σου ότι yaris,corsa είναι τα αγαπημένα των leasing ,rent a car. -
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Από προσωπική άποψη, χωρίς να υπονοώ ότι το προσωπικό παράδειγμα υποκαθιστά τυχόν την γενικότητα...Τα πες ολα Και για να μαστε και δικαιοι δεν ηταν και καμια πλειοψηφια,αλιμονο, που εκαιγε απλα ειχαν παρατηρηθει και αναφερθει αρκετες περιπτωσεις. Ειναι γνωστο θεμα. Οπως π.χ. οι πρωτες παρτιδες mr2 μκ2 που εσπαγαν.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Πήρα το πρωί και ρώτησα για το αμάξι. Με διαβεβαίωσε ότι είναι από ιδιώτη, με βιβλίο service. Το αμάξι έχει καδένα και ταμπουρα πίσω.
Αριθμό πλαισίου δεν μου έδωσε, μου είπε 'από κοντά' αυτό. 'Δεν το δίνω από το τηλέφωνο για ευνόητους λόγους'. Δεν ξέρω τι εννοούσε (άλλοι όταν έψαχνα πχ για Corsa, πριν λίγο καιρό μια χαρά άνετα μου τον έδιναν - έμποροι & ιδιώτες - από τηλεφώνου).Θα επανέλθω με επιπλέον ερωτήσεις αν προκύψουν
P.s. Οι μόνες αναφορές σε χοντρά προβλήματα που βρήκα ήταν αυτές
http://thesteadywalker.blogspot.gr/2014/05/toyota-yaris.html?m=1
-
Έχει κάποιος εμπειρία σχετικά με μετατροπή του '96 starlet, σε 1.6;
-
Γιατι θες να μπλεξεις? Καντο glanza πολυ πιο ευκολα.
-
Νομίζω, πως είναι μεγαλύτερο μπλέξιμο να το κάνω turbo, αφενός, και αφετέρου προσδοκώ μια φθηνή (και διακριτική) μετατροπή.
-
Αν παρεις glanza θ αγορασεις τροπετο, οχι πασαλειματα και ολα ειναι πιο ευκολα μετα. Για αυτο που θες δε μπορω να σε βοηθησω αλλα μου φανηκε μπλεξιμο. Ο 1.6 εχεις σκεφτει οτι θα ναι πιο βαρυς και στο σασσι του starlet θα χεις κατανομη οτι ναι? Θα μου πεις μονο ευθεια παει ετσι κι αλλιως αυτο.
TOYOTA FORUM