Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά υπερυψωμένου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά υπερυψωμένου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    37
    292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      Μπορεί όμως ο φίλος να έχει και δίκιο

      http://www.tradecarview.com/sw/specific ... _at/21395/
      http://automdb.com/citroen/xsara/group_wagon_5/47632
      http://allauto.biz/car/citroen/xsara/1-4-mt-75-7/
      http://www.carspecsguru.com/citroen/xsa ... ation-5195
      ...και επιπλέον το service and repair manual (έχει copyright οπότε no link...) αναφέρει επίσης 150mm

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Τα 110 χλστ όντως ακούγονται πολύ λίγα. Τόσο έχουν τα supercars.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Τα 110 χλστ όντως ακούγονται πολύ λίγα. Τόσο έχουν τα supercars.

          Και τώρα θα απαντήσει ο nonos ότι η xsara ήταν supercar.

          Γνωστή η αγάπη του nonos για τα citroen, ελπίζω να μην παρεξηγήσει το πειραγματάκι.

          Gth αν το xsara την έβγαζε καθαρή σε εκείνον τον δρόμο, νομίζω ότι πολλά από τα κλασικά μικρομεσαία θα μπορούν να πάνε.
          Κάτι σε τύπου scout που έχουν τα skoda, ή cross των VW, θα ήταν αρκετό πιστεύω.

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran17 last edited by

            Η τετρακινηση σε ενδιαφερει ή οχι? Γιατι αν δεν, τοτε εχεις περισσοτερες επιλογες για τζιποειδες...
            Πχ υπαρχει το Vitara το Diesel 1.6 4Χ2 με λιγοτερα και απο 19Κ μαζι με τις εκπτωσεις.
            Και αλλα πολλα υπαρχουν σε δικινητα μεσα στο ευρος τιμων που θελεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

              Τα 110 χλστ όντως ακούγονται πολύ λίγα. Τόσο έχουν τα supercars.

              Και τώρα θα απαντήσει ο nonos ότι η xsara ήταν supercar.

              Γνωστή η αγάπη του nonos για τα citroen, ελπίζω να μην παρεξηγήσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gth last edited by

                Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.
                Το ύψος το μετρήσαμε μαζί με τον εξατμισά. Το αυτοκίνητο ήταν ανεβασμένο σε ανυψωτικό στο οποίο το ανεβάζουμε οδηγώντας, αυτό με τις δύο ράμπες. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση έκτασης των αμορτισέρ. Κάτω από το κατώτατο σημείο δεν υπήρχε ράμπα οπότε υπάρχει περίπτωση να μας ξέφυγε κανένα εκ. το πολύ.
                Το αυτοκίνητο είναι το xsara 2, δηλ. αυτό που δίνει ο gatoz http://www.tradecarview.com/sw/specific ... _at/21395/ και του δίνουν ύψος 160mm. (Να είσαι καλά φίλε gatoz γιατί είχα αρχίσει να έχω αμφιβολίες...)
                Όσο για την τετρακίνηση που ρωτάς φίλε petran17, δεν την θεωρώ απαραίτητη, γιαυτό κι από το πρώτο ποστ μίλησα για 20000 και vitara, SX4, captur.
                Εκείνο που δεν ξέρω είναι ποιο από τα παραπάνω ή κάποιο άλλο που να βγαίνει στο ύψος, έχει την πιο 'ασφάλτινη' συμπεριφορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nonos last edited by

                  Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                  Τα 110 χλστ όντως ακούγονται πολύ λίγα. Τόσο έχουν τα supercars.

                  Και τώρα θα απαντήσει ο nonos ότι η xsara ήταν supercar.

                  Γνωστή η αγάπη του nonos για τα citroen, ελπίζω να μην παρεξηγήσει το πειραγματάκι.

                  Γι αυτο και στο προηγουμενο ποστ εγραψα 'το καθε xsara'
                  Καλο το συγκεκριμενο αμαξι αλλα τι σου πω μεσα στη καρδια μου το χω εγω....
                  Ειστε και ατυχοι να πηγαινα να μετραγα αποσταση γιατι θα κανω κανα τριμηνο να την ξαναδω τωρα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    petran17 last edited by

                    Ο χρήστης Gth έγραψε:
                    Όσο για την τετρακίνηση που ρωτάς φίλε petran17, δεν την θεωρώ απαραίτητη, γιαυτό κι από το πρώτο ποστ μίλησα για 20000 και vitara, SX4, captur.
                    Εκείνο που δεν ξέρω είναι ποιο από τα παραπάνω ή κάποιο άλλο που να βγαίνει στο ύψος, έχει την πιο 'ασφάλτινη' συμπεριφορά.

                    Καλημερα φιλε Gth,

                    Τοτε κατα την γνωμη μου εχεις περισσοτερες επιλογες.. και καλες μαλιστα. Σου παραθετω απο κατω καποια απο τα οποια εψαξα και βρηκα τιμες.

                    • Fiat 500X CITY LOOK 1.6 MTJ 120hp Lounge μαζι με τις εκπτωσεις παει 20420 Κ.
                      Βγαινει και χαμηλοτερα αν επιλεξεις καποια αλλη εξοπλιστικα εκδοση. Η Lounge ειναι η φουλ. Επισης υπαρχει και το Off-road look 500X λιγο πανω τιμολογιακα απο το city look.
                    • Nissan Juke 4X2 1.5D Acenta στα 19700 Κ μαζι με αποσυρση.
                    • Peugeot 2008 1.6 e-HDi 92 Active γυρω στα 20000 Κ αλλα δεν ξερω αν ο κινητηρας ειναι επαρκεστατος για αυτο το αμαξωμα.
                    • Renault Captur 1.5 dci 90HP Expression στα 18900 Κ
                    • Suzuki Vitara 4X2 1.6 GL DDis 120 HP στα 18260 K. Υπαρχει και η GL+ στα 20060 Κ.
                    • Suzuki SX-4 1.6D 4X2 GL στα 18100 Κ. Και εδω υπαρχει η GL+ στα 19900 Κ.
                    • Dacia Duster 4X2 1.5D dCi Style στα 18450 Κ.
                    • Dacia Duster 4X4 1.5D dCi Ambiance στα 19560 Κ.

                    Αν εχω ξεχασει καποιο προσθεστε ελευθερα τις επιλογες.
                    Εχεις επιλογες αποτι βλεπεις. Βλεπεις τι σου αρεσει και απορριπτεις οτι δεν..
                    Ευχομαι να σε βοηθησα.

                    Να σου πω και τη δικη μου γνωμη. Αναμεσα σε αυτα εγω θα διαλεγα με κλειστα τα ματια το Vitara GL+ .... Πολυ αμαξι, πολυ καλος εξοπλισμος, δεν του λειπει τιποτα, ο δυνατοτερος κινητηρας απο τα υπολοιπα (ο ιδιος ειναι και στο SX-4) και ακριβως πανω στο οριο σου.... 20 Κ
                    Επισης πολυ ομορφο εξωτερικα.. Κουκλι..
                    Εσωτερικα θα πρεπει να κανεις μερικες υποχωρησεις αλλα τι να κανουμε.. δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gth last edited by

                      Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                      Όσο για την τετρακίνηση που ρωτάς φίλε petran17, δεν την θεωρώ απαραίτητη, γιαυτό κι από το πρώτο ποστ μίλησα για 20000 και vitara, SX4, captur.
                      Εκείνο που δεν ξέρω είναι ποιο από τα παραπάνω ή κάποιο άλλο που να βγαίνει στο ύψος, έχει την πιο 'ασφάλτινη' συμπεριφορά.

                      Καλημερα φιλε Gth,

                      Τοτε κατα την γνωμη μου εχεις περισσοτερες επιλογες.. και καλες μαλιστα. Σου παραθετω απο κατω καποια απο τα οποια εψαξα και βρηκα τιμες.

                      • Fiat 500X CITY LOOK 1.6 MTJ 120hp Lounge μαζι με τις εκπτωσεις παει 20420 Κ.
                        Βγαινει και χαμηλοτερα αν επιλεξεις καποια αλλη εξοπλιστικα εκδοση. Η Lounge ειναι η φουλ. Επισης υπαρχει και το Off-road look 500X λιγο πανω τιμολογιακα απο το city look.
                      • Nissan Juke 4X2 1.5D Acenta στα 19700 Κ μαζι με αποσυρση.
                      • Peugeot 2008 1.6 e-HDi 92 Active γυρω στα 20000 Κ αλλα δεν ξερω αν ο κινητηρας ειναι επαρκεστατος για αυτο το αμαξωμα.
                      • Renault Captur 1.5 dci 90HP Expression στα 18900 Κ
                      • Suzuki Vitara 4X2 1.6 GL DDis 120 HP στα 18260 K. Υπαρχει και η GL+ στα 20060 Κ.
                      • Suzuki SX-4 1.6D 4X2 GL στα 18100 Κ. Και εδω υπαρχει η GL+ στα 19900 Κ.
                      • Dacia Duster 4X2 1.5D dCi Style στα 18450 Κ.
                      • Dacia Duster 4X4 1.5D dCi Ambiance στα 19560 Κ.

                      Αν εχω ξεχασει καποιο προσθεστε ελευθερα τις επιλογες.
                      Εχεις επιλογες αποτι βλεπεις. Βλεπεις τι σου αρεσει και απορριπτεις οτι δεν..
                      Ευχομαι να σε βοηθησα.

                      Να σου πω και τη δικη μου γνωμη. Αναμεσα σε αυτα εγω θα διαλεγα με κλειστα τα ματια το Vitara GL+ .... Πολυ αμαξι, πολυ καλος εξοπλισμος, δεν του λειπει τιποτα, ο δυνατοτερος κινητηρας απο τα υπολοιπα (ο ιδιος ειναι και στο SX-4) και ακριβως πανω στο οριο σου.... 20 Κ
                      Επισης πολυ ομορφο εξωτερικα.. Κουκλι..
                      Εσωτερικα θα πρεπει να κανεις μερικες υποχωρησεις αλλα τι να κανουμε.. δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα..

                      Φίλε Petran ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Αυτό είναι ολοκληρωμένη μελέτη.
                      Η αλήθεια είναι ότι, αν τελικά πάω για crossover, στο vitara θα πάω. Το captur μου κάνει καλύτερα κλικ οπτικά, αλλά είναι γαλλικό και με πιο αδύνατο κινητήρα. Με τα γαλλικά όλα τους καλά αλλά από αξιοπιστία... Ξέρω, κάποιοι θα πείτε οι στατιστικές, οι πωλήσεις κλπ. αλλά είχα μέχρι εδώ 3 γαλλικά οπότε έχω σχηματίσει άποψη για καλά.
                      Κοιτούσα βέβαια σε πρώτη ζήτηση μήπως έβρισκα κάτι ψηλό από τα κλασικά 5πορτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Nissan pulsar με ground clearance 155mm απο το ίδιο site που δίνει το xsara με 109.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Το 500Χ είναι πολύ καλή επιλογή. Έχει τους ίδιους σχεδόν χώρους με το Vitara, φορά τον ίδιο κινητήρα και κατά την γνώμη μου είναι πολύ ομορφότερο. Επίσης μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το Vitara και στο test drive που του έκανα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            plutare last edited by

                            Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                            Το 500Χ είναι πολύ καλή επιλογή. Έχει τους ίδιους σχεδόν χώρους με το Vitara, φορά τον ίδιο κινητήρα και κατά την γνώμη μου είναι πολύ ομορφότερο. Επίσης μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το Vitara και στο test drive που του έκανα.

                            Φίλε axel το πορτ μπαγκαζ είναι αισθητά πιο μικρό...

                            Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης plutare έγραψε:

                              Το 500Χ είναι πολύ καλή επιλογή. Έχει τους ίδιους σχεδόν χώρους με το Vitara, φορά τον ίδιο κινητήρα και κατά την γνώμη μου είναι πολύ ομορφότερο. Επίσης μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το Vitara και στο test drive που του έκανα.

                              Φίλε axel το πορτ μπαγκαζ είναι αισθητά πιο μικρό...

                              Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              350 με 375lt δεν την λες και καμία αισθητή διαφορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                plutare last edited by

                                Όταν έκανα τα test drive για μα αγοράσω αυτοκίνητο ήμουν τελικά ανάμεσα στα εξής
                                Vitara
                                Qq
                                500x
                                Renegade
                                Έτσι όλα αυτά τα μοντέλα τα ξεψαχνησα.
                                Το πορτ μπαγκαζ στα Renegade και 500Χ μοιάζει πολύ μικρότερο.οχι όμως μόνο μοιάζει αλλά στην πράξη είναι έτσι δομημένα που είναι αισθητά μικρότερα.
                                Το vitara από την άλλη έχει πολύ σωστά δομημένο πορτ μπαγκαζ το οποίο για μένα (τελικά πήρα το qq) ενώ είναι σχεδόν 80 λίτρα μικρότερο από το qq ειναι πρακτικά το ίδιο....

                                Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Το γνωρίζω φίλε plutare ότι το 500Χ έχει μικρότερο χώρο αποσκευών, για αυτό και έγραψα σχεδόν ίδιους χώρους (στο εσωτερικό πρέπει να είναι ισόπαλα).

                                  Βέβαια η διαφορά πρέπει να είναι πράγματι μόλις 25lt. Η τιμή βέβαια αυτή (350lt) είναι για την έκδοση χωρίς ρεζέρβα. Δεν γνωρίζω αν το Vitara διαθέτει κανονική ρεζέρβα.

                                  Το Qashqai έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, κυρίως στο βάθος του, προφανώς λόγω των επιπλέον 10-15 εκατοστών συνολικού μήκους που διαθέτει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    plutare last edited by

                                    Σωστά τα λες φίλε axel

                                    Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      Ο χρήστης plutare έγραψε:
                                      Όταν έκανα τα test drive για μα αγοράσω αυτοκίνητο ήμουν τελικά ανάμεσα στα εξής
                                      Vitara
                                      Qq
                                      500x
                                      Renegade
                                      Έτσι όλα αυτά τα μοντέλα τα ξεψαχνησα.
                                      Το πορτ μπαγκαζ στα Renegade και 500Χ μοιάζει πολύ μικρότερο.οχι όμως μόνο μοιάζει αλλά στην πράξη είναι έτσι δομημένα που είναι αισθητά μικρότερα.
                                      Το vitara από την άλλη έχει πολύ σωστά δομημένο πορτ μπαγκαζ το οποίο για μένα (τελικά πήρα το qq) ενώ είναι σχεδόν 80 λίτρα μικρότερο από το qq ειναι πρακτικά το ίδιο....

