-
Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις του axel12p!
Ίσως είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων!
Π.χ. από τη στιγμή που έχει τον 2λιτρο με τα 150 άλογα, δεν θα τον ακύρωνε εάν έβγαζε 150 άλογα στον 1500άρη;
Άρα ποιος θα επέλεγε τον κινητήρα που φορολογείται περισσότερο και έχει περισσότερους ρύπους όταν μπορεί να έχει παρόμοια απόδοση με λιγότερα κυβικά;
Από την άλλη μπορεί να είναι και θέμα marketing η προώθηση πρώτα μικρότερων σε απόδοση κινητήρων, ώστε αργότερα να ρίξει στην αγορά πιο αποδοτικούς. Είναι κάτι που όλες οι εταιρίες κάνουν. Έτσι θα σπρώξει πρώτα τους μικρούς κινητήρες και, αφού κάνει upgrade στους μεγαλύτερους, θα ανεβάσει και τους μικρότερους.
Π.χ. τα τελευταία χρόνια ο κινητήρας 20d θυμάμαι να ξεκινά από τα 177 άλογα, να ανεβαίνει στα 184 και τώρα να είναι στα 190. Αμφιβάλλει κανείς ότι σε λίγο καιρό θα βγαίνει με 200 άλογα;; -
Μάλλον θέμα CO2-φορολογίας. Για όποιον θέλει υψηλότερη απόδοση έχει μεγαλύτερα μοτέρ.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Διάβαζα στο θέμα της Χ1, τις εντυπώσεις του Emperor από την μικρή βενζινοκίνητη Χ1 με τον 1.5 κινητήρα και σκεφτόμουν πως συνολικά η BΜW μου δίνει την εντύπωση πως δεν 'πουσάρει' πολύ τους μικρούς turbo κινητήρες της.Για ποιο λόγο 'κόβει' τους μικρούς της κινητήρες η BMW; Την τεχνογνωσία προφανώς και την έχει, οπότε ποιος ο λόγος να μην τους πίεζαν λίγο παραπάνω ώστε να κινούν πιο άνετα την X1 ή την βασική έκδοση του Mini;
Να είναι θέματα αντοχής, εκπομπής ρύπων, ή marketing για να οδηγούνται οι υποψήφιοι αγοραστές στις μεγαλύτερες και ακριβότερες εκδόσεις;
Σίγουρα η τεχνογνωσία υπάρχει (μην ξεχνάμε ότι ο 1.50οαρης αποδίδει 231 ίππους στο i8!!), πιστεύω ότι οι λόγοι είναι αρκετοί. Μερικοί που μπορώ να σκεφτώ (χωρίς όμως να ξέρω τι σκέφτονται στην BMW) και μπορεί να είναι όλοι μαζί, ή μερικοί από αυτούς ανά περίπτωση:
-
Δεν θέλει να κανιβαλήσει τα μεγαλύτερα μοντέλα. π.χ. η 118i βγαίνει 1.500 με 136ps και η 120i 1.600 με 177ps, οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θέλει να κανιβαλήσει τον 1.600αρη. Προφανώς κάποια στιγμή ο 1.600 θα αποσυρθεί και θα αντικατασταθεί από μια πιο δυνατή έκδοση του 1.500.
-
Στην Γερμανία δεν μετράνε τα κυβικά σε κάτι, μόνο η ιπποδύναμη και οι εκπομπές ρύπων. Άρα η εταιρία ασχολείται με αυτά τα 2, χωρίς να την νοιάζουν τα κυβικά (εξ΄ου και η ονομασία δεν ανταποκρίνεται πλέον στα κυβικά αλλά στην απόδοση). Για παράδειγμα, σίγουρα θα μπορούσε ο 1.500 να αποδώσει 184ps, όπως o detuned 2λιτρος, αλλά σίγουρα από τον 2λιτρο βγαίνει πιο άνετα αυτή η ιπποδύναμη και με μεγαλύτερη ροπή, οπότε η BMW επιλέγει αυτή τη λύση. Απλά η λογική συνέχεια είναι κάποια στιγμή ο 1.500αραης να αντικαταστήσει τον 1.600 όπου αυτός υπάρχει ακόμα.
-
H BMW πάντα 'έπαιζε' με διαφορετικές ιπποδυνάμεις στο ίδιο μοτέρ.
-
Η πραγματική ιπποδύναμη σε αρκετές περιπτώσεις είναι μεγαλύτερη της ονομαστικής (η οποία ανακοινώνεται χαμηλότερη για φορολογικούς και ασφαλιστικούς λόγους στην Γερμανία).
-
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Διάβαζα στο θέμα της Χ1, τις εντυπώσεις του Emperor από την μικρή βενζινοκίνητη Χ1 με τον 1.5 κινητήρα και σκεφτόμουν πως συνολικά η BΜW μου δίνει την εντύπωση πως δεν 'πουσάρει' πολύ τους μικρούς turbo κινητήρες της.Ο 1.5 αποδίδει 136hp, την στιγμή που η Ford βγάζει τον 1.5 με 150 ή ακόμη και 180 άλογα. Τα 136 άλογα του 1.5 τα ξεπερνάει ακόμη και ο μικρός χιλιάρης της Ford που φοράει το EcoSport και αποδίδει 140 άλογα.
Στο Mini ο μικρός 1200άρης βγάζει 102 άλογα, που θεωρούνται οριακά για το αυτοκίνητο, την στιγμή που 1200άρηδες άλλων εταιρειών αποδίδουν πλέον άνετα 130 άλογα.
Για ποιο λόγο 'κόβει' τους μικρούς της κινητήρες η BMW; Την τεχνογνωσία προφανώς και την έχει, οπότε ποιος ο λόγος να μην τους πίεζαν λίγο παραπάνω ώστε να κινούν πιο άνετα την X1 ή την βασική έκδοση του Mini;
Να είναι θέματα αντοχής, εκπομπής ρύπων, ή marketing για να οδηγούνται οι υποψήφιοι αγοραστές στις μεγαλύτερες και ακριβότερες εκδόσεις;
Κατσε να γραψουν χλμ οι 1000αρηδες της Φορντ και θα δεις γλεντια και κλαμα...............
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Διάβαζα στο θέμα της Χ1, τις εντυπώσεις του Emperor από την μικρή βενζινοκίνητη Χ1 με τον 1.5 κινητήρα και σκεφτόμουν πως συνολικά η BΜW μου δίνει την εντύπωση πως δεν 'πουσάρει' πολύ τους μικρούς turbo κινητήρες της.
Για ποιο λόγο 'κόβει' τους μικρούς της κινητήρες η BMW; Την τεχνογνωσία προφανώς και την έχει, οπότε ποιος ο λόγος να μην τους πίεζαν λίγο παραπάνω ώστε να κινούν πιο άνετα την X1 ή την βασική έκδοση του Mini;
Να είναι θέματα αντοχής, εκπομπής ρύπων, ή marketing για να οδηγούνται οι υποψήφιοι αγοραστές στις μεγαλύτερες και ακριβότερες εκδόσεις;
Σίγουρα η τεχνογνωσία υπάρχει (μην ξεχνάμε ότι ο 1.50οαρης αποδίδει 231 ίππους στο i8!!), πιστεύω ότι οι λόγοι είναι αρκετοί. Μερικοί που μπορώ να σκεφτώ (χωρίς όμως να ξέρω τι σκέφτονται στην BMW) και μπορεί να είναι όλοι μαζί, ή μερικοί από αυτούς ανά περίπτωση:
- Δεν θέλει να κανιβαλήσει τα μεγαλύτερα μοντέλα. π.χ. η 118i βγαίνει 1.500 με 136ps και η 120i 1.600 με 177ps, οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θέλει να κανιβαλήσει τον 1.600αρη. Προφανώς κάποια στιγμή ο 1.600 θα αποσυρθεί και θα αντικατασταθεί από μια πιο δυνατή έκδοση του 1.500.
Η 120 αλλαξε ηδη και τωρα ερχεται με 2λιτρο Β48 με 184 ιππους.
Ο 1.5 εχει μονο 136 ιππους για ολους τους λογους που αναφερθηκαν. Εν μερη για να κατεβασει τα στατιστικα σε καταναλωση και ρυπους για τον στολο της εταιρειας και εν μερη για να μην κοβει πωλήσεις από τα ποιο ακριβα και ποιο προσοδοφορα αμαξια που πουλαει. Να σημειωσω επηδει τον εχω αυτόν τον κινητηρα ότι είναι οριακος για τα αμαξώματα και αν ξαναγοραζα θα προσπαθουσα να παρω το 120 (αν και εχει διαφορα στην τιμη).
-
Λίγο περίεργο να είναι μόνο η BMW που θέλει να κατεβάσει τα στατιστικά σε κατανάλωση και ρύπους.
Νιώθεις ότι έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και ειδικά αν σκεφτούμε ότι έχει μία πιο σπορτίφ φιλοσοφία.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Λίγο περίεργο να είναι μόνο η BMW που θέλει να κατεβάσει τα στατιστικά σε κατανάλωση και ρύπους.Νιώθεις ότι έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και ειδικά αν σκεφτούμε ότι έχει μία πιο σπορτίφ φιλοσοφία.
Tι εννοεις? Δεν υπαρχει καμμια περιεργεια και άλλες εταιρειες το κανουν. Όμως η BMW είναι μικροτερη εταιρεια από τις VAG, Mercedes και ηταν προσανατολισμενη σε αυτοκίνητα επιδοσεων. Παντως και η Porsche γυρισε σε μικρότερους κινητρες τούρμπο για τον ιδιο λογο.
-
Εννοώ ότι αν βγάλουμε από το ταμπλό εταιρείες όπως η Ford, Fiat κλπ και μείνουμε σε πιο premium εταιρείες, θα δούμε ότι οι βασικές turbo εκδόσεις της BMW υστερούν στο κομμάτι της ιπποδύναμης σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα των Audi, Mercedes.
Για πιο λόγο ενώ μπορεί να δώσει άλλα 20 άλογα στον 1.5 βενζίνης, δεν το κάνει ώστε να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις την Mercedes και την Audi;
-
Οι λογοι εχουν αναφερθεί παραπανω. Ας περιμενουμε την εκδοση του 1.5 για την νεα 5αρα να δουμε εκει ποσους ιππους θα εχει γιατι οι 136 δεν θα είναι αρκετοι.
-
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... ungaroring
χωρίς άλλα σχόλια!
-
Στην Βουδαπέστη με Μ2 και Μ4
-
Λουκουμακια!
-
-
Με ορέξεις ξύπνησες;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Με ορέξεις ξύπνησες;Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
με...τρέξιμο! (Ετοιμάζομαι για lake run )
-
Και μουσικουλα στα αυτιά ; ωραίος ρε Βασίλη! Υγεία ! Φάε και τίποτα όμως .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
[
με...τρέξιμο! (Ετοιμάζομαι για lake run )Καλή βόλτα!!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
[
με...τρέξιμο! (Ετοιμάζομαι για lake run )Καλή βόλτα!!!
Ευχαριστώ! Αν και η ...βόλτα γίνεται στις...5.30 το πρωί!
Στις 7.30 είμαστε ήδη γραφείο! -
Ρε έχετε τρελαθεί όλοι σας!?!?! 7:30 ξυπνάω και μου φαίνεται και νωρίς!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ρε έχετε τρελαθεί όλοι σας!?!?! 7:30 ξυπνάω και μου φαίνεται και νωρίς!Το κανονικό μου ωράριο τις καθημερινές είναι 7.30 το πρωί με 9 ή 10 το βράδυ, με διάλειμμα μισή ή μία ώρα το μεσημέρι...Αν δεν πάω ξημερώματα για τρέξιμο...δεν θα πάω ποτέ καθημερινή. ΣΚ ο χρόνος είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στα παιδιά...άρα προσωπικός χρόνος υπάρχει μόνο όταν αυτά κοιμούνται!
BMW FORUM