-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.αυτο λεω κι εγω.
με τους ρυπους θα ελαφρυνθουν ολα (σχεδον) τα τα παραλογα φορολογουμενα >2000κ.εκ.απο την άλλη θα επιβαρυνθουν (λιγο ή περισσοτερο) τα περισσοτερα μικρα-μεσαια, μαλλον τα μικρα γιατι καποια 1600αρια και 1800αρια μαλλον θα πεσουν λιγο.
κοντος ψαλμος αλληλούια, σε κανα διμηνο το πολυ θα ξερουμε στα σιγουρα, για την ωρα ας παμε να πληρωσουμε τον ΕΝΦΙΑ
-
Απ το κακό στο χειρότερο πάσι η κατάσταση. Δεν ειναι μόνο το μέτρο ως μέτρο, ειναι η αβεβαιότητα. Σήμερα κάνουν κατι και μετά απο κάποιους μήνες το αλλάζουν. Δε μπορείς να κανεις ενα προγραμματισμό, δε μπορείς να σαι σίγουρος για τίποτα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.
Δεδομένα υπάρχουν από το 2002: http://www.yme.gr/index.php?tid=1054
Ακούγεται έντονα ότι θα το πάνε από 1/1/2007.
Επίσης ακούγεται έντονα ότι θα ρίξουν τα ψηλά τέλη (στα 2 λίτρα και πάνω) στα πιο παλιά από τότε, ώστε να επιστρέψουν μερικά σε κίνηση (παρότι θα παραμείνουν με βάση τα κυβικά).Πολύ καλό
δε το ήξερα
Αρα κακώς δεν έχουν πάει φυλακή. Μας φορολογούν αδίκως εδω και πολύ καιρό λοιπόν. Ψευτες πάλι λοιπόν -
Αν δεν ειναι τυπωμενο κατι στην αδεια κυκλοφοριας δεν θα μπορεσει να χρησιμοποιηθει για φορολογια.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Θυμίζω ότι εγώ πριν είχα CX7, το οποίο αναγκάστηκα να πουλήσω ακριβώς γιατί φορτώθηκα με τέλη, φόρους και τεκμήρια που επίσης δεν γνώριζα όταν αγόρασα. Και φυσικά το 'σκότωσα' ακριβώς λόγω αυτών των επιβαρύνσεων. Και αγόρασα ένα 1600αρι για να πληρώνω πιο λογικά ποσά, και πήρα το Fiesta λόγω -και- των μηδενικών τελών....και τώρα ξαφνικά μου διπλασιάζουν τα τέλη ακριβώς όπως πριν είχαν σχεδόν τετραπλασιάσει το κόστος χρήσης του CX7...Άρα εγώ προσωπικά όχι μόνο έχω φάει στη μούρη (για να μην πω κάπου αλλού ) την υπερφορολόγηση που λες (απάτη #1), αλλά ΚΑΙ την αύξηση των -πρώην- μηδενικών τελών (απάτη #2) αλλά ΚΑΙ την αυθαίρετη αύξηση των -πρώην- λογικών τελών και στα χαμηλά κυβικά (απάτη #3).
Νομίζω φτάνουν οι απάτες, δεν θέλω άλλες, ευχαριστώ....
Μα γιατί μας παραξενεύει όλο αυτό...τώρα θα τους μάθουμε;
Η λογική είναι απλή και καθαρά φοροεισπρακτική:τα παίρνουμε από εκεί που υπάρχει ''μαρούλι''.Το 2007 είχαν δώσει το ελεύθερο να πάρουν όλοι όποιο αμάξι γουστάρουν μέχρι 50.000€ χωρίς τεκμήριο και μετά από λίγα χρόνια που γέμισε η αγορά με δίλιτρα-τρίλιτρα, φορολόγησαν με εξωπραγματική φορολογία τα αμάξια αυτά.
Τώρα που η αγορά γέμισε με μικρά-μικρομεσαία και πωλούνται ελάχιστα >2000cc, η λογική(του παραλόγου) τους
επιτάσσει να τσεκουρώσουν αυτά και φυσικά τα εξίσου πολλά πετρελαιοκίνητα που δεν πλήρωναν μέχρι τώρα τέλη.
Αν αύριο πάμε όλοι να τα πετάξουμε και κυκλοφορούμε με πατίνια και ποδήλατο,είναι ικανοί να φορολογήσουν τις ακτίνες του ποδηλάτου και τα ροδάκια από το πατίνι. -
Μα σου φορολογούν το σπίτι στο χωριό.
Ο μόνος που δε πληρώνει φόρο για το σπίτι στο χωριό ειναι η ΕΤ3 -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μα σου φορολογούν το σπίτι στο χωριό.
Ο μόνος που δε πληρώνει φόρο για το σπίτι στο χωριό ειναι η ΕΤ3 -
Οσο δυσκολο κι αν ακουγεται, θα πρεπει να καταλαβουμε οτι στη Ελλαδα δεν υπαρχει και δεν θα υπαρξει αμεσα
δικαιο φορολογικο συστημα.
Το συστημα ειναι καθαρα φοροεισπρακτικο. Τοσα μου λειπουν, τοσα θα παρω απο εκει που μπορω!
Οτι κι αν προσπαθησουμε να αποφυγουμε, θα ερθει η στιγμη που θα το πληρωσουμε. -
Μα βέβαια κι έτσι είναι γιατί αν τους έκαιγε για τους ρύπους τα άνω των 15 ετών θα έπρεπε να πληρώνουν 2000 ευρω
-
Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?
-
Το σύστημα ειναι δευτερεύον ζήτημα το πρωτεύον ζήτημα ειναι ποσα λεφτά θεωρούν οτι πρεπει να μαζέψουν.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?Μια λεξη.
Ιπποδυναμη... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?
Μια λεξη.
Ιπποδυναμη...Δλδ κάποιος με ford fiesta st 180ps 20.000€ Θα πληρώνει περισσότερο απο κάποιον με bmw σειρά 5 170ps 60.000€
-
Οπως και να χει θα πληρωνουν αρκετα περισσοτερο απο το μπαρμπα με w124 του '89 επειδη ειναι 2λιτρη. Πολυ πιο δικαιο συστημα να ειναι επικεντρο η ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα και φυσικα οπως παρατηρεις επιπλεον διαχωρισμος αναλογως ετους-εργοστασιακης-ρυπων ,χωρις απαραιτητα και των τριων ορων μαζι, επιβαλλεται.
-
Μια ιδέα, πχ για 10 χρόνια απο την αγορα τελη βαση τιμης αγοράς και μετα βαση ρύπων.
-
Άλλη ιδέα, καθόλου τελη κυκλοφοριας και αύξηση τελών-φόρων σε ασφάλειες,ΚΤΕΟ,καύσιμα.
-
Πιστευω πως με τους σχιζοφρενεις που μας κυβερνουν, δεν υπαρχει δικαιο συστημα φορολογησης. Αυτο που βλεπω εγω ειναι πως δεν πρεπει να πηγαινεις με τους πολλους.Αποφευγετε το κοπαδι...εκει βαρανε. Μια με τα διλιτρα (οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω) μια με τα υβριδικα, μια με τα πετρελαιοκινητα...οι τυποι ειναι αδιστακτοι. Μολις η αγορα γεμισει με καποιο ''νεο οικονομικο-σωτηριο'' αμαξι του γ@μανε το σπιτι στη φορολογια. Οποιος πεφτει στην παγιδα και προσπαθει να τους ακολουθησει, χανει 5πλασια απ το να κρατουσε το αρχικο του αυτοκινητο. Μου θυμιζει τον Μικρουτσικο στο ''μεγαλο παζαρι'' η ολη φαση,με κουρτινες κλπ, απλα παντου εχει ζονκ
-
Προφανως και οποιος παει οπου φυσσαει ενω δεν υπαρχει λογος ουσιαστικος για αλλαγη και το αντεχει οικονομικα αυτο που εχει τη πληρωνει στο τελος ακριβοτερα. Τα χουμε πει πολλες φορες. Ανθρωποι που πηραν ντιζελ π.χ. ενω ειχαν αμαξι συχρονο που τους υπερκαλυπτε και ενω κανουν λιγα χιλιομετρα το χρονο. Χωρις αυτο να σημαινει οτι τους αξιζει η αλητεια που ζουμε με τα τελη δεκαετιες τωρα, αλλα και λιγο μυαλο...
-
Το πιο σωστό είναι να μπει στα καύσιμα ένα μικρό τέλος.. Και τα τέλη να γίνουν για όλους 50 ευρώ.
Έτσι θα κυκλοφορήσουν όλα τα παρατημένα, θα κάνουν σέρβις, κτεο, λάστιχα, ασφάλεια (ή έστω κάποια από αυτά). Όποιος κυκλοφορεί πολύ και ρυπαίνει πολύ θα πληρώνει περισσότερο.
Το θέμα είναι πως δεν τους έχεις εμπιστοσύνη. Μπορεί να το κάνουν για ένα χρόνο και Του χρόνου να αυξήσουν πάλι στο θεό τα τέλη και να αφήσουν και το τέλος στα καύσιμα..
-
Αυτο παντως που τα ντιζελ πληρώνουν λιγότερο(η και καθόλου) απο τα βενζινοκίνητα δεν ειναι 'δίκαιο'.
Τέλη κυκλοφορίας