                                      Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      Πράγματι η διαφορά δεν είναι τα μόνο 25lt που αναφέρονται ονομαστικά: Το vitara έχει τελείως χωριστό χώρο για τη ρεζέρβα που χωράει και 'κανονική', κάτω από τον κρυφό χώρο. Φυσικά στις μετρήσεις αυτός δεν συμπεριλαμβάνεται. Οπως δεν συμπεριλαμβάνεται ο 'κρυφός' χώρος (εκεί που έχει τη τσάντα στη φωτό ο φίλος axel) κάτω από το κινητό πάτωμα του κανονικού. Δηλαδή, αν κάνεις χρήση και αυτού σίγουρα ανεβαίνει η χωρητικότητα σε επίπεδα qq χωρίς βέβαια τη χρηστικότητα του τελευταίου γιατί για να φορτώσεις πρέπει να σηκώσεις ψηλά το φορτίο.
                                      Υπάρχει όμως πρόβλημα στη λειτουργικότητα για ένα suv: Για να βγάλεις τη ρεζέρβα, θέλει ξεφόρτωμα πολύ... Αναρωτιέμαι γιατί πλέον δεν χρησιμοποιούν τις παλαιότερες λύσεις με ανάρτηση της ρεζέρβας είτε κάτω, είτε πίσω...

                                      Πάντως για τον φίλο που έχει ταβάνι τις 20000 να σημειώσω ότι σε ότι βλέπει σαν τιμή πρέπει να προσθέσει τυχόν μεταλλικό, κόστος τεμπέλη (220), ρεζέρβας (250 με γρύλο), ίσως rugged pack (580), κιτ καπνιστού (90), ποδιές προστασίας (500 για 4wd, 250 2fwd) και ανάλογα με την έκδοση, 300 για gps...

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                                        Πράγματι η διαφορά δεν είναι τα μόνο 25lt που αναφέρονται ονομαστικά: Το vitara έχει τελείως χωριστό χώρο για τη ρεζέρβα που χωράει και 'κανονική', κάτω από τον κρυφό χώρο. **Φυσικά **στις μετρήσεις αυτός δεν συμπεριλαμβάνεται. Οπως δεν συμπεριλαμβάνεται ο 'κρυφός' χώρος (εκεί που έχει τη τσάντα στη φωτό ο φίλος axel) κάτω από το κινητό πάτωμα του κανονικού. Δηλαδή, αν κάνεις χρήση και αυτού σίγουρα ανεβαίνει η χωρητικότητα σε επίπεδα qq χωρίς βέβαια τη χρηστικότητα του τελευταίου γιατί για να φορτώσεις πρέπει να σηκώσεις ψηλά το φορτίο.

                                        Το φυσικά μη το λες, γιατί είναι κλασικό κόλπο των εταιρειών όπως διαπίστωσα, να αναφέρουν χωρητικότητα χωρίς ρεζέρβα και να σου πουλάνε μετά το αυτοκίνητο με ρεζέρβα και να χάνεις 50-60 λίτρα. Σε αυτά τα μεγέθη 50-60 λίτρα δεν είναι μικρή διαφορά.

                                        Πχ. στο Honda Civic η χωρητικότητα είναι στα 400lt, ενώ μαζί με τον χώρο της ρεζέρβας φτάνει τα 470
                                        Στο 500Χ αντιθέτως, σου έλεγαν 350, αλλά νομίζω πως η αντιπροσωπεία εδώ το έφερνε υποχρεωτικά με ρεζέρβα, κάτι που μείωνε τον χώρο κοντά στα 300 λίτρα. Το ίδιο ισχύει και για το Focus, οπού λόγω μικρού χώρου αποσκευών σου ανέφεραν συνήθως την χωρητικότητα χωρίς ρεζέρβα (γιατί με ρεζέρβα πρέπει να είναι και αυτή γύρω στα 300 μόλις λίτρα).

                                        Για το Vitara πάντως, τα λίτρα που αναφέρει, νομίζω πως είναι μαζί με τον κρυφό χώρο, κάτι που είναι και το πιο λογικό άλλωστε, μιας και κρυφός ή μη δεν παύει να αποτελεί μέρος του χώρου αποσκευών. Αντίστοιχο διπλό πάτωμα έχει και το QQ (εκτός από την βασική έκδοση) και στο μέγεθος του χώρου αποσκευών προφανώς περιλαμβάνεται και ο 'κρυφός' χώρος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr