-
Πάς από Καλαμπάκα και ησυχάζεις . Γλυτώνεις την γέφυρα που σημαίνει πολλά χλμ τζάμπα .
Από τα 450 χλμ , τα 210 μέχρι την Λαμία και τα 60 της Εγνατίας είναι αυτοκινητόδρομος , έναντι μόλις 130 από την άλλη πλευρά . Ακόμα μεγάλα κομμάτια της διαδρομής από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα γίνονται σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , όπου τα 100-120 χαω είναι χαλαρά . Το αρνητικό είναι τα 8 χλμ των στροφών του Δομοκού και τα 30 χλμ των στροφών από την διασταύρωση Γρεβενών μέχρι την Παναγία . Αλλά απολαμβάνεις και το τοπίο .Ο χρόνος είναι ο ίδιος πρακτικά .
-
Ο χρήστης farenight έγραψε:
Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.Πέρα από την περιφερειακή του Αγρινίου και της Άρτας που γλιτώνουν αρκετή ταλαιπωρία να γράψω ότι εγώ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ακολουθώ πλέον το κανονικό κομμάτι του δρόμου από Γιάννενα έως Άρτα και το αντίστροφο, αλλά π.χ. πηγαίνοντας από Άρτα προς Γιάννενα στο τελείωμα του περιφερειακού της Άρτας βγαίνω δεξιά και παίρνω τον λεγόμενο παλιό δρόμο, ο οποίος βγάζει μετά από 40-45 λεπτά 18 χιλιόμετρα πριν τα Γιάννενα. Δίπλα σε αυτόν φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η Ιόνια οδός. Ο δρόμος δεν είναι καλύτερος ούτε πιο γρήγορος από τον άλλο, αλλά το μεγάλο θετικό είναι ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτοκίνητα. Πας δηλαδή μόνος σου κυριολεκτικά. Από το να έχω τον κάθε βλάκα μπροστά μου, καθώς και νταλίκες, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. το προτιμώ 100% και το ίδιο και η γυναίκα μου. Οδηγείς ξεκούραστα και ήρεμα...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.Πέρα από την περιφερειακή του Αγρινίου και της Άρτας που γλιτώνουν αρκετή ταλαιπωρία να γράψω ότι εγώ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ακολουθώ πλέον το κανονικό κομμάτι του δρόμου από Γιάννενα έως Άρτα και το αντίστροφο, αλλά π.χ. πηγαίνοντας από Άρτα προς Γιάννενα στο τελείωμα του περιφερειακού της Άρτας βγαίνω δεξιά και παίρνω τον λεγόμενο παλιό δρόμο, ο οποίος βγάζει μετά από 40-45 λεπτά 18 χιλιόμετρα πριν τα Γιάννενα. Δίπλα σε αυτόν φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η Ιόνια οδός. Ο δρόμος δεν είναι καλύτερος ούτε πιο γρήγορος από τον άλλο, αλλά το μεγάλο θετικό είναι ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτοκίνητα. Πας δηλαδή μόνος σου κυριολεκτικά. Από το να έχω τον κάθε βλάκα μπροστά μου, καθώς και νταλίκες, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. το προτιμώ 100% και το ίδιο και η γυναίκα μου. Οδηγείς ξεκούραστα και ήρεμα...
Τον έχω δοκιμάσει και αυτόν (νομίζω απο Αμμότοπο εννοείς) , αλλά ενω δεν είχε κίνηση τώρα λόγω των εργοταξίων συναντάς κανένα φορτηγό. Αν είναι να κάνεις κάποια κοντινή διαδρομή δεν είναι κακή περίπτωση αλλά προσωπικά έχοντας κάνει πάνω απο 350 χιλιόμετρα απο Αθήνα έως Αρτα να έχω και τα τελευταία χιλιόμετρα σε τέτοιου είδους δρόμο δεν το προτιμώ.Έτσι κι αλλιώς όσο ανεβαίνεις προς τα επάνω η κίνηση μειώνεται καθώς άλλοι πάνε Αγρίνιο , Αρτα , Πρέβεζα.
-
Αυτόν ακριβώς εννοώ. Το εάν θα τον επιλέξεις είναι θέμα οπτικής. Σκέψου να ανεβαίνεις με βροχή και να σου έρχονται επί 45-50 λεπτά νερά πάνω σου από το μπροστινό αμάξι. Χώρια τους απαράδεκτους Έλληνες οδηγούς που συνέχεια πρέπει να είσαι στην τσίτα για τη βλακεία που θα κάνουν. Εγώ όταν επιστρέφω Γιάννενα, κουρασμένος από τη διαδρομή έως εκεί, βλέπω τον δρόμο αυτό ως ξεκούραση...Σέβομαι ωστόσο την άποψή σου
-
Για όλα αυτά εγώ πάω πάντα από Καλαμπάκα και γλυτώνω και λεφτά από την γέφυρα .
-
Περιμένουμε χρόνια να τελειώσει ο δρόμος και μόλις τελειώσει και μπούνε τα τσουχτερά διόδια θα ψαχνουμε για παραδρόμους....
-
Όποιος του αρέσει να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ψάχνει παραδρομους. Ειδικά για όσους είναι περιστασιακοι χρήστες του δρόμου, η ορθοτερη λύση είναι το να μην ταξιδέψει καθόλου αν δεν το αντέχει.
-
Η ασφάλεια έχει να κάνει πρωτίστως με τον οδηγό και(πολύ) μετά με τους παραδρομους.
-
Δεν εχει σημασία τι κανεις εσύ αλλα κυρίως τι κανει ο απέναντι, ο διπλανός κλπ. Δεν οδηγείς μόνος. Αν λοιπόν πας σε έναν καρόδρομο με μισή λωρίδα ανα κατεύθυνση εισαι βορά στον καθε μαλακά, τελειωμένο, μεθυσμένο κλπ απο απέναντι.... Αλίμονο αν τον οδηγείν ηταν μόνο πως πάμε εμείς ....
-
Αυτό ακριβώς,συμφωνούμε...μιλάμε για Τον οδηγό γενικά και όχι προσωπικά!Ο βλαμένος οδηγός θα σε ''βρεί''και στον παραδρομο και στην 'εθνική'.
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Αυτό ακριβώς,συμφωνούμε...μιλάμε για Τον οδηγό γενικά και όχι προσωπικά!Ο βλαμένος οδηγός θα σε ''βρεί''και στον παραδρομο και στην 'εθνική'.με τις πιθανότητες βέβαια να λιγοστεύουν δραματικά στην εθνική.
-
Λογικό. Το ζήτημα είναι πως, πολλοί συμπολίτες, μπροστά στην εξοικονόμηση χρημάτων από τα διόδια, θεωρώ οτι ρισκάρουν χρησιμοποιώντας παραδρόμους, οι οποίοι είναι επιβαρυμένοι δυσανάλογα σε σχέση με τον φόρτο που μπορούν να 'αντέξουν'....
-
με την διαφορά ότι οι παράδρομοι που λέμε, δεν είναι παρά οι υφιστάμενοι δρόμοι, οι οποίοι θα δώσουν την θέση τους σε νέους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους.
και μόλις κάποιος τους χρησιμοποιήσει, και δει ότι το κόστος του ταξιδιού αυξάνεται λόγο των διοδίων, θα στραφεί στους παλιούς καλούς( ) 'παράδρομους'.
το ότι ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων βέβαια θα το γλιτώσει από τα καύσιμα -μιας και η οδήγηση γίνεται πιο στρωτή- δεν το λαμβάνει κανείς υπόψιν. εννοείται και τον λιγότερο χρόνο, μιάς και το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία λιγότερη ώρα. -
Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.Φιλε μου παω Ωρωπο ,120 χιλμ. πηγαινελα, απαξ η δυπαξ ( ) της εβδομαδος....Διοδια Αφιδνων 3.25 + 3.25 =6.50......Το μηνα θελω τουλαχιστον 26 ευρω......Αποκλειεται να τους τα δινω...Εσυ θα τα εδινες;
-
Όλα είναι θέμα χρόνου και πόσο τον αξιολογεις....
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.
Φιλε μου παω Ωρωπο ,120 χιλμ. πηγαινελα, απαξ η δυπαξ ( ) της εβδομαδος....Διοδια Αφιδνων 3.25 + 3.25 =6.50......Το μηνα θελω τουλαχιστον 26 ευρω......Αποκλειεται να τους τα δινω...Εσυ θα τα εδινες;
Δεν έχω ιδέα για την ποιότητα του δρόμου που μιλάς. Και εννοείται και εγώ σιχτιρίζω με τις τιμές των διοδίων, δεν είμαι τόσο λαρτζ στα οικονομικά. Προσωπικά όμως θα προτιμούσα κάποιον παράδρομο μόνο στην περίπτωση που είχε καλό οδόστρωμα, ελάχιστη κίνηση, δεν θα περνούσε από κατοικημένα μέρη και θα μπορούσα να διατηρώ μέση ταχύτητα πάνω από 80χαω. Δεν ξέρω κάπου τέτοιο παράδρομο όμως.
Στην τελική όπως λέει και ο παραπάνω η επιλογή διαδρομής είναι εξατομικευμένο ζήτημα, αξιολόγηση χρόνου, άνεσης, ασφάλειας έναντι χρημάτων. Ό,τι απ' αυτά περισσεύει στον καθένα. -
Για Αθήνα - Ιωάννινα αυτή την περίοδο καθημερινή (όχι ΣΚ) ποια διαδρομή θα προτιμούσατε; Ρίο-Άρτα ή Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία; Για οικογένεια με παιδί 4 ετών.
-
Θα σου έλεγα Καρδίτσα - Εγνατία γιατί έχει υπέροχα μέρη να δείτε, αλλά αφού έχετε το παιδάκι καλύτερα από Ριο.
Η διαδρομή μετά τη Λαμία έχει 50λεπτά ορεινές διαδρομές έως και μετά το Δομοκό, με πολλές στροφές.
Δύσκολο είναι και το κομμάτι από Καλαμπάκα μέχρι Εγνατία. -
Προσοχή, το τι ώρα θα βρεθείς κοντά σε πόλεις (πχ Αμφιλοχία μετά το σχόλασμα που πάνε οι Αγρινιώτες για μπάνιο)
nickthetrib from tapatalk
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...