Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πάντως SUV και οδηγοκεντρικό είναι ασύμβατες έννοιες. Κάθε φορά που διαβάζω πχ ότι το Χ3 είναι πιο οδηγοκεντρικό από το Q5 γελάω από μέσα μου.
Α οχι φιλε δε θα χαλασεις εσυ τη πιατσα δω μεσα σ ορισμενους. Τωρα περιμενε θα σε πουνε και ΒΑΤΑΝΕΝ και κοντρακια και παλιοτεντυμποι αμα λαχει που τολμησες να γραψεις τ αυτονοητο!
Υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάμεσα και στις κατηγορίες. Υπάρχουν suv που είναι φτιαγμένα ξεκάθαρα για off road με 'μαλακό στήσιμο', τα οποία γέρνουν πολύ όμως σε στροφές, υπάρχουν άλλα που είναι βαριά και μεγάλα και δεν αντέχουν πιέσεις και στροφιλίκια, υπάρχουν όμως και suv με πιο σκληρό στήσιμο, που στρίβουν καλύτερα από πολλά sedan (δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι όλα τα sedan είναι σαν τις alfa romeo και τα m της bmw...) και έχουν και καλύτερες επιδόσεις από πολλά από αυτά.
Το καλό Q3 κάνει τα 0-100 σε 6,4'' και έχει εξαιρετικό στήσιμο
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=20720
Το performance σε 4,4''
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=24404
Η Χ1 με τα 231 άλογα σε 6,5''
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=21931
Η GLA σε 7,2''
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=18797
ενώ η amg version σε 4,4''
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=25534
Αυτά βάζουν κάτω πολλά - για να μην γράψω τα περισσότερα - από τα sedan και τα hatch που κυκλοφορούν. Δεν ισχυρίζομαι ότι τα suv πάνε καλύτερα από τα sedan γενικά. Θα ήμουν αφελής αν έγραφα κάτι τέτοιο. Προφανώς υπάρχουν πολλά sedan ίδιας αξίας με τα suv που ανέφερα παραπάνω που προφανώς είναι επίπεδα πάνω στον δρόμο και ξεπερνούν και σε επιδόσεις και σε στήσιμο τα ψηλότερα αδερφάκια τους. Δεν έχει νόημα να αναφέρω παραδείγματα, άλλωστε εσείς τα ξέρετε καλύτερα από μένα...
Ωστόσο, - σε αυτό ήθελα να καταλήξω - απόλυτες και ισοπεδωτικές θέσεις του στυλ 'SUV και οδηγοκεντρικό είναι ασύμβατες έννοιες' δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο. Υπάρχουν και όλα τα ενδιάμεσα χρώματα...
Να σου θυμισω οτι με αποκαλεσαν BATANEN ενω μιλαγαμε για qq,duster κτλπ ουτε καν suv που κοστιζουν ενα σκασμο λεφτα οπως αυτα που παρεθεσες.
Απο εκει και επειτα βαλε διπλα σ αυτα που παρεθεσες οποιοδηποτε sedan-hatchback ιδιων χρηματων να δεις τι τσοντα ειναι υπερ των δευτερων...
Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ μιλαμε για αμεσες συγκρισεις σε ιδια χρηματα, δε θα μεταφραζετε οπως σας συμφερει.
Υ.Γ.
Πριν 15 μερες εκανα την ιδια ακριβως στροφοδιαδρομη ανοιχτων και κλειστων κομματιων με a3 tsi 125 και q3 1.4 tfsi. Μαντεψε πιο αμαξι ηταν πολυ πιο ευχαριστο και συμμετοχικο... ενω ειχαν και καμια 100.000km διαφορα στο οδομετρο...