-
'Γιατί να μην είναι καλός?'
Γιατί έχουμε πτωχεύσει ηθικά και μπορεί να θέλει ο άλλος να βγάλει μισο μηνιατικο χωρίς να κανει καλη δουλεια βάζοντας υλικά της πλάκας μέσα. Αυτή είναι η γενική μου σκέψη, για αυτό και θα ήθελα κάποιον δοκιμασμένο. Αλλά θα πάω ψάχνοντας όπως το βλέπω και θα δω που θα καταληξω.
Πάντως ενδεικτικά ανακατασκευασμενες έχουν 500 ευρώ για αυτό το αμάξι. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
'Γιατί να μην είναι καλός?'
Γιατί έχουμε πτωχεύσει ηθικά και μπορεί να θέλει ο άλλος να βγάλει μισο μηνιατικο χωρίς να κανει καλη δουλεια βάζοντας υλικά της πλάκας μέσα. Αυτή είναι η γενική μου σκέψη, για αυτό και θα ήθελα κάποιον δοκιμασμένο. Αλλά θα πάω ψάχνοντας όπως το βλέπω και θα δω που θα καταληξω.
Πάντως ενδεικτικά ανακατασκευασμενες έχουν 500 ευρώ για αυτό το αμάξι.Οι κρεμαγιέρες δεν είναι τακάκια για να έχουν υλικό της πλάκας, 2 τσιμούχες από Viton ή σιλικόνης είναι στα άκρα και 2 δαχτυλίδια από Πολυαμίδιο, σιγά τον πολυέλαιο δηλαδή, όλα μαζί να κοστίζουν 10€, το άνοιξε / κλείσε πληρώνεις, τις εργατοώρες και εί ναι προτιμότερος ένας που φτιάχνει 20 την ημέρα από έναν που φτιάχνει 3 την εβδομάδα.
Βλέπω γενικά μεγάλη προκατάληψη, σε μια γενική θεώρηση είναι όπως τα λες αλλά μετά από προσωπική επαφή με κάποιον που σε ενδιαφέρει μπορεί να ανακαλύψεις ότι για το συγκεκριμένο άτομο που μιλάς μπορεί να μην ισχύει, εγώ έτσι κάνω έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότο μπορεί να είναι λαμόγιο κάποιος, πηγαίνω και σχηματίζω εντύπωση, αν δεν μου αρέσει φεύγω αν δω ότι μου κάνει μένω, αλλοίμονο αν με τις γενικότητες προσπαθούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας.
Δηλαδή θα σε χάλαγε να καθάριζες με 80-120€ ?
-
Όχι με 80-120 ειναι άριστη τιμή και μακάρι να ειναι τόσο καθώς αυτοι γνωρίζουν τις τιμες μτχ και ανακατασκευασμενων στο εμπόριο. Θα ενημέρωσω όταν ερθει η ωρα για το θέμα.
-
Μια ενημερωση για κοπανηματα ταχυτητων σε αυτοματο σασμαν(αρχαιο 722.4 νομιζω της μερσεντες).Προκειται για μηχανικα ελεγχομενα σασμαν με υποπιεση αερα.Εμενα δν μου εφθανε το σωληνακι υποπιεσης στο σασμαν και εδω και 15 χρονια αλλαζε τις ταχυτητες σαν καρφωτες με αρκετο κοπανημα.Πλεον ενω εισαι με 2α και 5000σαλ και αφηνεις τελειως γκαζι ,βαζει 4η και δν νιωθεις οτι αλλαζει,σαν DSG κανει....ενω πριν κοπανουσε ολη η μεταδοση(πολυ ασχημα)και οι επιβατες κολλουσαν στο παμπριζ.
Αφορα τα σασμαν των w201,w202(μεχρι λιφτινγκ)και τα 190ε?(τα τεραστια Ε της εποχης)ολα 4ταχυτα.
-
Πηγα στο συνεργειο να αλλαξω φιυσκα ημιαξονιου εσωτερικη στο φιατ κουπε μου. Ειχε κοπει. Λοιπον για να αλλαχτει επρεπε να βγει ο μπιλιοφορος απο το καρε του ημιαξονιου δηλ. Ομως δεν εβγαινε. Ο μαστορας μου ειπε πως το καρε εχει στρεβλωση απο τις δυναμεις που δεχεται το σημειο.
Ειναι δυνατον?...Δεν εχω ντραξτεραδικο αμαξι.... -
Octavia 5 1,2 TSI.
Ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο, ανοίγεις τη πόρτα, μπαίνεις μέσα χωρίς να βάλεις μπροστά τη μηχανή. Βγαίνεις μετά από λίγα λεπτά και κλείνεις τη πόρτα.
Είναι φυσιολογικό να κλειδώνει το αμάξι από μόνο του μετά που θα βγω έξω? -
Στο δικο μου,ξανακλειδωνει εφοσον μεσα σε 20' δεν ανοιξω καποια πορτα/χωρο αποσκευων..........πιθανον να ειναι ετσι ρυθμισμενο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.
-
Μου έτυχε σε sportage του 2006 αυτο. Ακριβώς το ίδιο!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Έτυχε σήμερα στον πατέρα μου σε Nissan Micra.... Κάναμε διάρρηξη μέτα...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Και το auris το κάνει αυτό. Το κάνει όταν απλά έχω βάλει το κλειδί στη μίζα και αφού έχει σκούξει όταν ανοίξει η πόρτα και το κλειδί είναι πάνω στι μίζα (αν το έχω γυρίσει, ούτε σκούζει, ούτε κλειδώνει). Εντάξει το κλασικό ξεκλειδώνω δεν ανοίγει πόρτα για κανα λεπτό και κλειδώνει αυτόματα είναι feature, το κλείδωμα με το κλειδί πάνω είναι bug
nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.Οκ ........δεν ειναι φυσιολογικο και ειναι και επικινδυνο!!!!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ανεβαζω μια φωτογραφια οπου φενεται μια διαρροη απο την φούσκα της κρεμαγιερας αριστερά. Η φούσκα δεν είναι σκισμένη και μάλλον χανω πολυ λιγο υγρά τιμονιού και δακρύζουν απο τον κολιέ. Κάποια ιδέα απο που είναι η διαρροη?Κατι τετοιο πριν την εγχειρηση λετε να βοηθησει να το γλιτωσω ή θα τα βουλωσει ολα? Οπως ειπε ο Πανος λογικα ειναι η τσιμουχα, και αυτο το παπαρι υποσχεται σε καποιο βαθμο αυτοεπιδιορθωση.
http://oilsmotoauto.gr/el/prostheta-bel ... 250ml.html
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Στα περισσότερα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας γίνεται αυτό. Εγώ όμως λέω άλλο. Έχω ξεκλειδώσει, έχω ανοίξει πόρτα, έχω μπει μέσα για κάποιο χρόνο, ξαναβγαίνω, κλείνω την πόρτα και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το αμάξι κλειδώνει από μόνο του. Ξέχασα να πω μια λεπτομέρια. Το κλειδί είναι μέσα στο αυτοκίνητο όταν αυτό κλειδώνει.
Οκ ........δεν ειναι φυσιολογικο και ειναι και επικινδυνο!!!!
Το κάνει και η w211, και είναι στον προγραμματισμό της έτσι (δεν ξέρω τον λόγο). Για να μην κλείνουν οι πόρτες πρέπει να βγάζεις το κλειδί από τη μίζα. Αλλιώς να κουβαλάς πάντα μαζί σου το δεύτερο κλειδί ή αν το ηλεκτρονικό κλειδί χωρίζει από το μεταλλικό στέλεχος που ανοίγει και μόνο του τις πόρτες να έχεις το μεταλλικό στέλεχος μαζί με τα υπόλοιπα κλειδιά στη τσέπη.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ανεβαζω μια φωτογραφια οπου φενεται μια διαρροη απο την φούσκα της κρεμαγιερας αριστερά. Η φούσκα δεν είναι σκισμένη και μάλλον χανω πολυ λιγο υγρά τιμονιού και δακρύζουν απο τον κολιέ. Κάποια ιδέα απο που είναι η διαρροη?
Κατι τετοιο πριν την εγχειρηση λετε να βοηθησει να το γλιτωσω ή θα τα βουλωσει ολα? Οπως ειπε ο Πανος λογικα ειναι η τσιμουχα, και αυτο το παπαρι υποσχεται σε καποιο βαθμο αυτοεπιδιορθωση.
http://oilsmotoauto.gr/el/prostheta-bel ... 250ml.html
Βαλε εναν αλλο σφυκτηρα μηπως σταματησει η διαρροη. Υπαρχει και ενδοχομενο να εχεις διαρροη λαδιου απο καποια τσιμουχα απο πανω η απο καποιο σημειο στη κεφαλη να δακρυζει και το περναει κατω σιγα σιγα οταν δεν δουλευει ο κινητηρας. Τσεκαρε το κι αυτο.
Αυτο το προιον που αναφερεις δε λεει οτι ειναι αποκλειστικα για αυτοεπιδιορθωσεις. Εγω δεν θα σου το προτεινα.
-
Ευχαριστω για τις συμβουλες, το αμάξι δεν χάνει απο το κινητήρα ουτε δάκρυ, αυτή η δοαρροη είναι καθαρά μέσα απο τη κρεμαγιερα και δεν νομιζω ένας νεος δυνατός σφιγκτήρας της φουσκας να βοηθήσει αφού χάνει απο πιο πριν.
-
Κοιτα.
Αν δεν ειναι τρυπια η φουσκα η αν εκει που παταει και σφιγγει ο σφυκτηρας δεν εχει φαγωθει σαπισει το λαστιχο τοτε με εναν αλλο ισως σταματησει. Δε χανεις τιποτε.... -
σαν αρχη αλλαξε μια φουσκα, ειναι απο σκληρο υλικο και μαλλον εχει καπου καποιον πορο.
αν ειναι απο τη δεξια μερια αλλαξε και την τσιμουχα. -
Απο αριστερα ειναι. Μια φουσκα αλλη θελει.
-
Η φούσκα γιατί να αλλαχτεί τώρα? Δεν είναι η δουλεια της να συγκρατεί τα υγρά τιμονιού που τρέχουν λογο διαρροής απο τη κρεμαγιερα. Η φούσκα σίγουρα θα αλλαχτεί αφού επισκευαστεί η κρεμαγιερα. Ηλία απο αριστερά χάνει αλλά μιας και θα λυθεί θα αλλακτει και η δεξια τσιμουχα.
Έχει προχωρήσει το πραμα
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........