Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 122
    • 123
    • 111 / 123
    Περί αυτοκίνησης
    19
    2446
    11668
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Πάς από Καλαμπάκα και ησυχάζεις . Γλυτώνεις την γέφυρα που σημαίνει πολλά χλμ τζάμπα .
      Από τα 450 χλμ , τα 210 μέχρι την Λαμία και τα 60 της Εγνατίας είναι αυτοκινητόδρομος , έναντι μόλις 130 από την άλλη πλευρά . Ακόμα μεγάλα κομμάτια της διαδρομής από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα γίνονται σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , όπου τα 100-120 χαω είναι χαλαρά . Το αρνητικό είναι τα 8 χλμ των στροφών του Δομοκού και τα 30 χλμ των στροφών από την διασταύρωση Γρεβενών μέχρι την Παναγία . Αλλά απολαμβάνεις και το τοπίο .

      Ο χρόνος είναι ο ίδιος πρακτικά .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Ο χρήστης farenight έγραψε:
        Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
        Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.

        Πέρα από την περιφερειακή του Αγρινίου και της Άρτας που γλιτώνουν αρκετή ταλαιπωρία να γράψω ότι εγώ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ακολουθώ πλέον το κανονικό κομμάτι του δρόμου από Γιάννενα έως Άρτα και το αντίστροφο, αλλά π.χ. πηγαίνοντας από Άρτα προς Γιάννενα στο τελείωμα του περιφερειακού της Άρτας βγαίνω δεξιά και παίρνω τον λεγόμενο παλιό δρόμο, ο οποίος βγάζει μετά από 40-45 λεπτά 18 χιλιόμετρα πριν τα Γιάννενα. Δίπλα σε αυτόν φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η Ιόνια οδός. Ο δρόμος δεν είναι καλύτερος ούτε πιο γρήγορος από τον άλλο, αλλά το μεγάλο θετικό είναι ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτοκίνητα. Πας δηλαδή μόνος σου κυριολεκτικά. Από το να έχω τον κάθε βλάκα μπροστά μου, καθώς και νταλίκες, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. το προτιμώ 100% και το ίδιο και η γυναίκα μου. Οδηγείς ξεκούραστα και ήρεμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreas61971 last edited by

          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

          Παίδες για Αθήνα-Γιάννενα τι έχει αλλάξει σε σχέση με 2,5 χρόνια πριν που είναι το τελευταίο ποστ; Αν πχ υπάρχουν καινούρια κομμάτια σε κάποιο δρόμο που αλλάζουν τους χρόνους, τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών που πλέον είναι παντού κλπ.
          Θέλω να πάω μέσα Μαΐου.

          Πέρα από την περιφερειακή του Αγρινίου και της Άρτας που γλιτώνουν αρκετή ταλαιπωρία να γράψω ότι εγώ εδώ και 5-6 χρόνια δεν ακολουθώ πλέον το κανονικό κομμάτι του δρόμου από Γιάννενα έως Άρτα και το αντίστροφο, αλλά π.χ. πηγαίνοντας από Άρτα προς Γιάννενα στο τελείωμα του περιφερειακού της Άρτας βγαίνω δεξιά και παίρνω τον λεγόμενο παλιό δρόμο, ο οποίος βγάζει μετά από 40-45 λεπτά 18 χιλιόμετρα πριν τα Γιάννενα. Δίπλα σε αυτόν φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η Ιόνια οδός. Ο δρόμος δεν είναι καλύτερος ούτε πιο γρήγορος από τον άλλο, αλλά το μεγάλο θετικό είναι ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτοκίνητα. Πας δηλαδή μόνος σου κυριολεκτικά. Από το να έχω τον κάθε βλάκα μπροστά μου, καθώς και νταλίκες, λεωφορεία, φορτηγά κτλ. το προτιμώ 100% και το ίδιο και η γυναίκα μου. Οδηγείς ξεκούραστα και ήρεμα...

          Τον έχω δοκιμάσει και αυτόν (νομίζω απο Αμμότοπο εννοείς) , αλλά ενω δεν είχε κίνηση τώρα λόγω των εργοταξίων συναντάς κανένα φορτηγό. Αν είναι να κάνεις κάποια κοντινή διαδρομή δεν είναι κακή περίπτωση αλλά προσωπικά έχοντας κάνει πάνω απο 350 χιλιόμετρα απο Αθήνα έως Αρτα να έχω και τα τελευταία χιλιόμετρα σε τέτοιου είδους δρόμο δεν το προτιμώ.Έτσι κι αλλιώς όσο ανεβαίνεις προς τα επάνω η κίνηση μειώνεται καθώς άλλοι πάνε Αγρίνιο , Αρτα , Πρέβεζα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            Αυτόν ακριβώς εννοώ. Το εάν θα τον επιλέξεις είναι θέμα οπτικής. Σκέψου να ανεβαίνεις με βροχή και να σου έρχονται επί 45-50 λεπτά νερά πάνω σου από το μπροστινό αμάξι. Χώρια τους απαράδεκτους Έλληνες οδηγούς που συνέχεια πρέπει να είσαι στην τσίτα για τη βλακεία που θα κάνουν. Εγώ όταν επιστρέφω Γιάννενα, κουρασμένος από τη διαδρομή έως εκεί, βλέπω τον δρόμο αυτό ως ξεκούραση...Σέβομαι ωστόσο την άποψή σου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Για όλα αυτά εγώ πάω πάντα από Καλαμπάκα και γλυτώνω και λεφτά από την γέφυρα .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fivos07 last edited by

                http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/33957-dedes-stin-kikloforia-to-kalokairi-koubaras-amfiloxia-kai-ioannina-arta-to-xeimona

                Περιμένουμε χρόνια να τελειώσει ο δρόμος και μόλις τελειώσει και μπούνε τα τσουχτερά διόδια θα ψαχνουμε για παραδρόμους....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Όποιος του αρέσει να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ψάχνει παραδρομους. Ειδικά για όσους είναι περιστασιακοι χρήστες του δρόμου, η ορθοτερη λύση είναι το να μην ταξιδέψει καθόλου αν δεν το αντέχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fivos07 last edited by

                    Η ασφάλεια έχει να κάνει πρωτίστως με τον οδηγό και(πολύ) μετά με τους παραδρομους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Δεν εχει σημασία τι κανεις εσύ αλλα κυρίως τι κανει ο απέναντι, ο διπλανός κλπ. Δεν οδηγείς μόνος. Αν λοιπόν πας σε έναν καρόδρομο με μισή λωρίδα ανα κατεύθυνση εισαι βορά στον καθε μαλακά, τελειωμένο, μεθυσμένο κλπ απο απέναντι.... Αλίμονο αν τον οδηγείν ηταν μόνο πως πάμε εμείς ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fivos07 last edited by

                        Αυτό ακριβώς,συμφωνούμε...μιλάμε για Τον οδηγό γενικά και όχι προσωπικά!Ο βλαμένος οδηγός θα σε ''βρεί''και στον παραδρομο και στην 'εθνική'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          edmond last edited by

                          Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
                          Αυτό ακριβώς,συμφωνούμε...μιλάμε για Τον οδηγό γενικά και όχι προσωπικά!Ο βλαμένος οδηγός θα σε ''βρεί''και στον παραδρομο και στην 'εθνική'.

                          με τις πιθανότητες βέβαια να λιγοστεύουν δραματικά στην εθνική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-matador last edited by

                            Λογικό. Το ζήτημα είναι πως, πολλοί συμπολίτες, μπροστά στην εξοικονόμηση χρημάτων από τα διόδια, θεωρώ οτι ρισκάρουν χρησιμοποιώντας παραδρόμους, οι οποίοι είναι επιβαρυμένοι δυσανάλογα σε σχέση με τον φόρτο που μπορούν να 'αντέξουν'....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              edmond last edited by

                              με την διαφορά ότι οι παράδρομοι που λέμε, δεν είναι παρά οι υφιστάμενοι δρόμοι, οι οποίοι θα δώσουν την θέση τους σε νέους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους.
                              και μόλις κάποιος τους χρησιμοποιήσει, και δει ότι το κόστος του ταξιδιού αυξάνεται λόγο των διοδίων, θα στραφεί στους παλιούς καλούς( ) 'παράδρομους'.
                              το ότι ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων βέβαια θα το γλιτώσει από τα καύσιμα -μιας και η οδήγηση γίνεται πιο στρωτή- δεν το λαμβάνει κανείς υπόψιν. εννοείται και τον λιγότερο χρόνο, μιάς και το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία λιγότερη ώρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astra_n last edited by

                                Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                                  Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.

                                  Φιλε μου παω Ωρωπο ,120 χιλμ. πηγαινελα, απαξ η δυπαξ ( ) της εβδομαδος....Διοδια Αφιδνων 3.25 + 3.25 =6.50......Το μηνα θελω τουλαχιστον 26 ευρω......Αποκλειεται να τους τα δινω...Εσυ θα τα εδινες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Όλα είναι θέμα χρόνου και πόσο τον αξιολογεις....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astra_n last edited by

                                      Ο χρήστης DAP έγραψε:

                                      Αυτός που είναι διατεθειμένος να οδηγήσει μισή ώρα παραπάνω σε σεληνιακούς δρόμους προσπερνώντας αγροτικά για να γλιτώσει 1,5/2/2,5 ευρώ είναι ο ίδιος που φοράει λάστιχα οκταετίας ή που ξέχασε να πληρώσει ασφάλεια ή που πετάει ντουμάνι από το ντηζελάκι του. Οπότε καλύτερα από τους παράδρομους.

                                      Φιλε μου παω Ωρωπο ,120 χιλμ. πηγαινελα, απαξ η δυπαξ ( ) της εβδομαδος....Διοδια Αφιδνων 3.25 + 3.25 =6.50......Το μηνα θελω τουλαχιστον 26 ευρω......Αποκλειεται να τους τα δινω...Εσυ θα τα εδινες;

                                      Δεν έχω ιδέα για την ποιότητα του δρόμου που μιλάς. Και εννοείται και εγώ σιχτιρίζω με τις τιμές των διοδίων, δεν είμαι τόσο λαρτζ στα οικονομικά. Προσωπικά όμως θα προτιμούσα κάποιον παράδρομο μόνο στην περίπτωση που είχε καλό οδόστρωμα, ελάχιστη κίνηση, δεν θα περνούσε από κατοικημένα μέρη και θα μπορούσα να διατηρώ μέση ταχύτητα πάνω από 80χαω. Δεν ξέρω κάπου τέτοιο παράδρομο όμως.
                                      Στην τελική όπως λέει και ο παραπάνω η επιλογή διαδρομής είναι εξατομικευμένο ζήτημα, αξιολόγηση χρόνου, άνεσης, ασφάλειας έναντι χρημάτων. Ό,τι απ' αυτά περισσεύει στον καθένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        farenight last edited by

                                        Για Αθήνα - Ιωάννινα αυτή την περίοδο καθημερινή (όχι ΣΚ) ποια διαδρομή θα προτιμούσατε; Ρίο-Άρτα ή Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία; Για οικογένεια με παιδί 4 ετών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andreas-qashqai last edited by

                                          Θα σου έλεγα Καρδίτσα - Εγνατία γιατί έχει υπέροχα μέρη να δείτε, αλλά αφού έχετε το παιδάκι καλύτερα από Ριο.
                                          Η διαδρομή μετά τη Λαμία έχει 50λεπτά ορεινές διαδρομές έως και μετά το Δομοκό, με πολλές στροφές.
                                          Δύσκολο είναι και το κομμάτι από Καλαμπάκα μέχρι Εγνατία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Προσοχή, το τι ώρα θα βρεθείς κοντά σε πόλεις (πχ Αμφιλοχία μετά το σχόλασμα που πάνε οι Αγρινιώτες για μπάνιο)

                                            nickthetrib from tapatalk

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 111 / 123
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr