-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Lleonidas η αγγελία του qq μου φαίνεται μουφα.
Με μια πρόχειρη ματιά, κατά αρχάς δεν έχει 18' αλλά 17' ζάντες.
Κατά δεύτερον και αρκετά σημαντικό, το μοντέλο του 2014 που λέει ότι είναι, δεν έβγαινε με euro 6.....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το αλλάξανε, 18' οι ζάντες, το euro 6 παρεμεινε
??????
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
O mod αφού μας έβαλε σε σωστό δρόμο, αφού είχαμε ξεφύγει λιγάκι, έκανε πολύ εύστοχες παρατηρήσεις.- τα 28000 δεν είναι μικρό ποσό για το αμάξι που ζητάς και μόνο αν θες να δόσεις περισσότερα.
- Η επιλογή αυτοκινήτου και μάλιστα οικογενειακού (πρέπει να)είναι ευχάριστος πονοκέφαλος,όχι δυσάρεστος...και αν δε μας βγαίνει,θα τον κάνουμε εμείς ευχάριστο
Την λύση πάντως του μεταχειρισμένου δεν την πολυγουστάρω για οποιοδήποτε ποσό πάνω από 20000, πόσο μάλλον για κοντά στα 30000 που κοιτάς betmaniac.
Κάνε χοντρό παζάρι. Αν δεν το έχεις με το παζάρεμα εσύ, πάρε κάποιον φίλο ή συγγενή που να το έχει.Το πολύ παζάρι είναι γρουσουζια για αυτόν που αγοράζει και εκνευριστικό για αυτόν που πουλάει.
Ή σου αρέσει κάτι και το παίρνεις ή όχι. Δεν χρειάζεται να προσπαθεις πρακτικά να ρίξεις τον άλλο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
O mod αφού μας έβαλε σε σωστό δρόμο, αφού είχαμε ξεφύγει λιγάκι, έκανε πολύ εύστοχες παρατηρήσεις.
- τα 28000 δεν είναι μικρό ποσό για το αμάξι που ζητάς και μόνο αν θες να δόσεις περισσότερα.
- Η επιλογή αυτοκινήτου και μάλιστα οικογενειακού (πρέπει να)είναι ευχάριστος πονοκέφαλος,όχι δυσάρεστος...και αν δε μας βγαίνει,θα τον κάνουμε εμείς ευχάριστο
Την λύση πάντως του μεταχειρισμένου δεν την πολυγουστάρω για οποιοδήποτε ποσό πάνω από 20000, πόσο μάλλον για κοντά στα 30000 που κοιτάς betmaniac.
Κάνε χοντρό παζάρι. Αν δεν το έχεις με το παζάρεμα εσύ, πάρε κάποιον φίλο ή συγγενή που να το έχει.Το πολύ παζάρι είναι γρουσουζια. Η σου αρέσει κάτι και το παίρνεις ή όχι. Δεν χρειάζεται να προσπαθεις πρακτικά να ρίξεις τον άλλο.
Αν μπορείς να ρίξεις την τιμή, γιατί να μην το κάνεις? αν ο άλλος νιώθει ότι ρίχνεται, μπορεί κάλλιστα να πει 'όχι δεν πάει πιο κάτω'.
-
Θέλει τρόπο ώστε να μην νιώσει ποτέ κανένας ότι ριχνεται.. Με τους μαο μαο τρόπους των νεοελ σπάνια επιτυγχάνεται αυτό.
-
Φίλε μου αφού δεν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση και οι εκτός δρόμου δυνατότητες, γιατί να πληρώσεις τζάμπα τα παραπάνω χρήματα που ζητάει ένα suv σε σχέση με ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ? γιατί να κάνεις παραχωρήσεις σε χώρους, εξοπλισμό, αεροδυναμική, επιδόσεις, κατανάλωση, οδηγική συμπεριφορά και πολλά άλλα ? επειδή είναι μόδα ??? μήπως να δεις και άλλες κατηγορίες οχημάτων ? για παράδειγμα, ένα citroen c4 picasso προσφέρει πολύ μεγαλύτερους χώρους (αποσκευές 537-630 λίτρα), τρία ξεχωριστά καθίσματα πίσω, είναι πιο ελαφρύ από τα suv, έχει ένα δοκιμασμένο και πολύ οικονομικό diesel μοτέρ, πολύ πλούσιο εξοπλισμό που δεν νομίζω να έχει κάποιο από τα suv που αναφέρθηκαν, και είναι πολύ πιο φθηνό...ή να δεις κάποιο άλλο σεντάν πχ οκτάβια...μήπως τελικά ένα suv δεν καλύπτει τις ανάγκες σου ?
Φίλε Κώστα όπως έγραψα και πιο πάνω τα σεντάν δεν μου αρέσουν καθόλου!Μαζεψαμε κάποιες οικονομίες με την γυναίκα μου και είπαμε τωρα που με το καλο θα γίνουμε 4 στην οικογενεια να πάρουμε ενα SUV που αρέσει και σε ενα πολυ αλλα και σε αυτή.Μπορει να ειναι μόδα όπως λες αλλα εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολυ σαν αυτοκίνητα.Παντα είχαμε χαμηλά στην οικογενεια,ε το τελευταίο να ειναι διαφορετικό λέμε!
-
Πάντως να ξέρεις ότι αν οδηγήσεις ψηλό αμάξι δεν ξαναπας σε χαμηλό....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θέλει τρόπο ώστε να μην νιώσει ποτέ κανένας ότι ριχνεται.. Με τους μαο μαο τρόπους των νεοελ σπάνια επιτυγχάνεται αυτό.Σε αυτό έχεις πολύ δίκιο, αλλά πρέπει να δοκιμάσει αν μπορεί να πετύχει καλύτερη τιμή.
Αυτό που είπες ότι αν πας σε ψηλό δεν ξαναγυρίζεις σε χαμηλό, το έχω παρατηρήσει και εγώ με γνωστούς μου.
nickthetrib from tapatalk
-
Απ οτι εχω καταλαβει αν δε δωσεις ενα 40αρι να παρεις ενα σαν του emperor στα αλλα ολο και καποια υποχωρηση θα κανεις. Το ενα θα εχει ποιοτητα χαμηλη το αλλο υπερκοστολογημενο το αλλο... και παει λεγοντας.
Ενας οικογενειαρχης θα βολευονταν τα μαλα(κατακουζηνος!) με ενα οκταβια αλλα η αληθεια ειναι πως στους περισσοτερους μας αρεσει αυτο το λιγο πιο ψηλο.
Δε δοκιμαζει και κανενας το x1 1.500d να παρουμε και καμια ιδεα. Εδω Κρητη εχω δει αρκετα παντως.
Αν τα χοντα hrv crv ηταν πιο φτηνα μαζι με τη φημη σαν αξιοπιστα μια ζωη θα ηταν πολυ καλη λυσηΣτάλθηκε με tapa
-
Δυστυχώς δεν έρχεται το 1,5 diesel αυτόματο οπότε κόβεται με τη μία.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πάντως να ξέρεις ότι αν οδηγήσεις ψηλό αμάξι δεν ξαναπας σε χαμηλό....Ναι ε; Ποιός το λέει αυτό;
-
Όσοι τυχαίνει να ξέρω που έκαναν τη μετάβαση.....
-
Έχω ψηλό αυτοκίνητο εδώ και 20 χρόνια. Πραγματικά ψηλό (2020 χιλιοστά με 24 εκ. απόσταση από το έδαφος), όχι ημίψηλο σαν αυτά που συζητάτε. Καμία σχέση με ένα καλό χαμηλό όταν μιλάμε για ταξίδι, στρίψιμο κλπ. Συμπέρασμα; Το καθένα για τον σκοπό του! Επειδή κάποιοι νεόκοποι ανακάλυψαν τα ημίψηλα δεν λέει τίποτα...
-
Δεν παλεύεται να είσαι ένα με το έδαφος.
-
Όταν οδηγείς σβέλτα, αυτό ακριβώς θες. Αν περάσεις για παράδειγμα μια κορυφογραμμή.
-
Θα συμφωνησω για αλλη μια φορα με τον Δια (καταντα ενοχλητικο!) . ομως η αληθεια ειναι πως τουλαχιστον στην δικη μου περιπτωση το ψηλοτερο αυτοκινητο ηρθε ως αναγκη. Απο εκει και μετα οταν ο δρομος ειναι χαλί και οχι μαυρο χάλι ειναι ασυγκριτα καλυτερη η οδηγηση μιας μοντερνας μπερλίνας ή ενος σπορ οχηματος απο ενα νωχελικο υπερυψωμενο τεμπελικο οχημα που οσο και να το πατησεις μολις χαλαρωσεις λιγο το ιδιο θα θελησει κι αυτο να κανει. Δυστυχως στις μερες μας και για χαρη του μαρκετινγκ φτασαμε να συζηταμε τον ορο suv για οχηματα ημιψηλα που μετα βιας μολις που φτανουν τους 20 ποντους... Καταλαβαινει καποιος πως σε πολλες περιπτωσεις αυτα τα νεοτευκτα suv και εαν βρεθουν διπλα σε αληθινο suv στην ουσια ειναι υπερυψωμενα στεισον... Ολιγη απο street and suv δηλαδη. Εαν ο τροπος ζωης μου το επετρεπε ενα c5 ή μια 159 θα ηταν το οχημα που θα προτιμουσα για το 90% των μετακινησεων μου. Δυστυχως υπαρχει και ενα απαραιτητο 10 ....
-
Επειδή παν μέτρον άριστον, αυτή ακριβώς είναι η επιτυχία των SUV. Ότι καταφέρνουν και συνδυάζουν σε έναν ικανοποιητικό βαθμό τα θετικά των ψηλών 4χ4, με αυτά των κλασικών hatchback που είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια. Ο Δίας μπορεί να έχει την δυνατότητα να έχει και ψηλό 4χ4 και πιο χαμηλό για τον δρόμο, οι περισσότεροι όμως δεν έχουμε αυτή την δυνατότητα για πολλούς λόγους.
Κάτι σαν τα trekking ποδήλατα. Τέλεια σε κανέναν τομέα, αλλά τελικά τα πιο πρακτικά για μέση/καθημερινή χρήση.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Θα συμφωνησω για αλλη μια φορα με τον Δια (καταντα ενοχλητικο!)Εμένα δεν με ενοχλεί πάντως αγαπητέ Σπύρο.
Επειδή παν μέτρον άριστον, αυτή ακριβώς είναι η επιτυχία των SUV. Ότι καταφέρνουν και συνδυάζουν σε έναν ικανοποιητικό βαθμό τα θετικά των ψηλών 4χ4 που ανέφερε ο Δίας, με αυτά των κλασικών hatchback που είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια.
Κάτι σαν τα trekking ποδήλατα. Τέλεια σε κανέναν τομέα, αλλά τελικά τα πιο πρακτικά για μέση/καθημερινή χρήση.
Ναι, δεκτόν αυτό. Αλλά αν 'την ψάχνεις' είτε στον δρόμο, ή εκτός (αγαπητέ μου The Emperor αυτή δεν είναι η σωστή σύνταξη; 'Είτε και ή' έναντι του 'είτε και είτε';), τότε πάντα μένεις με ένα 'ναι μεν αλλά'. Εξαιρώ αυτοκίνητα που είναι προορισμένα για εντός δρόμου χρήση (π.χ. Χ1) ή πανάκριβα πολυεργαλεία στυλ Cayenne τα οποία κάνουν τα πάντα... σχεδόν.
-
Να είναι καλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλογές υπάρχουν, λεφτά δεν υπάρχουν
-
λοιπον διαβασα και τις 7 σελιδες του thread μολις τωρα.
Η πιο ολοκληρωμενη - βοηθητικη απαντηση ηταν αυτη του geaisou.Και πραγματικα betmaniac θα εκανα ακριβως αυτο που λεει ο geiasou με την μονη διαφορα οτι θα κοιταγα και ποσο κανει και η X1 με τον μικρο diesel κινητηρα.
-
Το renault Kadjar το έχεις δει. Στην 1.5 dynamic είναι στο budget και έχει και καλύτερους χώρους από το QQ και καλύτερη συναρμολόγηση.
Αγορά SUV μέχρι 28000 ευρω