-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?Μια λεξη.
Ιπποδυναμη... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?
Μια λεξη.
Ιπποδυναμη...Δλδ κάποιος με ford fiesta st 180ps 20.000€ Θα πληρώνει περισσότερο απο κάποιον με bmw σειρά 5 170ps 60.000€
-
Οπως και να χει θα πληρωνουν αρκετα περισσοτερο απο το μπαρμπα με w124 του '89 επειδη ειναι 2λιτρη. Πολυ πιο δικαιο συστημα να ειναι επικεντρο η ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα και φυσικα οπως παρατηρεις επιπλεον διαχωρισμος αναλογως ετους-εργοστασιακης-ρυπων ,χωρις απαραιτητα και των τριων ορων μαζι, επιβαλλεται.
-
Μια ιδέα, πχ για 10 χρόνια απο την αγορα τελη βαση τιμης αγοράς και μετα βαση ρύπων.
-
Άλλη ιδέα, καθόλου τελη κυκλοφοριας και αύξηση τελών-φόρων σε ασφάλειες,ΚΤΕΟ,καύσιμα.
-
Πιστευω πως με τους σχιζοφρενεις που μας κυβερνουν, δεν υπαρχει δικαιο συστημα φορολογησης. Αυτο που βλεπω εγω ειναι πως δεν πρεπει να πηγαινεις με τους πολλους.Αποφευγετε το κοπαδι...εκει βαρανε. Μια με τα διλιτρα (οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω) μια με τα υβριδικα, μια με τα πετρελαιοκινητα...οι τυποι ειναι αδιστακτοι. Μολις η αγορα γεμισει με καποιο ''νεο οικονομικο-σωτηριο'' αμαξι του γ@μανε το σπιτι στη φορολογια. Οποιος πεφτει στην παγιδα και προσπαθει να τους ακολουθησει, χανει 5πλασια απ το να κρατουσε το αρχικο του αυτοκινητο. Μου θυμιζει τον Μικρουτσικο στο ''μεγαλο παζαρι'' η ολη φαση,με κουρτινες κλπ, απλα παντου εχει ζονκ
-
Προφανως και οποιος παει οπου φυσσαει ενω δεν υπαρχει λογος ουσιαστικος για αλλαγη και το αντεχει οικονομικα αυτο που εχει τη πληρωνει στο τελος ακριβοτερα. Τα χουμε πει πολλες φορες. Ανθρωποι που πηραν ντιζελ π.χ. ενω ειχαν αμαξι συχρονο που τους υπερκαλυπτε και ενω κανουν λιγα χιλιομετρα το χρονο. Χωρις αυτο να σημαινει οτι τους αξιζει η αλητεια που ζουμε με τα τελη δεκαετιες τωρα, αλλα και λιγο μυαλο...
-
Το πιο σωστό είναι να μπει στα καύσιμα ένα μικρό τέλος.. Και τα τέλη να γίνουν για όλους 50 ευρώ.
Έτσι θα κυκλοφορήσουν όλα τα παρατημένα, θα κάνουν σέρβις, κτεο, λάστιχα, ασφάλεια (ή έστω κάποια από αυτά). Όποιος κυκλοφορεί πολύ και ρυπαίνει πολύ θα πληρώνει περισσότερο.
Το θέμα είναι πως δεν τους έχεις εμπιστοσύνη. Μπορεί να το κάνουν για ένα χρόνο και Του χρόνου να αυξήσουν πάλι στο θεό τα τέλη και να αφήσουν και το τέλος στα καύσιμα..
-
Αυτο παντως που τα ντιζελ πληρώνουν λιγότερο(η και καθόλου) απο τα βενζινοκίνητα δεν ειναι 'δίκαιο'.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Το πιο σωστό είναι να μπει στα καύσιμα ένα μικρό τέλος.. Και τα τέλη να γίνουν για όλους 50 ευρώ.Έτσι θα κυκλοφορήσουν όλα τα παρατημένα, θα κάνουν σέρβις, κτεο, λάστιχα, ασφάλεια (ή έστω κάποια από αυτά). Όποιος κυκλοφορεί πολύ και ρυπαίνει πολύ θα πληρώνει περισσότερο.
Το θέμα είναι πως δεν τους έχεις εμπιστοσύνη. Μπορεί να το κάνουν για ένα χρόνο και Του χρόνου να αυξήσουν πάλι στο θεό τα τέλη και να αφήσουν και το τέλος στα καύσιμα..
Θα διαφωνήσω με την πρόταση για ακριβότερα καύσιμα. Ήδη τα καύσιμα μας ειναι απίστευτα ακριβά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κατά αρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουν αν θα είναι τέλη οι επιπλέον φόροι.
Έτσι όπως είναι τώρα και ιδίως όπως λένε ότι θα γίνει είναι καθαρά φοροκατασταση. Μετα πρεπει να ξεκαθαρίσουν από τι θα εξαρτώνται τα τέλη.
Από την χρήση των δρόμων ή από την επιβάρυνση του περιβαλλοντος.
Αν είναι από την χρήση θα πρέπει όλοι να πληρώνουν στάνταρ ένα μικρό αντίτιμο και μετά όλες οι επιβαρύνσεις να μπουν στα καύσιμα.
Αν είναι από το περιβάλλον θα πρέπει μετά να έχει να κάνει με τους ρύπους....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βλεπω ξανα ο καθενας γραφει το κοντο του και το μακρυ του για τα τελη. Οπως αναφερθηκε η βενζινη ειναι απο τις ακριβοτερες στην Ευρωπη και δεν αντεχει αλλη επιβαρυνση, ασχετα και αν ερχεται ακομα μια σε λιγο καιρο. Αντιθετα το ντηζελ εξναι φθηνοτερο και θα πρεπει να ανεβει και να πλησιασει την τιμη της βενζινης. Τα ντηζελ επιβαρυνουν το περιβαλλον περισσοτερο απο βενζινη γιαυτο εχουν φιλτρα κλπ αρα θα επρεπε να πληρωνουν επιπροσθετο τελος. Τελος, ισως θα πρεπει να πεσουν τα τελη στα παλαιοτερα αυτοκινητα αν και αυτο εχει το ρισκο να κυκλοφορουν πολυ τα παλια με οτι αυτο συνεπαγεται για ρυπους και ασφαλεια.
Τεσπα, σεναριο που να μην υπαρχουν τελη στην Ελλαδα και Ευρωπη δεν υπαρχει οποτε ας το ξεχασουν οσοι προτεινουν κατι τετοιο. Πχ τα τελη της Μ Βρεττανιας ειναι παρομοια με τα Ελληνικα και αυτα αλλαζουν και καθε 3-4 χρονια οπως εδω. Στην Ιταλια υπαρχει επιπροσθετο τελος για αμαξια μεγαλης ιπποδυναμης πχ ενα Nissan GTR εχει 6000 τον χρονο τελη, νομιζω εδω ειναι φθηνοτερα χαχα...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Βλεπω ξανα ο καθενας γραφει το κοντο του και το μακρυ του για τα τελη. Οπως αναφερθηκε η βενζινη ειναι απο τις ακριβοτερες στην Ευρωπη και δεν αντεχει αλλη επιβαρυνση, ασχετα και αν ερχεται ακομα μια σε λιγο καιρο. Αντιθετα το ντηζελ εξναι φθηνοτερο και θα πρεπει να ανεβει και να πλησιασει την τιμη της βενζινης. Τα ντηζελ επιβαρυνουν το περιβαλλον περισσοτερο απο βενζινη γιαυτο εχουν φιλτρα κλπ αρα θα επρεπε να πληρωνουν επιπροσθετο τελος. Τελος, ισως θα πρεπει να πεσουν τα τελη στα παλαιοτερα αυτοκινητα αν και αυτο εχει το ρισκο να κυκλοφορουν πολυ τα παλια με οτι αυτο συνεπαγεται για ρυπους και ασφαλεια.Τεσπα, σεναριο που να μην υπαρχουν τελη στην Ελλαδα και Ευρωπη δεν υπαρχει οποτε ας το ξεχασουν οσοι προτεινουν κατι τετοιο. Πχ τα τελη της Μ Βρεττανιας ειναι παρομοια με τα Ελληνικα και αυτα αλλαζουν και καθε 3-4 χρονια οπως εδω. Στην Ιταλια υπαρχει επιπροσθετο τελος για αμαξια μεγαλης ιπποδυναμης πχ ενα Nissan GTR εχει 6000 τον χρονο τελη, νομιζω εδω ειναι φθηνοτερα χαχα...
Εσύ δηλαδή δεν λες το μακρύ και το κοντό σου? Άλλη φορά πριν γράψουμε θα σου πάρουμε την άδεια...
-
Wantone χαλάρωσε λίγο ρε συ.
Για αυτό δεν είμαστε εδω; για να γράφει ο καθένας την γνώμη του;
Εσύ δηλαδή τι έγραψες;Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω εγραψα τι συμβαινει στις υπολοιπες χωρες της ΕΕ (σε αυτες που ξερω τουλαχιστον). Δεν εγραψα τι θα ηθελα και τι με συμφερει (προφανως αν εγραφα ετσι θα εγραφα να μην πληρωνω καθολου φορους και να τους πληρωνουν οι διπλανοι μου).
-
Δεν έγραψε κάνεις να τους πληρώνουν οι διπλανοί.
Αν έτσι το καταλαβες είσαι λάθος.
Διάβασε πιο προσεκτικά.
Πληροφοριακά επίσης στην Γερμανία τα τέλη πάνε όπως λέω. ..Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως πανε δηλαδη?
-
Γενικα τα τελη,καθε χωρα τα αντιλαμβανεται διαφορετικα γιαυτο και δεν εχει υπαρξει μεχρι τωρα καποιο ενιαιο συστημα που να ισχυει πανευρωπακια,ενας αχταρμας που περιλαμβανει τα κυβικα,τους ρυπους,την ιπποδυναμη,τα χιλιομετρα.
Εδω η κυβερνηση ας πουμε μπορει πολυ ευκολα αν θελει να μαζεψει λεφτα,να βαλει ενα πρασινο τελος,να μειωσει το οριο απο 90Co2,στα 80Co2,να τα παρει με φορο απο τα καυσιμα,δηλαδη οι τροποι για να δικαιολογηθει το χαρατσι στο αυτοκινητο ειναι αρκετοι.
Δεν υπαρχει σταθερο συστημα,παιρνεις ενα αυτοκινητο με τα σημερινα δεδομενα και σε 2 χρονια πληρωνεις νταβατζιλικια απο το πουθενα,που δεν μπορουσες να τα ξερεις,ουτε να τα προβλεψεις,ουτε να τα υπολογισεις.
Tο 2015 πηρα ενα 1.0αρι ecoboost με ρυπους 99Co2,δεν πληρωνε το αυτοκινητο αυτο τοτε τελη,απο τα λιγα βενζινοκινητα που ειχαν κατω απο 100Co2,το 1.2TSI πληρωνε ας πουμε 105 ευρω περιπου,τωρα το 1.0αρι αυτο πληρωνει 90 ευρω τελη και πιθανον 100 ευρω αν ερθει αυξηση στα νεα τελη.
Σημερα,θα πας να αγορασεις ενα diesel,που εχει επικρατησει,ειναι της μοδας,εχει αρκετα πλεονεκτηματα κλπ,μετα απο 1-2 χρονια μπορει να βρεθεις να πληρωνεις ενα πρασινο τελος,να ανεβασουν το τεκμηριο του,το αυτοκινητο ειναι πλεον λαχειο,δεν μπορεις να υπολογισεις ακριβη παγια εξοδα.
-
Χθες υπολογίσαμε ποσο θα πληρώσει ένας φίλος με Α3 1,8t Quattro αν τελικά επικρατήσει το σενάριο οτι αυτοκίνητα πριν το 10 θα πληρώσουν βάση ρύπων. Ο υπολογισμός σύμφωνα με τους ρύπους και το σημερινή χρέωση ρύπων/€ βγάζει λογαριασμό 440€.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To audi εχει τόσο χαμηλούς ρύπους?
Τέλη κυκλοφορίας