-
1.5 τόνος, 115 άλογα και 0-100 σε 10.9' είναι είτε εντυπωσιακό, είτε πολύ αισιόδοξο
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
1.5 τόνος, 115 άλογα και 0-100 σε 10.9' είναι είτε εντυπωσιακό, είτε πολύ αισιόδοξογύρω στο 11 δίνει και η bmw το αντίστοιχο Χ1...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
1.5 τόνος, 115 άλογα και 0-100 σε 10.9' είναι είτε εντυπωσιακό, είτε πολύ αισιόδοξοη αντίστοιχη bmw x1 έχει 11.1'
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Γενικά οι 2 εταιρίες έχουν παραπλήσιες επιδόσεις στα 2 μοντέλα...Σε κάποιες version υπερτερεί η μία και σε κάποιες η άλλη...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
1.5 τόνος, 115 άλογα και 0-100 σε 10.9' είναι είτε εντυπωσιακό, είτε πολύ αισιόδοξο [emoji38]Τα κασκαι-κατζαρ με 1.5 και 110 αλογα ποσο εχουν?
Ολα εκει θα παιζουν παιδια. Δεν εφευρεθηκε ο τροχος απο καμια εταιρια για να βγαζει καλυτερες επιδοσεις. Δεν υπαρχουν μυστικα θελω να πω.
Η vw το μετραει με οδηγο και σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
Οι αλλοι δε ξερω πως -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
1.5 τόνος, 115 άλογα και 0-100 σε 10.9' είναι είτε εντυπωσιακό, είτε πολύ αισιόδοξο [emoji38]
Τα κασκαι-κατζαρ με 1.5 και 110 αλογα ποσο εχουν?
Ολα εκει θα παιζουν παιδια. Δεν εφευρεθηκε ο τροχος απο καμια εταιρια για να βγαζει καλυτερες επιδοσεις. Δεν υπαρχουν μυστικα θελω να πω.
Η vw το μετραει με οδηγο και σχεδον γεματο ρεζερβουαρ.
Οι αλλοι δε ξερω πωςτο QQ είναι εδώ πιο αργό : στα 11,9
http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=19093προς επίρρωσιν των προηγούμενων λεγομένων μου,
στα 190 άλογα το tiguan δίνει 7,9
http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=23354
και η Χ1 δίνει 7,6
http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=21972Μικρές βέβαια αυτές οι διαφορές...
-
Αυτο λεω και γω Βασιλη. Ολα παραπλησιες επιδοσεις εχουν
-
Το QQ ζυγίζει λιγότερο, έχει την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη και κάνει το 0-100 σε σχεδόν 12' (στο Drive το μέτρησαν 12.4') και το Tiquan με μεγαλύτερο βάρος και φορτωμένο το κάνει κάτω από 11; Δύσκολο, στην πράξη γύρω στο 12 με 12,5 το βλέπω και αυτό.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το QQ ζυγίζει λιγότερο, έχει την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη και κάνει το 0-100 σε σχεδόν 12' (στο Drive το μέτρησαν 12.4') και το Tiquan με μεγαλύτερο βάρος και φορτωμένο το κάνει κάτω από 11; Δύσκολο, στην πράξη γύρω στο 12 με 12,5 το βλέπω και αυτό.axel έχουν και 5 άλογα διαφορά, αν δεν κάνω λάθος...
-
5 αλογα παραπανω και 1,5 κιλο ροπη.
Επισης δε ξερω αν το βαρος του κασκαι ειναι με οδηγο και γεματο ρεζερβουαρ -
Επίσης μεγάλη σημασία έχει και η κλιμάκωση του κιβωτίου και με ποια σχέση (2η ή 3η) επιτυγχάνονται τα 100 χ.α.ω.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επίσης μεγάλη σημασία έχει και η κλιμάκωση του κιβωτίου και με ποια σχέση (2η ή 3η) επιτυγχάνονται τα 100 χ.α.ω.Φανη παλι σωστος
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Επίσης μεγάλη σημασία έχει και η κλιμάκωση του κιβωτίου και με ποια σχέση (2η ή 3η) επιτυγχάνονται τα 100 χ.α.ω.
Φανη παλι σωστος
+1
nickthetrib from tapatalk
-
Καλησπερα σε ολους. Διαβαζω το συγκεκριμενο θεμα σχεδον απο την αρχη του, βλεπω οτι υπαρχουν ηδη δυο μελλοντικοι οδηγοι του νεου Tiguan. Να προσθεσω την αφεντια μου ως τριτο μελλοντικο οδηγο, με παραγγελια αυτο που πηρε ο Νικος, δηλαδη το 1.6s. Απλα σε μαυρο με διχρωμια στα καθισματα. Μπηκα περισσοτερο για να πω το εξης επειδη βλεπω υπαρχει συζητηση γυρω απο τα εξτρα:
Η τιμη για τη συγκεκριμενη εκδοση ειναι τετοια που ουσιαστικα δε μπορειτε να παραγγειλετε ουτε μπρελοκ χωρις να παει η τιμη στο διαολο. Η τιμη για ανακλινομενους καθρεφτες ηταν μολις 138 ευρω κι ομως η τιμη ανεβαινε κατι χιλιαρικα αν πηγαινα να το βαλω. Συνεπως η συγκεκριμενη εκδοση ειναι take it or leave it. Θεωρω οτι στην αγορα ειναι το καλυτερο value for money και δε της λειπει αχεδον τιποτα. Αν εβαζα κατι θα ηταν οι καθρεπτες, το αυτοματο - που δε διατιθεται - και δερματινα που τα εχω στο γκολφακι μου ως δερματινα-θερμαινομενα και τα εχω καταευχαριστηθει. Δερματινα θα βαλω στην Ελλαδα καποια στιγμη τα αλλα απλα θα δεχτω οτι δε θα τα εχω. Ωστοσο ο εξοπλισμος του θεωρω πως ειναι ηδη εξαιρετικος. -
1.6d ηθελα να γραψω συγνωμη.
-
Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
1.6d ηθελα να γραψω συγνωμη.Συναδερφε καλοριζικο.
Ποτε σου ειπαν? Μην παρεις με ανοιχτη τεπετσαρια θα το μετανιωσεις!!! Το ειχα στο κορολλα και ηταν ζορικα -
Νικο το σκεφτηκα αλλα ειδα και τα δυο σαλονια και το μαυρο μου φανηκε παρα πολυ μουντο. Με δεδομενο οτι θα βαλω δερματινα καποια στιγμη (εχω μικρο παιδι οποτε βλεπω τα υφασματινα να πηγαιβουν περιπατο) δε με απασχολησε, διοτι ειναι σαφως πιο φωτεινο - αν εκελεγα το μαυρο σαλονι αναγκαστικα θα χα παντου μαυρο και στα πλαστικα ενω τωρα το ταμπλο εχει διχρωμια και ειναι πιο φωτεινο!
Θα το ειχα Νοεμβριο αλλα μαλλον βρεθηκε αμαξι με ακριβως αυτα που θελω (απο ακυρωση;) και θα το εχω μεσα Οκτωβριου.
Αληθεια τις επιδοσεις που τις βρηκες; εχεις το λινκ; με ενδιεφερρ και μενα!
Ασχετο αλλα στο autotriti συγκρινει το δικο μας με το qq 1.6, στα 130 αλογα και 320/1750 ροπη, 10,2 τα 0-100. -
Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
Νικο το σκεφτηκα αλλα ειδα και τα δυο σαλονια και το μαυρο μου φανηκε παρα πολυ μουντο. Με δεδομενο οτι θα βαλω δερματινα καποια στιγμη (εχω μικρο παιδι οποτε βλεπω τα υφασματινα να πηγαιβουν περιπατο) δε με απασχολησε, διοτι ειναι σαφως πιο φωτεινο - αν εκελεγα το μαυρο σαλονι αναγκαστικα θα χα παντου μαυρο και στα πλαστικα ενω τωρα το ταμπλο εχει διχρωμια και ειναι πιο φωτεινο!Θα το ειχα Νοεμβριο αλλα μαλλον βρεθηκε αμαξι με ακριβως αυτα που θελω (απο ακυρωση;) και θα το εχω μεσα Οκτωβριου.
Αληθεια τις επιδοσεις που τις βρηκες; εχεις το λινκ; με ενδιεφερρ και μενα!
Ασχετο αλλα στο autotriti συγκρινει το δικο μας με το qq 1.6, στα 130 αλογα και 320/1750 ροπη, 10,2 τα 0-100.Ειναι πιο ωραιο εχεις δικιο και αφου λες για δερμα μετα οκ. Εγω εβαλα μαυρο γιατι σου ειπα πως ειχα παλια και ηταν προβλημα.
Να μπαινεις να τα λεμε μη χαθεις -
Τις εβαλε (τις επιδοσεις) ενας που το παραγγειλε και γραφει στο vw club.
Ειχε επισημο χαρτι.
0-100 σε 10,9 και τελικη 185.
Εδω ειμαστε περισσοτεροι απ οτι στο club!!! -
Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
Καλησπερα σε ολους. Διαβαζω το συγκεκριμενο θεμα σχεδον απο την αρχη του, βλεπω οτι υπαρχουν ηδη δυο μελλοντικοι οδηγοι του νεου Tiguan. Να προσθεσω την αφεντια μου ως τριτο μελλοντικο οδηγο, με παραγγελια αυτο που πηρε ο Νικος, δηλαδη το 1.6s. Απλα σε μαυρο με διχρωμια στα καθισματα. Μπηκα περισσοτερο για να πω το εξης επειδη βλεπω υπαρχει συζητηση γυρω απο τα εξτρα:
Η τιμη για τη συγκεκριμενη εκδοση ειναι τετοια που ουσιαστικα δε μπορειτε να παραγγειλετε ουτε μπρελοκ χωρις να παει η τιμη στο διαολο. Η τιμη για ανακλινομενους καθρεφτες ηταν μολις 138 ευρω κι ομως η τιμη ανεβαινε κατι χιλιαρικα αν πηγαινα να το βαλω. Συνεπως η συγκεκριμενη εκδοση ειναι take it or leave it. Θεωρω οτι στην αγορα ειναι το καλυτερο value for money και δε της λειπει αχεδον τιποτα. Αν εβαζα κατι θα ηταν οι καθρεπτες, το αυτοματο - που δε διατιθεται - και δερματινα που τα εχω στο γκολφακι μου ως δερματινα-θερμαινομενα και τα εχω καταευχαριστηθει. Δερματινα θα βαλω στην Ελλαδα καποια στιγμη τα αλλα απλα θα δεχτω οτι δε θα τα εχω. Ωστοσο ο εξοπλισμος του θεωρω πως ειναι ηδη εξαιρετικος.Συγνώμη για την ερώτηση αν φανεί χαζή,αλλα τον νεο τροπο φορολογίας δεν τον εχω καταλαβει
Δεν βασίζεται η κλίμακα φορολόγησης στη λιανική τιμη; Άρα δεν μπορεί ο εισαγωγέας να πει το χ extra το κάνω δωρο μην αυξάνοντας την λιανική τιμη; (Έστω παίρνοντας και μαύρα την τιμη του extra στο χερι )
VW Tiguan 2016