Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 384
    • 385
    • 386
    • 387
    • 388
    • 488
    • 489
    • 386 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219815
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      'Γιατί να μην είναι καλός?'
      Γιατί έχουμε πτωχεύσει ηθικά και μπορεί να θέλει ο άλλος να βγάλει μισο μηνιατικο χωρίς να κανει καλη δουλεια βάζοντας υλικά της πλάκας μέσα. Αυτή είναι η γενική μου σκέψη, για αυτό και θα ήθελα κάποιον δοκιμασμένο. Αλλά θα πάω ψάχνοντας όπως το βλέπω και θα δω που θα καταληξω.
      Πάντως ενδεικτικά ανακατασκευασμενες έχουν 500 ευρώ για αυτό το αμάξι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Ο χρήστης cson έγραψε:
        'Γιατί να μην είναι καλός?'
        Γιατί έχουμε πτωχεύσει ηθικά και μπορεί να θέλει ο άλλος να βγάλει μισο μηνιατικο χωρίς να κανει καλη δουλεια βάζοντας υλικά της πλάκας μέσα. Αυτή είναι η γενική μου σκέψη, για αυτό και θα ήθελα κάποιον δοκιμασμένο. Αλλά θα πάω ψάχνοντας όπως το βλέπω και θα δω που θα καταληξω.
        Πάντως ενδεικτικά ανακατασκευασμενες έχουν 500 ευρώ για αυτό το αμάξι.

        Οι κρεμαγιέρες δεν είναι τακάκια για να έχουν υλικό της πλάκας, 2 τσιμούχες από Viton ή σιλικόνης είναι στα άκρα και 2 δαχτυλίδια από Πολυαμίδιο, σιγά τον πολυέλαιο δηλαδή, όλα μαζί να κοστίζουν 10€, το άνοιξε / κλείσε πληρώνεις, τις εργατοώρες και εί ναι προτιμότερος ένας που φτιάχνει 20 την ημέρα από έναν που φτιάχνει 3 την εβδομάδα.

        Βλέπω γενικά μεγάλη προκατάληψη, σε μια γενική θεώρηση είναι όπως τα λες αλλά μετά από προσωπική επαφή με κάποιον που σε ενδιαφέρει μπορεί να ανακαλύψεις ότι για το συγκεκριμένο άτομο που μιλάς μπορεί να μην ισχύει, εγώ έτσι κάνω έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότο μπορεί να είναι λαμόγιο κάποιος, πηγαίνω και σχηματίζω εντύπωση, αν δεν μου αρέσει φεύγω αν δω ότι μου κάνει μένω, αλλοίμονο αν με τις γενικότητες προσπαθούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας.

        Δηλαδή θα σε χάλαγε να καθάριζες με 80-120€ ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Όχι με 80-120 ειναι άριστη τιμή και μακάρι να ειναι τόσο καθώς αυτοι γνωρίζουν τις τιμες μτχ και ανακατασκευασμενων στο εμπόριο. Θα ενημέρωσω όταν ερθει η ωρα για το θέμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Μια ενημερωση για κοπανηματα ταχυτητων σε αυτοματο σασμαν(αρχαιο 722.4 νομιζω της μερσεντες).Προκειται για μηχανικα ελεγχομενα σασμαν με υποπιεση αερα.Εμενα δν μου εφθανε το σωληνακι υποπιεσης στο σασμαν και εδω και 15 χρονια αλλαζε τις ταχυτητες σαν καρφωτες με αρκετο κοπανημα.Πλεον ενω εισαι με 2α και 5000σαλ και αφηνεις τελειως γκαζι ,βαζει 4η και δν νιωθεις οτι αλλαζει,σαν DSG κανει....ενω πριν κοπανουσε ολη η μεταδοση(πολυ ασχημα)και οι επιβατες κολλουσαν στο παμπριζ.

            Αφορα τα σασμαν των w201,w202(μεχρι λιφτινγκ)και τα 190ε?(τα τεραστια Ε της εποχης)ολα 4ταχυτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coupeas last edited by

              Πηγα στο συνεργειο να αλλαξω φιυσκα ημιαξονιου εσωτερικη στο φιατ κουπε μου. Ειχε κοπει. Λοιπον για να αλλαχτει επρεπε να βγει ο μπιλιοφορος απο το καρε του ημιαξονιου δηλ. Ομως δεν εβγαινε. Ο μαστορας μου ειπε πως το καρε εχει στρεβλωση απο τις δυναμεις που δεχεται το σημειο.
              Ειναι δυνατον?...Δεν εχω ντραξτεραδικο αμαξι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Octavia 5 1,2 TSI.
                Ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο, ανοίγεις τη πόρτα, μπαίνεις μέσα χωρίς να βάλεις μπροστά τη μηχανή. Βγαίνεις μετά από λίγα λεπτά και κλείνεις τη πόρτα.
                Είναι φυσιολογικό να κλειδώνει το αμάξι από μόνο του μετά που θα βγω έξω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Στο δικο μου,ξανακλειδωνει εφοσον μεσα σε 20' δεν ανοιξω καποια πορτα/χωρο αποσκευων..........πιθανον να ειναι ετσι ρυθμισμενο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      Μου έτυχε σε sportage του 2006 αυτο. Ακριβώς το ίδιο!

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dasimo last edited by

                        Έτυχε σήμερα στον πατέρα μου σε Nissan Micra.... Κάναμε διάρρηξη μέτα...

                        Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Και το auris το κάνει αυτό. Το κάνει όταν απλά έχω βάλει το κλειδί στη μίζα και αφού έχει σκούξει όταν ανοίξει η πόρτα και το κλειδί είναι πάνω στι μίζα (αν το έχω γυρίσει, ούτε σκούζει, ούτε κλειδώνει). Εντάξει το κλασικό ξεκλειδώνω δεν ανοίγει πόρτα για κανα λεπτό και κλειδώνει αυτόματα είναι feature, το κλείδωμα με το κλειδί πάνω είναι bug

                          nickthetrib from tapatalk

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                            Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.

                            Οκ ........δεν ειναι φυσιολογικο και ειναι και επικινδυνο!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Ανεβαζω μια φωτογραφια οπου φενεται μια διαρροη απο την φούσκα της κρεμαγιερας αριστερά. Η φούσκα δεν είναι σκισμένη και μάλλον χανω πολυ λιγο υγρά τιμονιού και δακρύζουν απο τον κολιέ. Κάποια ιδέα απο που είναι η διαρροη?

                              Κατι τετοιο πριν την εγχειρηση λετε να βοηθησει να το γλιτωσω ή θα τα βουλωσει ολα? Οπως ειπε ο Πανος λογικα ειναι η τσιμουχα, και αυτο το παπαρι υποσχεται σε καποιο βαθμο αυτοεπιδιορθωση.

                              http://oilsmotoauto.gr/el/prostheta-bel ... 250ml.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xeno last edited by

                                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.

                                Οκ ........δεν ειναι φυσιολογικο και ειναι και επικινδυνο!!!!

                                Το κάνει και η w211, και είναι στον προγραμματισμό της έτσι (δεν ξέρω τον λόγο). Για να μην κλείνουν οι πόρτες πρέπει να βγάζεις το κλειδί από τη μίζα. Αλλιώς να κουβαλάς πάντα μαζί σου το δεύτερο κλειδί ή αν το ηλεκτρονικό κλειδί χωρίζει από το μεταλλικό στέλεχος που ανοίγει και μόνο του τις πόρτες να έχεις το μεταλλικό στέλεχος μαζί με τα υπόλοιπα κλειδιά στη τσέπη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Ανεβαζω μια φωτογραφια οπου φενεται μια διαρροη απο την φούσκα της κρεμαγιερας αριστερά. Η φούσκα δεν είναι σκισμένη και μάλλον χανω πολυ λιγο υγρά τιμονιού και δακρύζουν απο τον κολιέ. Κάποια ιδέα απο που είναι η διαρροη?

                                  Κατι τετοιο πριν την εγχειρηση λετε να βοηθησει να το γλιτωσω ή θα τα βουλωσει ολα? Οπως ειπε ο Πανος λογικα ειναι η τσιμουχα, και αυτο το παπαρι υποσχεται σε καποιο βαθμο αυτοεπιδιορθωση.

                                  http://oilsmotoauto.gr/el/prostheta-bel ... 250ml.html

                                  Βαλε εναν αλλο σφυκτηρα μηπως σταματησει η διαρροη. Υπαρχει και ενδοχομενο να εχεις διαρροη λαδιου απο καποια τσιμουχα απο πανω η απο καποιο σημειο στη κεφαλη να δακρυζει και το περναει κατω σιγα σιγα οταν δεν δουλευει ο κινητηρας. Τσεκαρε το κι αυτο.

                                  Αυτο το προιον που αναφερεις δε λεει οτι ειναι αποκλειστικα για αυτοεπιδιορθωσεις. Εγω δεν θα σου το προτεινα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ευχαριστω για τις συμβουλες, το αμάξι δεν χάνει απο το κινητήρα ουτε δάκρυ, αυτή η δοαρροη είναι καθαρά μέσα απο τη κρεμαγιερα και δεν νομιζω ένας νεος δυνατός σφιγκτήρας της φουσκας να βοηθήσει αφού χάνει απο πιο πριν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Κοιτα.
                                      Αν δεν ειναι τρυπια η φουσκα η αν εκει που παταει και σφιγγει ο σφυκτηρας δεν εχει φαγωθει σαπισει το λαστιχο τοτε με εναν αλλο ισως σταματησει. Δε χανεις τιποτε....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        σαν αρχη αλλαξε μια φουσκα, ειναι απο σκληρο υλικο και μαλλον εχει καπου καποιον πορο.
                                        αν ειναι απο τη δεξια μερια αλλαξε και την τσιμουχα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Απο αριστερα ειναι. Μια φουσκα αλλη θελει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Η φούσκα γιατί να αλλαχτεί τώρα? Δεν είναι η δουλεια της να συγκρατεί τα υγρά τιμονιού που τρέχουν λογο διαρροής απο τη κρεμαγιερα. Η φούσκα σίγουρα θα αλλαχτεί αφού επισκευαστεί η κρεμαγιερα. Ηλία απο αριστερά χάνει αλλά μιας και θα λυθεί θα αλλακτει και η δεξια τσιμουχα.

                                            Έχει προχωρήσει το πραμα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 387
                                            • 388
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 386 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr