-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Γιατί ανακατευεις τον άχρηστο πωλητή με τα τεχνικά. Αυτός απλα ηταν ένας που δεν ήξερε την δουλεια του και τον εξοπλισμό του οχήματος, μεγαλο ποσοστο απο αυτους είναι αχρηστοι.
Στα επι του τεχνικου θεματος δεν μας λες και τίποτα. Κινησε μας λες κεντρο Αθήνας κάτι το οποιο είναι βάναυσο για τον συμπλέκτη, λίγο ατσαλη οδήγηση και τον παίρνεις στα χέρια ειδικά τους καινούριους τους οικολογικούς σαν τον δικό σου. Τι σου είχε χαλασει, το ρουλεμάν, το πλατό, ο δίσκος?
Δεν είμαστε εδω να δωσουμε δικιο ή αδικο στην αντιπροσωπεια ή αν επρεπε ή οχι να το περασει στην εγγυηση.Τι ψάχνεις να βρεις.Εδώ σου λέει οτι δεν έχει ξεπεράσει τις 2500σαλ το αμάξι τόσα χρόνια.Αυτό το το βιβλιαράκι της εγγύησης πόσο δύσκολο είναι να το διαβάσει;
Αν το είχες διαβάσει εσύ που σου ναι εύκολο, θα ήξερες ότι αναφέρει γενικά πως τα 'ανταλλακτικά' δεν είναι στην εγγύηση. Θα μου ορίσεις τι είναι τα ανταλλακτικά εσύ που είσαι ειδήμων και γιατί θεωρούν πχ τον δίσκο πλατώ ανταλλακτικό και το ρουλεμάν όχι;
-
Ενα ρουλεμάν φθείρεται γράφοντας ώρες λειτουργίας. Λειτουργει όσο εχεις πατημένο το πεντάλ του συμπλέκτη. 30.000χλμ όσο δύσκολα και αν είναι είναι λιγα για καταστροφή του. Αυτό επομένως μπορεί εύκολα να περαστεί εγγύηση εφόσον γίνει διάγνωση. Ο δίσκος όμως δεν έχει ώρες λειτουργιας. Μπορεις να το πάρεις επισκευασμένο έτοιμο και εξω απο το συνεργειο να το κανεις φυτίλι χωρίς ουτε ενα χλμ. Κατανοεις καθόλου αυτά που γράφω ή όχι?
-
Ο χρήστης kluader έγραψε:
Γιατί ανακατευεις τον άχρηστο πωλητή με τα τεχνικά. Αυτός απλα ηταν ένας που δεν ήξερε την δουλεια του και τον εξοπλισμό του οχήματος, μεγαλο ποσοστο απο αυτους είναι αχρηστοι.
Στα επι του τεχνικου θεματος δεν μας λες και τίποτα. Κινησε μας λες κεντρο Αθήνας κάτι το οποιο είναι βάναυσο για τον συμπλέκτη, λίγο ατσαλη οδήγηση και τον παίρνεις στα χέρια ειδικά τους καινούριους τους οικολογικούς σαν τον δικό σου. Τι σου είχε χαλασει, το ρουλεμάν, το πλατό, ο δίσκος?
Δεν είμαστε εδω να δωσουμε δικιο ή αδικο στην αντιπροσωπεια ή αν επρεπε ή οχι να το περασει στην εγγυηση.Τι ψάχνεις να βρεις.Εδώ σου λέει οτι δεν έχει ξεπεράσει τις 2500σαλ το αμάξι τόσα χρόνια.Αυτό το το βιβλιαράκι της εγγύησης πόσο δύσκολο είναι να το διαβάσει;
Αν το είχες διαβάσει εσύ που σου ναι εύκολο, θα ήξερες ότι αναφέρει γενικά πως τα 'ανταλλακτικά' δεν είναι στην εγγύηση. Θα μου ορίσεις τι είναι τα ανταλλακτικά εσύ που είσαι ειδήμων και γιατί θεωρούν πχ τον δίσκο πλατώ ανταλλακτικό και το ρουλεμάν όχι;
ανταλλακτικό ουδέτερο
εξάρτημα που αντικαθιστά άλλο όμοιο που έχει χαλάσει ή έχει φθαρεί
https://el.wiktionary.org/wiki/α%C ... E%BA%CF%8C
Δεν σου γράφει το βιβλιαράκι τι ΔΕΝ καλύπτεται απο την εγγύηση;Δεν έχω δει και τα πολλά παρόμοια αλλά όλα ρητά έβγαζαν εκτός κάποια εξαρτήματα,λαστιχα,φρένα,μπουζί,λάδια,φίλτρα,δισκόπλατο. -
kluader εσενα παντα θα σε κοροιδευουν ή τουλαχιστον ετσι θα νομιζεις οι εταιρειες των αυτοκινητων. δεν μπορεις να ξεχωρισεις τα ανταλλακτικα που λες με τα αναλωσιμα που γραφει το ατιμο το βιβλιαρακι της εγγυησης.
αντε καλο βραδυ και περαστικα σου μεχρι να μαθεις να οδηγας πρωτα και μετα να ξεχωριζεις το τι διαβαζεις. -
Μάλλον με τον όρο ανταλλακτικά, εννοείς αναλώσιμα ανταλλακτικά. Κάπου στο αυτοκίνητο υπάρχει ένα βιβλιάρακι με τους όρους εγγύησης (και τους όρους της επέκτασης εγγύησης αν έχεις). Εκεί ορίζεται ακριβώς τι καλύπτει η εγγύηση και τι όχι. Αν δεν το έχεις, να το ζητήσεις από την αντιπροσωπεία.
Γενικά η εγγύηση παρέχεται για ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ελαττωματα που υπάρχουν. Όχι για φθορές που προκύπτουν από την φυσιολογική χρήση. Και το αμάξι, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των περισσότερων ηλεκτρονικών συσκευών, έχει κάποια αναλώσιμα μέρη, η συχνότητα με την οποία χρειάζονται αντικατάσταση ποικίλει. Αλλιώς θα φας τα λάστιχα/φρένα/δίσκο/κτλ αν κυκλοφορείς στην εθνική, αλλιώς αν κυκλοφορείς στην πόλη, αλλιώς αν μπαίνεις σε πίστα. Τυπικά τα υλικά τριβής δεν καλύπτονται από καμία εγγύηση, εκτός αν μιλάμε για προφανές εργοστασιακό ελάττωμα (πχ αποκολληση της πάστας απο τακακι). Ο λόγος που δεν καλύπτεται ο δίσκος ειναι επειδή ακριβώς περιέχει υλικά τριβής. Μπορείς να βγεις από την αντιπροσωπεία με καινούριο αμάξι και να κάψεις τον δίσκο στα 100 μέτρα (έχει συμβεί!!!).
Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις με ελαττωματικούς δίσκους, αλλά αν ήσουν σε αυτή το πρόβλημα θα είχε εμφανιστεί 1-2 μήνες μετά την αλλαγή του δισκου/αγορά του αυτοκινήτου (το πολύ). Δεν λέω ότι ειναι απίθανο να είχες όντως προβληματικό δισκο, αλλά αυτό να εμφανιστεί 3 χρόνια μετά είναι λίγο δύσκολο. Και ακόμη πιο δύσκολο είναι να πείσεις ότι όντως το πρόβλημα οφείλεται σε εργοσταστιακό ελάττωμα και όχι σε κακή χρήση (μιάς που το 90% των δίσκων που χαλάνε προωρα οφείλεται σε κακή χρήση).
Αυτό που όντως συμβαινει είναι οτι αρκετοί καινούριοι δίσκοι είναι πιο 'οικολογικοί' και φθείρονται πολύ πιο εύκολα. Μπορείς να δείς τι χρειάζεται να προσαρμόσεις στον τρόπο οδήγησης σου, ώστε ο επομενος να κρατήσει παραπάνω.
-
Παιδια μην προσπαθειτε να δικαιολογησετε τα αδικαιολγητα. Δισκο πλατω σε 25000 χλμ δεν τα φτυνει οσο ατζαμης και να εισαι. Ουτε δισκο ουτε πλατω ουτε ανω αντλια ουτε κατω. Σαφως και μπορεις να τον διαλυσεις και σε πεντε χιλιομετρα αλλα μονο αμα το κανεις εσκεμενα με προθεση η αν εισαι νοητικα αναπηρος οποτε και δεν θα διεθετες αδεια οδηγησης. Μην κανουμε το ασπρο μαυρο. Εχουμε αστοχια υλικου και προφανως η αντιπροσωπεια κανει την παπια. Μην την λεμε κιολας. Δεν ειναι το πρωτο περιστατικο που ακουμε.
Φιλε πηγαινε και σε αλλες αντιπροσωπειες μηπως βρεις ακρη.
Παντως θεωρητε αναλωσιμο. Ειναι αυτο σωστο; ΟΧΙ για περιπτωσεις σαν την δικη σου. -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Παιδια μην προσπαθειτε να δικαιολογησετε τα αδικαιολγητα. Δισκο πλατω σε 25000 χλμ δεν τα φτυνει οσο ατζαμης και να εισαι. Ουτε δισκο ουτε πλατω ουτε ανω αντλια ουτε κατω. Σαφως και μπορεις να τον διαλυσεις και σε πεντε χιλιομετρα αλλα μονο αμα το κανεις εσκεμενα με προθεση η αν εισαι νοητικα αναπηρος οποτε και δεν θα διεθετες αδεια οδηγησης. Μην κανουμε το ασπρο μαυρο. Εχουμε αστοχια υλικου και προφανως η αντιπροσωπεια κανει την παπια. Μην την λεμε κιολας. Δεν ειναι το πρωτο περιστατικο που ακουμε.
Φιλε πηγαινε και σε αλλες αντιπροσωπειες μηπως βρεις ακρη.
Παντως θεωρητε αναλωσιμο. Ειναι αυτο σωστο; ΟΧΙ για περιπτωσεις σαν την δικη σου.Γουστάρω πόρισμα εκ του μακρόθεν!!!
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Παιδια μην προσπαθειτε να δικαιολογησετε τα αδικαιολγητα. Δισκο πλατω σε 25000 χλμ δεν τα φτυνει οσο ατζαμης και να εισαι. Ουτε δισκο ουτε πλατω ουτε ανω αντλια ουτε κατω. Σαφως και μπορεις να τον διαλυσεις και σε πεντε χιλιομετρα αλλα μονο αμα το κανεις εσκεμενα με προθεση η αν εισαι νοητικα αναπηρος οποτε και δεν θα διεθετες αδεια οδηγησης. Μην κανουμε το ασπρο μαυρο. Εχουμε αστοχια υλικου και προφανως η αντιπροσωπεια κανει την παπια. Μην την λεμε κιολας. Δεν ειναι το πρωτο περιστατικο που ακουμε.
Φιλε πηγαινε και σε αλλες αντιπροσωπειες μηπως βρεις ακρη.
Παντως θεωρητε αναλωσιμο. Ειναι αυτο σωστο; ΟΧΙ για περιπτωσεις σαν την δικη σου.Παιδια πασο, τοσο απλα
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Παιδια μην προσπαθειτε να δικαιολογησετε τα αδικαιολγητα. Δισκο πλατω σε 25000 χλμ δεν τα φτυνει οσο ατζαμης και να εισαι. Ουτε δισκο ουτε πλατω ουτε ανω αντλια ουτε κατω. Σαφως και μπορεις να τον διαλυσεις και σε πεντε χιλιομετρα αλλα μονο αμα το κανεις εσκεμενα με προθεση η αν εισαι νοητικα αναπηρος οποτε και δεν θα διεθετες αδεια οδηγησης. Μην κανουμε το ασπρο μαυρο. Εχουμε αστοχια υλικου και προφανως η αντιπροσωπεια κανει την παπια. Μην την λεμε κιολας. Δεν ειναι το πρωτο περιστατικο που ακουμε.
Φιλε πηγαινε και σε αλλες αντιπροσωπειες μηπως βρεις ακρη.
Παντως θεωρητε αναλωσιμο. Ειναι αυτο σωστο; ΟΧΙ για περιπτωσεις σαν την δικη σου.τοσα ξερεις τοσα λες, οι νεες κοπελιτσες τα περνανε αυτα τα χιλιομετρα?
-
Εδω ο γειτονας σε ιμπιζα 1.4 101 καινουργιο μεχρι τα 60.000 που το εδωσε αλλαξε 3 φορες δισκο τα 2 τα πληρωσε στο τρίτο ομως μετα απο παραπονα του ιδιοκτητη εβγαλαν το βολαν και ειδαν οτι ειχε προβλημα και ετρωγε τους δισκους!δε θυμαμαι τι λεφτα πηρε πισω παντος το σεατ το διαλοστειλε...εκ τοτε κυκλοφορει με μερσεντες!μπορει και φιλος να επεσε σε κατι ελαττώματικο...που ξερεις..ολα ειναι πιθανα!
-
Ολα αυτα που γραφονται περι γειτονων, κορασίδων αχρηστων κλπ ειναι μια χαρα, αλλα αποτελουν εξαιρεσεις. Το σωστοτερο νομιζω ειναι αυτο:
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις με ελαττωματικούς δίσκους, αλλά αν ήσουν σε αυτή το πρόβλημα θα είχε εμφανιστεί 1-2 μήνες μετά την αλλαγή του δισκου/αγορά του αυτοκινήτου (το πολύ). Δεν λέω ότι ειναι απίθανο να είχες όντως προβληματικό δισκο, αλλά αυτό να εμφανιστεί 3 χρόνια μετά είναι λίγο δύσκολο. Και ακόμη πιο δύσκολο είναι να πείσεις ότι όντως το πρόβλημα οφείλεται σε εργοσταστιακό ελάττωμα και όχι σε κακή χρήση (μιάς που το 90% των δίσκων που χαλάνε προωρα οφείλεται σε κακή χρήση).Αυτό που όντως συμβαινει είναι οτι αρκετοί καινούριοι δίσκοι είναι πιο 'οικολογικοί' και φθείρονται πολύ πιο εύκολα. Μπορείς να δείς τι χρειάζεται να προσαρμόσεις στον τρόπο οδήγησης σου, ώστε ο επομενος να κρατήσει παραπάνω.
+τον ΣΑΦΗ ιαχωρισμο ανταλλακτικων και αναλωσίμων. Απο μακρια στον μεσο ανθρωπο μοιαζουν ιδια, απο κοντα διαφερουν.
Θα είχε παντως μεγαλο ενδιαφερον για εμενα να μαθω τη συνεχεια της ιστοριας, τυπου 'εφαγα πορτα παντου' ή 'η διπλανη αντιπροσωπεια μου το περασε εγγυηση' ή όποιο συνδυασμο των παραπανω.
-
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση. Αν ειχες φιλε μου δικιο στο οτι δεν εφταιγες μπορουσες να πας και σε αλλο εξουσιοδοτημενο. Δεν ησουν υποχρεωμενος να το φτιαξεις εκει που το αγορασεις απο τη στιγμη κιολας που ειχες κακη εικονα
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση.Ελπίζω ότι είναι ειρωνικό το απο πάνω.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση.
Ελπίζω ότι είναι ειρωνικό το απο πάνω.
Τι ειρωνικό ρε συ, πανω απο τους μίσους δεν ξέρουν να χειρίζονται τα οχήματα τους εκεί εξω. Να τα οδηγούν ουτε λογος.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση.
Ελπίζω ότι είναι ειρωνικό το απο πάνω.
Τι ειρωνικό ρε συ, πανω απο τους μίσους δεν ξέρουν να χειρίζονται τα οχήματα τους εκεί εξω. Να τα οδηγούν ουτε λογος.
Μου αρεσει που πρεπει να εξηγησουμε τα αυτονοητα. Ο φιλος μας φαινεται οτι δεν το εχει με το θεμα οδηγηση. 99% εφταιγε η οδηγηση και το υπολοιπο ειναι κατασκευαστικο
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση.
Ελπίζω ότι είναι ειρωνικό το απο πάνω.
Τι ειρωνικό ρε συ, πανω απο τους μίσους δεν ξέρουν να χειρίζονται τα οχήματα τους εκεί εξω. Να τα οδηγούν ουτε λογος.
Μου αρεσει που πρεπει να εξηγησουμε τα αυτονοητα. Ο φιλος μας φαινεται οτι δεν το εχει με το θεμα οδηγηση. 99% εφταιγε η οδηγηση και το υπολοιπο ειναι κατασκευαστικο
Στάλθηκε με tapa
Με αυτά που εχεις διαβάσει εδώ μέσα θεωρεις ακόμη οτι υπάρχει το αυτονόητο και το λογικό? Ποσο μάλλον και στον γραπτό λογο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δε πηγε ποτε πανω απο 2.500 στροφες και οδηγηση μονο κεντρο. Μαλιστα! Αυτο λεγεται στρωτη και ωραια οδηγηση.
Ελπίζω ότι είναι ειρωνικό το απο πάνω.
Τι ειρωνικό ρε συ, πανω απο τους μίσους δεν ξέρουν να χειρίζονται τα οχήματα τους εκεί εξω. Να τα οδηγούν ουτε λογος.
Μου αρεσει που πρεπει να εξηγησουμε τα αυτονοητα. Ο φιλος μας φαινεται οτι δεν το εχει με το θεμα οδηγηση. 99% εφταιγε η οδηγηση και το υπολοιπο ειναι κατασκευαστικο
Στάλθηκε με tapa
Με αυτά που εχεις διαβάσει εδώ μέσα θεωρεις ακόμη οτι υπάρχει το αυτονόητο και το λογικό? Ποσο μάλλον και στον γραπτό λογο.
Δεν εχεις αδικο
Στάλθηκε με tapa
-
Suzuki swift αυτοματο 5ετιας το πηγα σε επισημε αντιπροσωπια με 74.000 χιλιομετρα και μου αλλαξε δισκο πλατο
....εντος εγγυησης με δικη τους πρωτοβουλια.
Αν με ρωτησετε, θα σας πω οτι για αυτοματο αυτοκινητο ( οσοι ξερουν καταλαβαινουν ) με δισκο πλατο, τα χιλιομετρα για αλλαγη δισκου ειναι φυσιολογικοτατα.
Τωρα παει ο αλλος αυτοκινητο με manual κιβωτιο ( αν εχω καταλαβει καλα ) με 25.000χλμ και του λενε φυσιολογικη φθορα, το θεωρω απαραδεκτο...!
Εγω με το ποδι συνεχει να ψιλοπατα τον συμπλεκτη, δεν αλλαξα δισκο στα 75.000 χλμ που ειχα το mini, ουτε την BMW που εχω κανει 55.000 χλμ.
Τωρα οσοι γραφουν για νεους οδηγους και γυναικες, θα τους συστησω να ρωτησουν σε σχολες οδηγων καθε ποτε αλλαζουν δισκο πλατο στα εκπαιδευτικα τους αυτοκινητα. -
Παλικάρια όταν μου παρουσίασε το το πριμερα το πρόβλημα που ανέφερα στον δίσκο με την λογική σας θα έπρεπε να τον πληρώσω γιατί δεν ήξερα να οδηγώ. Πριν είχα 60000 χλμ με σιτροεν βίζα, 150000 με Νισαν σανι και δεν είχα πρόβλημα. Αφού μου άλλαξαν στην εγγύηση τον δίσκο έκανα αλλά 100000 χλμ πριν το πουλήσω. Δεν είναι μπουζί ούτε τακάκια για να είναι αναλώσιμα.
-
Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:
Παλικάρια όταν μου παρουσίασε το το πριμερα το πρόβλημα που ανέφερα στον δίσκο με την λογική σας θα έπρεπε να τον πληρώσω γιατί δεν ήξερα να οδηγώ. Πριν είχα 60000 χλμ με σιτροεν βίζα, 150000 με Νισαν σανι και δεν είχα πρόβλημα. Αφού μου άλλαξαν στην εγγύηση τον δίσκο έκανα αλλά 100000 χλμ πριν το πουλήσω. Δεν είναι μπουζί ούτε τακάκια για να είναι αναλώσιμα.Καλώς ή είναι αναλώσιμα..
Δίσκο πλατώ σε εγγύηση