-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Εντυπωσεις μετά απο 1500 χλμ.στιβαρο και ασφαλες το αμαξι. τα συστηματα ασφαλειασ δουλευουν μια χαρα. και η αποφυγη συγκρουσης, μεσα στην πολη σε αποτομο σταματημα του μπροστινου αυτοκινητου φρεναρε το αυτοκινητο και σε βροχη το esp δουλεψε μια χαρα. καταναλωση γυρω στο 8.5. σε ταξιδι στη θηβα με επιστροφη οταν πατησα λιγο μεχρι 160 πηγε στο 10,5 η καταναλωση. 4 ατομα και αποσκευες κανενα προβλημα σε τραβηγμα και ανεση. Εντυπωση μου εχει κανει η στεθεροτητα και το κρατημα στις στροφες, ο κλιματισμος φανταστικός. ο χωρος αποσκευων πολυ καλος σε καλυπτει ανετα 4μελη οικογενεια. κινεισαι σβελτα μεσα στην πολη, παρκαρισμα κτλ. το αυτοματο παρκαρισμα εμπειρία...
αρνητικα μεχρι τωρα. μετριο το ηχοσυστημα. δεν κλεινει καλα η πισω πορτα και πορτ μπαγκαζ. θελει δύναμη...
δεν εχεις fun to drive που ειχε το προηγουμενο μοντελο...δεν μπορω να το κρινω βεβαια αφου η σύγκριση γινεται με την 3κυλινδρη,,, με δυο καθισματα η μεσαια θεση ειναι πολυ περιορισμενη. καταναλωση καυσιμου οταν τρεχις...ποιοτητα κυλισης με pirelli p7 μετρια. δεν κοπαναει αλλα πηγαινει οπωσ το q3.Ζυγαρια= προτεινομενο αμαξι για μενα για οικογενειαρχη 40αρη οδηγο με οριο 30000ευρω.
ευχαριστημενοσ. αντε να πιασω τα 2.000 να το πατησω και λιγο...οσο παει βεβαια με τα κυβικα του.Λεω να παω στο Δ.αεροδρομιο αυριο. ετσι για βολτα..
Βλεπω πολλες ασπρες Χ1 με πινακιδες ΙΡΥ...ολοι ασπρο χρωμα διαλέγουν?nikigt καλησπέρα!
καταρχήν καλό θα ήταν να γράψεις για ποιο ακριβώς μοντέλο μιλάς για να ξέρουν και όσοι δεν σε έχουν παρακολουθήσει από την αρχή!
Για τα θετικά θα συμφωνήσω μαζί σου. Φυσικά οι δικές μου καταναλώσεις με το 20d είναι διαφορετικές από τις δικές σου λόγω πετρελαίου, ενώ θα επανέλθω σύντομα και με μέτρηση χωρίς το eco mode μιας και δοκιμάζω να δω πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει με ένα γέμισμα χωρίς αυτό.
Για τα αρνητικά συμφωνώ για ηχοσύστημα, αλλά θεωρώ υπερβολή αυτό που γράφεις για τις πόρτες. Σε όποιο γερμανικό αμάξι έχω μπει οι πόρτες θέλουν λίγη δύναμη παραπάνω. Έτσι όπως το γράφεις φαίνεται σαν να έχουν πρόβλημα, κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Μάλιστα, έχουν τρομερή εφαρμογή και ηχομόνωση!
Για το fun to drive έχοντας κάνει 2 test drive στην προηγούμενη Χ1 και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό που γράφεις, τουλάχιστον σε σύγκριση με τη δική μου Χ1, η οποίο βέβαια απέχει και 46 - αν θυμάμαι καλά - άλογα από την προηγούμενη 18d που είχα κάνει test. Επίσης, για να είμαι ειλικρινής, άλλο να κάνεις βολτίτσες με αμάξι test drive και άλλο να έχω κάνει 5.500 χλμ με το δικό μου. Σίγουρα το δικό μου το ξέρω πολύ καλύτερα.
Για το πίσω κάθισμα έχω γράψει ακριβώς τα ίδια με σένα. Εάν έχεις 2 παιδικά καθίσματα, μόνο γυναίκα κόκκαλο κάθεται ανάμεσα...
Εντύπωση μου έκανε που έχουμε διαφορετικά λάστιχα! Από την άλλη το 'πηγαίνει όπως το q3' που γράφεις, γιατί είναι κακό;;;
Επίσης, ακόμη άστρωτο αμάξι οδηγείς...που να καταλάβεις fun to drive;; Εγώ πιστεύω ότι μετά τa 10.000 χλμ θα αρχίσει ο κινητήρας να δείχνει αυτό που πραγματικά μπορεί!
Α! και από χιλιάδα σε χιλιάδα χιλιομέτρων παρατηρώ ελαφρώς φθίνουσες τιμές κατανάλωσης. Εξαίρεση φυσικά το τελευταίο γέμισμα με το οποίο όπως ήδη έγραψα δεν χρησιμοποιώ το eco mode και από το 6,5 που είχα μέση κατανάλωση πριν, τώρα γράφει ήδη 7,4! Βέβαια ακόμη έχω κάνει 300 χλμ και σίγουρα θα έχει καμιά 500άρα ακόμη...ελπίζω όχι λιγότερα... -
Αναμένω τις εκτιμήσεις και όσων θα κάνουν test drive! Θέλω πολύ να διαβάσω τις απόψεις ανθρώπων που έχουν διαφορετικές και κατά πάσα πιθανότητα περισσότερες εμπειρίες από τις δικές μου!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
...4. Στην Ζ4 που είχα αντικαταστήσει τα RFT με κανονικά ελαστικά (και μάλιστα μεγαλύτερα και με χαμηλότερο προφίλ), το αυτοκίνητο χειροτέρεψε στον δρόμο (μου το είχε πει ο φίλος μηχανικός από την BMW, αλλά δεν τον άκουσα) και μόνο όταν άλλαξα ανάρτηση (Schnitzer), βρήκα την υγειά μου.
Ολα τα προηγουμενα σεβαστα (αν και στο 3ο και παλι εχω μπολικο αντιλογο στα υποψιν , αλλα δεν ειναι της παρουσης... )
Εδω ομως νομιζω οτι το παραδειγμα αυτο ειναι λιγο αδικο προς τα συμβατικα ελαστικα.
Δηλαδη το 'σωστο' imo θα ηταν να αντικαταστησεις τα RFT με συμβατικα ΑΚΡΙΒΩΣ ομως στην ιδια διασταση και εκει πιστευω οτι θα εβλεπες τα περισσοτερα θετικα που εχει το συμβατικο ελαστικο στην οδηγηση ξεκαθαρα.
Το θεμα της ασφαλειας σηκωνει παρα-πολυ συζητηση, προσωπικα δεν εχω θεμα να προχωρησει και προς τα εκει, αλλα αν καταλαβα καλα, στην παρουσα φαση και γενικοτερη συζητηση, υπαρχει ενα ενδιαφερον περισσοτερο στην αισθηση-αποδοση-αποτελεσματικοτητα.
Οι δικες μου εμπειριες δεν εχουν να κανουν με προσωπικο-καθημερινο αυτοκινητο/μετακινηση, εντουτοις ομως υπαρχει μια καλη και αρκετα ξεκαθαρη συγκριση, σε οτι αφορα RFT vs συμβατικα, μαλιστα στο ιδιο ακριβως αυτοκινητο, με την αλλαγη να αφορα αποκλειστικα και μονο τα ελαστικα, δηλαδη οι διαστασεις να παραμενουν ακριβως οι ιδιες, οπως επισης και οι πιεσεις ελαστικων τσεκαρισμενες και τελος σε πολυ κοντινες κλιματολογικες συνθηκες, με εξωτερικη θερμοκρασια στους 12-14 βαθμους.
Το αυτοκινητο ηταν ενα cooper S R56 φιλου, με την σπορ αναρτηση το οποιο και ειχα οδηγησει (φρεσκοστρωμενο γυρω στα 7-8κ χλμ ηταν...) με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης, RFT της dunlop αν θυμαμαι καλα, σε διασταση 205/45/17 με τους μεγαλυτερους τροχους, μερος του εξοπλιστικου πακετου 'chilly'.
Αρκετα μικροτρανταγματα σε κακοτεχνιες, με ξερη αισθηση και καποιες λιγες αλλα υπαρκτες φορες τερματιζε η εμπρος αναρτηση. Ψυχολογικο βεβαια περισσοτερο το αρχικο σοκ, καθοτι το αυτοκινητο εχει εξαιρετικα συμπαγη αισθηση.
Το χειροτερο ομως ειναι οτι ακομα και απο την στιγμη που ζεσταθουν τα ελαστικα, λογω της αυξημενης συγκριτικα ενισχυσης των πλαινων τους, ειναι τοσο ακαμπτα (σε σχεση με τα αντιστοιχα συμβατικα) που σε ενδεχομενη πιεση του αυτοκινητου στα ορια της προσφυσης, το χρονικο 'παραθυρο' , η όποια προειδοποιηση λιγο πριν το γλυστρημα -περα απο ενα μικρο τσιριγμα τωνελαστικων ενιοτε σε καλης ποιοτητας οδοστρωμα- απουσιαζει σχεδον παντελως.Σε επιπεδο πληροφορησης δηλαδη, κυριως υπο πιεση ειναι ξεκαθαρα κατω του μετριου.
Αυτο φυσικα εγινε αμεσως αντιληπτο, οταν μετα απο δυο χρονια, αλλαχτηκαν τα RFT με συμβατικα της Continental (sport contact 5) . Ειχαμε παει μαζι για την αλλαγη και μαλιστα ακολουθησε και μεγαλη βολτα στην γνωστη διαδρομη Πεντελης-Νεας Μακρης την οποια και ειχα επισης ξανακανει ως οδηγος οταν το Mini φορουσε τα RFT.
Πλεον υπηρχε προειδοποιηση-πληροφορηση και κυριως πολυ καλυτερη αισθηση στο πως τα ελαστικα δεχονται τα πλευρικα φορτια βαρους, πριν ακομα φτασουν στα ορια της πλευρικης προσφυσης.
Αυτο ειδικα στην σβελτη-γρηγορη οδηγηση ειτε σε προσθιοκινητο, ειτε σε πισωκινητο ειναι ενας πολυ σημαντικος συμμαχος , ειναι ενα εργαλειο ρυθμισιμοτητας που παραλληλα δινει την δυνατοτητα να προλαβει κανεις -το δυνατον-
παρεκλισεις απο την αρχικη/ιδανικη τροχια...Το δευτερο φυσικα και πολυ σημαντικο, ηταν οτι το αυτοκινητο δεν τρανταζοταν καθε τρεις και λιγο απο εγκαρσιες κακοτεχνιες, δεν χτυπαγε ξερα, απορροφουσε πολυ καλυτερα τις μικρολακουβες και καθε ειδους κακοτεχνιες στο οδοστρωμα.
Περα απο αυτη την προσωπικη επαφη, εχοντας οδηγησει καμποσα Bmw αλλα και Mini (τα περισσοτερα δυστυχως με RFT)
το γενικοτερο συμπερασμα μου δεν αλλαζει.Σιγουρα η τελευταια γενια των RFT εχει αμβλυνει καπως τα πραγματα σε οτι αφορα την αισθηση ανεσης και μαλιστα ισχυει ακριβως οπως το ανεφερες με τις συγκεκριμενες μαρκες τυπους ελαστικων. Παραυτα η αισθηση-διαφορα ειναι υπαρκτη και μαλιστα γινεται καθοριστικη οταν τα χλμ ή/και οι απαιτησεις ανεβαινουν σταδιακα
Δεν θεωρω καθολου τυχαιο πλεον το γεγονος οτι ηδη σε καποια Μini υπαρχει η δυνατοτητα επιλογης ΜΗ RFT ελαστικων, (σε 17αρες αν θυμαμαι καλα...) οπως και σε καποιες Bmw (με διαμετρο ζαντας 16' ομως μονο και παλι αν το θυμαμαι σωστα) τουλαχιστον για την Ελληνικη επικρατεια.
Ηδη στην Αμερικη, η γκρινια -εως και οργη ακομα και για καποιους κατοχους που το επικοινωνησαν αρχικα σε Fora-blog και στην συνεχεια σε κατα τοπους αντιπ/σωπους- εφτασε σε τετοιο σημειο ωστε να υπαρχει πλεον η δυνατοτητα επιλογης συμβατικων ελαστικων σε μεγαλυτερη γκαμα μοντελων απ' οτι στο παρελθον.
Συν το γεγονος οτι πωληθηκαν αρκετες ρεζερβες αναγκης μαζι με γρυλλο απολυτως συμβατες για το εκαστοτε μοντελο, καποιες απο αυτες και με προβλεψη να ειναι εξασφαλισμενες/σταθεροποιημενες στο χωρο αποσκευων, καθοτι η Bmw στα μοντελα της δεν εχει την σχετικη υποδοχη, πλην καποιων περιπτωσεων οπως πχ η νεα X1 με αρκετο κρυφο χωρο αλλα και για πρωτη φορα δυνατοτητα τοποθετησης ρεζερβας αναγκης απο το εργοστασιο.Επισης αν θυμαμαι καλα, στα περισσοτερα -αν οχι σε ολα- τα Μ μοντελα της τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης ειναι συμβατικα...
Τελος, για να μην ειμαι και εντελως offtopic, ερχομενος σημερα μετα απο δευτερη οδηγικη επαφη με την νεα X1 με ιδια διασταση τροχων και στις δυο περιπτωσεις (225/50/18 νομιζω...) και στανταρ παθητικη αναρτηση, θεωρω οτι η επιλογη των RFT ειναι εντελως ακυρη και μειωνει την εξαιρετικη δουλεια που εχει γινει σε πλαισιο-αναρτησεις.
-
Γρηγόρη πολύ θα ήθελα, όταν έχεις χρόνο, να γράψεις τη γνώμη σου για τη νέα Χ1
Τι σου άρεσε, τι δεν σου άρεσε... -
http://www.autoblog.gr/2016/03/04/bmw-g ... hn-ellada/
-
Καλημέρα! Λοιπόν χθες ήμουν στο x -generation, όπου και οδήγησα την Χ1 των 1500cc diesel. Ήθελα να δω πως κινείται ο νέος πετελαιοκινητηρας με τα 116 άλογα . Κατ αρχές να πω ότι το αμάξι που οδήγησα ήταν το sport pack. Όπως έχει αναφερθεί και άλλες φορές πρόκειται για ποιοτικό,στιβαρό και ευθύβολο αυτοκίνητο. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί (κυρίως στο πίσω κάθισμα για τα γόνατα και λιγότερο σε πλάτος και αποσκευές- αν και ρυθμίζονται τα πίσω καθίσματα ώστε να αυξομειώνεται ο χώρος αποσκευών). Δεν βγαίνει σε αυτόματο αλλά και το χειροκίνητο ήταν καλό με γρήγορες αλλαγές. Κάναμε βόλτα στη Ποσειδωνος με βροχερό καιρό όπου σε κάποια απότομα φρεναρίσματα που έκανα το αμάξι ανταποκρίθηκε άψογα (με λάστιχα καλοκαιρινά Bridgestone Turanza t001). Ο dieselοκινητήτας δεν Ακουγόταν (πολύ καλή ηχομόνωση). Από εξοπλισμό είχε την πολύ καλή οθόνη με το navi, διζωνικό κλιματισμό, start stop, και το κατ εμε μέτριο ηχοσύστημα. Τώρα και αναφορικά με τον κινητήρα μπορώ να πω ότι από την μικρή βόλτα που κάναμε, δείχνει να τραβάει καλά με τα 27 κιλά ροπής αλλά να τερματίζει γρήγορα τις δυνατότητες του. Σίγουρα δεν είναι για υψηλές στροφές. Γύρω στις 2 με 4 χιλ. Maximum σου δίνει ότι έχει. Και για να κρατήσεις χαμηλά την κατανάλωση θα πρέπει να παίζεις σ αυτό το εύρος (δύσκολα πάντως να πέσει κάτω από 6 lt στη πολη). Συμπερασματικά είναι ένα ενδιαφέρον premium crossover για οικογενειάρχες.
Στο δεύτερο και πιο ενδιαφέρον μέρος του event είχε το λεγόμενο Parkour δηλ. την ανάβαση και κατάβαση της ράμπας. Το x drive ανταποκρίνεται άψογα και θέλω να σταθώ στο αμάξι που είχα. Χ1 m pack με ότι μπορείς να φανταστείς από εξοπλισμό ακόμα και την ένδειξη ταχύτητας σε head up display ! Πραγματικά εντυπωσιακό!
Συνολικά ενδιαφέρουσα η εμπειρία
Και μια φωτό
[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Γρηγόρη πολύ θα ήθελα, όταν έχεις χρόνο, να γράψεις τη γνώμη σου για τη νέα Χ1
Τι σου άρεσε, τι δεν σου άρεσε...Παροτι δεν υπηρξε η δυνατοτητα να εχω το αυτοκινητο μονος μου, για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα στην διαρκεια μιας ημερας, ωστε να εχω μια αρκετα ξεκαθαρη εικονα, εντουτοις, μετα απο δυο test drive και εχοντας παραλληλα οδηγησει ενα εκ των ανταγωνιστικων μοντελων, το Q3 της Audi, εχω τις εξης διαπιστωσεις:
Προκειται για ενα εμφανισιμο crossover/suv, imo το πιο καλαισθητο αυτη την στιγμη, αλλα και με εξαιρετικους χωρους (στην περιπτωση που επιλεχθει η εξτρα συρωμενη πισω διαταξη καθισματων).
Πολυ στιβαρη κατασκευη, με ηχομονωση να θυμιζει ακομα μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο.
Και στις δυο περιπτωσεις η εκδοση που ετυχε να οδηγησω ηταν η Χdrive20d με 190ps και 400ΝΜ ροπης, με το αυτοματο 8αρι της ZF, με εξοπλιστικο πακετο sport line στην πρωτη περιπτωση και XLine στην δευτερη.
Αμφοτερες ομως με την στανταρ παθητικη αναρτηση και 18αρηδες τροχους διαστασης 225/50/18.Eξαιρετικη η αισθηση απο την θεση του οδηγου, ολα τα χειριστηρια νιωθεις οτι βρισκονται εκει ακριβως που πρεπει, με την ορατοτητα επισης να ειναι οσο...πανοραμικη πρεπει, ψηλοτερα μεν απο το μεσο επιβατικο, αλλα οχι τοσο ψηλη οσο στα περισσοτερα μεγαλα SUV που εντελη δινουν πιο αποκομμενη αισθηση κατα την οδηγηση.
Το πατημα της εμπνεει σιγουρια, τουλαχιστον σε βρεγμενο με κακοτεχνιες και συχνες διαφοροποιησεις στην ποιοτητα του οδοστρωματος, ακομα και σε σχετικα αποτομες αλλαγες κατευθυνσης.Το τιμονι της μου εδωσε μια αρκετα ισορροπημενη αισθηση, σε οτι αφορα το βαρος, και ικανοποιητικη πληροφορηση, συνολικα πολυ καλη για τα δεδομενα των σημερινων αυτοκινητων της κατηγοριας.
Υπαρκτες οι διαφορες στην εναλλαγη των τριων προγραμματων (eco pro, normal, sport), με εντονοτερη διαφοροποιηση νομιζω να εστιαζεται στην αποκριση κιβωτιου και πενταλ γκαζιου. Κατα κυριο λογο η βολτα εγινε στην επιλογη sport.Ο συνδυασμος κινητηρα-κιβωτιου και πιο συγκεκριμενα η αποδοση ισχυος/ροπης μαζι με το 8αρι αυτοματο, θεωρω οτι ταιριαζουν ιδανικα στο συγκεκριμενο 4κινητο αμαξωμα.
Ειναι οσο δυνατο χρειαζεται, ωστε να κινει με ανεση το αυτοκινητο, ειτε μεσα σε αυτο βρισκεται μονο ο οδηγος, ειτε
ειναι γεματο απο επιβατες και αποσκευες για ταξιδι.
Ο 190αρης πετρελαιου δειχνει λιγοτερο θορυβωδης, σε σχεση με τον -ιδιο κατα βαση- 2λιτρο 184αρη πετρελαιου που ειχα οδηγησει σε F30 320d λιγο καιρο νωριτερα. Λιγο το διαφορετικο, καλυτερα μονωμενο(?) αμαξωμα της Χ1, λιγο οι βελτιωσεις σε κραδασμους-θορυβο του κινητηρα, παντως η διαφορα ειναι υπαρκτη.
Ευρος λειτουργιας λιγο πριν τις 2,000σαλ μεχρι τις 4,000, παροτι ανεβαζει μεχρι τις 4,500σαλ αδιακοπα, δεν υπαρχει λογος, τα 400ΝΜ ροπης 'απλωνονται' περιφημα και αλλαζοντας ειτε αυτοματα ειτε χειροκινητα με τον λεβιε, σε αυτες τις στροφες, μπορεις ανετα και ευκολα να προσπερνας σχεδον οτι κινειται γυρω σου.Το μονο που προσωπικα με ενοχλησε ηταν η γνωστη ξερη αντιδραση των RFT σε καποιες εγκαρσιες κακοτεχνιες, που χαλουσε την πολυ καλη ρυθμιση της αναρτησης, η οποια γενικοτερα 'καταπινει' σχεδον ολες τις μικροανωμαλιες του δρομου, ελεγχει σε πολυ καλο βαθμο το αμαξωμα, μαλιστα με σπορτιφ αισθηση, χωρις τασεις πλευσης, με σχεδον πληρη απουσια κλισεων.
Θα ηθελα βεβαια ιδανικα, να εχω καποια στιγμη την δυνατοτητα να οδηγησω την βασικη -απο πλευρας κινητηρα-κοστους- βενζινοκινητη, δικηνητη, χειροκινητη εκδοση των 136ιππων ωστε να εχω μια πιο ολοκληρωμενη εντυπωση, αν και διαισθανομαι οτι μαλλον θα ειναι οριακος ο κινητηρας για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον, παροτι η απουσια 4κινησης/αυτοματου κιβωτιου, και σε μικροτερο βαθμο, μικροτερου σε βαρος κινητηρα, αφαιρουν αξιολογο βαρος σε σχεση με την...full extra σε μηχανολογικο επιπεδο Χdrive20d.
-
Γρηγόρη ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι που όσα γράφεις ταυτίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό με όσα έχω καταγράψει κ εγώ σε προηγούμενες σελίδες! Εγώ μάλιστα εχω εντοπίσει περισσότερα αρνητικά! Με την ευκαιρια να γράψω άλλο ένα αρνητικό που έχω βρει οσο περναει ο καιρός: το κουμπί που απενεργοποιεί το start stop για το δικό μου ύψος 'χάνεται' πισω από το τιμόνι και δεν το βλέπω! Μάλιστα μια δυο φορές εχει τύχει να θελησω να το πατησω κ κατά λάθος να πατήσω το διπλανό on off και έσβησα τη μηχανή! Γρηγόρη επειδή έκανες αναφορά στο q3 αλλά δεν είδα κάπου σύγκριση στο κείμενό σου για το στήσιμο κ την κύλιση κ επειδή έχω διαβάσει αρκετές κριτικές οτι το q3 εξακολουθεί να υπερέχει κ δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω θα ήθελα κ τη δική σου γνώμη!
Να προσθέσω οτι τρομερά χρήσιμη είναι κ η προηγούμενη κριτική! Φίλος μου ενδιαφέρεται για το βενζίνης με τα 136 άλογα κ φοβάται αν θα τραβάει αρκετά...τι λες Σπύρο ;
-
Βασίλη πιστεύω αν και δεν το έχω οδηγήσει, ότι θα είναι ικανοποιητικό για ένα μέσο οδηγό. Ούτως ή άλλως το Χ1 δεν είναι εκ φύσεως για...ταρζανιές. Σε συνδυασμό με το αυτόματο σασμάν το οποίο δεν τοποθετείται στο αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο, ίσως να ναι καλύτερο συνολικά από αυτό. Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να δοκιμάσει κάθε επιλογή που τον ενδιαφέρει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Λοιπον οδηγησα και εγω τα Χ5 25δ, Χ1 20δ στην παραλιακη και το Χ1 25 βενζινα στο παρκουρ. Όλα τετρακίνητα.
Χ5-> βαρκα στον γυαλο...μεγαλη απογοητευση: ελαφρυ τιμονι, τούρμπο λαγκ, μαλακη αναρτηση κλπ μεγαλο αμαξι για τα γουστα τα δικα μου...μονο συν λογω μεγέθους εχει σεβαστη παρουσια στον δρομο. Το αμαξι ηταν αστρωτο και το λυπήθηκα.
Χ1->20δ καλα εξοπλισμενο με διαφορα καλούδια πανω (το μαυρο για οσους πηγαν) μου αρεσε γενικα. Μαζεμενο σε διαστασεις, καλοφτιαγμενο, δυνατος κινητήρας, καλο κιβωτιο αλλα αργο στο ανεβασμα, κλασσικο αυτοματο (γενικα δεν βλεπω κατι το σουπερ στο συγκεριμενο και ηταν το 8αρι), δεν διαπιστωσα λαγκ στον κινητηρα. Πισω φρενα αεριζόμενα, όλα καλα από διαστασεις, αποδοση, φρενα. Το βρηκα πολύ ευελικτο στο δρομο ευκολοδηγητο με πολύ καλους χωρους μεσα. Ανετα θα το αγοραζα αν ζουσα στην Γερμανια και επερνα καλη εκπτωση γιατι θα το φορτωνα με διαφορα εξτρα (βασικα ότι μου λειπει από το 118) αλλα δεν νομιζω ότι χρειαζομαι την πανοραμικη. Για την Ελλαδα λογω μεγέθους τεριαζει κουτι αλλα το 2λιτρο θα ηταν πρόβλημα. Το συγκεκριμενο αμαξι ηταν στρωμενο και το πατησα αρκετα σε κάθε φαναρι, όλα καλα από δυναμη κλπ
Χ1 βενζινη 25ι στο παρκουρ. Ωραιο το παρκουρ, δοκιμασα το χιλ ντισεντ που μου φανηκε πρακτικο. Η τετρακινηση οκ απαραιτητη σε τετοιο αμαξι...
Η επιλογή μου-> κλασσικα το διλιτρο ντηζελ Χ1 20δ σπορτ τετρακινητο και φορτωμενο με εξτρα...
Μετα που πηρα το 118 να φυγω -> καλο είναι και αυτό βασικο του μειον οι χωροι μεσα σε σχεση με το Χ1.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Βασίλη πιστεύω αν και δεν το έχω οδηγήσει, ότι θα είναι ικανοποιητικό για ένα μέσο οδηγό. Ούτως ή άλλως το Χ1 δεν είναι εκ φύσεως για...ταρζανιές. **Σε συνδυασμό με το αυτόματο σασμάν **το οποίο δεν τοποθετείται στο αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο, ίσως να ναι καλύτερο συνολικά από αυτό. Σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να δοκιμάσει κάθε επιλογή που τον ενδιαφέρει.Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε αυτο ακριβως να προσθεσω οτι μαλλον, εκτος του οτι θα ταιριαζει με την γενικοτερη φιλοσοφια κατασκευης, η προσθηκη αυτοματου, νομιζω θα βοηθησει ενδεχομενως σε ελαφρως βελτιωμενες ρεπριζ, εφοσον -οπως και στα 6αρια αυτοματα στην Mini- ισχυει οτι οι 3 πρωτες σχεσεις ειναι λιγο πιο κοντες, σε σχεση με αυτες του χειροκινητου.
Επισης οπως ανεφερα και πριν, θα πρεπει να λαβουμε στα υποψιν και μια αξιοσημειωτη μειωση βαρους, απο την ελλειψη 4κινησης, και αυτη του αυτοματου, αλλα και του λιγο μικροτερου βαρους του 3κυλινδρου βενζινης, σε σχεση με τον 2λιτρο πετρελαιου, τουλαχιστον στην περιπτωση της χειροκινητης 1.5 βενζινης...
Να προσθεσω τελος οτι για οσους τα 2 λιτρα ειναι απαγορευτικος κυβισμος, ηδη υπαρχουν νομιζω δυο βελτιωτες για τον Β38 βενζινοκινητηρα 1.5κ.εκ/136ιππων , μαλιστας ο ενας εκ των οποιων συνεργαζεται με γνωστο επισημο αντιπ/σωπο, και λεγεται επισης οτι αναμενεται και βελτιωση απο τους πλεον σοβαρους (schnitzer) o oποιος μαλιστα δεν ακυρωνει την εργοστασιακη εγγυηση.
Αμφοτεροι προσφερουν αποδοσεις απο 160ps μεχρι λιγο κατω απο 200ps και ροπη γυρω στα 280ΝΜ.Nα σαι καλα.
Το Q3 που ειχα οδηγησει ηταν το 2λιτρο βενζινης , quattro, 170ps χειροκινητο.
Σε σχεση με την νεα Χ1 στην εκδοση που ανεφερα πριν, διαφοροποιησεις ενιωσα κυριως στην αισθηση βαρους στο τιμονι.
Καλυτερα δηλαδη ζυγισμενο στην Bmw. Aπο εκει και περα μου φανηκε εξισου καλη η ηχομονωση-ποιοτητα κυλισης, εχοντας βεβαια ενημερωθει οτι το συγκεκριμενο Q3 ειχε εξοπλιστει με ενα εξτρα (παχυτερο?) μπροστινο παρμπριζ το οποιο προσφερει καλυτερη ηχομονωση συνολικα...Εξισου καλο πατημα στο δρομο, αυξημενη αισθηση ασφαλειας, ευχαριστο και εργονομικο εσωτερικο, με την τελικη και εντονοτερη διαφοροποιηση να βρισκεται τελικα στους πισω -μικροτερους- χωρους.
Ρυθμιση της στανταρ -στο συγκεκριμενο- αναρτησης σε πολυ καλα επιπεδα, με τους στανταρ 17αρηδες τροχους διαστασης 235/55/17 , ενιωθα οτι λειτουργουσε ιδανικα, με εξαιρετικη αποσβεση σχεδον καθε ειδους κακοτεχνιων, αλλα και πληρη απουσια κλισεων στο αμαξωμα, σε στροφες. Συνολικα ολα τα χειριστηρια παρεχουν μια ικανοποιητικη ακριβεια και υψηλου επιπεδου αισθηση αφαλειας, απλως με λιγο πιο αποκομμενο τροπο σε σχεση με την Χ1.
Με βαση και τις γενικοτερες εντυπωσεις μου απο συνδυασμο καποιων οδηγικων επαφων με συμβατικα ελαστικα vs RFT, εικαζω οτι για αντιστοιχο αποτελεσμα, σε οτι αφορα την αποσβεση-ελεγχο αμαξωματος με την στανταρ αναρτηση, η Χ1 με τους 18αρηδες θα πρεπει να φοραει συμβατικα ελαστικα, ή τους στανταρ 17αρηδες τροχους με τα RFT...
Ολες αυτες οι διαπιστωσεις βεβαια υπο τις συνθηκες μιας συντομης οδηγικης επαφης -κυριως για το Q3- και περισσοτερο ως πρωτες βασικες εντυπωσεις... -
Τo νέο Χ1 είναι πολύ ανωτερο από το Q3. Tελικα είναι πολύ καλη πλατφορμα η UKL.
-
Μεγάλος ανταγωνισμος μεταξύ q3 και x1. Μεγαλυτερος όταν βγει το καινουριο q3 του χρονου.. Αυτό κυκλοφορεί απο το 2011..
-
Σίγουρα θα έχει καλύτερο λογισμικό !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αληθεια ειναι οτι η συγκριση δεν ειναι δίκαιη καθως οπως αναφερθηκε το Audi ειναι παλαιότερο μοντελο.
Βεβαια απο την αλλη, κρινεις αυτα που κυκλοφορουν τωρα στην αγορα, σωστο κι αυτο.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ ζήτησα την άποψη των συμφουρομιτών για σύγκριση με το Q3, γιατί, όπως έγραψα, έχω διαβάσει κάποιες κριτικές και έχω δει βίντεο στα οποία η κύλιση και το πάτημα του Q3 θεωρείται ακόμη καλύτερο από της Χ1. Και από όσα διαβάζω και εδώ η άποψη αυτή δεν είναι ανυπόστατη. Η διαφορά μπορεί να είναι μικρή, αλλά παρά το γεγονός ότι το Audi είναι πιο παλιό μοντέλο, στον τομέα αυτό φαίνεται να είναι ακόμη μπροστά! Μάλιστα, σε άλλο test drive ένας κριτικός είπε ότι θεωρεί και το Kuga λίγο καλύτερο στην κύλιση!
Καλό είναι να σημειώνονται τέτοιες λεπτομέρειες, ώστε να υπάρχει πλήρης πληροφόρηση. Μπορεί για κάποιον υποψήφιο αγοραστή το χαρακτηριστικό αυτό να είναι το πιο σημαντικό για την αγορά αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το αυτοκινητο ηταν ενα cooper S R56 φιλου, με την σπορ αναρτηση το οποιο και ειχα οδηγησει (φρεσκοστρωμενο γυρω στα 7-8κ χλμ ηταν...) με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης, RFT της dunlop αν θυμαμαι καλα, σε διασταση 205/45/17 με τους μεγαλυτερους τροχους, μερος του εξοπλιστικου πακετου 'chilly'.
Μην συγκρίνεις με το Mini. Επείδη το είχα (R56 Cooper S επίσης) και είχα κάνει και εγώ την αλλαγή αυτή, στο Mini (ένεκα κοντού μεταξονίου και πολύ σκληρής ανάρτησης) το αυτοκίνητο σε μη ομαλό οδόστρωμα (99% των Ελληνικών δρόμων) μετατοπιζόταν ολόκληρο εγκάρσια...με μαλακότερα ελαστικά το φαινόμενο βελτιωνόταν. Το καλύτερο set up για Mini R56 S, από πλευράς προβλεψιμότητας και ευκολίας ελέγχου ήταν με 16' και κανονική ανάρτηση.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εγώ ζήτησα την άποψη των συμφουρομιτών για σύγκριση με το Q3, γιατί, όπως έγραψα, έχω διαβάσει κάποιες κριτικές και έχω δει βίντεο στα οποία η κύλιση και το πάτημα του Q3 θεωρείται ακόμη καλύτερο από της Χ1. Και από όσα διαβάζω και εδώ η άποψη αυτή δεν είναι ανυπόστατη. Η διαφορά μπορεί να είναι μικρή, αλλά παρά το γεγονός ότι το Audi είναι πιο παλιό μοντέλο, στον τομέα αυτό φαίνεται να είναι ακόμη μπροστά! Μάλιστα, σε άλλο test drive ένας κριτικός είπε ότι θεωρεί και το Kuga λίγο καλύτερο στην κύλιση!Από το Χ1 e84 ναι έχει (οριακά) καλύτερη ποιότητα κύλισης το Q3 (ανάλογα και με την έκδοση και τα ελαστικά του Χ1), αλλά από το F48 με την καμία! Το Χ1 έχει σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Για το Kuga δεν έχω άποψη, γιατί δεν το έχω οδηγήσει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το αυτοκινητο ηταν ενα cooper S R56 φιλου, με την σπορ αναρτηση το οποιο και ειχα οδηγησει (φρεσκοστρωμενο γυρω στα 7-8κ χλμ ηταν...) με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης, RFT της dunlop αν θυμαμαι καλα, σε διασταση 205/45/17 με τους μεγαλυτερους τροχους, μερος του εξοπλιστικου πακετου 'chilly'.
Μην συγκρίνεις με το Mini. Επείδη το είχα (R56 Cooper S επίσης) και είχα κάνει και εγώ την αλλαγή αυτή, στο Mini (ένεκα κοντού μεταξονίου και πολύ σκληρής ανάρτησης) το αυτοκίνητο σε μη ομαλό οδόστρωμα (99% των Ελληνικών δρόμων) μετατοπιζόταν ολόκληρο εγκάρσια...με μαλακότερα ελαστικά το φαινόμενο βελτιωνόταν. Το καλύτερο set up για Mini R56 S, από πλευράς προβλεψιμότητας και ευκολίας ελέγχου ήταν με 16' και κανονική ανάρτηση.
...υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις, οχι μονο σε ξενα Fora (οπου εκει πλεον το ξερουν και οι πετρες... )
αλλα απο εντυπωσεις φιλων-γνωστων σε πρωτο προσωπο.
Πρωτο παραδειγμα, Ζ4 Coupe Ε85, με schnitzer αναρτηση, τις στανταρ 17αρες (225/45/17 εμπρος-πισω)
Φορουσε RFT. Αλλαξε σε συμβατικα. Πολυ καλυτερο αποτελεσμα, ακριβως οι ιδιες εντυπωσεις οπως στο Mini.
Τα ιδια και σε Ε90 320i.
To oτι στο Mini λογω κοντυτερου μεταξονιου, ειναι εντονοτερο το φαινομενο, δεν σημαινει οτι δεν υφισταται καν σε μεγαλυτερα μεταξονια. Απλως ειναι -μεχρι ενα σημειο- θεμα γουστου-συνηθειας το ποσο ανετη/σφιχτη αναρτηση επιθυμει ο καθενας.
Το set up παντως αυτο που λες για R56, επειδη ειχε ψαχτει και ο φιλος μου, κανοντας βολτα με Mini Cooper S καποιου αλλου κατοχου που φορουσε 16αρες χωρις σπορ αναρτηση, αυτη η υλοποιηση απλως δεν μπορει να υποστηριξει τις δυνατοτητες και την γενικοτερη φιλοσοφια του αυτοκινητου. Κλισεις και απουσια προσφυσης εσωτερικου μπροστινου τροχου με στριμμενους τροχους για πλακα, (ουτε καν σε σβελτη οδηγηση, και μαλιστα με φρεσκα και ζεσταμενα ελαστικα) σε ενα αυτοκινητο 175ιππων που εχει φτιαχτει για στριψιμο, ειναι μη αποδεκτη κατασταση.
Τωρα βεβαια αν καποιος το θελει μονο για ανοιγει στις ευθειες και να εχει ανεση -αναλογικα- επιπεδου s-class παω πασσο... -
I rest my case....
BMW X1 2016