Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Bmw 316 e46 2003 vs Bmw 316 e90 2006 (για φοιτητή)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Bmw 316 e46 2003 vs Bmw 316 e90 2006 (για φοιτητή)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    11
    1682
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johny043 last edited by

      Γεια σας και καλησπέρα στην παρέα του φόρουμ! Όπως καταλαβαίνετε και απο τον τίτλο θα ηθελα την γνώμη σας για πιο απο τα δυο αμάξια αποτελεί την καλύτερη επιλογή για έναν φοιτητή. Αν βγάλουμε στην απέξω τα έξοδα για τα καύσιμα (μελλοντική τοποθέτηση αερίου) ποιο απο τα δυο εχει τα λιγότερα έξοδα συντήρησης ; Επισης μήπως η 316 του 2006 ειναι λιγο υπερβολική αμάξι για έναν φοιτητή καθώς ειναι 4 πόρτο οικογενειακό ; Βγάζουν συχνά προβλήματα τα συγκεκριμένα ; Το αμάξι θα το χω για να πηγενοερχομαι σχολή , βόλτα μέσα στην πολη αλλα και για καμια εκδρομουλα. Επισης να πω οτι γενικότερα δεν με ενδιαφέρει το γκάζι αλλα η ομορφιά (δηλαδή bmw )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johny043 last edited by

        Γεια σας και καλησπέρα στην παρέα του φόρουμ! Όπως καταλαβαίνετε και απο τον τίτλο θα ηθελα την γνώμη σας για πιο απο τα δυο αμάξια αποτελεί την καλύτερη επιλογή για έναν φοιτητή. Αν βγάλουμε στην απέξω τα έξοδα για τα καύσιμα (μελλοντική τοποθέτηση αερίου) ποιο απο τα δυο εχει τα λιγότερα έξοδα συντήρησης ; Επισης μήπως η 316 του 2006 ειναι λιγο υπερβολική αμάξι για έναν φοιτητή καθώς ειναι 4 πόρτο οικογενειακό ; Βγάζουν συχνά προβλήματα τα συγκεκριμένα ; Το αμάξι θα το χω για να πηγενοερχομαι σχολή , βόλτα μέσα στην πολη αλλα και για καμια εκδρομουλα. Επισης να πω οτι γενικότερα δεν με ενδιαφέρει το γκάζι αλλα η ομορφιά (δηλαδή bmw )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johny043 last edited by

          Γεια σας και καλησπέρα στην παρέα του φόρουμ! Όπως καταλαβαίνετε και απο τον τίτλο θα ηθελα την γνώμη σας για πιο απο τα δυο αμάξια αποτελεί την καλύτερη επιλογή για έναν φοιτητή. Αν βγάλουμε στην απέξω τα έξοδα για τα καύσιμα (μελλοντική τοποθέτηση αερίου) ποιο απο τα δυο εχει τα λιγότερα έξοδα συντήρησης ; Επισης μήπως η 316 του 2006 ειναι λιγο υπερβολική αμάξι για έναν φοιτητή καθώς ειναι 4 πόρτο οικογενειακό ; Βγάζουν συχνά προβλήματα τα συγκεκριμένα ; Το αμάξι θα το χω για να πηγενοερχομαι σχολή , βόλτα μέσα στην πολη αλλα και για καμια εκδρομουλα. Επισης να πω οτι γενικότερα δεν με ενδιαφέρει το γκάζι αλλα η ομορφιά (δηλαδή bmw )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Αέριο σε κανένα απο τα δυο...θα κανει ζημια στο μοτέρ.

            Εαν τα οικονομικα στο επιτρέπουν πας σε Ε90 ως νεοτερο μοντέλο.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikos-golf last edited by

              Αμα εισαι σε καμια Αθηνα ή Θεσ/κη δε θα σε βολεψει. Γενικα μεσα σε κινηση δεν...
              Εσυ ομως ξερεις καλυτερα.
              Θα μπουν κι αλλοι και θα σου πουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kapami last edited by

                Και μονο το ζορι που εχεις να φας στο παρκαρισμα ως νεος οδηγος που προφανως εισαι, δεν αξιζει τον κοπο. Λογω βαρους και πισωκινησης να εισαι προετοιμασμενος να γινεις κολλητος με τον βενζινα.
                Κοιτα καλυτερα για 116i που ειναι πισωκινητο και πιο ευκολα διαχειρισιμο σε περιβαλλον πολης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johny043 last edited by

                  Καταρχήν ευχαριστώ για τις απάντησεις σας μου ξεκαθαρίσατε αρκετά το τοπίο . Καλύτερα e90 απο e46 αλλα αφου η τοποθέτηση αερίου θα κανει στο μοτέρ ζημιά η καλύτερη επιλογή θα ήταν όπως ειπε και ο kapami μια 116ι. 4πορτη ή 2πορτη ομως;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kapami last edited by

                    Ο χρήστης johny043 έγραψε:
                    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απάντησεις σας μου ξεκαθαρίσατε αρκετά το τοπίο . Καλύτερα e90 απο e46 αλλα αφου η τοποθέτηση αερίου θα κανει στο μοτέρ ζημιά η καλύτερη επιλογή θα ήταν όπως ειπε και ο kapami μια 116ι. 4πορτη ή 2πορτη ομως;

                    Εχω ζησει με 2πορτο για 7 χρονια (Golf V) και απλως ακυρωνε την πρακτικοτητα του αυτοκινητου εντελως.
                    Το χειροτερο μου ηταν οταν επρεπε να κατεβασω κοσμο απο τις πισω θεσεις σταματημενος καπου προχειρα. Βασιζομουν στην ικανοτητα (η μη) του συνοδηγου να σπρωξει το καθισμα και του πισω να σηκωσει τον κ@λο του να βγει απο το αμαξι περνώντας αναμεσα στο Β pillar και το καθισμα του συνοδηγου. Εχω φαει κορνες και καντηλια απο τους πισω για καταστασεις που με 4πορτο δε θα υπηρχαν. Το 3πορτο μου προκαλεσε αρκετο αγχος και νευρα χωρις λογο, οποτε εκτοτε αποφασισα οτι αν δεν εχω καθαρο 2θεσιο (πού λεφτα για τετοια ) αν οδηγαω αμαξι με πισω θεσεις ΠΡΕΠΕΙ να εχει πισω πορτες!

                    Γενικα οσοι ξερω που ειχαν 3πορτο, δεν ξαναγορασαν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas-qashqai last edited by

                      Αφού σε ενδιαφέρει η ομορφιά μείνε στις αρχικές σου επιλογές και άσε τη σειρά 1
                      Νέος είσαι, θα παρκάρεις λίγο πιο μακρυά και θα περπατάς
                      Η e90 είναι πιο όμορφη ειδικά εσωτερικά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • greg_ce
                        greg_ce last edited by

