-
εγω άλλαξα γρύλο παραθύρου και σταμάτησε το τρίξιμο.
οταν το εντόπισα το ανέφερα στην αντιπροσωπία.το διαπίστωσαν και αυτοί και έγινε αντικατάσταση .
σε έμενα πάντως δείχνει 700 χιλιόμετρα οταν φουλάρω περίπου.μήπως βγάζει μια τιμή ανάλογα και με την μέση κατανάλωση που έχει εκείνη την ώρα το αμάξι? -
Εχθες για παραδειγμα το γεμισα εδειχνε 680 χλμ και μετα απο 25χλμ στον περιφερειακο Θεσσαλονικης εδειξε 720χλ...
-
Σήμερα έγινε το σέρβις των 40.000. Κόστος 221 €, 5 λίτρα λάδι 0-30 (είχα 0,5 lt από την προηγούμενη αλλαγή), φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο a/c, τάπα και ροδέλα κάρτερ, το κλασικό υγρό για το δοχείο του παρμπρίζ και αλλαγή του υγρού των φρένων. Δεν άλλαξα φίλτρο καυσίμου γιατί ήδη είχαμε αργήσει αρκετά και θέλει δουλειά να αλλαχτεί το φίλτρο γιατί είναι σε δυσπρόσιτο σημείο (προτείνετε αλλαγή κάθε 60.000). Τα τακάκια των φρένων μάλλον θα αντέξουν άλλες 20.000 km. Δικές μου παρατηρήσεις πριν ξεκινήσει το σέρβις, έλεγχος στα αμορτισέρ και έλεγχος στην αντλία του συμπλέκτη γιατί το γρατσούνισμα συνήθως στην 2η κάπου οφείλετε και είχα την αίσθηση ότι αργεί να απομονώσει στο πάτημα του πεντάλ. Το πίσω αριστερό αμορτισέρ, είχε δακρύσει, ελάχιστα μεν, αλλά φαίνεται, αφού καθαρίστηκε επιμελώς θα το ξαναελέγξουμε σε 5-6.000 km για να δούμε εάν χρειάζονται αλλαγή (στα πλαίσια της εγγύησης). Η μεγάλη διαφορά ήταν με την αλλαγή του υγρού των φρένων, αφού έγινε επιμελής έλεγχος και εξαέρωση, βελτιώθηκε η αίσθηση του πεντάλ των φρένων, αλλά το πιο σημαντικό βελτιώθηκε η απόκριση του πεντάλ του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα την απροβλημάτιστη επιλογή οποιασδήποτε σχέσης στο κιβώτιο.
-
Το κυκλωμα του υγρου του συμπλεκτη αλλο δεν ειναι απο αυτο των φρενων? Ισως αφελης ερωτηση αλλα παντα ντιζατο ειχα.
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
εγω άλλαξα γρύλο παραθύρου και σταμάτησε το τρίξιμο.
οταν το εντόπισα το ανέφερα στην αντιπροσωπία.το διαπίστωσαν και αυτοί και έγινε αντικατάσταση .
σε έμενα πάντως δείχνει 700 χιλιόμετρα οταν φουλάρω περίπου.μήπως βγάζει μια τιμή ανάλογα και με την μέση κατανάλωση που έχει εκείνη την ώρα το αμάξι?Από την εμπειρία μου και από άλλα αυτοκίνητα, νομίζω ότι ακριβώς αυτό συμβαίνει! Εάν βγεις εθνική και πηγαίνεις 'κύριος' θα δείξει πόσα χιλιόμετρα αναμένεται να βγάλει υπό τις συνθήκες αυτές...και θα είναι πολύ περισσότερα από ότι όταν οδηγείς μέσα στην πόλη! Εάν μία οδηγείς μέσα και μία έξω, το νούμερο αυτό θα μεταβάλλεται κάθε φορά! Και οι αποκλίσεις μπορεί να είναι και σημαντικές (μπορεί και πάνω από 40-50 χλμ αυτονομίας...)
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
....
...μήπως βγάζει μια τιμή ανάλογα και με την μέση κατανάλωση που έχει εκείνη την ώρα το αμάξι?Κάπου γράφει στο εγχειρίδιο ότι τα εναπομείναντα χλμ που γράφει στο ταμπλό, βγαίνουν από τον μέσο όρο της κατανάλωσης που έχεις τα τελευταία 10χλμ.
Οπότε δεν κοιτάμε την ένδειξη κατανάλωσης (εκτός αν το μηδενίσαμε τα τελευταία χιλιόμετρα). -
Καλησπέρα κι από μένα.
Το δικό μου μοντέλο είναι Compact Top 4x4, βενζινοκινητήρας.
Αποκτήθηκε μόλις πριν μία βδομάδα. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Ούτε ιδιαίτερος θόρυβος, ούτε αέρας από την panoramic roof, ούτε τριξίματα ούτε τίποτα.
Φυσικά η εσωτερική του κατασκευή μόνο κορυφαία δεν είναι αλλά αυτό ήταν γνωστό.Μόνο ένα ζήτημα έχει και θα το κοιτάξω στην πρώτη ευκαιρία.
Το κοντέρ έχει μεγάλη απόκλιση από την πραγματική ταχύτητα.
Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου είναι 8-9 χιλιόμετρα διαφορά. Το Garmin δείχνει 120 και το κοντέρ 128-129.
Έχω μια υποψία πως αυτό οφείλεται στα 205/50/R17Κάνας άλλος με το ίδιο θέμα ή που να χει δοκιμάσει άλλο ελαστικό;
-
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
Κάνας άλλος με το ίδιο θέμα ή που να χει δοκιμάσει άλλο ελαστικό;
Καλησπέρα. 205/55/17 έβαλα εδώ και 2 χρόνια (75.000 km) που το έχω. Πρόσφατα άλλαξα και ξαναέβαλα ίδια διάσταση, άλλη μαρκα. Απόκλιση γύρω στα 4-5 χλμ, το παρατήρησα μια φορά που έκανα τη σύγκριση ενώ πήγαινα με 135 βάσει του gps (ένα tomtom που δε ξέρω κατα πόσο είναι αξιόπιστο) στο κοντέρ ήταν πάνω στο 140.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση. Οπότε ίσως είναι γενικό το ζήτημα.
Κρίμα πάντως. Όχι πως είναι σπουδαία υπόθεση. Το συνηθίζεις. Όμως χαλάει λίγο την ψυχολογία. -
Αυτο που λετε οτι εχετε παρατηρησει μεγαλη αποκλιση στο ταχυμετρο του SX4 το παρατηρησα και εγω χθες που κοιτουσα κατι βιντεο σχετικα στο internet που τα δοκιμαζαν στο συγκεκριμενο τομεα.. Οι περισσοτερες μαρκες και κυριως οι opel, Toyota, VW και ειδικα η Suzukι προσεξα εχουν μεγαλες απολκησεις.. και μου εκανε εντυπωση που ειμαστε στο 2016 και καποιοι(οχι ολοι) δεν μπορουν να βαλουν στα μοντελα τους ενα ταχυμετρο της προκοπης.. Ειδικα το SX4 σε ταχυτητες γυρω στα 90-100 ειχε αποκληση γυρω στα 7km/h και σε ταχυτητες καπου στα 140-150 ειχε αποκληση 10km/h οταν το C4 Cactus που θυμαμαι για παραδειγμα ειχε στα 140 αποκληση μολις 0,5km/h... Πολυ μεγαλη αποκλιση οχι βεβαια σαν του SX4 ειχε και το νεο opel corsa οπως και το νεο astra.. Αν θελετε ανεβαζω το βιντεο με το SX4 δεν μου ειναι δυσκολο να το βρω απο το ιστορικο του υπολογιστη
-
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
Το κοντέρ έχει μεγάλη απόκλιση από την πραγματική ταχύτητα.
Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου είναι 8-9 χιλιόμετρα διαφορά. Το Garmin δείχνει 120 και το κοντέρ 128-129.Αυτο που λετε οτι εχετε παρατηρησει μεγαλη αποκλιση στο ταχυμετρο του SX4 το παρατηρησα και εγω χθες που κοιτουσα κατι βιντεο σχετικα στο internet που τα δοκιμαζαν στο συγκεκριμενο τομεα.. Οι περισσοτερες μαρκες και κυριως οι opel, Toyota, VW και ειδικα η Suzukι προσεξα εχουν μεγαλες απολκησεις.. και μου εκανε εντυπωση που ειμαστε στο 2016 και καποιοι(οχι ολοι) δεν μπορουν να βαλουν στα μοντελα τους ενα ταχυμετρο της προκοπης.
1 million $ question:
Στα περισσότερα αυτοκίνητα που έχετε βρει απόκλιση κοντέρ-gps
η απόκλιση υψηλότερης τιμής ταχύτητας ήταν υπέρ του gps ή του κοντέρ; -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Στα περισσότερα αυτοκίνητα που έχετε βρει απόκλιση κοντέρ-gps
η απόκλιση υψηλότερης τιμής ταχύτητας ήταν υπέρ του gps ή του κοντέρ;Ολα τα αυτοκινητα δειχνουν περισσοτερο απο οσο τρεχουν στην πραγματικοτητα. Για παραδειγμα αν το ταχυμετρο του αμαξιου δειχνει 100 το gps θα δειχνει π.χ 97.. Νομιζω υπαρχουν ελαχιστες η μηδαμινες περιπτωσεις που ισχυει το αντιστροφο.. Σαν καποιος να μου ειχε πει οτι καποιο παλιο μοντελο της Citroen το bx εδειχνε λιγοτερο απο οσο τρεχει.. Δηλαδη εδειχνε π.χ 100 ενω στην πραγματικοτητα πηγαινε με 103.. Γενικα παντως τα Citroen εχω προσεξει οτι ειναι η μαρκα με τις μικροτερες αποκλησεις.. Αντιθετα τα VW του 2005 -2010 μοντελα ξερω οτι ειχαν τεραστιες αποκλησεις.. Οπως και το Toyota του πατερα μου εχει μεγαλη αποκλιση
-
Άρα;
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
...μου εκανε εντυπωση που ειμαστε στο 2016 και καποιοι(οχι ολοι) δεν μπορουν να βαλουν στα μοντελα τους ενα ταχυμετρο της προκοπης...Είναι ότι δε μπορούν ή ότι δε θέλουν;
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Ειδικα το SX4 σε ταχυτητες γυρω στα 90-100 ειχε αποκληση γυρω στα 7km/h και σε ταχυτητες καπου στα 140-150 ειχε αποκληση 10km/hΑκριβώς αυτές είναι οι αποκλίσεις που παρατηρώ κι εγώ. Πάρα πολύ μεγάλες.
Αν είχατε το βίντεο θα ταν χρήσιμο ώστε να αποδειχθεί του λόγου το αληθές.
Θα ζητήσω κι εγώ από τη σύζυγο να τραβήξει βίντεο την επόμενη φορά που θα είναι μες στο αυτοκίνητο και θα το ανεβάσω.
Σίγουρα με μεγαλύτερο ελαστικό μειώνεται το πρόβλημα. Και εγώ που ζω στην κεντρική Ευρώπη και είμαι υποχρεωμένος να αγοράσω χειμερινά λάστιχα, θα πάρω μεγαλύτερων διαστάσεων ώστε το χειμώνα τουλάχιστον να έχει καλύτερη απόκριση το κοντέρ. Αλλά σε περιοχές όπως η Ελλάδα ποιος ο λόγος να είναι υποχρεωμένος κάποιος να πληρώσει για νέα τετράδα ούτως ώστε το ταχυμετρο να δείχνει πραγματική ταχύτητα;Προς το φίλο που ρωτά γιατί οι εταιρείες δε βγάζουν καλύτερα ταχύμετρα. Δε γνωρίζω. Αν υπάρχει κάποιος λόγος πίσω από αυτό θα ήθελα να τον μάθω.
-
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
Προς το φίλο που ρωτά γιατί οι εταιρείες δε βγάζουν καλύτερα ταχύμετρα. Δε γνωρίζω. Αν υπάρχει κάποιος λόγος πίσω από αυτό θα ήθελα να τον μάθω.Είναι ότι υπάρχουν οδηγίες και νομοθεσία σύμφωνα με τις οποίες
πρέπει να αποφεύγεται να δείχνουν τα εργοστασιακά ταχύμετρα μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική.
Μικρότερη ναι επιτρέπεται εντός ενός περιθωρίου, μεγαλύτερη όχι.Κάπου εκεί βάζεις αναμεσα και την πρόβλεψη ως προς τις ανοχές που πρέπει να υπάρχουν λόγω των αποκλίσεων από τρίτους παράγοντες
πχ λανθασμένη πίεση ελαστικών.Το αποτέλεσμα είναι η πολιτική των εταιρειών να βαθμονομούν χαμηλότερα του πραγματικού τα ταχύμετρα.
-
Εάν ξεφυλλίσουμε το βιβλίο ενός καινούριου αυτοκινήτου, βλέπουμε ότι έχει οδηγίες και ενημερώνει ακόμα και για τα αυτονόητα, για να είναι ‘’καλυμμένος’’ ο κατασκευαστής. Το ίδιο συμβαίνει και με το κοντέρ του αυτοκινήτου, έχει ΠΑΝΤΑ μια απόκλιση μεγαλύτερη από τα πραγματικά χιλιόμετρα ώστε να είναι καλυμμένος ο κατασκευαστής. Σκεφτείτε να μας σταματήσει η τροχαία γιατί το κοντέρ μας έδειχνε 100 km/h και το όχημα μας πήγαινε με 105, τότε θα πηγαίναμε δικαστικά και θα καταγγέλλαμε τον κατασκευαστή. Το εύρος της απόκλισης του κοντέρ του κάθε οχήματος εξαρτάτε από το εύρος των ελαστικών που επίσημα το κάθε όχημα μπορεί να φορέσει. Οι εποχές που βλέπαμε ψιλωμένα jeep, vitara ή niva, με αποστάτες τροχών ή με ζάντες με τρελό offset έχουν περάσει, τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα δεν επιτρέπουν τέτοιες ταρζανιές. Στα δομικά στοιχεία του αυτοκινήτου που πρέπει να είναι πλέον σταθερά, είναι οι αναρτήσεις και το μέγεθος της ζάντας (διάμετρος – πλάτος – offset). Με αυτά τα δεδομένα μπορούμε να επιλέξουμε κάποια αλλαγή διάστασης ελαστικού. Όσον αφορά το SX-4 με την ζάντα των 17΄΄ μπορεί να φορέσει ελαστικά από 205/50-17 έως 215/55-17 για να μπορεί να κινηθεί στα πλαίσια που ορίζουν τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Με το χαμηλότερο λάστιχο (205/50-17) ενώ το κοντέρ δείχνει 100 km/h, η πραγματική ταχύτητα είναι 94 ενώ στα 150 του κοντέρ, η πραγματική είναι 141, (τα στοιχεία από προσωπική μέτρηση, αλλά και από το περιοδικό 4 τροχοί, καθώς και από διάφορα sites, αλλά και αναφορές που έχουμε στο forum). Με την αλλαγή των θερινών ελαστικών που έχω κάνει σε 215/50-17, η ένδειξη του gps είναι 95 με ένδειξη στο κοντέρ 100 και 143 με ένδειξη στο κοντέρ 150. Με αυτά τα δεδομένα τα ελαστικά 215/55-17 με βάση στην περίμετρο τους στα 100 km/h του κοντέρ τα πραγματικά θα είναι 99 και στα 150 του κοντέρ τα πραγματικά 148. Πάμε τώρα σε μία άλλη παράμετρο, των πραγματικών χιλιομέτρων και της κατανάλωσης. Με τα δεδομένα που έχουμε σε ένα όχημα με ελαστικά 205/50-17 που δείχνει ότι έχει καλύψει 20.000 km στην πραγματικότητα θα έχει κάνει 18.800 km !!!! ενώ ένα όχημα με ελαστικά 215/55-17 που δείχνει στο κοντέρ ότι έχει καλύψει 20.000 km στην πραγματικότητα θα έχει καλύψει 19.800. Το ίδιο συμβαίνει και με την ένδειξη της μέσης κατανάλωσης, με τα χειμερινά ελαστικά που είχα σε διάσταση 205/50-17 η μέση κατανάλωση για τα 10.000 km που τα φορούσα τους προηγούμενους μήνες ήταν 6,2 ενώ τις τελευταίες 20 μέρες με τα θερινά (215/50-17) έχει ανέβει στο 6,3 η οποία δεν οφείλετε σε μέση αύξηση της κατανάλωσης, αλλά σε μεγαλύτερη πραγματική κάλυψη απόστασης.
-
Το να δείχνει το κοντέρ λιγότερα χιλιομετρα από τα πραγματικά απαγορεύεται απο τον νομο. Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές δίνουν μια απόκλιση προς τα πάνω για λόγους ασφαλειας κι εξασφάλισης του οδηγού. Το ποσοστό απόκλισης παίζει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. Κανονικα όταν αλλάζουμε διάμετρο τροχών πρέπει να πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία για καλιμπραρισμα του κοντέρ σύμφωνα με τις νέες διαστάσεις οι οποίες δεν πρέπει ποτέ να είναι πάνω από 3% διαφορετικές σε διάμετρο τροχού σε σχέση με τις εργοστασιακές.
-
Στο παρακατω βίντεο φενεται η αποκλιση του Sx4. Συγκεκριμενα οταν το Sx4 δειχνει 96KM/h η συσκευη μετρησης δειχνει 89. (αυτο δειχνει το βιντεο αν το γυρισετε στα 19δευτερολεπτα και το αφησετε εως τα 35δευτερολεπτα). Στο 1:42 εως και το 1:52 συμπεραινει κανεις οτι οταν το SX4 δειχνει 151km/h η συσκευη μετρησης δειχνει 141Km/h. τοση πολυ αποκλιση εχει επισης και το Auris... Πολυ μεγαλη αποκλιση κατα τη γνωμη μου
Youtube Video -
Αν χοντρικά το υπολογίσουμε
το ποσοστό της απόκλισης επί της πραγματικής ταχύτητας παραμένει αναλογικά σταθερό σε κάθε επίπεδο.Οι τιμές των σχεδόν 5χλμ/ώρα για μικρότερες ταχύτητες που φτάνουν ή ξεπερνούν και τα 10 χλμ/ώρα για μεγαλύτερες
είναι αναμενόμενες και απαντούν σε όλους τους κατασκευαστές.Οι λόγοι εξηγήθηκαν παραπάνω.
ΥΓ: Τα ταχύμετρα δεν είναι όργανα εργαστηρίου ούτε μετρούν σε εργαστηριακές συνθήκες.
Εξ ορισμού είναι όργανα σχετικής ακρίβειας και ο νόμος προβλέπει ένα αποδεκτό περιθώριο απόκλισης.
Δεν προβλέπεται, σε τακτική βάση, συντήρηση-καλιμπράρισμα-βαθμονόμηση στον κύκλο ζωής τους
και ως εκ τούτου δεν είναι λογικό να αναμένει κανείς τιμές που να είναι αξιόπιστες με απόλυτη βεβαιότητα. -
Για τους κατασκευαστές είναι εύκολο να δώσουν ακριβή ταχύτητα είτε μέσω του κιβωτίου η των αισθητήρων του ABS. Η απόκλιση είναι ηθελημένη.
SUZUKI SX4 SCROSS