-
Πάντως δε βλέπω να υπάρχουν paddles στα αυτόματα Tucson. Δε λέω ότι είναι βασικό κριτήριο αγοράς αλλά είναι πολύ βολικά. Βάζεις που βάζεις αυτόματο, στα paddles βρήκες να κάνεις οικονομία; Σιγά το κόστος! Ξέρω δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος αλλά τα paddles δεν είναι βολικά μόνο για στροφιλίκια, χρησιμεύουν κι αλλού.
-
Αναρωτιέμαι εάν το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί άριστα, κατεβάζοντας ακριβώς εκεί που θέλεις, όταν το θέλεις...τα paddles αλήθεια τι χρησιμότητα έχουν;
Ρωτώ γιατί στο δικό μου αμάξι νιώθω πώς θα έβαλα τσάμπα...καθώς δεν τα χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ...ιδίως για 'κατέβασμα'...Έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και να ανεβάσω ταχύτητα για να μην 'κόβει' τόσο το αμάξι από τη μικρότερη σχέση στο κιβώτιο... -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Πάντως δε βλέπω να υπάρχουν paddles στα αυτόματα Tucson. Δε λέω ότι είναι βασικό κριτήριο αγοράς αλλά είναι πολύ βολικά. Βάζεις που βάζεις αυτόματο, στα paddles βρήκες να κάνεις οικονομία; Σιγά το κόστος! Ξέρω δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος αλλά τα paddles δεν είναι βολικά μόνο για στροφιλίκια, χρησιμεύουν κι αλλού.Εμένα πάντως, μόλις πέρασε ο αρχικός ενθουσιασμός, μπορώ να πω ότι δεν μου χρησίμευσαν ιδιαίτερα τα paddles. Τώρα που δεν έχω, δεν μου λείπουν καθόλου και ούτε θα τα πλήρωνα έξτρα στην επόμενη bmw (γιατί η BMW τα χρεώνει έξτρα!! ).
-
bmw 150 αλογα με 1.545 κιλα 0-100 σε 9,2
tiguan 150 αλογα με 1615 κιλα 0-100 σε 9,3
tucson 141 αλογα με 1425 κιλα 0-100 σε 11,5
Το 0-100 δε λεει πολλα, δεν ειναι απολυτο κριτηριο αγορας (ουτε καν αποκλειστικο) και σιγουρα μετρανε οι ρεπριζ αλλα εδω βγαζει ματι
Καλημερα σας -
Όπως είπα και πριν τα paddles δεν είναι βασικό κριτήριο αγοράς. Είναι όμως nice to have. Όπως είναι nice to have οι χειροκίνητες αλλαγές σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Να το βγάλουμε κι αυτό; Σίγουρα ο περισσότερος κόσμος με αυτόματα σπάνια χρησιμοποιεί τη manual λειτουργία και αν το κάνει είναι συνήθως στην αρχή μεσ' τον ενθουσιασμό όπως λέει κι ο Φάνης. Κάποιες φορές όμως χρειάζεται. Ε στις περιπτώσεις αυτές προσωπικά προτιμώ τα paddles γιατί μ' αρέσει να μην αφήνω τα χέρια απ' το τιμόνι.
Γενικά καλύτερα να υπάρχει ένα feature που το χρησιμοποιούν έστω και λίγοι (εφόσον δεν επιβαρύνει κάπου) παρά να μην υπάρχει. Φυσικά μιλάω για κάτι απλό (όπως τα paddles), δε λέω να κυκλοφορήσουν 5λιτρο turbo για να ικανοποιήσουν τον ένα τρελαμένο που το θέλει.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αναρωτιέμαι εάν το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί άριστα, κατεβάζοντας ακριβώς εκεί που θέλεις, όταν το θέλεις...τα paddles αλήθεια τι χρησιμότητα έχουν;
Ρωτώ γιατί στο δικό μου αμάξι νιώθω πώς θα έβαλα τσάμπα...καθώς δεν τα χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ...ιδίως για 'κατέβασμα'...Έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και να ανεβάσω ταχύτητα για να μην 'κόβει' τόσο το αμάξι από τη μικρότερη σχέση στο κιβώτιο...Όταν ανεβάσες ταχύτητα στην περίπτωση που λες, με τη manual λειτουργία δεν το έκανες; Καλύτερα δε θα ήταν να μη χρειάζεται να πάρεις τα χέρια σου απ' το τιμόνι;
-
με τα paddles το έκανα...χωρίς να πάρω τα χέρια από το τιμόνι
-
Δεν θα διαφωνήσω ότι είναι 'nice to have', απλά έγραψα την προσωπική μου άποψη μετά από 3 αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, τα 2 με paddles και το 1 χωρίς. Χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά το χειροκίνητο κατέβασμα για να φρενάρω και δεν μου λείπουν τα paddles....όπως κατεβάζω με το χειροκίνητο κιβώτιο το κάνω και με το αυτόματο. Καθαρά προσωπική άποψη, δεν λέω ότι έχω δίκιο, λέω μόνο τι προτιμώ εγώ πλέον.
-
Φτανει στα ορια του γελοιου το συγκριτικο με τα 0-100 . Και το Range Rover δεν εχει καλο 0-100 οταν ομως μπειτε στο χωμα -που ειναι και ο σκοπος για τον οποιο φτιαχτηκαν τα SUV- το Range θα κανει παρτυ ενω οι υπολοιποι θα ψαχνουν να βρουν σε ποιο δεντρο να δεσουν τον εργατη μπας και βγουν απο τη λασπη.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
με τα paddles το έκανα...χωρίς να πάρω τα χέρια από το τιμόνιΆρα να η απάντησή σου.
Δεν θα διαφωνήσω ότι είναι 'nice to have', απλά έγραψα την προσωπική μου άποψη μετά από 3 αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, τα 2 με paddles και το 1 χωρίς. Χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά το χειροκίνητο κατέβασμα για να φρενάρω και δεν μου λείπουν τα paddles....όπως κατεβάζω με το χειροκίνητο κιβώτιο το κάνω και με το αυτόματο. Καθαρά προσωπική άποψη, δεν λέω ότι έχω δίκιο, λέω μόνο τι προτιμώ εγώ πλέον.
Μα κι εγώ προσωπική άποψη γράφω, δε λέω ότι έχω δίκιο. Αλλά ακόμα κι αν χρησιμοποιούσα το κιβώτιο για χειροκίνητες αλλαγές και πάλι θα τα ήθελα έστω και για... ψυχολογικούς λόγους. Άλλωστε για να διαπιστώσεις ότι δε σε βολεύουν πρέπει να τα έχεις χρησιμοποιήσει πρώτα, έτσι δεν είναι; Ενώ αν δεν προσφέρονται μένεις με την απορία χεχε
Anyway, σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο σημαντικό το θέμα, απλά λες ρε γμτ τόσα μπλιμπλίκα έβαλαν, τα paddles βρήκαν ν' αποκλείσουν;
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Φτανει στα ορια του γελοιου το συγκριτικο με τα 0-100 . Και το Range Rover δεν εχει καλο 0-100 οταν ομως μπειτε στο χωμα -που ειναι και ο σκοπος για τον οποιο φτιαχτηκαν τα SUV- το Range θα κανει παρτυ ενω οι υπολοιποι θα ψαχνουν να βρουν σε ποιο δεντρο να δεσουν τον εργατη μπας και βγουν απο τη λασπη.Μπορεί ο αρχικός σκοπός για τον οποίο φτιάχτηκαν τα suv να ήταν αυτός, αλλά σήμερα δεν έχουν μόνο τέτοια χρήση...Και εφόσον τα χρησιμοποιεί άπειρος πια κόσμος ζητά από τα αμάξια αυτά, πέρα από τα πλεονεκτήματα που έχουν λόγω του ύψους τους, να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερα και όσα ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Αυτά ζητά ο αγοραστής - πελάτης και οι εταιρίες τρέχουν να κάνουν τις επιθυμίες τους πραγματικότητα στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό...
Δεν υπάρχουν καλούπια - στεγανά...Πρέπει όλοι να μάθουμε να σκεφτόμαστε πέρα από τα συνηθισμένα. Γκρεμίζοντας τους περιορισμούς έρχεται η πρόοδος και η εξέλιξη...
Βέβαια, όποιος δεν θέλει να ακολουθήσει...μπορεί να κάθεται να κοιτά!
Τα σχόλιά μου απλά πήραν αφορμή από τα γραφόμενα του dactilidis.john! Δεν αποτελούν κανενός είδους μομφή προς τον ίδιο -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μπορεί ο αρχικός σκοπός για τον οποίο φτιάχτηκαν τα suv να ήταν αυτός, αλλά σήμερα δεν έχουν μόνο τέτοια χρήση...Και εφόσον τα χρησιμοποιεί άπειρος πια κόσμος ζητά από τα αμάξια αυτά, πέρα από τα πλεονεκτήματα που έχουν λόγω του ύψους τους, να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερα και όσα ένα χαμηλότερο αυτοκίνητο. Αυτά ζητά ο αγοραστής - πελάτης και η εταιρίες τρέχουν να κάνουν τις επιθυμίες τους πραγματικότητα στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό...
Δεν υπάρχουν καλούπια - στεγανά...Πρέπει όλοι να μάθουμε να σκεφτόμαστε πέρα από τα συνηθισμένα. Γκρεμίζοντας τους περιορισμούς έρχεται η πρόοδος και η εξέλιξη...
Βέβαια, όποιος δεν θέλει να ακολουθήσει...μπορεί να κάθεται να κοιτά!true
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Φτανει στα ορια του γελοιου το συγκριτικο με τα 0-100 . Και το Range Rover δεν εχει καλο 0-100 οταν ομως μπειτε στο χωμα -που ειναι και ο σκοπος για τον οποιο φτιαχτηκαν τα SUV- το Range θα κανει παρτυ ενω οι υπολοιποι θα ψαχνουν να βρουν σε ποιο δεντρο να δεσουν τον εργατη μπας και βγουν απο τη λασπη.Γιαννη τα περισσοτερα suv περνανε τη ζωη τους στην ασφαλτο και οχι στη λασπη. Ασχετο το παραδειγμα σου. Ξαναλεω πως το 0-100 δε λεει τιποτα ή σχεδον τιποτα για να ακριβολογουμε. Δειχνει ομως μια αρχικη εντυπωση για κινητηρα-κιβωτιο σε σχεση με ανταγωνιστες του.
Γελοιο μπορει να φαινεται σε σενα ισως επειδη δε σου αρεσει δε ξερω και δε με νοιαζει. Αμφιβαλλω αν αρεσουν στους υπολοιπους αγοραστες-αναγνωστες βλεποντας και τα ανταγωνιστικα μοντελα με αυτοματα κιβωτια.
PS το φοκους που εγραφες πριν ειναι 1343 κιλα και οχι 1250 (ψαξε αλλη φορα μη γραφεις στη τυχη) και εχει 0-100 σε 10,5. Μη σου κανει παραξενο αν ενα suv με 100 κιλα παραπανω κανει 0-100 σε 11 γιατι δεν ειναι δυσκολο -
Τα περισσοτερα Suv περνανε τη ζωη τους στα χερια γυναικων κυριως που καβαλανε τα πεζοδρομια. Δεν το λεω υπερβολικα αλλα αυτο εχω δει. Επισης οι περισσοτεροι εχοντες Suv φαινεται να μην υπολογιζουν τους υπολοιπους εκτος αν ο αλλος εχει μεγαλυτερο οχημα. Απο προσωπικη εμπειρια αυτα. Το παραδειγμα μου δεν ειναι ασχετο διοτι υπερασπιζεσαι ενα αυτοκινητο που δεν εχει να προσδωσει τιποτα αλλο εκτος απο γκλαμουρια. Που η vw βγαζει το ενα αμαξι σαν φωτοτυπια του προηγουμενου. Νταξει εχει τεχνολογια αλλα μεχρι εκει. Ακομη, αλλο crossover και αλλο Suv. Πχ για μενα η X1 ειναι crossover ενω το tiguan Suv. Επισης το φοκους το μπερδεψα με το 4πορτο που εχει 0-100 σε 10.6 και ανεφερα 1250+ και οχι απλως 1250 ακριβως επειδη μιλουσα στο περιπου. Εχεις επισημα στοιχεια για το βαρος του τιγκουαν 1.6 και τις επιδοσεις του επισημα? Γιατι εγω δεν βρισκω πουθενα. Φυσικα μιλαμε σιγουρα για βαρος ανω του 1.5 τονου αρα τα κιλα δεν εναι 100 αλλα πανε και 200. Βαλε και την αεροδυναμικη διαφορα οποτε δεν μπορω να πω με βεβαιοτητα. Δεν θα μου φανει περιεργο αλλα μεχρι να το δω δεν παιρνω ορκο. Εγω βλεπω ενςν ανθρωπο που υπερασπιζεται παντου με παθος την Vw σαν να παιρνει μετοχες ενα πραγμα, μη καρφωνεσαι ανεφερε και ενα τριτο παραδειγμα οχι ολο τιγκουαν
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Πχ για μενα η X1 ειναι crossover ενω το tiguan Suv.Ποιος είναι ο ορισμός που δίνεις? Πως ορίζεις ότι η Χ1 είναι crossover (SAV το ονομάζει η BMW) ενώ το Tiguan SUV?
Για εμένα είναι και τα 2 στην κατηγορία των SUV. Crossover πιστεύω ότι είναι τα υπερηψωμένα station, τύπου Audi Allroad, Seat Xperience, Volvo XC70, Subaru Outback κλπ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πχ για μενα η X1 ειναι crossover ενω το tiguan Suv.
Ποιος είναι ο ορισμός που δίνεις? Πως ορίζεις ότι η Χ1 είναι crossover (SAV το ονομάζει η BMW) ενώ το Tiguan SUV?
Για εμένα είναι και τα 2 στην κατηγορία των SUV. Crossover πιστεύω ότι είναι τα υπερηψωμένα station, τύπου Audi Allroad, Seat Xperience, Volvo XC70, Subaru Outback κλπ.
Ειπα για μενα, δεν ειπα οτι ετσι ειναι. Αλλα εχουν και μια διαφορα υψους κοντα 2cm με το τιγκουαν. Οπως ειπε και ο Emperor δεν υπαρχουν στεγανα ουτε καποιο οχημα ανηκει αποκλειστικα σε καποια κατηγορια, οπότε υπαρχει και λιγη υποκειμενικοτητα για τον καθενα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Τα περισσοτερα Suv περνανε τη ζωη τους στα χερια γυναικων κυριως που καβαλανε τα πεζοδρομια. Δεν το λεω υπερβολικα αλλα αυτο εχω δει. Επισης οι περισσοτεροι εχοντες Suv φαινεται να μην υπολογιζουν τους υπολοιπους εκτος αν ο αλλος εχει μεγαλυτερο οχημα. Απο προσωπικη εμπειρια αυτα. Το παραδειγμα μου δεν ειναι ασχετο διοτι υπερασπιζεσαι ενα αυτοκινητο που δεν εχει να προσδωσει τιποτα αλλο εκτος απο γκλαμουρια. Που η vw βγαζει το ενα αμαξι σαν φωτοτυπια του προηγουμενου. Νταξει εχει τεχνολογια αλλα μεχρι εκει. Ακομη, αλλο crossover και αλλο Suv. Πχ για μενα η X1 ειναι crossover ενω το tiguan Suv. Επισης το φοκους το μπερδεψα με το 4πορτο που εχει 0-100 σε 10.6 και ανεφερα 1250+ και οχι απλως 1250 ακριβως επειδη μιλουσα στο περιπου. Εχεις επισημα στοιχεια για το βαρος του τιγκουαν 1.6 και τις επιδοσεις του επισημα? Γιατι εγω δεν βρισκω πουθενα. Φυσικα μιλαμε σιγουρα για βαρος ανω του 1.5 τονου αρα τα κιλα δεν εναι 100 αλλα πανε και 200. Βαλε και την αεροδυναμικη διαφορα οποτε δεν μπορω να πω με βεβαιοτητα. Δεν θα μου φανει περιεργο αλλα μεχρι να το δω δεν παιρνω ορκο. Εγω βλεπω ενςν ανθρωπο που υπερασπιζεται παντου με παθος την Vw σαν να παιρνει μετοχες ενα πραγμα, μη καρφωνεσαι ανεφερε και ενα τριτο παραδειγμα οχι ολο τιγκουανΤωρα αυτο με τις γυναικες που κολλαει μονο εσυ ξερεις. Ευτυχως που δεν εισαι υπερβολικος! Ασχετο παλι για αλλη μια φορα.
Το 1250+ το ειδα αλλα δε φανταστηκα πως ειναι μεχρι το απειρο!Ευτυχως που εισαι σιγουρος πως ειναι πανω απο 1,5 τονο ενω η ιδια εταιρια εχει ανακοινωσει τα 1495 κιλα με 90% πληροτητα ρεζερβουαρ και οδηγο 75 κιλα.
Την ιδια μετρηση εχει κανει και η φορντ με το φοκους με 90% πληροτητα ρεζερβουαρ και εναν οδηγο(ας εψαχνες τουλαχιστον αυτο για να μην εκτιθεσαι).
Παραπανω αναφερω μαζι με τις επιδοσεις του τιγκουαν και της χ1(ας εβλεπες και αυτο για να μην ξαναεκτιθεσαι) -
Ο καθένας που γράφει εδώ μέσα δυνητικά εκτίθεται. Ο φίλος dactilidis.john μπορεί να γράφει κάποια πράγματα με καυστικό τρόπο αλλά ας μην παραβλέπουμε πως στα λεγόμενα του υπάρχουν και κάποιες αλήθειες.
-
Φιλε αν δεν εχεις κυκλοφορησει καθολου με ποδηλατο καλυτερα μη σχολιαζεις για το ποιος ειναι υπερβολικος γιατι εσυ εκτιθεσαι. Εκτος και ζεις σε χωριο και οχι στη ζουγκλα της πολης οποτε παω πασο. Προσωπικα κανω τουλαχιστον 25 χιλιομετρα τη μερα με ποδηλατο. Βρες μου που ειναι γραμμενο για το 1.6 diesel τα 1495 κιλα γιατι το εχω δει μονο σε βενζινης. Εγω δεν εκτιθεμαι καθολου 20χρονος φοιτητης Ηλεκτρολογος Μηχανικος ειμαι ουτε τα λεφτα μου εχω σκασει καπου ουτε τιποτα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ο καθένας που γράφει εδώ μέσα δυνητικά εκτίθεται. Ο φίλος dactilidis.john μπορεί να γράφει κάποια πράγματα με καυστικό τρόπο αλλά ας μην παραβλέπουμε πως στα λεγόμενα του υπάρχουν και κάποιες αλήθειες.Τα λεω και με μια ελαφρια δοση χιουμορ γι αυτο καποιες φορες ειμαι λιγο υπερβολικος. Αλλα το λιγο υπερβολικος απο το τελειως ανυποστατο απεχει πολυ.
Hyundai Tucson 2015