-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καλοταξιδο το qq σου και να το χαίρεστε αλλα το Tiguan εχει πολυ μεγαλύτερους χώρους και για μένα συγκρίνεται με το x trail και όχι το qq.Πέρα από την τιμή, τι άλλο κοινό έχει το X-Trail με το Tiquan;
Το XTrail έχει μήκος 4.643 mm, βάρος 1630Kg, χώρο αποσκευών 550lt και βγαίνει και 7θέσιο.
Το Tiquan έχει μήκος 4.486 mm, βάρος 1.417 kg και 520lt χώρο αποσκευών.Σου φαίνονται αυτά να είναι στην ίδια κατηγορία;
Αμφιβάλλω αν και οι ίδιοι της VW είχαν κατά νου αυτοκίνητα σαν το XTrail κατά τον σχεδιασμό του Tiquan.
Είναι φανερό πως στο στόχαστρο τους ήταν η BMW X1, η οποία με μήκος 4.439 mm, βάρος 1.425 Kg και χώρο αποσκευών 505lt, βρίσκεται ευθέως αντιμέτωπη με το νέο Tiquan.
Προσωπικά θα επέλεγα την BMW
ΥΓ. Με πρόλαβε ο Emperor!
Όσο για τον χώρο αποσκευών του Tiquan, σύμφωνα με την δοκιμή που αναφέρθηκε νωρίτερα:
Ο χώρος αποσκευών έχει επίσης αυξηθεί κατά 50 lt φτάνοντας τα 520 συνολικά. Αν επιλέξεις να μην έχεις ρεζέρβα (κάτι στο οποίο δεν συνηγορώ), αλλά μόνο κιτ επισκευής, ο χώρος αυξάνεται στα 610 λίτρα.
Αν αρχίσουμε να πετάμε πράγματα από το αυτοκίνητο, τότε όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να αποκτήσουν μεγάλο χώρο αποσκευών
-
615 έχει το VW ΜΕ ρεζέρβα; wow
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Είναι φανερό πως στο στόχαστρο τους ήταν η BMW X1, η οποία με μήκος 4.439 mm, βάρος 1.425 Kg και χώρο αποσκευών 505lt, βρίσκεται ευθέως αντιμέτωπη με το νέο Tiquan. Προσωπικά θα επέλεγα την BMWΥΓ. Με πρόλαβε ο Emperor!
Όσο για τον χώρο αποσκευών του Tiquan, σύμφωνα με την δοκιμή που αναφέρθηκε νωρίτερα:
Ο χώρος αποσκευών έχει επίσης αυξηθεί κατά 50 lt φτάνοντας τα 520 συνολικά. Αν επιλέξεις να μην έχεις ρεζέρβα (κάτι στο οποίο δεν συνηγορώ), αλλά μόνο κιτ επισκευής, ο χώρος αυξάνεται στα 610 λίτρα.
Αν αρχίσουμε να πετάμε πράγματα από το αυτοκίνητο, τότε όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να αποκτήσουν μεγάλο χώρο αποσκευών
Και εγώ την X1 θα επέλεγα αλλά στην παρούσα φάση μόνο για υποκειμενικούς λόγους εμφάνισης.
Από την άλλη πλευρά οι σαφώς καλύτερες τιμές του Tiguan μαζί με τους μεγαλύτερους χώρους που δίνει την κάνουν όχι μόνο ανταγωνιστική απέναντι στην Χ1 αλλά και πιο συμφέρουσα επιλογή, ιδίως για τον οικογενειάρχη που θέλει την μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια. Η Χ1 είναι πιο...σπορτίβ αλλά ασύμφορη οικονομικά. Πιστεύω ότι για τον λόγο αυτόν αποτελεί πιο λογική επιλογή το Tiguan, αφού φαίνεται να προσφέρει πάνω κάτω τα ίδια - και σε ορισμένους τομείς και περισσότερα - με το Χ1 και κοστίζει αρκετά λιγότερα. Φυσικά αναμένουμε αναλυτικές καταγραφές των καταναλώσεων και test drives καθώς και συγκριτικά... -
Ο χρήστης skous έγραψε:
615 έχει το VW ΜΕ ρεζέρβα; wowSent from my iPhone using Tapatalk
Χωρίς ρεζέρβα νομίζω. Και το Χ1 πάντως έχει 505 χωρίς ρεζέρβα. Υπερτερεί κατά κράτος το Tiguan σε χώρους...
'Παρόμοια είναι η ιστορία και στο εσωτερικό αλλά η Volkswagen αναφέρει ότι εξαιτίας της αύξησης στις διαστάσεις, τόσο ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 29 χιλιοστά, όσο και χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 145 λίτρα – φτάνοντας τα 615 συνολικά, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει και τα 1.655 λίτρα. '
http://www.autoblog.gr/2015/09/14/volks ... guan-2016/
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Οταν εμενα μου εκαναν προσφορα με αποσυρση στα 23.500 το κασκαι κον τοτε το τιγκουαν αξιζει τα παραπανω λεφτα γι αυτα που σου προσφερει
Στάλθηκε απο s4 με tapa
Σχετικό είναι αυτό. 4 χιλιάρικα δεν την λες και μικρή διαφορά. Με την ίδια λογική θα σου πει ο άλλος δώσε άλλα τόσα και πάρε την Χ1.
Άσε που υπάρχει και το αισθητικό κομμάτι. Προσωπικά το Tiguan μου φαίνεται απίστευτα αδιάφορο στο μάτι.
Κοιτα δε παει ετσι γιατι η διαφορα ποιοτητας αναμεσα στο κασκαι και τιγκουαν ειναι σιγουρα μια κατηγορια πανω. Αναμεσα ομως στη x1 και τιγκουαν οι διαφορες θα ειναι μικρες οποτε δε λες βαλε κι αλλα λεφτα να φτασεις στο x1.
Αυτο ειναι το σκεπτικο μου οσον αφορα οτι αξιζει να πας απο το κασκαι στο τιγκουανΣτάλθηκε απο s4 με tapa
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά το θέμα των χώρων επιτρέψτε μου να πω ότι δεν είναι υποκειμενικό...
Το συμπαθέστατο για μένα QQ είναι σαφώς μικρότερο από το Tiguan.
Διαστάσεις :
Tiguan L x W x H: 4486 x 1839 x 1657 mm
Qashqai L x W x H: 4379 x 1800 x 1590 mm
Χώρος αποσκευών :
Tiguan : 615 λίτρα
Qashqai : 430 λίτρα
Συνεπώς, με 200 σχεδόν λίτρα διαφορά έχουν δίκιο όσοι γράφουν για μιάμιση κατηγορία πάνω το tiguan...Ακόμη και οι επιλογές κινητήρα κατατάσσουν το Tiguan σε ανώτερη κατηγορία, αν και στα 'λιγότερα' diesel κυβικά (ιδίως στα 1600) εξακολουθεί και αυτό όπως και οι περισσότερες εταιρίες να βλέπουν την πλάτη των Γάλλων. Ωστόσο, η Renault δεν έχει προτάσεις για παραπάνω
ΥΓ : Για την εμφάνιση εξακολουθώ να προτιμώ το QQ. O σταθερά συντηρητικός χαρακτήρας της VW στο σχεδιασμό με βρίσκει μόνιμα αρνητικά διακείμενο παρά το γεγονός ότι το νέο Tiguan είναι σαφώς πιο όμορφο από το παλιό
Μια μικρή διόρθωση το tiguan έχει νομιζω 520 λίτρα και όχι 620
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
το autoblog γράφει 615...
http://www.autoblog.gr/2015/09/14/volks ... guan-2016/επίσης :
The Tiguan’s growth spurt pays dividends inside, where 29mm of extra rear knee room is claimed and the boot increases to 615-litres - 145 litres more than previously.
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen ... s-revealedFurthermore, the rear bench seat is asymmetrically split and can be adjusted up to 180mm (7 inches) longitudinally. When the rear seat bench is pushed back, cargo capacity is up by 50 liters to 520 liters (by 1.8 cubic feet, to 18.4 cu ft), but it can reach 615 liters if you pull the seats forward, and 1,615 liters if you fold them down.
http://www.carscoops.com/2015/09/2017-v ... ature.htmlThe boot volume of the new Tiguan can take on up to 615 litres of cargo (loaded to the back of the rear bench); when the rear seat backrests are folded, its capacity increases to 1,655 litres. This represents a gain of 145 litres.
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... iguan.html -
Σήμερα αγοράζεις πετρέλαιο QQ με 21 χιλιάρικα, την ίδια στιγμή που το Tiquan θέλει 27 χιλιάρικα και η Χ1 31 χιλιάρικα. Η χρηματική διαφορά είναι σε κάθε περίπτωση μεγάλη. Με 4 χιλιάρικα αγοράζεις και ένα μικρό μεταχειρισμένο για την πόλη.
Το θετικό της υπόθεσης είναι πως πλέον υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία μεσαίων SUV, ώστε να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής, ανάλογα με το βαλάντιο και τις ανάγκες του. Duster, S-Cross, Vitara, 500X, Renegate, Tivoli, QQ, HRV, Tiquan, X1. Και σύντομα πολλά περισσότερα...
-
Πάντως οι γραμμές του νέου Tiguan είναι κατ' εμέ το λιγότερο υπέροχες. Πολυτελές suv με όλη την σημασία των λέξεων.
-
ένα golf σε μεγέθυνση...περί ορέξεως...
-
Λοιπον βλεπω εχετε μπερδευτει με το χωρο αποσκευων του Tiguan.. Το πισω καθισμα του μετακινειται και προκυπτουν διαφορες τιμες που και παλι επηρεαζονται απο το γεγονος αν εχει ρεζερβα αναγκης η κιτ επισκευης ελαστικου. Οι τιμες του διαμορφωνονται απο 420-615 λιτρα.. Τα 615 λιτρα τα φτανει με το πισω καθισμα ολο εμπρος και με συνδιασμο κιτ επισκευης.. Με το πισω καθισμα ολο πισω (δηλαδη στην κανονικη του θεση) και με ρεζερβα εχει μολις 420 λιτρα που με κιτ επισκευης διαμορφωνεται στα 520 λιτρα.. Κατα τη γνωμη μου σαν χαρακτηριστικα ανηκει στην ιδια κατηγορια με το qashqai.. Τωρα σαν τιμη ξεφευγει χωρις να αξιζει την τοση διαφορα στην τιμη σε σχεση με το qashqai
-
Είναι προφανές ότι κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι έχει κυκλοφορήσει εντελώς καινούριο Tiguan και κοιτάζουν χαρακτηριστικά του παλιού.....
'Οσο για το τεστ που παρέθεσα και κάποιοι το χαρακτήρισαν στημένο.....δηλαδή το VAG πλήρωσε το auto motor und sport
να βγάλει καλύτερο το Tiguan και χειρότερο το Q3?
http://www.testberichte.de/a/auto/magaz ... 41323.htmlΕπίσης πιστεύω ότι αν βάλεις και μια γιαγια 80 ετων να τα οδηγήσει θα καταλάβει ότι Tiguan και Χ1 παίζουν πάνω από την κατηγορία QQ.....εδώ κάποιοι σύγκριναν HRV και Χ1 και έβγαζαν το Honda ...αμαξάρα και ότι θα σαρώσει τις πωλήσεις
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Επίσης πιστεύω ότι αν βάλεις και μια γιαγια 80 ετων να τα οδηγήσει θα καταλάβει ότι Tiguan και Χ1 παίζουν πάνω από την κατηγορία QQ.....Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Υποψιάζομαι πως αυτό το ηλικιακό κοινό είχαν κατά νου όταν το σχεδίαζαν
-
Οι αναλογίες του είναι άριστες για εμένα ενώ μάλλον ένας υπέργυρος εκτός της πολυτέλειας δεν θα μπορέσει να εκτιμήσει και πολλά. Στα χέρια όμως κάποιου μεταξύ 40 και 50 με καλές ικανότητες μπορεί να μετατραπεί σε πρώτης τάξεως offroader ενώ και για πολυήμερες διακοπές 4μελούς οικογένειας νομίζω και πάλι πως θα πρέπει να έχουν τη γκρίνια απαραίτητο συστατικό του χαρακτήρα τους ώστε να του βρουν ψεγάδια. Περισσότερο tuareg και λιγότερο golf θα συμπληρώσω.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Επίσης πιστεύω ότι αν βάλεις και μια γιαγια 80 ετων να τα οδηγήσει θα καταλάβει ότι Tiguan και Χ1 παίζουν πάνω από την κατηγορία QQ.....
Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Υποψιάζομαι πως αυτό το ηλικιακό κοινό είχαν κατά νου όταν το σχεδίαζαν
έχεις ρέντα ΚΑΙ σήμερα!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οι αναλογίες του είναι άριστες για εμένα ενώ μάλλον ένας υπέργυρος εκτός της πολυτέλειας δεν θα μπορέσει να εκτιμήσει και πολλά. Στα χέρια όμως κάποιου μεταξύ 40 και 50 με καλές ικανότητες μπορεί να μετατραπεί σε πρώτης τάξεως offroader ενώ και για πολυήμερες διακοπές 4μελούς οικογένειας νομίζω και πάλι πως θα πρέπει να έχουν τη γκρίνια απαραίτητο συστατικό του χαρακτήρα τους ώστε να του βρουν ψεγάδια. Περισσότερο tuareg και λιγότερο golf θα συμπληρώσω....είναι που και τα VW - όπως πολλές εταιρίες πια - πάνε και 'κολλάνε' την ίδια μούρη και τον ίδιο κώλο σε όλα τους τα μοντέλα, τα οποία μοιάζουν όλα σε μεγέθυνση ή σμίκρυνση αντίστοιχα...
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
είναι για μένα πολύ πιο όμορφο μέσα έξω, με καλύτερη σίγουρα άνεση και οδική συμπεριφορά και χώρουςΕίναι προφανές ότι κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι έχει κυκλοφορήσει εντελώς καινούριο Tiguan και κοιτάζουν χαρακτηριστικά του παλιού.....
-
Όταν κυκλοφορήσει στο δρόμο και το δούμε παρκαρισμένο δίπλα στο QQ θα δούμε ποιο αισθητικά μέσα έξω είναι πιο όμορφο διαχρονικό κλασσάτο και ποιο για ηλικιωμένους με λιγοστή όραση......
Σε άλλους βέβαια ο κάκτος φαίνεται αριστούργημα της αυτοκίνησης.......γούστα είναι αυτά -
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Λοιπον βλεπω εχετε μπερδευτει με το χωρο αποσκευων του Tiguan.. Το πισω καθισμα του μετακινειται και προκυπτουν διαφορες τιμες που και παλι επηρεαζονται απο το γεγονος αν εχει ρεζερβα αναγκης η κιτ επισκευης ελαστικου. Οι τιμες του διαμορφωνονται απο 420-615 λιτρα.. Τα 615 λιτρα τα φτανει με το πισω καθισμα ολο εμπρος και με συνδιασμο κιτ επισκευης.. Με το πισω καθισμα ολο πισω (δηλαδη στην κανονικη του θεση) και με ρεζερβα εχει μολις 420 λιτρα που με κιτ επισκευης διαμορφωνεται στα 520 λιτρα.Καλά, έτσι και το Colt της γυναίκας μου αν τραβήξουμε την πίσω σειρά καθισμάτων τελείως μπροστά, πηγαίνει στην κατηγορία του Golf (αλλά στα πίσω καθίσματα δεν χωράει ούτε καρφίτσα)
Κατα τη γνωμη μου σαν χαρακτηριστικα ανηκει στην ιδια κατηγορια με το qashqai.
Συμφωνώ και αυτά περί ποιότητας και μια κλάση παραπάνω / ίδιο με BMW, δεν τα σχολιαζώ....
-
2 δοκιμές από Αγγλία για όποιον ενδιαφέρεται να δει.
https://www.youtube.com/watch?v=60EzEVwRJR0
Youtube Video
VW Tiguan 2016