                        ‘Ήθελα να μεταφέρω την εμπειρία μου σε σχέση με την αξιοπιστία και τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισα ως ιδιοκτήτης μιας BMW E90 LCI με ημερομηνία πρώτης άδειας τον 4ο του 2009.
                        • Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο από την BMW Σφακιανάκης τον Απρίλιο του 2009.
                        • Τον Σεπτέμβριο του 2010 με ένδειξη χιλιομετρητή 13285 Km, ενώ βρισκόμουν σε επαγγελματικό ταξίδι στα Καλάβρυτα, το τιμόνι του αυτοκινήτου ήταν αδύνατο να το στρίψεις, παρά μόνο καταβάλλοντας τεράστια δύναμη. Αφού το άφησα για περίπου 2 ώρες μέχρι να ολοκληρώσω την εργασία μου, όταν έβαλα μπροστά τον κινητήρα του αυτοκινήτου αυτό επανήλθε στην φυσιολογική του λειτουργία. Οδήγησα λοιπόν για 210 Km μέχρι την Αθήνα και μόλις σταμάτησα στο πρώτο φανάρι και απενεργοποιήθηκε ο κινητήρας με τη λειτουργία AUTO START and STOP στη συνέχεια παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα. Μετά την επίσκεψή μου στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης επί της Λεωφόρου Λαυρίου, διαπιστώθηκε ότι έπρεπε να αλλαχτεί η κρεμαγιέρα. Αφού ως ανταλλακτικό παραγγέλθηκε στη Γερμανία, τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο στο πλαίσιο της εγγύησης χωρίς δική μου επιβάρυνση. Ωστόσο ο χρόνος επιδιόρθωσης ανήλθε σε 10 ημέρες, ενώ στο διάστημα αυτό μου είχε παραχωρηθεί από την BMW ένα MINI ONE.
                        • Τον Μάρτιο του 2012 με ένδειξη χιλιομετρητή 28457 Km ο κινητήρας του αυτοκινήτου άρχισε να κάνει διακοπές και να ρετάρει, ενώ δεν είχε δύναμη να ανέβει το κεκλιμένο επίπεδο του χώρου στάθμευσης. Μετά την επίσκεψή μου στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, διαπιστώθηκε ότι απαιτείται η αντικατάσταση των τεσσάρων πολλαπλασιαστών και των τεσσάρων σπινθηριστών. Η οικονομική μου επιβάρυνση περιορίστηκε μόνο στους σπινθηριστές και στην εργασία αντικατάστασής τους, ενώ οι πολλαπλασιαστές τοποθετήθηκαν δωρεάν, ύστερα από αίτημά μου προς την BMW HELLAS.
                        • Τον Οκτώβριο του 2012 με ένδειξη χιλιομετρητή 33510 Km στο προγραμματισμένο SERVICE του αυτοκινήτου, αλλάχτηκαν εκ νέου οι πολλαπλασιαστές, στο πλαίσιο καμπάνιας της BMW, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα του εν λόγω μοντέλου.
                        • Τον Ιούλιο του 2016 με ένδειξη χιλιομετρητή 54212 Km, ο κινητήρας του αυτοκινήτου άρχισε πάλι να κάνει διακοπές και να ρετάρει. Επίσκεψη ξανά στο SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, όπου διεγνώσθη αφλογιστία στον 3ο κύλινδρο, πρόβλημα στο αντίστοιχο ακροφύσιο ψεκασμού καυσίμου και πρόβλημα στον αισθητήρα NOx. Σε ερώτησή μου αν η δυσλειτουργία του κινητήρα οφείλονταν και στις 3εις βλάβες που διεγνώσθησαν, μου απάντησαν ότι το διαγνωστικό TEST τους δείχνει ότι απαιτείται να αλλαχτούν όλα τα ανωτέρω. Επέμεινα γιατί μου φάνηκε αδιανόητο να προκύπτουν ταυτόχρονα τόσα προβλήματα σε λειτουργικά εξαρτήματα του κινητήρα που κάποια απ’ αυτά δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα το ακροφύσιο ψεκασμού καυσίμου δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει την ίδια στιγμή πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή, μιας και η λειτουργία τους είναι ανεξάρτητη. Για δε τον αισθητήρα NOx ήταν λογικό η διάγνωση να δείχνει πρόβλημα μιας και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε μέχρι το πλησιέστερο SERVICE σύμφωνα με τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης, ενώ υπήρχε ατελής καύση στον ένα κύλινδρο, συνεπώς επιβάρυνε τον αισθητήρα. Η εντολή μου προς το SERVICE ήταν λοιπόν να αντικατασταθεί ο ελαττωματικός πολλαπλασιαστής και εφόσον αυτό δεν αποκαταστήσει το πρόβλημα να προχωρήσουμε σε περαιτέρω ενέργειες. Τους ανέφερα δε ότι θα αιτηθώ από την BMW HELLAS την δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω ανταλλακτικού, ενώ μου αντιπρότειναν να αιτηθώ το σύνολο των βλαβών που είχαν διαγνώσει. Τελικά η BMW HELLAS δέχτηκε την δωρεάν παροχή μόνο του πολλαπλασιαστή ως ανταλλακτικού, ενώ επιβαρύνθηκα με το κόστος της εργασίας και διάγνωσης 30 € +ΦΠΑ και επίσης την αλλαγή μίας λάμπας στα πίσω φώτα. Σύνολο 44,34 €. Μετά την αντικατάστασή του, το αυτοκίνητου λειτούργησε άψογα και δεν απαιτήθηκαν οι επιπλέον εργασίες που είχαν διαγνώσει. Ωστόσο ο χρόνος επιδιόρθωσης ανήλθε σε 10 ημέρες, ενώ στο διάστημα αυτό μου είχε παραχωρηθεί μία BMW 116i. Όταν με ειδοποίησαν από το SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι να παραλάβω το αυτοκίνητο, αυτό ήταν χτυπημένο στο αριστερό μέρος του πίσω προφυλαχτήρα. Το χτύπημα πιθανόν να προήλθε από κάποιο άλλο αυτοκίνητο της περιοχής μιας και η στάθμευση των αυτοκινήτων κατά την διάρκεια της ημέρας γίνεται στους δημόσιους δρόμους γύρωθε του συνεργείου. Ωστόσο αναγνώρισαν τη ζημιά και στο δελτίο της εντολής επισκευής μου έγραψε ο Προϊστάμενος του συνεργείου ότι «Αναλαμβάνουμε την επισκευή όποτε το επιλέξει ο πελάτης». Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι η καμένη λάμπα ενώ χρεώθηκε ως ανταλλακτικό και εργασία 7,14 € δεν αντικαταστάθηκε και μια ημέρα μετά άναψε στο ταμπλό πάλι το διαγνωστικό για καμένη λάμπα. Αυτή τη φορά, αφού διαπίστωσα ότι δεν είχε αλλαχτεί καμία λάμπα μιας και ήταν όλες της ίδιας παλαιότητας, πήγα στο βενζινάδικο και πήρα μία λάμπα ίδια με 0,80 € και την τοποθέτησα μόνος μου στη θέση της καμένης.
                        • Βγαίνοντας λοιπόν από το SERVICE της BMW Σφακιανάκης στο Μαρούσι, είχα μέσα μου μία έκδηλη ανησυχία μήπως το αυτοκίνητο μου παρουσιάσει νέα βλάβη και μάλιστα σε κάποιο απομακρυσμένο σημείο. Λόγω αυτής της ανασφάλειας που μου δημιουργήθηκε πήρα την απόφασή να το ξεφορτωθώ με κάθε τρόπο. Πήγα ακριβώς απέναντι στην KARENTA με πρόθεση να το ανταλλάξω με το καινούργιο TIGUAN. Η συμφωνία έκλεισε εντός ½ ώρας και αφού έκανα TEST DRIVE στο TIGUAN 1.4 TSI 125 PS και στο TOURAN 1.6 TDI, κατέληξα στο βενζινοκίνητο, ενώ παρέδωσα την BMW μετά από 2 ημέρες…
                        Αναμένω πλέον το καινούργιο αυτοκίνητο και μετρώ αντίστροφα για 100 ακόμα ημέρες…

                        Υ.Γ Η αρχική μου σκέψη για νέο αυτοκίνητο ήταν η BMW X1, όμως η τελευταία επίσκεψη στο συνεργείο της BMW με απομάκρυνε απ’ αυτή την επιλογή !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          adensa last edited by

                          Απο την Σκύλα στην Χάρυβδη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης kapami έγραψε:

                            Καταρχήν ευχαριστώ για τις απάντησεις σας μου ξεκαθαρίσατε αρκετά το τοπίο . Καλύτερα e90 απο e46 αλλα αφου η τοποθέτηση αερίου θα κανει στο μοτέρ ζημιά η καλύτερη επιλογή θα ήταν όπως ειπε και ο kapami μια 116ι. 4πορτη ή 2πορτη ομως;

                            Εχω ζησει με 2πορτο για 7 χρονια (Golf V) και απλως ακυρωνε την πρακτικοτητα του αυτοκινητου εντελως.
                            Το χειροτερο μου ηταν οταν επρεπε να κατεβασω κοσμο απο τις πισω θεσεις σταματημενος καπου προχειρα. Βασιζομουν στην ικανοτητα (η μη) του συνοδηγου να σπρωξει το καθισμα και του πισω να σηκωσει τον κ@λο του να βγει απο το αμαξι περνώντας αναμεσα στο Β pillar και το καθισμα του συνοδηγου. Εχω φαει κορνες και καντηλια απο τους πισω για καταστασεις που με 4πορτο δε θα υπηρχαν. Το 3πορτο μου προκαλεσε αρκετο αγχος και νευρα χωρις λογο, οποτε εκτοτε αποφασισα οτι αν δεν εχω καθαρο 2θεσιο (πού λεφτα για τετοια ) αν οδηγαω αμαξι με πισω θεσεις ΠΡΕΠΕΙ να εχει πισω πορτες!

                            Γενικα οσοι ξερω που ειχαν 3πορτο, δεν ξαναγορασαν.

                            Αυτό ενδιαφέρει μόνο αν κουβαλάς συχνά άτομα πίσω. Στα δικά μου δίθυρα/τρίθυρα δεν θυμάμαι πόσα χρόνια πέρασαν από τότε που μπήκε πίσω άνθρωπος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr