-
Ηρθε με τον 1.8 που βγάζει 127 ίππους και με τον 2.0 που βγάζει 143 και που έχω εγώ . Ακόμα τότε με σχετικά μικρή διαφορά τιμής , δηλαδή η δίλιτρη exclusive που είχα εγώ , έπαιζε με κάποιες προσφορές γύρω στις 30.000 και υπήρχε και η τρίλιτρη με V6 κινητήρα που ήταν γύρω στις 37000 και έβγαζε 215 άλογα .
Στοιχεία εδώ http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubM ... li_id=1700
Η δίλιτρη που έχω έχει 0-100 9,7 και 210 τελική , οπότε τάφος σίγουρα δεν είναι . Αντίθετα είναι ένα ήσυχο αμάξι και ροπάτο . Βέβαια σε σχέση με τα 8,4 του ΤΗΡ , φαίνεται αργό , αλλά τότε τα μμε είχαν τρελλαθεί με τα πρώτα τούρμπο , αφού οι βλάβες τους ήρθαν αργότερα , πέρα από τα λάδια που καίνε .
Τα τούρμπο τώρα ωριμάζουν και θα μειωθούν οι βλάβες τους , οπότε το αμάξι με τους ατμοσφαιρικούς ήταν μια καλή επιλογή .
Ο βενζίνης με τα 120 δεν νομίζω να ήρθε ποτέ στην Ελλάδα .Επιλογή Ελλάδας βέβαια , αφού έξω όλοι σχεδόν αγοράζουν ντίζελ σε τέτοιου μεγέθους αμάξια . Εκεί είχε και έχει διαμάντια κινητήρες .
Εδώ θα πρέπει να καταλάβουμε ότι η αγορά του αυτοκινήτου στο εξωτερικό , έχει μεγάλο μερίδιο στα εταιρικά αυτοκίνητα . Εκεί παίζουν και μεγάλα αμάξια με μικρούς κινητήρες , οπότε λογικές ντίζελ 1.6 με 115 άλογα , απευθύνονται κυρίως σε αυτούς . Για τα ιδιωτικά αμάξια , είχαν τους δίλιτρους με 140 και 160 και τώρα με 180 άλογα , τους 2.2 με 163 και τον εξαιρετικό με 204 και 450 ροπή και τον τρίλιτρο με 240 άλογα και 450 ροπή .
Εδώ είχα διαβάσει , ότι υπήρχε όριο στην ροπή λόγω του συνδυασμού κιβωτίου και μπροστινής κίνησης , που δεν μπορούσε να διαχειριστεί την μεγαλύτερη ροπή που έβγαζε ο τρίλιτρος στις τζάγκουαρ κλπ , αφού όπως θυμόμαστε αυτοί οι εξαιρετικοί ντίζελ , ήταν κοινοί με της φόρντ .
Αρα το αμάξι είχε εξαιρετικούς κινητήρες . Τώρα γιατί δεν θα το ξαναβγάλουν , οι λόγοι είναι πολλοί .
Αρχικά τα σεντάν χάνουν συνέχεια σε ζήτηση , από τα crossover και suv . Απο την άλλη θέλουν να στηρίξουν την ds , όπου το ds5 στα μάτια πολλών και στα δικά μου , φαίνεται φτωχότερο από την c5 . Τελειώνει και η υδρό , άρα τελειώνει μια εποχή που ξεκίνησε με την εξαιρετική ds και τελειώνει επίσης με την εξαιρετική c5 .
H νέα εποχή μάλλον θα έχει suv και πολυμορφικά στα μεγάλα μεγέθη για την σιτροέν .
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάνω κάτω κι εγώ αυτά ξέρω. Πως στην Ελλάδα ήρθε με κινητήρα 1.6 βενζίνη στους 140 και κάτι ίππους, αλλά και σε εκδόσεις πετρελαίου από το ανεμικό νούμερο 115 ίππων στα 1.600 κυβικά έως και 2000 ή και 2200 με 170 και 180 ίππους.
Οπωσδήποτε Βασίλη 115 ίπποι για τέτοιο αμάξωμα δεν ακούγονται και πολλοί στο ντίζελ . Παρόμοια να θυμίσω όμως είχαν κινηθεί και άλλες εταιρείες όπως η ford με το mondeo η volvo με s60 ενώ η skoda είχε βγάλει στα 1.6 το superb με 105 ίππους, μόλις 10 κάτω από τα προαναφερθέντα... Επαναλαμβανω όμως το να σταματήσει να βγαίνει ένα τέτοιο διαμαντάκι υπόδειγμα ποιοτικότατης μπερλίνας με σχεδιασμό και εμφάνιση που παραπέμπει σε premium γερμανικές υλοποιήσεις το βρίσκω εξαιρετικά δυσάρεστο.Έχετε οδηγήσει ποτέ ντίζελ ? Αν ναι τότε θα ξέρετε ότι η ιπποδύναμη δεν παίζει και πολύ ρόλο.. Αυτό που κοιτάει κάποιος στο ντίζελ και έιναι σημαντικό είναι η ροπή .
Επίσης εγώ διαβαζα πρόσφατα σε αγγλικό περιοδικό ότι είναι στα σκαριά η νέα C5 που θα κυκλοφορήσει μες στο 2017. Ποιος είπε ότι 'πέθανε' ???
-
Σίγουρα παίζει ρόλο η ροπή ομως φυσικά παίζουν και τα άλογα. Η ροπή θα σου δώσει ενα αξιοπρεπές προσπέρασμα και τα άλογα θα σε βοηθήσουν να κινηθείς γρήγορα γενικά. Άσε που σε μεγάλα αμαξώματα με λίγα άλογα, ανεβαίνει η κατανάλωση
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ίδιο λέμε νονέ! Δες και το παρακάτω Link που επιβεβαιώνει ότι το παλιότερο c5 σερνόταν :
http://www.drive.gr/test-drives/dokimes ... -turbo-thp
'Η γκρίνια αρχίζει όταν ένας ξεπερασμένος κινητήρας αδυνατεί να κινήσει αξιοπρεπώς τα παραπάνω κιλά ενός νέου μοντέλου. Παραπανίσιο βάρος που προέρχεται από τη βελτίωση σε ποιότητα, ασφάλεια, ευρυχωρία και εξοπλισμό. Τέτοια ήταν η εικόνα της C5 μέχρι χθες, με τους ατμοσφαιρικούς των 1,8 και 2,0 λίτρων.'Το test drive αφορά την επόμενη γενιά, αλλά έχει σχόλιο και για την...προηγούμενη!
Επειδη δλδ ο 1.8 ηταν κατωτερος των περιστασεων λεμε το ιδιο? Εσυ ακυρωσες ολο το αμαξι και δεν αναγνωρισες ουτε τα μοτερ που λογω ελληνικης πραγματικοτητας δεν ειδαμε. Και απο προσωπικη εμπειρια και αδιαφορω για το καθε drive η 2.0 ηταν ικανοποιητικοτατη!
Τα αλογα ειναι αλογα κατα τ αλλα. Καλη η αισθηση τραβηγματος αλλα αμα δεν ανεβαινει και το ταχυμετρο...
-
Εγώ δεν έχω πετύχει το 'καλό' c5. Στο 'μικρότερο' που μπήκα ήταν τάφος. Δεν πήγαινε τον 'κώλο' του με τίποτα...
Ακόμη και αν οι περισσότεροι Έλληνες αγόρασαν την 'καλή version' τότε το σχόλιό μου ισχύει για το προηγούμενο! -
Τελικα για ποιο γενια c5 μιλας...?
-
Πάντως εγώ φίλοι και συμφορουμιτες όταν αναφέρθηκα στο αυτοκίνητο στο μυαλό μου είχα αυτό εδώ :
Youtube Video -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάντως εγώ φίλοι και συμφορουμιτες όταν αναφέρθηκα στο αυτοκίνητο στο μυαλό μου είχα αυτό εδώ :
Youtube VideoΣπύρο αυτή είναι η δεύτερη γενιά. Πραγματικά ερωτεύσιμο αμάξι. Από μοτέρ για την ελληνική πραγματικότητα και τώρα και πριν 8 χρόνια έπασχε. Σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα όμως ήταν από πολύ καλή εως άψογη
-
Χαίρομαι που συμφωνούμε!!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Από μοτέρ για την ελληνική πραγματικότητα και τώρα και πριν 8 χρόνια έπασχε.Την εχετε οδηγησει, την εχετε σκισει, την εχετε ξεμπουριασει, την εχετε στριψει να πουμε και τα γραφετε αυτα. ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Από μοτέρ για την ελληνική πραγματικότητα και τώρα και πριν 8 χρόνια έπασχε.
Την εχετε οδηγησει, την εχετε σκισει, την εχετε ξεμπουριασει, την εχετε στριψει να πουμε και τα γραφετε αυτα. ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Μαλλον εννοουν οτι ειναι διλιτρη. Γιατι 180 αλογα ντιζελ καθε αλλο παρα ανεπαρκη ειναι.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τι μάλλον ρε παιδιά όταν με τα τερτίπια των τελών και των φόρων τα 2000 κυβικά και επάνω στην Ελλάδα κυνηγούνται δια ροπάλου. Τι δεν καταλαβαίνετε;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Από μοτέρ για την ελληνική πραγματικότητα και τώρα και πριν 8 χρόνια έπασχε.
Την εχετε οδηγησει, την εχετε σκισει, την εχετε ξεμπουριασει, την εχετε στριψει να πουμε και τα γραφετε αυτα. ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Έχω κάνει ταξίδι Αθήνα - Άρτα ως συνοδηγός, από στήσιμο - άνεση κλπ απλά Γ@Μ@ει (το άψογη που γράφω). Το παλικάρι που την είχε (ο πατέρας του) μου είχε πει ότι ήταν 1600 με 110 άλογα, βέβαια παίζει να μην ήξερε και την τύφλα του. Πάντως σε κάποια προσπεράσματα, πραγματικά αγχώθηκα.
-
Αυτό που λέω, είναι ότι δεν είχε μοτέρ ανταγωνιστικά στην ελληνική πραγματικότητα (κάτω από τα 2000 κ.εκ.), ο 1800 αν θυμάμαι καλά ήταν στα 130 περίπου (none, sorry αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με).
edit. ο nonos έχει δίκιο, έβγαινε και σε 1.6 turbo με 155 άλογα, άλλα νομίζω ότι αυτό το μοτέρ ήρθε μετά από κάποιο facelift. O ειδικός στη μάρκα ας μας διαφωτίσει, παρακαλώ
-
Ο 1.6 ΤΗΡ ήρθε περί το 2009-2010. Το F/L μοντέλο ήρθε λίγο ποιό αργά με την προσθήκη και του 1.6VTI των 120ΗΡ αλλά αποκλειστικά με το αυτόματο.
Τα μείον του αυτοκινήτου ήταν κυρίως το τεράστιο βάρος και οι σχετικά μέτριοι χώροι του με τον χώρο αποσκευών να χαρακτηρίζεται εώς και απογοητευτικός-μόλις 440 λίτρα. Συν το γεγονός ότι η οδική του συμπεριφορά δεν ήταν για καταστάσεις αλά Ξάντια ακτιβά ή έστω ΧΜ.
Το θέμα με την ισχύ των κινητήρων που φορούσαν αρκετά μοντέλα της εταιρίας έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Ενδεικτικά, τον 1800αρη που είχε η C5 mk2 με τα 125-127ΗΡ, η 1ης γενιάς C5 τον απέκτησε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 6 χρόνια μετά την παρουσίασή της (απο το 2000 μέχρι και το 2006 φόραγε το ίδιο μότερ αλλά με 117ΗΡ) και ενώ ήταν ολοφάνερο ότι αυτή η εκδοχή του κινητήρα έπρεπε εξαρχής να ήταν διαθέσιμη με την διάθεση του C5 mk1 στην αγορά το 2000.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ο 1.6 ΤΗΡ ήρθε περί το 2009-2010. Το F/L μοντέλο ήρθε λίγο ποιό αργά με την προσθήκη και του 1.6VTI των 120ΗΡ αλλά αποκλειστικά με το αυτόματο.Τα μείον του αυτοκινήτου ήταν κυρίως το τεράστιο βάρος και οι σχετικά μέτριοι χώροι του με τον χώρο αποσκευών να χαρακτηρίζεται εώς και απογοητευτικός-μόλις 440 λίτρα. Συν το γεγονός ότι η οδική του συμπεριφορά δεν ήταν για καταστάσεις αλά Ξάντια ακτιβά ή έστω ΧΜ.
Ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.
Νομίζω όμως, ότι το 2009 τα 440 λίτρα πορτ μπαγκαζ ήταν πολύ κοντά στον μέσο όρο των μεσαίων sedan. -
Τα Ινσίγκνια, Πασσάτ, Μοντέο, Σουπέρμπ, Αβένσις, Μάζντα 6 είχαν χώρους αποσκευών 480-540 λίτρα.
Αν θυμάμαι καλά ακόμα και το C4 mk1 στην σεντάν έκδοση του ήταν καλύτερο χωροταξικά απο την τωρινή C5.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Τα Ινσίγκνια, Πασσάτ, Μοντέο, Σουπέρμπ, Αβένσις, Μάζντα 6 είχαν χώρους αποσκευών 480-540 λίτρα.Αν θυμάμαι καλά ακόμα και το C4 mk1 στην σεντάν έκδοση του ήταν καλύτερο χωροταξικά απο την τωρινή C5.
ΟΚ γράψε λάθος, δεν είχα χρόνο να το ψάξω.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Το θέμα με την ισχύ των κινητήρων που φορούσαν αρκετά μοντέλα της εταιρίας έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Ενδεικτικά, τον 1800αρη που είχε η C5 mk2 με τα 125-127ΗΡ, η 1ης γενιάς C5 τον απέκτησε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 6 χρόνια μετά την παρουσίασή της (απο το 2000 μέχρι και το 2006 φόραγε το ίδιο μότερ αλλά με 117ΗΡ) και ενώ ήταν ολοφάνερο ότι αυτή η εκδοχή του κινητήρα έπρεπε εξαρχής να ήταν διαθέσιμη με την διάθεση του C5 mk1 στην αγορά το 2000.
Αλλο αμαξι το mk1 αλλα το mk2 και ετσι και αλλο μοτερ. Το μοτερ της mk1 (1.8 117) ειναι αποριας αξιον πως καταφεραν και το εβγαλαν κανωντας ριζικη επανασχεδιαση με σχεση με τον LFY των xantia. Και γιατι το λεω αυτο. Απλα σχεδιασαν νεο μοτερ ουσιαστικα με μολις 4-5 αλογα περισσοτερη ιπποδυναμη Ειναι αλλος κορμος ,αλλη κεφαλη, ολα διαφορετικα! Επειδη τα χω οδηγησει και τα δυο μοτερ υπαρχει μια διαφορα στο τροπο λειτουργιας τουλαχιστον. Πιο 'πολιτισμενο' μοτερ αυτο της c5 mk1. Η mk2 ειχε πολυ καλα μοτερ. Ουσιαστικα προστεθηκε μεταβλητος χρονισμος και 0-100 σε 9,5 το 2005 το λες και πολυ καλο... Γενικα η c5 μκ2 μ εξαιρεση την αισθητικη της που τουλαχιστον βελτιωνοταν ως exclusive ηταν πολυ ολοκληρωμενη προταση 10-11 χρονια πισω και αποδειχθηκε εξαιρετικα αξιοπιστο αυτοκινητο. Το 2007 μαλιστα με καλο εξοπλισμο κοστιζε οσο ενα auris 1.4 στο μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου Η mk3 ηταν αλμα σε σχεση με τις αλλες δυο γενιες γενικως, αλλα επρεπε να πας στην 2.0 τον πρωτο καιρο παρουσιασης που για μενα ηταν και επιλογη μονοδρομος για να εχεις υδροπνευματικη και μαλιστα ρυθμιζομενη... Το πορτμπαγκαζ επρεπε να ναι λιγο μεγαλυτερο ναι.
Nicktherib αν ηταν 1.6 και ατμοσφαιρα οπως λες ,ειναι μια απο τις ελαχιστες 1.6 120 με μεταβλητο που πουληθηκαν και ΔΕ φοραγε υδροπνευματικη. Το ιδιο μοτερ των 308-207. Ουσιαστικα δηλαδη καταργηθηκε η 1.8 και 2.0 και η επιλογη ηταν αναμεσα σε 1.6 ατμοσφαιρικο ή υπερτροφοδοτουμενο, Αν σου φανηκε ανετη φαντασου πως ειναι με υδροπνευματικη. Η αποψη μου επισης ειναι οτι αν δεν οδηγησεις ενα αμαξι τα μισα καταλαβαινεις. Για μενα c5 χωρις υδροπνευματικη δεν εχει καν λογο υπαρξης...
Απο συμπεριφορα η πιο στριφτερη-αισθηση απο τις τρεις γενιες ηταν η....xantia. Κρατημα ειχαν ολες και εξαιρετικο, ιδιως στα 150-200 οπου εκει καταλαβαινες οτι εχει γινει πραγματικα εξαιρετικη δουλεια.
-
Νονέ, η C5 δυό γενιές έχει. Η ΜΚ1 την περίοδο 2000-2007 και η ΜΚ2 απο το 2007 μέχρι και το παρόν.
Στην ΜΚ1 στα τέλη του 2004 έγινε ένα εκτεταμένο φρεσκάρισμα τόσο αισθητικά όσο και κάποιες αλλαγές στον πίνακα οργάνων συν την αύξηση των διαστάσεων στο μήκος απο τα 4.620χιλ στα 4.746χιλ. Ο κινητήρας και στην πρωταρχική έκδοση ήταν οριακός, στην έκδοση F/L ήταν πλέον ανεπαρκής στο θέμα ισχύος. Στην άνοιξη του 2006 έκανε η εταιρία την κίνηση αύξησης της ισχύος του στα 125ΗΡ και το αυτοκίνητο απέκτησε αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Σχετικά σωστά τα λέει εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/Citroën_C5
CITROËN FORUM