Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 457
    • 458
    • 459
    • 460
    • 461
    • 472
    • 473
    • 459 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.

      αυτο λεω κι εγω.
      με τους ρυπους θα ελαφρυνθουν ολα (σχεδον) τα τα παραλογα φορολογουμενα >2000κ.εκ.

      απο την άλλη θα επιβαρυνθουν (λιγο ή περισσοτερο) τα περισσοτερα μικρα-μεσαια, μαλλον τα μικρα γιατι καποια 1600αρια και 1800αρια μαλλον θα πεσουν λιγο.

      κοντος ψαλμος αλληλούια, σε κανα διμηνο το πολυ θα ξερουμε στα σιγουρα, για την ωρα ας παμε να πληρωσουμε τον ΕΝΦΙΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        ursus last edited by

        Απ το κακό στο χειρότερο πάσι η κατάσταση. Δεν ειναι μόνο το μέτρο ως μέτρο, ειναι η αβεβαιότητα. Σήμερα κάνουν κατι και μετά απο κάποιους μήνες το αλλάζουν. Δε μπορείς να κανεις ενα προγραμματισμό, δε μπορείς να σαι σίγουρος για τίποτα.

        Sent from my iPad using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης mcduck έγραψε:

          θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.

          Δεδομένα υπάρχουν από το 2002: http://www.yme.gr/index.php?tid=1054
          Ακούγεται έντονα ότι θα το πάνε από 1/1/2007.
          Επίσης ακούγεται έντονα ότι θα ρίξουν τα ψηλά τέλη (στα 2 λίτρα και πάνω) στα πιο παλιά από τότε, ώστε να επιστρέψουν μερικά σε κίνηση (παρότι θα παραμείνουν με βάση τα κυβικά).

          Πολύ καλό
          δε το ήξερα
          Αρα κακώς δεν έχουν πάει φυλακή. Μας φορολογούν αδίκως εδω και πολύ καιρό λοιπόν. Ψευτες πάλι λοιπόν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            Αν δεν ειναι τυπωμενο κατι στην αδεια κυκλοφοριας δεν θα μπορεσει να χρησιμοποιηθει για φορολογια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Ο χρήστης The Ace έγραψε:
              Θυμίζω ότι εγώ πριν είχα CX7, το οποίο αναγκάστηκα να πουλήσω ακριβώς γιατί φορτώθηκα με τέλη, φόρους και τεκμήρια που επίσης δεν γνώριζα όταν αγόρασα. Και φυσικά το 'σκότωσα' ακριβώς λόγω αυτών των επιβαρύνσεων. Και αγόρασα ένα 1600αρι για να πληρώνω πιο λογικά ποσά, και πήρα το Fiesta λόγω -και- των μηδενικών τελών....και τώρα ξαφνικά μου διπλασιάζουν τα τέλη ακριβώς όπως πριν είχαν σχεδόν τετραπλασιάσει το κόστος χρήσης του CX7...

              Άρα εγώ προσωπικά όχι μόνο έχω φάει στη μούρη (για να μην πω κάπου αλλού ) την υπερφορολόγηση που λες (απάτη #1), αλλά ΚΑΙ την αύξηση των -πρώην- μηδενικών τελών (απάτη #2) αλλά ΚΑΙ την αυθαίρετη αύξηση των -πρώην- λογικών τελών και στα χαμηλά κυβικά (απάτη #3).

              Νομίζω φτάνουν οι απάτες, δεν θέλω άλλες, ευχαριστώ....

              Μα γιατί μας παραξενεύει όλο αυτό...τώρα θα τους μάθουμε;
              Η λογική είναι απλή και καθαρά φοροεισπρακτική:τα παίρνουμε από εκεί που υπάρχει ''μαρούλι''.Το 2007 είχαν δώσει το ελεύθερο να πάρουν όλοι όποιο αμάξι γουστάρουν μέχρι 50.000€ χωρίς τεκμήριο και μετά από λίγα χρόνια που γέμισε η αγορά με δίλιτρα-τρίλιτρα, φορολόγησαν με εξωπραγματική φορολογία τα αμάξια αυτά.
              Τώρα που η αγορά γέμισε με μικρά-μικρομεσαία και πωλούνται ελάχιστα >2000cc, η λογική(του παραλόγου) τους
              επιτάσσει να τσεκουρώσουν αυτά και φυσικά τα εξίσου πολλά πετρελαιοκίνητα που δεν πλήρωναν μέχρι τώρα τέλη.
              Αν αύριο πάμε όλοι να τα πετάξουμε και κυκλοφορούμε με πατίνια και ποδήλατο,είναι ικανοί να φορολογήσουν τις ακτίνες του ποδηλάτου και τα ροδάκια από το πατίνι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Μα σου φορολογούν το σπίτι στο χωριό.
                Ο μόνος που δε πληρώνει φόρο για το σπίτι στο χωριό ειναι η ΕΤ3

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  Μα σου φορολογούν το σπίτι στο χωριό.
                  Ο μόνος που δε πληρώνει φόρο για το σπίτι στο χωριό ειναι η ΕΤ3

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsaltinho last edited by

                    Οσο δυσκολο κι αν ακουγεται, θα πρεπει να καταλαβουμε οτι στη Ελλαδα δεν υπαρχει και δεν θα υπαρξει αμεσα
                    δικαιο φορολογικο συστημα.
                    Το συστημα ειναι καθαρα φοροεισπρακτικο. Τοσα μου λειπουν, τοσα θα παρω απο εκει που μπορω!
                    Οτι κι αν προσπαθησουμε να αποφυγουμε, θα ερθει η στιγμη που θα το πληρωσουμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Μα βέβαια κι έτσι είναι γιατί αν τους έκαιγε για τους ρύπους τα άνω των 15 ετών θα έπρεπε να πληρώνουν 2000 ευρω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Το σύστημα ειναι δευτερεύον ζήτημα το πρωτεύον ζήτημα ειναι ποσα λεφτά θεωρούν οτι πρεπει να μαζέψουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                            Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?

                            Μια λεξη.
                            Ιπποδυναμη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:

                              Ποιας ευρωπαικης χωρας το συστημα θα επρεπε να υιοθετησουμε στσθερα και οχι καθε χρονο αλλαγες,εσεις δλδ που εχετε βγει γερμανιες,γαλλιες,ιταλιες,ισπανιες,τι λετε?

                              Μια λεξη.
                              Ιπποδυναμη...

                              Δλδ κάποιος με ford fiesta st 180ps 20.000€ Θα πληρώνει περισσότερο απο κάποιον με bmw σειρά 5 170ps 60.000€

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Οπως και να χει θα πληρωνουν αρκετα περισσοτερο απο το μπαρμπα με w124 του '89 επειδη ειναι 2λιτρη. Πολυ πιο δικαιο συστημα να ειναι επικεντρο η ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα και φυσικα οπως παρατηρεις επιπλεον διαχωρισμος αναλογως ετους-εργοστασιακης-ρυπων ,χωρις απαραιτητα και των τριων ορων μαζι, επιβαλλεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Μια ιδέα, πχ για 10 χρόνια απο την αγορα τελη βαση τιμης αγοράς και μετα βαση ρύπων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Άλλη ιδέα, καθόλου τελη κυκλοφοριας και αύξηση τελών-φόρων σε ασφάλειες,ΚΤΕΟ,καύσιμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kotsifos last edited by

                                      Πιστευω πως με τους σχιζοφρενεις που μας κυβερνουν, δεν υπαρχει δικαιο συστημα φορολογησης. Αυτο που βλεπω εγω ειναι πως δεν πρεπει να πηγαινεις με τους πολλους.Αποφευγετε το κοπαδι...εκει βαρανε. Μια με τα διλιτρα (οπως ειπε κ ο φιλος παραπανω) μια με τα υβριδικα, μια με τα πετρελαιοκινητα...οι τυποι ειναι αδιστακτοι. Μολις η αγορα γεμισει με καποιο ''νεο οικονομικο-σωτηριο'' αμαξι του γ@μανε το σπιτι στη φορολογια. Οποιος πεφτει στην παγιδα και προσπαθει να τους ακολουθησει, χανει 5πλασια απ το να κρατουσε το αρχικο του αυτοκινητο. Μου θυμιζει τον Μικρουτσικο στο ''μεγαλο παζαρι'' η ολη φαση,με κουρτινες κλπ, απλα παντου εχει ζονκ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Προφανως και οποιος παει οπου φυσσαει ενω δεν υπαρχει λογος ουσιαστικος για αλλαγη και το αντεχει οικονομικα αυτο που εχει τη πληρωνει στο τελος ακριβοτερα. Τα χουμε πει πολλες φορες. Ανθρωποι που πηραν ντιζελ π.χ. ενω ειχαν αμαξι συχρονο που τους υπερκαλυπτε και ενω κανουν λιγα χιλιομετρα το χρονο. Χωρις αυτο να σημαινει οτι τους αξιζει η αλητεια που ζουμε με τα τελη δεκαετιες τωρα, αλλα και λιγο μυαλο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 last edited by

                                          Το πιο σωστό είναι να μπει στα καύσιμα ένα μικρό τέλος.. Και τα τέλη να γίνουν για όλους 50 ευρώ.

                                          Έτσι θα κυκλοφορήσουν όλα τα παρατημένα, θα κάνουν σέρβις, κτεο, λάστιχα, ασφάλεια (ή έστω κάποια από αυτά). Όποιος κυκλοφορεί πολύ και ρυπαίνει πολύ θα πληρώνει περισσότερο.

                                          Το θέμα είναι πως δεν τους έχεις εμπιστοσύνη. Μπορεί να το κάνουν για ένα χρόνο και Του χρόνου να αυξήσουν πάλι στο θεό τα τέλη και να αφήσουν και το τέλος στα καύσιμα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Αυτο παντως που τα ντιζελ πληρώνουν λιγότερο(η και καθόλου) απο τα βενζινοκίνητα δεν ειναι 'δίκαιο'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 457
                                            • 458
                                            • 459
                                            • 460
                                            • 461
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 459 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr