Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 244
    • 245
    • 180 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4900
    78325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Ο 140άρης έχει μηχανικές διαφορές σε σχέση με τους 100/125 οι οποίοι διαφέρουν μόνο στο πρόγραμμα του εγκεφάλου. Μπήκε στο Fiesta σαν σπορτίφ επιλογή και δεν έχει νόημα να μπει και στο Focus που έχει τους 1500άρηδες για αυτήν την δουλειά.

      Το περίεργο Δία είναι ότι θα βάλουν τον 1,0 140hp στο νέο Ecosport. Aναρωτιέμαι αν θα την παλέψει ο χιλιάρης με το SUV.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran17 last edited by

        Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

        Ο 140άρης έχει μηχανικές διαφορές σε σχέση με τους 100/125 οι οποίοι διαφέρουν μόνο στο πρόγραμμα του εγκεφάλου. Μπήκε στο Fiesta σαν σπορτίφ επιλογή και δεν έχει νόημα να μπει και στο Focus που έχει τους 1500άρηδες για αυτήν την δουλειά.

        Το περίεργο Δία είναι ότι θα βάλουν τον 1,0 140hp στο νέο Ecosport. Aναρωτιέμαι αν θα την παλέψει ο χιλιάρης με το SUV.

        Ακριβως γιαυτο το λογο αναρωτιέμαι και εγω... Θα μπει σε ένα τουβλο. Θα εχει δυναμη δε λεω αλλα ποσο θα ζοριζεται για να τη δωσει αυτή τη δυναμη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosaek21 last edited by

          παιδια εγω ρωταω γιατι στην σελιδα της mountune το φιεστα το αναβαθμιζουν μονο με προγραμμα χωρις καμια αλλη επεμβαση σε 140 ιππους ενω με καποιες μετατροπες οπως αλλαγη φιλτροχοανης το πανε στους 160.και η απορια μου ειναι αν το προγραμμα του φιεστα μπορει να φορεθει οπως ειναι και στο φοκους.σε επικοινωνια που ειχα μεσω μειλ ο αγγλος μαλλον δεν καταλαβε (ισως φταιω και εγω) οτι μιλουσα για την χαρτογραφηση και με παρεπεμψε σε ανταλλακτικα που βγαζουν συγκεκριμενα για το φοκους.τωρα ποσο παει ο 1000 εγω διαβασα αλλα δεν θυμαμαι που οτι προσφατα στο nurburgring εκανε γυρω ενα φιεστα 1000 με 202 αλογα.δεν θα το εκανα ποτε στο δικο μου αλλα ο κινητηρας παιρνει βελτιωση και απο τη στιγμη που τον βγαζουν εργοστασιακα στα 140 αλογα γιατι να εχω 17 αλογακια λιγοτερα;;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panosaek21 last edited by

            http://paultan.org/2012/09/05/video-for ... rburgring/

            σαφως αλλαζουν πολλα αλλα η μηχανη ειναι ιδια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Διότι αυτό με τα 17 άλογα έχει αλλαγές στο hardware. Δεν είναι πάντα τόσο απλά τα πράγματα.

              Όσο για την μηχανή του μονοθεσίου, σίγουρα έχει πολλές αλλαγές στα σωθικά (σφυρήλατα κλπ) αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δεν τους πειράζει αν ανατιναχθεί σε ένα μήνα. Το κομμάτι τους το κάνανε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosaek21 last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Διότι αυτό με τα 17 άλογα έχει αλλαγές στο hardware. Δεν είναι πάντα τόσο απλά τα πράγματα.

                Όσο για την μηχανή του μονοθεσίου, σίγουρα έχει πολλές αλλαγές στα σωθικά (σφυρήλατα κλπ) αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δεν τους πειράζει αν ανατιναχθεί σε ένα μήνα. Το κομμάτι τους το κάνανε...

                η μονη αλλαγη ειναι το φιλτρο της μηχανης και η διαφορετικη χαρτογραφηση του κινητηρα.για να το πανε στα 160 αλλαζουν αρκετα πραγματακια.αλλα δεν θελω να το παω στα 160.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Δεν λέω τι κάνει η Mountune, αλλά αυτό που κάνει η μαμά Ford για να τον κάνει 140άρη. Βέβαια εσύ αποφασίζεις ποιόν θα εμπιστευτείς. Θυμίζω απλά ότι είσαι ήδη στα 125 άλογα στο λίτρο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran17 last edited by

                    Παντως οι βελτιωτες θα επρεπε εκτος απο την αυξηση της ιπποδυναμης να μας αναφερουν και τι γινεται με την καταναλωση.. τις πραγματικες καταναλωσεις εννοω, οχι τα θεωρητικα νουμερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Οι πραγματικές καταναλώσεις παντα είναι μεγαλύτερες και αυτό γιατί δεν γινονται με ιδανικες συνθηκες ενώ και τα πόδια των οδηγών διαφέρουν όπως και τα περιβάλλοντα που κινείται το κάθε αυτοκίνητο. Για να συνεχίσω την φλυαρία μου, το σπίτι μου είναι στην μια ακρη της ΑΟ και η δουλεια μου στην άλλη. Εάν κινηθώ με τα όρια ταχύτητας η κατανάλωση μου είναι περίπου στα 5lt/100 km, αν κινηθώ έως και 10% παραπάνω τότε αυτή φτάνει τα 5,8 - 6 lt/100km. Εάν κινηθω έως και 10% παρακατω τότε η κατανάλωση πέφτει στα 4,5. Και όλα αυτά σε μια μεγάλη ευθεια δίχως απότομα φρεναρίσματα και επιταχύνσεις. Αν με ρωτήσεις λοιπόν τι κατανάλωση έχει το δικό μου τότε θα σου πω από 4,3 έως 6,5 στον ανοικτό δρόμο. Ο κατασκευαστής δίνει κοντά στα 4,8. Είναι λάθος; Φυσικά και είναι. Ανοικτός δρόμος είναι η Αττική Οδός αλλά ανοικτός και η Αθηνών - Πατρών ή η Καστοριάς - Φλώρινας... Τώρα αν πιασεις τους βελτιωτές που κατά κανόνα ασχολούνται κυρίως με την αύξηση των επιδόσεων... στην κατανάλωση θα γελάσουμε πολύ. Πόσο καυσιμο καταναλωνει ένα κοινό smart και πόσο ένα που έχει βάλει το χέρι της η brabus? Και αναφέρομαι σε όχημα που ο κινητήρας καλείται να μεταφέρει το βαρος του... Ζητώ συγνώμη για τη φλυαρία.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosaek21 last edited by

                        μα οταν η βελτιωση που κανεις εχει σχεση με την ιπποδυναμη προφανως θα αυξηθeι και η καταναλωση.δεν πιστευω καποιος να νομιζει οτι θα εχει την ιδια καταναλωση με περισσοτερα αλογα,θα ειναι τουλαχιστον αφελης.εγω ασχολουμαι και το ψαχνω μεσω mountune γιατι ειναι επισημος βελτιωτης της ford.βγαζει κομματια που δεν επηρεαζουν ουτε την εγγυηση.αλλα gια το focus δεν εχουν βγαλει ακομα προγραμμα παροτι εχουν τον ιδιο ακριβως κινητηρα με το fiesta.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Τότε ένας ακόμη λογος να μην παρεις βιαστικές αποφασεις. Το χειρότερο δεν είναι να πληγεί η κατανάλωση αλλά η αντοχή του κινητηρα. Φιλικά.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panosaek21 last edited by

                            απλα το παραθετω για να δειτε ποσο μπορει να παει το χιλιαρακι.
                            http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/ ... t_2014.pdf

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_emperor last edited by

                              Ας με διορθώσουν οι γνωρίζοντες: Υπάρχουν βελτιώσεις που μειώνουν και την κατανάλωση;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Θυμαμαι κάποτε για ένα θέμα που είχα με την Α μου είχαν προτείνει να αλλάξω πρόγραμμα για βελτίωση της κατανάλωσης με μια σχετική μείωση της δύναμης όμως στον κινητήρα.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης panosaek21 έγραψε:
                                  απλα το παραθετω για να δειτε ποσο μπορει να παει το χιλιαρακι.
                                  http://www.pumaspeed.co.uk/saved/files/ ... t_2014.pdf

                                  το λιγότερο για γέλια!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ken11
                                    ken11 last edited by

                                    Αυτα τα προγραμματα και η βελτιωση ενος τρικυλινδρου χιλιαρου ειναι για τις εντυπωσεις κυριως,δεν βλεπω κανενα ουσιαστικο κερδος να παρει καποιος ενα ecoboost 100αρι και να το τουμπανιασει στα 150 αλογα,για να του καιει 8,5 λιτρα,να ειναι με τον φοβο οτι μην του μεινει το μοτερ στο χερι απο την υπερβολικη πιεση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                      Ας με διορθώσουν οι γνωρίζοντες: Υπάρχουν βελτιώσεις που μειώνουν και την κατανάλωση;

                                      Αν από την μάνα του ήταν πλούσιο και φτωχύνεις το μίγμα.. Βέβαια στις μέρες μας θεωρώ πως από τα εργοστάσια το έχουν ψάξει τόσο πολύ που ελάχιστα περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν. Πόσο μάλλον από τους επαγγελματίες στην Ελλάδα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosaek21 last edited by

                                        Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                        Αυτα τα προγραμματα και η βελτιωση ενος τρικυλινδρου χιλιαρου ειναι για τις εντυπωσεις κυριως,δεν βλεπω κανενα ουσιαστικο κερδος να παρει καποιος ενα ecoboost 100αρι και να το τουμπανιασει στα 150 αλογα,για να του καιει 8,5 λιτρα,να ειναι με τον φοβο οτι μην του μεινει το μοτερ στο χερι απο την υπερβολικη πιεση.

                                        ε δεν νομιζω οτι ειναι για τις εντυπωσεις να ανεβασεις την ροπη απο 17 σε 26 κιλα.η ιδια η φορντ βγαζει τον συγκεκριμενο κινητηρα τουμπανιασμενο στα 140 αλογα στο φιεστα δεν νομιζω να στο πουλαει και να σου λεει κανε τον σταυρο σου μην σου μεινει το μοτερ στο χερι.οσο για την καταναλωση προφανως οταν καποιος θελει να ανεβασει τις επιδοσεις του αυτοκινητου του δεν ενδιαφερεται για την καταναλωσh αλλιως θα επαιρνε απο την αρχη βεσπα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης panosaek21 έγραψε:
                                          .η ιδια η φορντ βγαζει τον συγκεκριμενο κινητηρα τουμπανιασμενο στα 140 αλογα στο φιεστα δεν νομιζω να στο πουλαει και να σου λεει κανε τον σταυρο σου μην σου μεινει το μοτερ στο χερι

                                          Με αλλαγές είπαμε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 last edited by

                                            Παντως νομιζω οτι το πακετο TSI DSG, υπερτερει απο το πακετο Ecoboost Powershift σε επιδοσεις και καταναλωση,αναφερομαι στα 150 αλογα.

                                            Για τον μικρο 100ps εχω να πω οτι η 3η του μαλλον δεν την παλευει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 180 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr