Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 315
    • 316
    • 18 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    6309
    61167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Mak καλημέρα! Από τους λίγους που έχω αντιληφθεί πως το duster σου πάει γάντι. Ξέρεις να το γλεντάς. Καλές εκτός δρόμου διαδρομές φιλε!

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makwolf last edited by

        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
        Mak καλημέρα! Από τους λίγους που έχω αντιληφθεί πως το duster σου πάει γάντι. Ξέρεις να το γλεντάς. Καλές εκτός δρόμου διαδρομές φιλε!

        Καλημερα και σε σενα SPI!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fivos07 last edited by

          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
          http://www.drive.gr/news/nea-montela/erhetai-ananeomeno-ford-kuga

          Το συγκεκριμένο είχε παρουσιαστεί στο L.A το 2013 σαν EDGE....τι θα κανουν τελικά αυτοί ξέρουν....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Η ford είναι γνωστό πως έχει ενστερνιστεί την φιλοσοφία του παγκόσμιου αυτοκινητου. Αυτό για πολλούς μπορεί να είναι καλό ενώ σε άλλους προκαλεί σκεπτικισμό. Βέβαια προϊόν αυτής της φιλοσοφίας ήταν και το πρώτο focus που ήρθε από το πουθενά και κυριάρχησε με την οδική του συμπεριφορά χαρίζοντας δάφνες και κέρδη σε μια εταιρεία που πάσκιζε να αποκοπεί από τις κορτίνα και τα παροχημένα έσκορτ. Με λίγα λόγια το kuga έστω κι από κεκτημένη ταχύτητα των επιτυχιών της φίρμας τα τελευταία χρόνια θα δει πωλήσεις που πιθανότατα όμως και να τις αξίζει. Αξιος αντίπαλος σε κάθε περίπτωση.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              http://www.caroto.gr/2016/02/19/α% ... rettyPhoto

              Ανανέωση για το Peugeot 2008
              Μετά από τρία χρόνια παρουσίας του στην αγορά, το 2008 αλλάζει ελαφρά το παρουσιαστικό του, εξοπλίζεται με νέα στοιχεία και επιστρέφει δριμύτερο.

              Εμφανισιακά δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές για το Peugeot 2008. Ορισμένες μικροαλλαγές εστιάζονται στη μάσκα μπροστά, που πλέον φέρει και το λογότυπο της Peugeot, στα περιμετρικά πλαστικά, στην οροφή και στα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, η χρωματική παλέτα του μοντέλου εμπλουτίστηκε με δύο νέες αποχρώσεις, emerald crystal και ultimate red. Επίσης, για πρώτη φορά θα διατίθεται και μία έκδοση 2008 GT Line, με διάφορες οπτικές διαφοροποιήσεις. Με τη σειρά του, το εσωτερικό και συγκεκριμένα το ταμπλό, φιλοξενεί πλέον μία έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, που πλέον διαθέτει και συμβατότητα Apple Carplay.

              Αναφορικά με τους κινητήρες, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν από μία αρκετά μεγάλη γκάμα, που θα περιλαμβάνει τόσο σύνολα βενζίνης όσο και πετρελαίου. Ενδεικτικά αναφέρουμε το νέο μοτέρ των 1.2 λίτρων, στις εκδόσεις PureTech 82, PureTech 110 S&S, και PureTech 130 S&S. Από ντίζελ πάλι, υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές, εκ των οποίων οι βασικές είναι στα 1.6 λίτρα, BlueHDi 75, BlueHDi 100, BlueHDi 100 S&S και BlueHDi 120 S&S

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kkalamat last edited by

                Το i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής.

                Μετά το πεντάθυρο hatch και το τρίθυρο coupe, το i20 αποκτά και τρίτο μέλος. Μέσα στο 2016 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το i20 Active, το οποίο έχει off road εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 20 mm). Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

                Το Hyundai i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής. Πέρα από την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, ψηλότερα βρίσκεται και η θέση οδήγησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση της ανάρτησης.

                Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 turbo θα εφοδιάσει και το i20 Active, όπως θα ισχύει δηλαδή με το hatchback και το coupe. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 100 ίππους (με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου) και 120 ίππους. Στη Γερμανία θα είναι διαθέσιμος και ο 1.4 diesel με τα 90 PS.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_emperor last edited by

                  Μιας και πριν λίγο είδα μήνυμα αγαπητού συμφορουμίτη για το ύψος ενός crossover, τελικά έχει μελετήσει κανείς πόση είναι η πραγματική διαφορά στο ύψος ανάμεσα σε ένα συμβατικό αμάξι και σε ένα...crossover/suv?
                  Το έχω ξαναγράψει, κοιτάζοντας και το δικό μου - υποτίθεται suv - δίπλα σε άλλα αμάξια δεν βλέπω καμιά μεγάλη διαφορά και αναρωτιέμαι αν πράγματι αγόρασα ψηλό αμάξι...
                  Πιστεύετε ότι αυτή η διαφορά είναι ουσιαστική και εξασφαλίζει πραγματικά εκτός δρόμου δυνατότητες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Βασίλη καταρχήν εξαρτάται πως ορίζει κανείς τις εκτός δρόμου δραστηριότητες.
                    Αν θες να πας σε αγροτικό δρόμο, πατημένο χωματόδρομο, χαλικάκι τότε και ένα λίγο πιο ψηλό sedan σου κάνει.
                    Στο λέω αυτό γιατί στο χωριό παλιότερα όλοι οι θείοι έπαιρναν το Mondeo του πατέρα μου για να πάνε να δουν τις ελιές επειδή ήταν λίγο πιο ψηλό (γεγονός επίσης αντιληπτό και στο δρόμο, παρότι γενικά ευκολοδήγητο)
                    Προφανώς το qq ή η Χ1 θα είναι ακόμα καλύτερα γιατί είναι λιγουλάκι ακόμα πιο ψηλά!
                    Ωστόσο η crossover κατηγορία υπολείπεται σαφώς σε ύψος της πάλαι ποτε SUV κατηγορίας του RAV4 ή του VITARA και αυτό στο λέω εξ ιδίας πείρας μιας και η πρώτη εντύπωση μας με τη σύζυγο στο QQ ήταν ότι είναι χαμηλό!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                      Μιας και πριν λίγο είδα μήνυμα αγαπητού συμφορουμίτη για το ύψος ενός crossover, τελικά έχει μελετήσει κανείς πόση είναι η πραγματική διαφορά στο ύψος ανάμεσα σε ένα συμβατικό αμάξι και σε ένα...crossover/suv?
                      Το έχω ξαναγράψει, κοιτάζοντας και το δικό μου - υποτίθεται suv - δίπλα σε άλλα αμάξια δεν βλέπω καμιά μεγάλη διαφορά και αναρωτιέμαι αν πράγματι αγόρασα ψηλό αμάξι...
                      Πιστεύετε ότι αυτή η διαφορά είναι ουσιαστική και εξασφαλίζει πραγματικά εκτός δρόμου δυνατότητες;

                      Τις προάλλες παρατηρούσα το ύψος ενός Skoda Yeri σε σχέση με αλλα αυτοκίνητα που ήταν δίπλα του και δεν ειδα καμία μεγάλη διαφορα στο ύψος τους. Η εμφανής διαφορα ειναι στην σχεδίαση των φτερών με μεγάλη απόσταση από τα ελαστικά που δημιουργεί μια αυταπάτη οτι βλέπεις ενα ψηλότερο αυτοκίνητο.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andreas-qashqai last edited by

                        Το δικό μου το qashqai (j10) έχει 20εκ. απόσταση από το έδαφος. Το καινούργιο δεν ξέρω.
                        Φαντάζομαι θα είναι διπλάσια απόσταση από ένα που δεν είναι crossover / suv.
                        Το rav ή το παλιό vitara τι απόσταση είχε??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Με βάση στοιχεία στο auto evolution το νέο qq έχει ground clearance 188 χιλιοστά
                          Το rav mk3 που είχα εγώ λέει ότι ήταν 191 χιλιοστά.
                          Στα χαρτιά η διαφορά φαίνεται μικρή αλλά στην ουσία και μάλλον λόγω και θέσης οδήγησης φαινόταν περισσότερα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Τα καθαρά suv έχουν αποστάσεις ανω των 20 εκ από το έδαφος και αυτό φαίνεται. Το qq ήρθε να φέρει την χρυσή τομή ανάμεσα στα σενταν και τα suv. Δημιουργησε την κατηγορία στην οποία αναφέρεται ο τίτλος του νήματος. Ας μας πει για παράδειγμα ο Αλέξανδρος για το discovery. Εάν ο κατοχος του δεν είναι άνω του 1.80 το σκαλοπάτι το χρειάζεται καθώς περνούν τα χρόνια! Πάντως εγώ θα το σκεφτόμουν καθώς παίζω στο 1.78 Από εκεί και μετά όμως ας προσπαθήσουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά... Το yeti είναι καθαρό crossover καθώς η απόσταση των τροχών από τα φτερά επιδέχεται περάσματα από νεροφαγώματα και κάποια μικρά πεζοδρόμια με προσοχή. Ο κάτοχος ενός suv γνωρίζοντας πάνω κάτω το max του ύψους ενός πεζοδρομίου, το καβαλά δίχως δευτερη σκέψη. Δεν είναι όμως μόνο το ύψος από το έδαφος αλλά και οι αναρτήσεις (ελατήρια, αμορτισερ κλπ) που δίνουν τις ικανότητες σε ένα suv να είναι παντώς εδάφους! Για παράδειγμα ένα wrangler. Ας υποθέσουμε πως έχει το ίδιο ύψος με το qq, το yeti, την Χ1, το sx4 ή ότι άλλο... Είναι άλλης κατηγορίας και άλλων δυνατοτήτων όμως και μειονεκτημάτων όχημα σε σχέση με τα προαναφερθέντα. Ακόμη και τα jimny και niva είναι suv. Το crossover είναι πιο ντελικάτες κατασκευές με πιο ήπιες και πολιτισμένες αντιδράσεις. Για τον λόγο αυτό θα μπει κάποιος από το σενταν σε ένα τέτοιο και θα ευχαριστηθεί το ύψος της θέασης με την συνάμα καλή οδική συμπεριφορά. Για ρωτήστε τον κάτοχο ενός jeep που γουστάρει να κινήται με το όχημα του και που το έχει τραβήξει τις περισσότερες φωτογραφίες. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κατά γλυφάδα μεριά οι περισσότεροι προτιμούν τη σπηλιά του Νταβέλη

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Σπύρο πολύ σωστή η ανάλυση σου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Ευχαριστώ φίλε ice. Μπορεί να γράφω λιγες υπερβολές ή και βλακείες κατά άλλους αλλά είναι του φτωχού μου μυαλού και ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για όποιον διαφωνήσει με την αυτή ανάλυση.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Σπύρος for president!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Κι όμως δεν είναι έτσι... Εγώ θα προτιμούσα εσένα αλλά απαλλάσσεσαι λόγω του νεαρού της ηλικίας.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Όπως είχα γράψει και παλιότερα, η φάση με τα SUV και την απόσταση από το έδαφος μου θυμίζει την εξέλιξη των κινητών. Τα κινητά ξεκίνησαν τεράστια για να φτάσουν σε κάποια φάση να γίνουν μιρκοσκοπικά και δύσχρηστα, για να ξαναφτάσουμε τώρα σε συσκευές 5.5 - 6 ιντσών. Έτσι και τα καθημερινά αυτοκίνητα ξεκίνησαν από αποστάσεις 20 εκατοστών (π.χ. τα παλιά Lada, Renault 5 κλπ) για να φτάσουν στην πορεία στα 10-12 εκατοστά και σήμερα πλέον να ξαναγυρνάμε στα 18-20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Προφανώς ο λόγος για αυτή την εξέλιξη είναι ένας συνδυασμός αναγκών και μόδας.

                                      Προσωπικά, δεν ξέρω πόσο 'ανάγκη' είχα ένα ψηλότερο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά μου δίνει μια σχετική σιγουριά κάθε φορά που συναντάω μια λακούβα, στάσιμα νερά, ή χρειάζεται να κινηθώ σε έναν χωματόδρομο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Σωστοοοος!

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Μάλλον δεν είναι η ιδέα μου. Αυτό τότε, θεωρούνταν ένα φυσιολογικό, καθημερινό αυτοκίνητο

                                          Προσέξτε απόσταση από το έδαφος και προβόλους μπροστά πίσω!

                                          Και είχαν και 13άρια λάστιχα, που να έβαζαν και τα 17-18 ιντσών που έχουν τα σημερινά SUV, στους 30 πόντους θα έφταναν από το έδαφος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            makwolf last edited by

                                            VW Tiguan 190 mm. Το καινουριο 200 mm.
                                            New Hyundai Tucson 172 mm
                                            Fiat 500x 4x4 179 mm
                                            VW Golf Alltrack 4motion 175 mm
                                            Renault Kadjar dci 4x4 εργοστασιακα 200 mm. Μετρημενα απο autobild 4x4 160 mm.
                                            Nissan qashqai 180 mm
                                            Jeep Renegade 1.4 Multiair 170 ps 4x4 200 mm
                                            Opel Mokka 1.6 CDTi 4x4 160 mm
                                            BMW X1 xdrive 20d Auto 183 mm
                                            Mitsubishi ASX 1.6 Di-D AWD 180 mm
                                            Honda CR-V 1.6 I dtec 170 mm
                                            SUZUKI VITARA 1.6 D 4X4 185 mm
                                            suzuki sx4 s-cross 170 mm
                                            DACIA Duster 1.5 dci 4x4 210 mm
                                            DACIA sandero stepway 200 mm
                                            HONDA HR-V 170 mm
                                            MINI countryman 1.6 cooper D 160 mm
                                            NISSAN juke 180 mm
                                            FIAT panda 4x4 cross multijet 160 mm
                                            SUZUKI JIMNY 190 mm
                                            TOYOTA Land Cruiser 205 mm
                                            Daihatsu terios 200 mm
                                            LADA niva 224 mm
                                            SUBARU forester 205 mm
                                            SUZUKI Grand Vitara 200 mm
                                            JEEP Patriot 205 mm
                                            Mitsubishi outlander 215 mm
                                            TOYOTA rav4 190 mm
                                            SUZUKI IGNIS 170 mm

                                            Ενας πινακας με τις αποστασεις απο το εδαφος των περισσοτερων SUV/crossover, παλιων και νεων. Μεγαλο ρολο παντως παιζουν και οι γωνιες προσεγγισεις, ραμπας και αποφυγης και το ειδος τετρακινησης που εχει καθε αυτοκινητο..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 18 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr