-
δυστυχώς ποτέ καμία άλλη μάρκα δεν ξεκίνησε με τόσο υψηλές προσδοκίες και κατέληξε τόσο κατεστραμμένη εικόνα. Φίλος με Golf 4 GTi ήρθε από την Αράχωβα με -10 βαθμούς Κελσίου με το παράθυρο πεσμένο και χωρίς κλιματισμό (χάλασε). Σημειωτέον το αμάξι ήταν 3 ετών......υπάρχουν και άλλες ιστορίες αλλα δεν έχει νόημα.
-
δυστυχώς ποτέ καμία άλλη μάρκα δεν ξεκίνησε με τόσο υψηλές προσδοκίες και κατέληξε τόσο κατεστραμμένη εικόνα. Φίλος με Golf 4 GTi ήρθε από την Αράχωβα με -10 βαθμούς Κελσίου με το παράθυρο πεσμένο και χωρίς κλιματισμό (χάλασε). Σημειωτέον το αμάξι ήταν 3 ετών......υπάρχουν και άλλες ιστορίες αλλα δεν έχει νόημα. Αν πω εγώ την ιστορία μου από μεταπωλητή της VW θα κλάψουν μανούλες......ήταν τυχεροί που απλά έφυγα.
-
Το golf 5 εφαγε ήττα με τους tsi,ειδικά με τους 140 αλλά και τους tdi pd...(golf4)οι τελευταίοι ήταν 'εφεύρεση' των γερμανων αλλά επειδή λίγοι λειτούργησαν σωστά το γύρισαν σε common rail(σταθερή αξία)
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Πετυχαίνω συνάδελφο με Golf 4 λίγο πριν την Λάρισα, καταχείμωνο με χιονόνερο και ορθάνοιχτο παράθυρο. 'Πάω Καβάλα και έπεσε το παράθυρο στην πόρτα'. Τον λυπήθηκα....Νομίζω στο Golf 19 το έλυσαν.....Γνωστό πρόβλημα από όταν το πουλούσαν. Οι μηχανισμοί της Bosch με τα πλαστικά πιαστρακια που έσπαγαν. Τα ίδια έβαζαν και στα Megane εκείνης της εποχής.
Δεν υπήρχαν τότε Megane και Golf χωρίς πεσμένα παράθυρα ... Αξία ανεκτίμητη!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πετυχαίνω συνάδελφο με Golf 4 λίγο πριν την Λάρισα, καταχείμωνο με χιονόνερο και ορθάνοιχτο παράθυρο. 'Πάω Καβάλα και έπεσε το παράθυρο στην πόρτα'. Τον λυπήθηκα....Νομίζω στο Golf 19 το έλυσαν.....
Γνωστό πρόβλημα από όταν το πουλούσαν. Οι μηχανισμοί της Bosch με τα πλαστικά πιαστρακια που έσπαγαν. Τα ίδια έβαζαν και στα Megane εκείνης της εποχής.
Δεν υπήρχαν τότε Megane και Golf χωρίς πεσμένα παράθυρα ... Αξία ανεκτίμητη!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Bosch ήταν τα ηλεκτρικά των διακοπτών
Brose-Siemens τα μοτέρ των παραθύρων
και ήταν απροβλημάτιστα όλα αυτά,δεν ήξερα Bosch να είναι και οι γρύλοι
στην πορεία αντικατέστησαν τα πλαστικά πιαστράκια με ενισχυμένα
και νομίζω στο vag δίναν τουλάχιστον τα ανταλλακτικά σε μειωμένη τιμήτο ωραίο είναι πως όντως πολλά αυτοκίνητα λογής κατασκευαστών εμφάνιζαν και εμφανίζουν προβλήματα με το γρύλο των παραθύρων
το κραξιμο στο διαδικτυο έπεφτε εμμονικά στο vag
...κάτι μου θυμίζει -
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... bmt-262-ps
Test drive: VW Touareg V6 3.0 TDI BMT 262 PS
Αν το νέο Touareg σας θυμίζει έντονα το Passat, δίκιο έχετε. Άλλωστε ο σκοπός της αισθητικής ανανέωσης του Touareg ήταν να εναρμονιστεί με την συνολική εταιρική ταυτότητα που πρεσβεύει πιο καθαρές καθαρές γραμμές, με μεγάλες επιφάνειες και ακμές που διατρέχουν το αμάξωμα.Οι κυριότερες σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται στα μπροστινά φωτιστικά σώματα που μεγάλωσαν και είναι πλέον τεχνολογίας bi-xenon στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ διαφορετική είναι και η μάσκα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας που απέκτησε διαχύτη, ενώ φιλοξενεί πλέον και τα φώτα ομίχλης. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερο εκτεταμένες. Υπάρχουν ακόμα τα «σήμα κατατεθέν» αλουμινένια κουμπιά, αλλά έχουν επιλεχθεί πιο ακριβά υλικά, έχει αλλάξει ο φωτισμός του πίνακα οργάνων (είναι πλέον λευκός και όχι κόκκινος) και έχει επεκταθεί η γκάμα των χρωμάτων και των σχεδίων των δερμάτινων επενδύσεων στα καθίσματα και αλλού. Η ποιότητα συναρμογής είναι εξαιρετική και η εργονομία πιθανότατα η πιο απλή και διαισθητική στην κατηγορία, όπου γενικά κυριαρχούν πολύπλοκα συστήματα πολυμέσων.
Εξίσου υψηλού επιπέδου είναι και ο εξοπλισμός, αφού πλέον προστέθηκαν και όλες οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας που έχει στο οπλοστάσιό της η VW. Και έχει πολλές, όπως η πιο εξελιγμένη έκδοση του Adaptive Cruise Control, το ACC Plus. Το νέο σύστημα επικοινωνεί πλέον με άλλα συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως το Front Assist, το City Emergency Braking, το Side Assist, το Park Pilot (όλα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό) προσφέροντας τη δυνατότητα αποφυγής οπίσθιας πρόσκρουσης από διερχόμενο αυτοκίνητο. Οι χώροι είναι τεράστιοι, αλλά αυτό το περιμέναμε από ένα SUV με μήκος 4,9 μέτρα και μεταξόνιο 2,9 μέτρα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το Touareg ανήκει σε εκείνη τη «βροντοσαυρική» παρέα των πολυτελών SUV που αποτελείται από τα Audi Q7, BMW X5, Mercedes-Benz GLE, αλλά και Lexus RX και Volvo XC90. Από τα προαναφερθέντα μάλιστα το Touareg τρίτο σε μήκος πίσω από τα Q7 και XC 90 και τρίτο σε χώρο αποσκευών με 697 λίτρα, πίσω πάλι από τα Audi και Volvo.
Κάτω από το καπό κρύβει τον ισχυρότατο 3.0 V6 TDI, με αυξημένη ισχύ στους 262 ίππους και ροπή 59,1 kgm. Με τη βοήθεια του νέου καταλυτικού μετατροπέα SCR (χρήση AdBlue / περίπου 15.000χλμ ανά γέμισμα), ο κινητήρας V6 TDI υπερκαλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6. Συνδυάζεται δε, με 8-ταχύτο κιβώτιο Tiptronic. Η 7η και 8η σχέση είναι σχεδιασμένες με κύριο γνώμονα την οικονομία καυσίμου. Για παράδειγμα, η 8η σχέση μειώνει τις στροφές του κινητήρα κατά 34% σε σχέση με την 6η σχέση. Στην πράξη πρόκειται για ένα σύνολο με γραμμική απόδοση και ήσυχη λειτουργία. Ελάχιστοι κραδασμοί παράγονται και ακόμα λιγότεροι περνούν στην καμπίνα. Το 8άρι κιβώτιο είναι προγραμματισμένο κυρίως με γνώμονα την άνεση και την οικονομία. Αλλάζει δηλαδή ομαλά αλλά κάπως ράθυμα, πράγμα που μπορείς ωστόσο να συγχωρέσεις, αν αναλογιστείς τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Oι επιδόσεις είναι καλές. Θα μπορούσαν να είναι σαφώς καλύτερες αν το βάρος του Touareg δεν έφτανε τους 2,3 τόνους. Για να σας δώσουμε μια τάξη μεγέθους είναι 140 κιλά βαρύτερο από το νέο Audi Q7 με τον ίδιο 3λιτρο V6 ντίζελ κινητήρα. Παρόλα αυτά τα σχεδόν 60 κιλά ροπής κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους και το Touareg μπορεί να κινείται άνετα με μεγάλες ταχύτητες χωρίς να επηρεάζεται από το αν είναι φορτωμένο. Η συνολική επιβάρυνση πάντως του αυτοκινήτου δοκιμής οφείλεται στο γεγονός ότι στην Ελλάδα, το νέο Touareg προσφέρεται στην έκδοση Terrain Tech, όπου αντί για το κλασσικό διαφορικό Torsen, διατίθεται με ένα πιο ισχυρό, ειδικά εξελιγμένο για κίνηση εκτός δρόμου κεντρικό διαφορικό, που περιλαμβάνει υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (2.69:1), καθώς και δυνατότητα κλειδώματος. Σε νορμάλ συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 40:60 εμπρός-πίσω και μπορεί να κλειδώσει σε 50:50. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος 100% του πίσω διαφορικού. Σε αυτή την έκδοση περιλαμβάνεται και η ενισχυμένη ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (10mm εμπρός και 15mm). Προσθέστε τώρα ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διέθετε και αερανάρτηση, η οποία ρυθμίζεται σε σκληρότητα και σε ύψος. Στην υψηλή θέση η απόσταση από το έδαφος φτάνει μέχρι και τα 300mm, ενώ όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 140 km/h χαμηλώνει αυτόματα.
Γεγονός είναι πως ακόμα κι αν επιλέξεις την σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση δεν μπορείς να αποφύγεις την έντονη κλίση υπό πίεση. Κάτι που – σε συνδυασμό με το μάλλον ελαφρύ και χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση τιμόνι – δεν σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα. Όμως μισό λεπτό: ποιος αγοράζει ένα Touareg για να κινηθεί με εξοντωτικούς ρυθμούς; Ακόμα κι έτσι πάντως το μεγάλο SUV δεν σε φοβίζει. Απλώς ορίζει το όριο σχεδόν από μόνο του. Μέσα σε αυτό μπορείς να στρίψεις με ελάχιστη υποστροφή και να νιώσεις άνετα, πετυχαίνοντας υψηλή μέση ωριαία. Ωστόσο ο όγκος είναι όγκος και το ορεινό στροφιλίκι για παράδειγμα δεν ενδείκνυται.
Αυτό όμως που ενδείκνυται και σχεδόν επιβάλλεται είναι να πάρεις έναν ορεινό χωματόδρομο. Εκεί θα αντιληφθείς πως το Touareg, με τον συγκεκριμένο μάλιστα τεχνολογικό εξοπλισμό, υπερτερεί σχεδόν όλου του ανταγωνισμού. Ο τρόπος με τον οποίο ισοπεδώνει ακόμα και κακοτράχαλο χωματόδρομο είναι απολαυστικός. Οι πολύ καλές γωνίες προσέγγισης και φυγής και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος επίσης βοηθάνε πολύ. Η δε τετρακίνηση, με τις αυξημένες δυνατότητες κλειδώματος σπάνια θα σε απογοητεύσει. Με μια τετράδα χωμάτινα λάστιχα το Touareg μπορεί να διεκπεραιώσει πολύ απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές και να υπερνικήσει ακόμα και το ίδιο το μεγάλο βάρος του.
Το νέο VW Touareg είναι πρωτίστως ένα βολικό, τεράστιο οικογενειακό αυτοκίνητο. Δεν έχει ενδεχομένως την αίγλη των αντίστοιχων μεγάλων SUV του ανταγωνισμού, αλλά δεν υπολείπεται σε τεχνολογία και ποιότητα. Η τιμή του προφανώς είναι σε δυσθεώρητα ύψη για τον μέσο καταναλωτή, αλλά αυτά τα αυτοκίνητα δεν απευθύνονται στον μέσο καταναλωτή, αλλά σε υψηλότερα εισοδήματα. Το γεγονός ότι έχει πιο σεμνό κοινωνικό προφίλ, ίσως ελκύσει κάποιους. Οι πιο συνειδητοποιημένοι πάντως θα εκτιμήσουν ότι είναι μάλλον το πιο φθηνό από άποψη εξοπλισμού/τιμής και κάποιοι (λίγοι) θα εκτιμήσουν ότι εκτός δρόμου θυμίζει κάτι από άρμα μάχης.
Τι λέει το DRIVE
Το Touareg είναι ένα μεγάλο SUV που απευθύνεται σε όσους θέλουν όλη την τεχνολογία, τους χώρους και την υψηλή θέση οδήγησης των πολυτελών SUV, χωρίς να «δείχνονται» υπερβολικά. Το ότι έχει και εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες είναι κάτι σαν έξτρα μπόνους, που αξίζει να εκμεταλλευτεί ο ιδιοκτήτης.
Τιμή από €83.000
Τεχνολογία 2.967 cc, V6, 24v, 2x2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail και τούρμπο, 262 PS/3.800 – 4.000 rpm, 59,1 kgm/1.750-2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,6”
0-160 km/h 20,4”
0-400 m 15,5” @ 142,9 km/h
0-1.000 m 28,7” @ 181 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 6,6”
50-80 km/h 2,8”
80-110 km/h 4,0”
110-140 km/h 6,1”
Φρένα 100-0 km/h 38,9 m
Τελική ταχύτητα 225 km/h
Μέση κατανάλωση 9,7lt/100 km
Εκπομπές CO2 174 gr/km
Διαστάσεις 4.899 x 1.965 x 1.747 mm
Βάρος 2.300 kg
Μετρήσεις Drive
Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία -
Ονειρο τετοια αμαξια, μακρινό δυστυχως
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα σε όλους. Κατόπιν παραγγελίας του golf tdi dsg 7 με έπιασε η ανησυχία για την αξιοπιστία του αυτόματου. Μάλιςτα ένας φίλος που έχει dsg 7 του 2009 μου είπε ότι του έβγαλε πρόβλημα ηδη δυο φορες. Την πρωτη στον εγκεφαλο κιβωτιου και την δευτερη αλλαξε κιβωτιο.Επειδή έχω τη δυνατότητα να αλλάξω αύριο την παραγγελία σας παρακαλώ πολύ για τις συμβουλές σας μήπως και τελικά πάρω το απλό και αποφυγω μελλοντικη διαρροη χρηματος και τρεξιμο. Ευχαριστω πολυ.
-
Αν δε το πηρες γιατι ως προσων εχει το DSG τοσο σε σημειο να το επιλεξεις, εγω θ αλλαζα την παραγγελια. Αν δεν το πηρες δηλαδη και λιγο για να κανεις το κεφι σου ,σε σημειο 'δε γ@μιετ@ι ας πληρωσω και μια βλαβη του αλλα θα το ευχαριστηθω' τοτε αλλαξε την παραγγελια. Αλλιως αστο οπως ειναι, αλλα να το ευχαριστηθεις, μη μπεις στο τρυπακι το ψυχολογικο οτι ισως χαλασει..καινουργιο αμαξι σου ειναι
-
Για Qq δεν ενδιαφέροςουν αρχικά; Καλή επιλογή και διαχρονική αξία το γκολφακι. Το dsg μην το αλλάζεις. Υπέροχο κιβώτιο και το καλύτερο αυτόματο της αγοράς. Θέματα προβλημάτων υπάρχουν αλλα το πολυ πολυ πάρε επέκταση εγγυησης.
-
iceman το qq πουλήθηκε. Παιδιά το αυτόματο το πήρα γιατι είχε ετοιμοπαράδοτο μόνο σε αυτόματο το χρώμα που ήθελα. Σκέφτηκα ότι εντάξει ας πληρώσω παραπάνω να έχω το χρώμα που μου αρέσει και όσο να ναι το αυτόματο είναι και πιο άνετο. Αλλά όταν άκουσα από γνωστό ότι έχει θέματα με το κιβώτιο φοβάμαι μήπως δεν πληρώσω απλά κάτι παραπάνω για επισκευή αλλά θα με ξεκάνουν. Η επέκταση εγγύησης σε καλύπτει για 4 χρόνια. Εγώ ευελπιστώ να το κρατήσω σε βάθος δεκαετίας και αν γίνεται και περισσότερο. Το τριχιλιαράκι ή η αλλαγή κιβωτίου π.χ στα 6 χρόνια θα πονέσει τρελά. ´Εχει κανείς μια κουβέντα τουλάχιςτον να με παρηγορήσει ότι έχουν βελτιώσει τα dsg 7;
-
Παράγονται 1.1 εκ. Γκολφ τον χρόνο απο τα οποία το 60% ειναι αυτόματα, δηλαδή τουλαχιςτον 600 χιλιαδες, αν το 2% εχει πρόβλημα τότε εχουμε 12 χιλιαδες δυσαρεστημένους πελάτες να λενε και να γράφουν στα φορουμ. 2% όμως ειναι ένα αποδεκτό νούμερο και απο την στιγμή που στα πλαίσια της εγγύησης όλα λύνονται δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Καλοτάξιδο το γκολφακι σου και να το χαρείς χωρίς να σε απασχολούν πραγματα που δεν χρειάζονται.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Dasimo συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά η εγγύηση είναι χρήσιμη αν π.χ το δικό μου κιβώτιο είναι ελλατωματικό στην κατασκευή και θα μου δείξει το πρόβλημά του τον πρώτο καιρό ιδιοκτησίας. Όμως μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι αυτά είναι ευαίσθητα και πολύ πιθανό να χαλάνε σε βάθος χρόνου και με την χρήση και όχι π.χ λόγω αστοχίας υλικού που θα το δείξει άμεσα. Τι ισχύει τελικά;
-
Ολα μπορει να χαλάσουν καποια στιγμη, ειτε ηλεκτρονικα ειτε μηχανικά μερη...
Το να χεις παραγγείλει αμαξι και να σκεφτεσαι τι θα γινει αν και οταν χαλασει, ειναι βλακεια.. Ή παρτο ΧΩΡΙΣ να σκεφτεσαι τιποτα, ή αλλαξε τη παραγγελια και περιμενε το μηχανικο. Παντως οσοι δοκιμαζουν αυτόματα δυσκολα γυρνανε πισω και οντως το συγκεκριμενο ειναι απο τα καλυτερα της αγορας.
Σημείωση: θα πρεπει να ξερεις οτι καιει περισσοτερο απο το μηχανικο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης pavoul έγραψε:
iceman το qq πουλήθηκε. Παιδιά το αυτόματο το πήρα γιατι είχε ετοιμοπαράδοτο μόνο σε αυτόματο το χρώμα που ήθελα. Σκέφτηκα ότι εντάξει ας πληρώσω παραπάνω να έχω το χρώμα που μου αρέσει και όσο να ναι το αυτόματο είναι και πιο άνετο. Αλλά όταν άκουσα από γνωστό ότι έχει θέματα με το κιβώτιο φοβάμαι μήπως δεν πληρώσω απλά κάτι παραπάνω για επισκευή αλλά θα με ξεκάνουν. Η επέκταση εγγύησης σε καλύπτει για 4 χρόνια. Εγώ ευελπιστώ να το κρατήσω σε βάθος δεκαετίας και αν γίνεται και περισσότερο. Το τριχιλιαράκι ή η αλλαγή κιβωτίου π.χ στα 6 χρόνια θα πονέσει τρελά. ´Εχει κανείς μια κουβέντα τουλάχιςτον να με παρηγορήσει ότι έχουν βελτιώσει τα dsg 7;Μετά από πόσο καιρό και πόσο αν επιτρέπεται πωλήθηκε;
Επέκταση εγγύησης συνήθως δίνουν και μετά την πάροδο της αρχικής εγγύησης και για όσο θες. Εμένα μου έδιναν επέκταση με 250 ευρώ το χρόνο για μτχ πόλο από καρεντα.
Προσωπικά με τέτοιο κόστος θα την αγόραζα κάθε χρόνο (σαν έξτρα ασφάλεια).
Πάντως και εγώ έχω φίλο με γκολφ gt του 2009 και dsg και δεν έχει κάνει κιχ.
Εγω θα έδινα άνετα ότι άλλο έχω για να πάρω ένα αμάξι με dsg. Μακράν κορυφαίο. -
Κάπου εδώ να υπενθυμίζω ότι το DSG πουλιέται στην Αμερική όπου γράφουν τρελά χιλιόμετρα σε σχέση με εμάς και δεν έχει γίνει κανένα major θέμα για βλάβες. Το έχει και συνάδελφός μου με 90.000 μίλια και δεν έχει κάνει κιχ. Κι από το δικό μου έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος και χεράτα δε νομίζω ότι μπορώ να πετύχω τις καταναλώσεις που καταφέρνει το DSG στο D, μιας και αποκλείεται να προλάβω να έχω βάλει 7η ήδη στα 60χλμ/ώρα
-
Καλά είναι μέχρι να τύχει κανένα πρόβλημα και μετά σιχτιρίζεις την ώρα και τη στιγμή που διάλεξες ευκολία αντί για αξιοπιστία. Γενικά μιλάω, όχι για το DSG κατ' ανάγκη. Για το συγκεκριμένο δεν έχω προσωπική εμπειρία. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι άψογο όταν λειτουργεί σωστά. Απλά είναι απ' τα μέρη του αυτοκινήτου που μια πιθανή βλάβη έχει τρεχάματα και έξοδα.
Εντωμεταξύ, απ' αυτά που διαβάζω, αν σου βγει πρόβλημα μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο, δηλαδή να εμφανίζεται μια στο τόσο στην αρχή, να το πας στην αντιπροσωπεία να μην το κάνει εκεί, να σου κάνουν κάποια ρύθμιση που να το εξαφανίζει προσωρινά αλλά μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια κτλ. Εννοώ ότι δεν είναι πως θα σου μείνει στο χέρι, θα το αλλάξεις και τέρμα. Παίζει και αρκετό τρέξιμο. Για την επέκταση εγγύησης επίσης είναι σίγουρο ότι καλύπτει ό,τι και η εργοστασιακή;
By the way φαντάζομαι μιλάμε για το 7άρι ξηρού συμπλέκτη; Εκεί έχουν ακουστεί και τα περισσότερα θέματα. Το 6άρι που δεν είναι ξηρού συμπλέκτη νομίζω έχει βγει πιο αξιόπιστο.
Γενικά δεν τα λέω αυτά για να σου πω να το πάρεις ή να μην το πάρεις, απλά τις σκέψεις μου γράφω. Ότι έχουν εμφανιστεί θεματάκια είναι γνωστό αλλά από την άλλη λογικό είναι να βλέπεις περισσότερες εμπειρίες απ' τους κατόχους με προβλήματα παρά από αυτούς που δεν έχουν. Γενικά όμως η αίσθησή μου είναι πως πιο πολλές βλάβες βγάζει το DSG (το 7άρι τουλάχιστον) παρά π.χ. τα αυτόματα της BMW (τυχαίο παράδειγμα). Προσωπικά θα αμφιταλαντευόμουν, από τη μία θεωρώ τεράστιο συν ένα καλό αυτόματο κιβώτιο, από την άλλη όταν διαβάζω για προβλήματα (και όχι από 1-2 άτομα) όσο να'ναι με αποθαρρύνει. Νομίζω ότι αν το επιλέξεις τελικά και κάνεις και την επέκταση εγγύησης που σου προτείνουν και σε άλλα post θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Παιδιά τελικά δεν θα αλλάξω την παραγγελία. Θα πάρω το dsg. Iceman το qq είχε αγοραστεί 25000 και πωλήθηκε 21700 μετά από 6 μήνες. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι επίσημο για την επέκταση εγγύηςης της vw θα ήταν καλό να το ξέρουμε. Εγώ γνωρίζω ότι από 2 έτη την επεκτείνεις μεχρι τα τέσσερα, απλά αν το κάνεις με την αγορά, πληρώνεις τη διετή επέκταση λίγο φθηνότερα.
-
Κρίμα φίλε μου τόσα λεφτά χαμένα. Καλά κάνεις και δεν αλλάζεις παραγγελία.
Για την επέκταση πάρε τώρα την αρχική (δηλ. συνολικά 4 χρόνια) και όταν λήξει αγοράζεις πλέον χρόνο με το χρόνο. Μου το είχαν προτείνει σε καρεντα όταν κοίταγα μτχ πόλο. -
Με το καλο το αμαξι σου φιλε, 7ρι tsi εδω. Τι χρωμα το πηρες;
Sent from my iPad using Tapatalk
VW FORUM