-
Χαχαχαχαχα . Προσπαθώ να δω θετικά το αυτοκίνητο αλλά με έχει χαλάσει τόσο μα τόσο πολύ η απάτη με το λογισμικό (οχι δεν κάνουν όλοι τα ίδια , τουλάχιστον δεν έχει αποκαλυφθεί κάτι αντίστοιχο και στο ίδιο μέγεθος , οπότε μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο ας μιλάμε με γεγονότα και όχι με θεωρίες ) συν ότι σχεδιαστικά είναι αιώνες πίσω ( ούτε καν ταυτότητα δεν έχουν εμφανισιακά ) που δεν την παλεύω .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πάντως εγώ δειλά δειλά έχω αρχίσει να τεστάρω τη δική μου σε κάτι κακοτράχαλους χωματόδρομους με...χαντάκια προς ερημικές παραλίες, κάτι χώματα και άμμους και χωρίς να ενεργοποιήσω τίποτα άλλο το αμάξι πέρασε ανετίλα...Να είσαι σίγουρος ότι η Χ1 πηγαίνει σε δρόμους που με τίποτα δεν θα σκεφτόσουν να την πάς! Έχω κάνει πολλές δοκιμές με διάφορα 'Χ' BMW και απλά έχω εντυπωσιαστεί. Την προηγούμεν Χ1 (με το 3λιτρο μοτέρ) την είχα για ένα ΠΣΚ και έκανα περί τα 1.000χλμ και την πήγαμε σε αρκετά δύσκολα off road (είχαμε έναν Ναβαρα να μας περιμένει, δεν χρειάστηκε ποτέ!). Ακόμα και το τανκς την Χ6 την πήγα σε κάτι χωματόδρομους στην Πεντέλη και κάποια στιγμή φοβήθηκα ότι θα μείνω εκεί (κυρίως λόγο ελαστικών και μεγέθους αυτοκινήτου)...αλλά τελικά τα καταφέραμε. το xDrive δουλεύει υποδειγματικά.
-
δηλαδή το active με τον ACT πήρε 6 χιλιάρικα πάνω? η advance πάει πλέον σχεδόν 35??? οκ, το σκεφτόμουν σοβαρά με τις προηγούμενες τιμές και μια ανταλλαγή το golf, αλλά τώρα μάλλον πρέπει να περιμένω ateca ή kadjar..
-
Αν δεν πας από κοντά να πάρεις προσφορά δεν θα έχεις ολοκληρωμένη άποψη .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πάντως εγώ δειλά δειλά έχω αρχίσει να τεστάρω τη δική μου σε κάτι κακοτράχαλους χωματόδρομους με...χαντάκια προς ερημικές παραλίες, κάτι χώματα και άμμους και χωρίς να ενεργοποιήσω τίποτα άλλο το αμάξι πέρασε ανετίλα...Η γυναίκα το φοβήθηκε σε μια περίπτωση όταν είδε κάτι γερές τρύπες σε χωματόδρομο (μάλλον είχε στο μυαλό της το προηγούμενο αμάξι...που βρίσκαμε κάτω...), αλλά όταν περάσαμε χωρίς κιχ ηρέμησε αμέσως...
Για να επανέλθω στο tiguan οι περιγραφές μιλάνε για πολύ καλή - αν όχι εξαιρετική - τετρακίνηση!
Κάτι έλεγες με ένα βιντεάκι στο topic της X1, ότι δεν θα έκανες off road με την μπέμπα πριν κάτι μήνες.
Ε ρε τι κάνει η ανάγκη για βουτιές.Όσο αφορά το Tiguan αυτό που λέει ο drenie είναι απόλυτα σωστό και όχι μόνο για το Tiguan
-
να πάω αλλά δεν κάνει ιδιαίτερες εκπτώσεις η vw..πεντοχίλιαρο πάντως που χρειάζομαι για να πλησιάσω τα 30 που έβαζα ως όριο δεν πρόκειται να κάνουν σε καμία περίπτωση..ακόμα και αν ήμουν διατεθείμενος να τα δώσω που δεν ξέρώ αν είμαι..αλήθεια η βενζίνη της Χ1 σε αντίστοιχη έκδοση πόσο πάει με τις νέες τιμές?
-
Τι ψάχνεις ; χώρους με ταβάνι τα 30 χιλιάρικα;
Πάντως μπορεί να υπάρχουν αυτοκίνητα με τις παλιές τιμές μέχρι τέλος του μήνα . Πήγαινε σχετικά σύντομα να πάρεις προσφορά από τις εταιρείες που σου κάνουν κλικ ... και σίγουρα θα έχεις στο μυαλό σου και κάποια αουτσάιντερ.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μεσαίο SUV, όχι πάνω από 30, όχι qashqai..
-
Το Honda hrv; από ότι καταλαβαίνω δεν σε ενδιαφέρει πχ η τετρακίνηση ή το αυτόματο κιβώτιο . Τσεκάρεις και το kuga επίσης .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης united99 έγραψε:
μεσαίο SUV, όχι πάνω από 30, όχι qashqai..Honda HR-V?
1.6 i-DTEC Elegance 120hp 1 597 cc / 120 hp Diesel 28 500€
1.5 i-VTEC Elegance 130hp 1 498 cc / 130 hp Βενζίνη 24 500€PEUGEOT 3008?
1.6 THP BVA Active Grip 1 598 cc / 165 hp Βενζίνη 26 600€
1.6 BlueHDI 120 Allure Grip 1 560 cc / 120 hp Diesel 27 800€SUZUKI VITARA?
1.6 GLX DDiS 120hp 1 598 cc / 120 hp Diesel 27 040€
1.4 S DITC 140hp 1 373 cc / 140 hp Βενζίνη 27 460€MITSUBISHI ASX 4x4?
1.4 S DITC 140hp 1 373 cc / 140 hp Βενζίνη 27 460€πηγή 4troxoi.gr
-
ευχαριστώ για τις προτάσεις παιδιά! με εξαίρεση το kuga που δεν μου πολυαρέσει, τα υπόλοιπα τα θεωρώ μικρά suv όχι μεσαία και δεν με καλύπτουν σε χώρους, με εξαίρεση το hrv που όμως ήταν ήδη τσιμπημένο και χωρίς να έχω δει τις νέες τιμές, αν ανέβει όσο και τα άλλα με ίδια τιμή πάει πάνω από 30 ακόμα και στην βενζίνη..όταν είπα μεσαία εκεί βάζω qashqai, kadjar, ateca, tiguan, x1, tucson, sportage κτλ..
χαλαρά κοιτάω έτσι και αλλιώς για αγορά φθινόπωρο, οπότε θα περιμένω και τα άλλα 2 όπως και το νέο 3008 και ίσως κάποιες 'τέλος του χρόνου' εκπτώσεις για τους στόχους
-
Ο χρήστης united99 έγραψε:
δηλαδή το active με τον ACT πήρε 6 χιλιάρικα πάνω? η advance πάει πλέον σχεδόν 35??? οκ, το σκεφτόμουν σοβαρά με τις προηγούμενες τιμές και μια ανταλλαγή το golf, αλλά τώρα μάλλον πρέπει να περιμένω ateca ή kadjar..Δεν πάμε καλα.
-
http://www.autoblog.gr/2016/06/16/test- ... vw-tiguan/
Σε μεγάλο βαθμό ενιχύει την άποψη μου πως πρόκειται για ένα νέο, άλλο αυτοκινητο που σίγουρα θα απασχολήσει θετικά πολύ κόσμο...
-
Πολυ ωραια παρουσίαση
Συμφωνω πως θα αποτελέσει πολο έλξης για πολλους.
Ζηλευω την οθονη στον πίνακα οργάνων το χω ξαναπει ε; Χαχα επρεπε να υπαρχει κ στην exclusive του golf
Πιστευω πως αναμεσα σ αυτο και τη χ1 οι διαφορες δε θα ειναι μεγαλες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το χ1 είναι πολύ ομορφότερο κατά την ταπεινή μου άποψη. Η όποια σύγκριση ανάμεσα στα δύο έχει να κάνει κυρίως σε θέματα χώρων και αξιοποίησης των, οδικής συμπεριφοράς στην άσφαλτο και στο χώμα αλλά και σε θέματα επιδόσεων. Πάντως επειδή έτυχε να δω στον ανοικτό δρόμο ένα να τρέχει με τουλάχιστον 170 - 180 χλμ/ωρα η ευθυβολία του για όχημα της κατηγορίας ήταν για σεμινάριο.
-
Η Χ1 σίγουρα θα ήταν η δική μου επιλογή στην κατηγορία αν είχα τα χρήματα .
Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το tiguan όμως καταλαβαίνω τα βήματα προόδου.
Και αυτό με κάνει ακόμα πιο περίεργο και ανυπομονο να δω την πρόταση της εταιρείας με το νέο Q3.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα συμφωνήσω με τον drenie για την εμφάνιση αλλά και την πρόοδο ιδίως στις τεχνολογίες
Από την άλλη αυτές οι μετρήσεις του πορτ παγκάζ με το κάθισμα μπρος πίσω...ομολογώ ότι περισσότερο μπερδεύουν παρά βοηθούν...
Τα 515 λίτρα είναι πολύ καλό νούμερο (κάθισμα τέρμα μπροστά), αλλά τα 420 σίγουρα όχι (κάθισμα τέρμα πίσω), ιδίως για αμάξι τέτοιου όγκου.
Γενικά εγώ δεν θα το κατέτασα από άποψη διαστάσεων στην κατηγορία QQ, αλλά στην αμέσως παραπάνω.
Τιμολογιακά πάντως και για τους κινητήρες που προσφέρει και την ποιότητα που έχει νομίζω ότι αποτελεί δελεαστική πρόταση, ιδίως απέναντι στις τιμές π.χ. της X1 (την αναφέρω γιατί οι κινητήρες που προσφέρονται στο tiguan φωτογραφίζουν τους αντίστοιχους της bmw...) που φτάνουν ακόμη και 5-7k παραπάνω για τις πιο ακριβές εκδόσεις!
Από αυτήν την άποψη θεωρώ ότι πολλοί θα στραφούν στο tiguan και καλά θα κάνουν! -
Καλή η παρουσίαση του Tiquan, αλλά αυτό που σου παρουσιάζουν το Exclusive (που από τις τιμές που βλέπω ξεκινά από τα 37.000€)...
To λευκό τώρα που το ξαναβλέπω, μου θυμίζει την φτωχή έκδοση του Duster, στο πιο άσχημο.
Δεν ξέρω επίσης τι βάρος θα έχει το 1.6 diesel, μιας και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το 2λιτρο πάντως ξεκινά από τα 1.568Kg.
-
Η τιμή και η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικά κριτήρια καθώς ο καθένας κρίνει βάσει των αναγκών του και του βαλάντιου που διαθέτει αλλά και των συνθηκών που θα κινείται το όχημα. Το βάρος ενός μπροστοκίνητου με τον 1.6 πιθανότατα να είναι στα 100 - 150 λιγότερο.
-
Τα 1.568Kg είναι για το προσθιοκίνητο δίλιτρο, το τετρακίνητο ζυγίζει 100Kg επιπλέον. Κάτω από 1.5 τόνο δύσκολα να πέσει το 1.6
VW Tiguan 2016