-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μου αρέσει που παρά τα χρόνια που έχει στην πλάτη του, συνεχίζει να είναι επίκαιρο, ενώ το τελευταίο διάστημα φαίνεται σαν να το ξαναθυμήθηκαν τα περιοδικά. Λες και περνάει δεύτερη νιότη, όπου τώρα το ανακαλύπτουν ακόμα περισσότεροιΤα στατιστικά των πωλήσεων δείχνουν ότι και οι πελάτες το ξαναθυμήθηκαν. Θεωρώ πάντως ότι το ευνοεί η διάδοση του facelift με το βελτιωμένο εσωτερικό σε σχέση με το προ-facelift.
-
Μετά από 2 χρόνια και σχεδόν 60000 χλμ ένας αισθητήρας παρκαρίσματος παρουσίασε δυσλειτουργία. Μετά την άμεση επέμβαση - αντικατάσταση του στο εξουσιοδοτημένο το πρόβλημα λύθηκε οριστικά. Εντός εγγύησης και για αυτό το λόγο με μηδαμινό κόστος. Για άλλη μια φορά το τεχνικό τιμ της Renault - Dacia ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ επέδειξε άριστη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμό. Απλά άψογοι.
-
Είχες τους εργοστασιακούς ή σου έβαλαν after market με εγγύηση αντιπροσωπείας (το συνηθισμένο δώρο);
Επίσης, επειδή αναφέρεις συγκεκριμένα το Σφακιανάκη, έχει διαφορά η το service/εξυπηρέτηση εκεί σε σχέση με άλλη αντιπροσωπεία Dacia; Φαντάζομαι απ' όπου και να το πάρεις η εγγύηση καλύπτεται απ' οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.
-
Καθώς το αυτοκίνητο το παρήγγειλα με τους αισθητήρες ως συμφωνημένο δώρο της αντιπροσωπίας το παρέλαβα εξαρχής έτσι. Αν είναι εργοστασιακοί ή after market δεν με απασχόλησε ποτέ. Από εκεί και μετά η εντύπωση που έχω για την συγκεκριμένη αντιπροσωπία είναι απόλυτα θετική δίχως όμως να γνωρίζω κάτι για τους υπόλοιπους. Μιλάω και νιώθω πως με καταλαβαίνουν και αυτό το εισπράττω από την συμπεριφορά και τις ενέργειες τους που είναι υποδειγματικές. Δεν μπορώ να πω πως έχω αποκομίσει τόσο θετικές εντυπώσεις από αντιπροσώπους σε άλλες φίρμες των οποίων κατείχα οχήματα. Η εγγύηση πάντως είναι εν ισχύ σε όλους τους εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους.
-
Καλά εννοείται δε σε νοιάζει αν είναι εργοστασιακοί ή after market, εφόσον δουλεύουν σωστά και έχουν εγγύηση. Απλά συνήθως όταν στους βάζουν δώρο είναι after market (προφανώς επειδή είναι πιο φτηνοί), χωρίς καμιά διαφορά στη λειτουργία βέβαια.
-
http://www.motornews.gr/47773/live-test ... -sportive/
http://m.gocar.gr/test-drives/test/1846 ... i_4x4.html νέες δοκιμες 4x4 1.5 -
Είναι πολύ ευχάριστο το συναίσθημα 2 χρόνια μετά την αγορά να διαβάζω τόσο ειλικρινή και θετικά σχόλια για την επιλογή μου. Καθώς κινούμαι σχεδόν πάντα εκτός πόλης, σπάνια αλλάζω τις ρυθμίσεις στους καθρέπτες αλλά σχεδόν ποτέ στη δέσμη των φώτων. Εντούτοις σε θέματα εργονομιας κάποιος όπως σωστά αναφέρεται στο πρώτο άρθρο μαλλον κάνει πλάκα εκεί στην DACIA ως προς τη θέση των σχετικών διακοπτών. Μικρό το κακό. Το αυτοκίνητο το ομολογώ το έχω λατρέψει.
-
Το συναίσθημα είναι κάτι παραπανω απο συμπάθεια ...
-
Μπορεί να μας πει κάποιος εντυπώσεις απ' το Media Nav; Απ' όσο έχω διαβάσει είναι της LG; Γενικά έχω ακούσει καλά σχόλια. Όμως σε κάποιο review (από αγγλικό site νομίζω) έλεγαν ότι το touch του δεν είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει στα κινητά κτλ. αλλά πιο παλιάς τεχνολογίας, όπου χρειάζεται να πιέσεις την οθόνη (όχι απλά να την ακουμπήσεις) για ν' ανταποκριθεί. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι κουραστικό;
Επίσης σε διάφορες φωτογραφίες βλέπω ότι έχει υποδοχή USB μπροστά. Πέρα από USB stick αναγνωρίζει και εξωτερικούς σκληρούς;
Στη δοκιμή που βάλατε παραπάνω (http://www.motornews.gr/47773/live-test ... -sportive/) έχουν μια αναφορά για το (μέτριο) multimedia system λέγοντας ότι όταν το τοποθετούν εκ των υστέρων δε βάζουν αυτό που έρχεται με την έκδοση Style. Άρα φαντάζομαι αν παραγγείλει κάποιος το 4χ4 που δεν έρχεται σε έκδοση Style και θέλει την οθόνη, καλό είναι να πάρει την εργοστασιακή και όχι αυτή που βάζουν εδώ. Προφανώς άλλη επιλογή είναι να βάλει από μόνος του κάποια άλλη after market συσκευή.
-
Μετα απο ενα χρονο το καταραμενο πορτοκαλι λαμπακι αναψε ξανα χθες.Η διαγνωση γνωστη μπεκ 2ου κυλινδρου.Το αυτοκινητο δουλευει κανονικα πριν και μετα το λαμπακι χωρις να καταβαινεις καποια διαφορα στην αποδοση.Αν συνεχισει το λαμπακι να αναβει θα πρεπει τα μπεκ να πανε ΠΕΑΚ.Τωρα για αρχη θα κοψω μια κακια συνηθεια πληρωσης καυσιμου που το αφηνα τελος μεση το ρεζερβουαρ γεμιζοντας το τωρα φουλ και μολις φτανει μεση ξαναφουλαρω!!!!Αλλαξα και το φιλτρο με γνησιο προληπτικα και βλεπουμε!!!
-
Πως σχετίζεται η πλήρωση του ρεζερβουάρ με το μπεκ;
-
Μήπως πέρασε καμιά μπίχλα από το φίλτρο μάλλον, αλλά και πάλι αν πέρασε και έφτασε στο μπεκ, γ@μησέ τα.
-
Για αυτή η δουλειά υπάρχει το φίλτρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για αυτή η δουλειά υπάρχει το φίλτρο.Θεωρητικά έχεις απόλυτο δίκιο, στην πράξη μπορεί να υπάρχει διαφορά.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Μπορεί να μας πει κάποιος εντυπώσεις απ' το Media Nav; Απ' όσο έχω διαβάσει είναι της LG; Γενικά έχω ακούσει καλά σχόλια. Όμως σε κάποιο review (από αγγλικό site νομίζω) έλεγαν ότι το touch του δεν είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει στα κινητά κτλ. αλλά πιο παλιάς τεχνολογίας, όπου χρειάζεται να πιέσεις την οθόνη (όχι απλά να την ακουμπήσεις) για ν' ανταποκριθεί. Ισχύει κάτι τέτοιο; Είναι κουραστικό;Επίσης σε διάφορες φωτογραφίες βλέπω ότι έχει υποδοχή USB μπροστά. Πέρα από USB stick αναγνωρίζει και εξωτερικούς σκληρούς;
Στη δοκιμή που βάλατε παραπάνω (http://www.motornews.gr/47773/live-test ... -sportive/) έχουν μια αναφορά για το (μέτριο) multimedia system λέγοντας ότι όταν το τοποθετούν εκ των υστέρων δε βάζουν αυτό που έρχεται με την έκδοση Style. Άρα φαντάζομαι αν παραγγείλει κάποιος το 4χ4 που δεν έρχεται σε έκδοση Style και θέλει την οθόνη, καλό είναι να πάρει την εργοστασιακή και όχι αυτή που βάζουν εδώ. Προφανώς άλλη επιλογή είναι να βάλει από μόνος του κάποια άλλη after market συσκευή.
Το συγκεκριμένο συστημα είναι όντως της LG. Η οθόνη είναι μεγάλη και ευανάγνωστη μέρα νύχτα. Ο ήχος είναι αξιοπρεπέστατος. Η πλοήγηση είναι επίσης πολύ καλή. Μοναδική ένσταση ότι στις τοποθεσίες που καταλήγουν σε 'Σίγμα' αντί του τελικού (ς) βλέπουμε το (σ), πχ Αγιοσ Ιωάννησ
Η σύνδεση με smart phone μέσω Bluetooth γίνεται γρήγορα και εύκολα και οι τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται διασκέδαση. Φυσικά εντός της συσκευής εμφανίζεται ο τηλεφωνικός κατάλογος του κινητού. Επίσης μέσω Bluetooth το ίδιο το κινητό μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με την μνήμη του ως πηγή ήχου. Φυσικά υπάρχει και η υποδοχή usb που τουλάχιστον εγώ έχω εφαρμόσει usb stick 32GB και ακουω τις μουσικές μου. Τέλος έχει την κλασική δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερική πηγή μέσω AUX. Εκτός από τα κουμπιά της οθόνης και την αφή υπάρχει χειριστήριο στο τιμόνι όπου πλην του on off εξυπηρετούνται όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες του συστήματος. Η σύνδεση με τους δορυφόρους στην λειτουργία απλού χάρτη ή πλοηγού γίνεται σε ελάχιστο χρόνο (1 - 10) sec από την στιγμη που θα τεθούν σε λειτουργία οι εφαρμογές αυτές ενώ δεν λείπουν τα ηχητικά σήματα προειδοποίησης για όρια ταχύτητας. Η αφή τέλος μια χαρά μου φαίνεται εμένα. Εξαρχής βέβαια και εντελώς μηχανικά όταν παρέλαβα το όχημα είχα αφαιρέσει την προστατευτική ζελατίνα. Δεν ξέρω αν με αυτή η απόκριση της οθόνης θα γίνονταν πιο δύσκολη... Απορώ γιατί να μη το ζητήσει κάποιος αγοραστής του duster όταν είναι απίστευτα εύκολο στη χρήση ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλό. -
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Μετα απο ενα χρονο το καταραμενο πορτοκαλι λαμπακι αναψε ξανα χθες.Η διαγνωση γνωστη μπεκ 2ου κυλινδρου.Το αυτοκινητο δουλευει κανονικα πριν και μετα το λαμπακι χωρις να καταβαινεις καποια διαφορα στην αποδοση.Αν συνεχισει το λαμπακι να αναβει θα πρεπει τα μπεκ να πανε ΠΕΑΚ.Τωρα για αρχη θα κοψω μια κακια συνηθεια πληρωσης καυσιμου που το αφηνα τελος μεση το ρεζερβουαρ γεμιζοντας το τωρα φουλ και μολις φτανει μεση ξαναφουλαρω!!!!Αλλαξα και το φιλτρο με γνησιο προληπτικα και βλεπουμε!!!Φίλε TEO εγώ όταν ο δείκτης φτάνει στη μέση το αντιμετωπίζω ως να είναι άδειο . Επίσης δίχως να σημαίνει ότι καθάρισα βάζω μόνο από μια ή δύο συγκεκριμένες φίρμες και τις καλύτερες ονομαστικά ποιότητες αυτών ενώ κάθε μερικές χιλιάδες χλμ καθαριστικό των μπεκ και αντιμυκητιακό . Ούτε γκόμενα να 'ταν
-
Και εγω βαζω μονο εκο αβιο και απο ενα δυο πρατηρια.Με βλεπω σε ταξιδι να γεμιζω να γεμιζω κανα δυο μπιτονια στο μπαγκαζ Αντε να δουμε τι αλλο θα κανουμε!!!
-
Ειμαστε σε φάση να δούμε ακόμη ένα αυτοκίνητο για lease στην εταιρεία.
Ο συνάδελφος έχει και βάρκα, θα ήθελε ένα 4x4.
Εχω επηρεαστεί και εγώ θετικά από όσα διαβάζω εδώ μέσα, ειδικά στό τον εσ-πι-άι
Εχει και εξαιρετική τιμή, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα... (scross-vitara με auto+4x4 πλέον φλερτάρουν με τα 30k ακόμη και στον χαμηλότερο εξοπλισμό...)
Υπάρχει όμως μια προϋπόθεση... Αυτόματο κιβώτιο. Είτε σε βενζίνη, είτε σε πετρέλαιο...
Από ότι έχω καταλάβει, αυτόματο ΔΕΝ παράγεται ακόμη, αλλά σύντομα πρόκειται να γίνει και αυτό...
Εχετε κάποια γνώση, πληροφορία, αν μιλάμε για κάτι σύντομο (εντός 3-4 μηνών που μπορώ να ζητήσω από το leasing όχημα προ-παράδοσης)? -
Κατ' αρχήν φίλε μου ευχαριστώ για το σχόλιο το οποίο αν μη τι άλλο εκλαμβάνω ως κολακευτικό! Για την ιστορία μόνο σε αυτό το νήμα υπάρχουν ένα δυο καλά παλικάρια όπως οι riverael, makwolf που με τα dusterάκια τους δεν έχουν αφήσει κατσικόδρομο, απάτητο χιόνι, ή ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε Αυτοί θεωρώ ότι έχουν προσφέρει πολύ εποικοδομητικές αναφορές για τις δυνατότητες του. Από εκεί και μετά είναι σχεδόν βέβαιο πως η έλευση του νέου duster το 2017 θα δύναται να εφοδιαστεί με αυτόματο κιβώτιο. Πόσο γρήγορα θα έρθουν τα πρώτα οχήματα στην χώρα μας τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω... Θα πρότεινα όμως ώστε να κερδίσετε χρόνο εσύ και ο φίλος σου να δείτε τι προσφέρεται από την Renault όσον αφορά το νέο kadjar. Όπως έχω αντιληφθεί υποστηρίζεται από τα ίδια αξιόπιστα μηχανικά σύνολα που εφοδιάζουν τόσο το duster οσο και το qq. Κακά τα ψέματα. Στην κατηγορία αυτή με σαφείς αξιώσεις σε θέματα offroad αλλά και με νέες τεχνολογίες και όλα αυτά σε σχετικά συγκρατημένες τιμές μόνο το vitara και το kadjar έρχονται στο μυαλό μου. Αν πάλι λάβετε θετική απάντηση για το χρόνο έλευσης του νέου duster με αυτόματο τότε ναι προσωπικά θα πρότεινα κι εγώ να κάνετε υπομονή. Από καρδιάς εύχομαι καλές δουλειές και πολλά ασφαλή χλμ με ότι και να αποφασίσετε.
-
Είμαι στην τελική ευθεία μετά από αναμονή 4 μηνών. Η τιμή έπεσε περίπου 500€ εν τω μεταξύ. Ίσως να το έχω την Παρασκευή σύμφωνα με την εταιρεία.
Είδα και το Kadjar, είναι πολύ όμοιο, με πιο σύγχρονη αισθητική και εργονομία, αλλά 4-5000 παραπάνω. Μερικά καλούδια του δεν τα θέλω, όπως το ηλεκτρικό χειρόφρενο και την κεντρική κονσόλα που σε εμποδίζει να μπεις από την πόρτα του συνοδηγού (σε στενά παρκαρίσματα) αλλά συνολικά είναι ωραίο αυτοκίνητο, με τα μηχανικά μέρη του Duster και ωραιότερο από το Qashqai (και τα Mokka/Yeti φυσικά). Δείτε το όποιοι θέλετε το κάτι παραπάνω από πλευράς μπλιμπλικιών και μοντερνισμών.
Dacia Duster