-
Σήμερα το πρωί, καθώς έκανα την καθιερωμένη ολιγόλεπτη προθέρμανση (TSI γαρ!) φωτογράφισα τα ακροφύσια της εξάτμισης για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται το μέταλλο. Τελικά αυτο που κέντρισε την προσοχή μου ήταν η καθαρότητά του εσωτερικού του σωλήνα και έτσι προχώρησα ένα βήμα παραπέρα. 'Σκούπισα' με μια καθαρή χαρτοπετσέτα το εσωτερικό του. Το ίχνος στην χαρτοπετσέτα ήταν λιγότερο και από ένα μέτρια σκονισμένο γραφείο!!!
Παραθέτω τις photos:](http://postimg.org/image/l0ryq3fup/)[/img]
[img][/img]
](http://postimg.org/image/dp3qqxi4x/)[/img]Είμαι βέβαιος ότι η καθαρότητα της εξαγωγής οφείλεται στην αποκλειστική χρήση βενζίνης με υψηλή συγκέντρωση καθαριστικών από την Day 1 χρήση του κινητήρα. Σημειώνεται ότι το μοτέρ έχει 118.000 Km, και έχει δουλέψει μόνο με V power (80%) V power racing (5%) BP Ultimate (5%).
Δεν θα 'ηθελα να μπούμε στη διαδικασία σχολιασμού της απόδοσης των συγκεκριμένων βενζινών (παρότι θα είχα πολλά να πω και για αυτό...) αλλά να μείνουμε στο θέμα της εσωτερικής καθαριότητας του κινητήρα Η δική σας εμπειρία μακροχρόνιας όμως χρήσης τι λέει; -
Σήμερα το πρωί, καθώς έκανα την καθιερωμένη ολιγόλεπτη προθέρμανση (TSI γαρ!) φωτογράφισα τα ακροφύσια της εξάτμισης για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται το μέταλλο. Τελικά αυτο που κέντρισε την προσοχή μου ήταν η καθαρότητά του εσωτερικού του σωλήνα και έτσι προχώρησα ένα βήμα παραπέρα. 'Σκούπισα' με μια καθαρή χαρτοπετσέτα το εσωτερικό του. Το ίχνος στην χαρτοπετσέτα ήταν λιγότερο και από ένα μέτρια σκονισμένο γραφείο!!!
Παραθέτω τις photos:](http://postimg.org/image/l0ryq3fup/)[/img]
[img][/img]
](http://postimg.org/image/dp3qqxi4x/)[/img]Είμαι βέβαιος ότι η καθαρότητα της εξαγωγής οφείλεται στην αποκλειστική χρήση βενζίνης με υψηλή συγκέντρωση καθαριστικών από την Day 1 χρήση του κινητήρα. Σημειώνεται ότι το μοτέρ έχει 118.000 Km, και έχει δουλέψει μόνο με V power (80%) V power racing (5%) BP Ultimate (5%).
Δεν θα 'ηθελα να μπούμε στη διαδικασία σχολιασμού της απόδοσης των συγκεκριμένων βενζινών (παρότι θα είχα πολλά να πω και για αυτό...) αλλά να μείνουμε στο θέμα της εσωτερικής καθαριότητας του κινητήρα Η δική σας εμπειρία μακροχρόνιας όμως χρήσης τι λέει; -
Σήμερα το πρωί, καθώς έκανα την καθιερωμένη ολιγόλεπτη προθέρμανση (TSI γαρ!) φωτογράφισα τα ακροφύσια της εξάτμισης για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται το μέταλλο. Τελικά αυτο που κέντρισε την προσοχή μου ήταν η καθαρότητά του εσωτερικού του σωλήνα και έτσι προχώρησα ένα βήμα παραπέρα. 'Σκούπισα' με μια καθαρή χαρτοπετσέτα το εσωτερικό του. Το ίχνος στην χαρτοπετσέτα ήταν λιγότερο και από ένα μέτρια σκονισμένο γραφείο!!!
Παραθέτω τις photos:](http://postimg.org/image/l0ryq3fup/)[/img]
[img][/img]
](http://postimg.org/image/dp3qqxi4x/)[/img]Είμαι βέβαιος ότι η καθαρότητα της εξαγωγής οφείλεται στην αποκλειστική χρήση βενζίνης με υψηλή συγκέντρωση καθαριστικών από την Day 1 χρήση του κινητήρα. Σημειώνεται ότι το μοτέρ έχει 118.000 Km, και έχει δουλέψει μόνο με V power (80%) V power racing (5%) BP Ultimate (5%).
Δεν θα 'ηθελα να μπούμε στη διαδικασία σχολιασμού της απόδοσης των συγκεκριμένων βενζινών (παρότι θα είχα πολλά να πω και για αυτό...) αλλά να μείνουμε στο θέμα της εσωτερικής καθαριότητας του κινητήρα Η δική σας εμπειρία μακροχρόνιας όμως χρήσης τι λέει; -
Δεν παιζει ρολο η βενζινη. Εαν βαζεις μη νοθευμενη οποιασδηποτε εταιριας δεν εχεις προβλημα.
Το οτι δεν εχει ντουμανιασει η εξατμιση οφειλεται στο οτι μαλλον εισαι σχολαστικος στη συντηρηση του αμαξιου, λαδια, μπουζι, φιλτρα. Σε ενα συγχρονο αμαξι σαν αυτο εαν φτασεις στο σημειο να σκουπιζεις σταχτες απο την εξατμιση τοτε υπαρχει σοβαρο προβλημα, κυριως καψιμο λαδιων. -
Συμφωνώ με την ποιότητα της V-Power την οποία χρησιμοποιώ αποκλειστικά εδώ και 2 χρόνια παρατηρώντας μέχρι και 1.5 λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση, μια ματιά εσωτερικά στα ακροφύσια των αντλιών της V-Power με την απλή βενζίνη είναι αρκετή για να φανεί η διαφορά της περιεκτικότητας των καθαριστικών της, της απλής βενζίνης είναι θολό και της V-Power γυαλίζει.
-
Πράγματι είμαι σχολαστικός στην συντήρηση (πιθανότατα περισσότερο και από όσο θα έπρεπε)... Πάντως θεωρώ ότι η κατάσταση της εξαγωγής θα συσχετίζεται και με την καθαριότητα του κινητήρα στο εσωτερικό, δηλαδή βαλβίδες καπάκι και injectors.
Γνωρίζω πολλά περιστατικά TSI κινητήρων (διπλοτούρμπινων με 140 & 170 hp ονομαστική ισχύ) από άλλο forum όπου έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα με επικαθίσεις στις βαλβίδες και στο εσωτερικό των κυλίνδρων ενώ τηρούσαν ευλαβικά τους κανόνες συντήρησης. Όλα χρειαστηκαν άνοιγμα καπακιού και ρεκτιφιέ. Φυσικά δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση ήταν ο σωλήνας εξαγωγής... Εγώ εντελώς συμπτωματικά έκανα αυτήν την παρατήρηση, που ομολογώ ότι με εντυπωσίασε ιδιαίτερα καθώς η εξάτμιση δεν ήταν καν καπνισμένη... -
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Πράγματι είμαι σχολαστικός στην συντήρηση (πιθανότατα περισσότερο και από όσο θα έπρεπε)...Δεν υπάρχει περισσότερο από όσο θα έπρεπε.
Η είσαι σχολαστικός και καλά κάνεις, ή όχι και ότι πρόβλημα προκύψει.
Και εγώ κυρίως v-power βάζω. -
Μια άλλη σχετική ερώτηση επειδή ασχολούμαι και με το car-detailing. Πώς να αφαιρέσω τη μούργα από το εξωτερικό της εξάτμισης, τα διάφορα 'καζάνια', και ιδιαίτερα από το σημείο που ενώνονται τα ακροφύσια με το τελικό 'καζάνι'; πχ: τρίψιμο με πολύ ψιλό ατσαλόσυρμα θα ήταν κατάλληλο, ή μπορεί να βρω 'μέταλλο' και να σκουριάσει συντομότερα; Δυστυχώς δεν έχω αναβατόριο και ότι και να κάνω θα είναι σίγουρα tedious και χαμαλοδουλειά...
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Πράγματι είμαι σχολαστικός στην συντήρηση (πιθανότατα περισσότερο και από όσο θα έπρεπε)... Πάντως θεωρώ ότι η κατάσταση της εξαγωγής θα συσχετίζεται και με την καθαριότητα του κινητήρα στο εσωτερικό, δηλαδή βαλβίδες καπάκι και injectors.
Γνωρίζω πολλά περιστατικά TSI κινητήρων (διπλοτούρμπινων με 140 & 170 hp ονομαστική ισχύ) από άλλο forum όπου έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα με επικαθίσεις στις βαλβίδες και στο εσωτερικό των κυλίνδρων ενώ τηρούσαν ευλαβικά τους κανόνες συντήρησης.** Όλα χρειαστηκαν άνοιγμα καπακιού και ρεκτιφιέ.** Φυσικά δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση ήταν ο σωλήνας εξαγωγής... Εγώ εντελώς συμπτωματικά έκανα αυτήν την παρατήρηση, που ομολογώ ότι με εντυπωσίασε ιδιαίτερα καθώς η εξάτμιση δεν ήταν καν καπνισμένη...Καμμία σχέση οι επικαθήσεις στις βαλβίδες με την ποιότητα της βενζίνης στους κινητήρες TSI, σε αυτούς τους κινητήρες ( άμεσου ψεκασμού ) δεν περνάει βενζίνη από τους αυλούς εισαγωγής ώστε να ξεπλυθούν οι βαλβίδες, οι επικαθήσεις είναι από τιες νεφώσεις του στροφαλοθαλάμου που δημιουργούνται από την ανατάραξη του λαδιού καθώς χτυπιέται από τον στρόφαλο / μπιέλες και από ότι καυσαέριο ή άκαυστο κατεβαίνει από τους θαλάμους καύσης στον στροφαλοθάλαμο και από εκεί οδηγούνται για κάψιμο στους θαλάμους καύσης μέσω των αυλών εισαγωγής.
Από τους οποίους αυλούς περνάει μόνο καθαρός αέρας και οι αναθυμιάσεις της αναπνοής του στροφαλοθαλάμου όπου και επικάθονται στις βαλβίδες και καθώς δεν υπάρχει βενζίνη να ξεπλύνει τις βαλβίδες οι αναθυμιάσεις ( χτίζουν ) την περιοχή αυτή μέχρι που να μην πέρνει εμπρός ο κινητήρας.
( τα μπέκ ψεκασμού στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού βρίσκονται στο κέντρο και μέσα στον θάλαμο καύσης σε αντίθεση με τους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού που βρίσκονται πρίν τις βαλβίδες εισαγωγής )
Όλα αυτά τα χαριτωμένα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο κινείται συνεχώς μέσα στην πόλη με λίγο γκάζι έως το μισό ή λιγότερο, σε αυτή την περιοχή των στροφών οι κινητήρες αυτοί λειτουργούν με φτωχό μίγμα το οποίο διαστρωματώνεται μέσα στον θάλαμο καύσης, όταν ο κινητήρας λειτουργεί με περισσότερο γκάζι ( στοιχειομετρικό μίγμα ) όπου το μίγμα είναι πλούσιο οι επιστροφές του καυσίμου στους αυλούς εισαγωγής κατά το κλείσιμο των βαλβίδων είναι περισσότερο οπότε γίνεται ένα ελαφρύ ξέπλυμα σε εκείνο το σημείο.
Η λύση που έχουν εφαρμόσει άλλοι κατασκευαστές είναι η τοποθέτηση μπέκ ( ενός ή περισσότερων ) στους αυλούς εισαγωγής πρίν τις βαλβίδες εισαγωγής και βάση του προγράμματος και των παραμέτρων που έχουν επιλέξει υπάρχει ψεκασμός βενζίνης για να δημιουργείται το ξέπλυμα των επικαθήσεων πρίν αυτές αρχίσουν να γίνονται πολλές και σκληρές και να -** χτίσουν** - την περιοχή των βαλβίδων εισαγωγής.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η λύση που έχουν εφαρμόσει άλλοι κατασκευαστές είναι η τοποθέτηση μπέκ ( ενός ή περισσότερων ) στους αυλούς εισαγωγής πρίν τις βαλβίδες εισαγωγής και βάση του προγράμματος και των παραμέτρων που έχουν επιλέξει υπάρχει ψεκασμός βενζίνης για να δημιουργείται το ξέπλυμα των επικαθήσεων πρίν αυτές αρχίσουν να γίνονται πολλές και σκληρές και να -** χτίσουν** - την περιοχή των βαλβίδων εισαγωγής.
Έχεις κανένα παράδειγμα εκτός από 2 κινητήρες της Toyota και 1-2 της VW;
Επίσης stratified μείγματα έχουν ψιλο-σταματήσει.
-
Τελος παντων, αυτη η καθαροτητα του μοτερ και της εξατμισης δεν εγκειται στην χρηση vpower. Με μια επισης καθαρη βενζινη αλλης εταιριας χωρις τοση διαφημιση, και την σχολαστικη συντηρηση (υποθετω και αναλογη οδηγηση) , παλι τα ιδια αποτελεσματα θα ειχε.
-
ΔΕν έχει καμία σχέση η καθαριότητα της εξάτμισης με του κινητήρα
Η εξάτμιση θα λέρωνε από πλούσιο μείγμα ειδικά στα απότομα πατήματα ή κακή συντήρηση
Η καθαρή εξάτμιση δείχνει συνετή οδήγηση και ανοικτές διαδρομές
Είχα ένα παλιό Kadett και μετά από ταξίδι η εξάτμιση ήταν πεντακάθαρη -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
ΔΕν έχει καμία σχέση η καθαριότητα της εξάτμισης με του κινητήρα...Υπάρχουν και άλλοι παράμετροι όπως αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, αν έχει πολλές αναθυμιάσεις ο στροφαλοθάλαμος θα καταλήξουν στην εισαγωγή του κινητήρα και από εκεί αναγκαστικά στην εξάτμιση που θα τη βρωμίσουν. Αλλά εδώ που τα λέμε εξάτμιση είναι, δε πρέπει και να γυαλίζει!
-
Οτι δηλαδή οι αναθυμιάσεις δεν θα καούν αν μπουν στον κινητήρα και θα βγούν όπως είναι από την εξάτμιση. Ποιος ο λόγος τότε να κάνεις όλη αυτή την φασαρία με την επιστροφή τους στην εισαγωγή...
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Οτι δηλαδή οι αναθυμιάσεις δεν θα καούν αν μπουν στον κινητήρα και θα βγούν όπως είναι από την εξάτμιση. Ποιος ο λόγος τότε να κάνεις όλη αυτή την φασαρία με την επιστροφή τους στην εισαγωγή...Σε κάποιον καλοσυντηρημένο κινητήρα που έχει ελάχιστα καλώς, διαφορετικά αν βγάζει ντουμάνια που στην ουσία είναι λάδι σε αέρια μορφή που θα πάνε; Θα βρωμίσουν και τους κυλίνδρους-βαλβίδες και θα καταλήξουν στην εξάτμιση.
-
Tο...1992, χρονιά κυκλοφορίας της Passatitsas, δεν θυμάμαι τι γινόταν με τις βενζίνες, (super με μόλυβδο χρησιμοποιούσα).
Από το 2011, που ήρθε στα χέρια μου, λειτουργεί με RACING V-POWER, (SHELL 100 oκτανίων), για 30.000 χλμ., (συνολικά 280.000 χλμ.), και χωρίς ποτέ να έχει γίνει επισκευή κινητήρα, (g60, δηλαδή με σπειροειδή υπερσυμπιεστή), για 24 χρόνια, ούτε καν τσιμουχάκια βαλβίδων, η αλλαγή καταλυτών, η εικόνα είναι αυτή:
και με...αποτύπωση στο χαρτί:
Bέβαια, εδώ και κάτι λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα, εκτελείται μαγνητικός καθαρισμός εσωτερικού, οπότε η εξάτμιση είναι λίγο περισσότερο επιβαρυμένη απ΄ότι θα μπορούσε, (αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία).
Eπίσης, το κύκλωμα της ανάφλεξης έχει ενισχυθεί με αφαίρεση των αντιπαρασιτικών και τοποθέτηση σπινθιριστών 'χωρίς' ηλεκτρόδιο, (αλλά και αυτό είναι μία άλλη ιστορία ).
-
Τι είναι ο μαγνητικός καθαρισμός εσωτερικού ;Πρώτη φορά το ακούω.Δωσε ινφο αν θες.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Τι είναι ο μαγνητικός καθαρισμός εσωτερικού ;Πρώτη φορά το ακούω.Δωσε ινφο αν θες.Eίναι ένα από εκείνα τα, αμφιλεγόμενα, συστήματα με μαγνήτες.
Στην προκειμένη, τρεις στην εισαγωγή του αέρα, ένας στην παροχή καυσίμου και ένας στην επιστροφή.
Στο manual του κατασκευαστή λέει, (και το θεωρεί και σαν μία από τις αποδείξεις), ότι σε ένα παλιό αυτοκίνητο, με την εγκατάσταση του συστήματος, θα αυξηθούν, αρχικά, οι ρύποι, επειδή, σταδιακά, θα καούν οι επικαθίσεις/κατάλοιπα σε διάφορα σημεία του κινητήρα που περνάει το καύσιμο.
Στην περίπτωση μου, ο αναλυτής καυσαερίων, έδειξε πενταπλασιασμό των ρύπων.
-
Τα γνωστα μαγνητακια δεν εννοεις?Στον ΒΠΠ χρησιμοποιηθηκαν στα αεροπλάνα....αλλα τεράστιοι μαγνήτες σε σχεση με αυτους που πουλανε.
Χρόνια χρήση βενζίνης με υψηλή συγκέντρωση καθαριστικών