Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    kkalamat

    @kkalamat

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kkalamat Unfollow Follow

    Latest posts made by kkalamat

    • RE: HYUNDAI FORUM

      νεο hyundai i20 active crossover 2016

      Το i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής.

      Μετά το πεντάθυρο hatch και το τρίθυρο coupe, το i20 αποκτά και τρίτο μέλος. Μέσα στο 2016 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το i20 Active, το οποίο έχει off road εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 20 mm). Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

      Το Hyundai i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής. Πέρα από την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, ψηλότερα βρίσκεται και η θέση οδήγησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση της ανάρτησης.

      Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 turbo θα εφοδιάσει και το i20 Active, όπως θα ισχύει δηλαδή με το hatchback και το coupe. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 100 ίππους (με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου) και 120 ίππους. Στη Γερμανία θα είναι διαθέσιμος και ο 1.4 diesel με τα 90 PS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      Το i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής.

      Μετά το πεντάθυρο hatch και το τρίθυρο coupe, το i20 αποκτά και τρίτο μέλος. Μέσα στο 2016 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το i20 Active, το οποίο έχει off road εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 20 mm). Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

      Το Hyundai i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής. Πέρα από την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, ψηλότερα βρίσκεται και η θέση οδήγησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση της ανάρτησης.

      Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 turbo θα εφοδιάσει και το i20 Active, όπως θα ισχύει δηλαδή με το hatchback και το coupe. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 100 ίππους (με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου) και 120 ίππους. Στη Γερμανία θα είναι διαθέσιμος και ο 1.4 diesel με τα 90 PS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • hyundai i20 crossover

      Το i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής.

      Μετά το πεντάθυρο hatch και το τρίθυρο coupe, το i20 αποκτά και τρίτο μέλος. Μέσα στο 2016 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το i20 Active, το οποίο έχει off road εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 20 mm). Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

      Το Hyundai i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής. Πέρα από την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, ψηλότερα βρίσκεται και η θέση οδήγησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση της ανάρτησης.

      Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 turbo θα εφοδιάσει και το i20 Active, όπως θα ισχύει δηλαδή με το hatchback και το coupe. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 100 ίππους (με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου) και 120 ίππους. Στη Γερμανία θα είναι διαθέσιμος και ο 1.4 diesel με τα 90 PS.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • RE: hyundai i20 crossover

      Το i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής.

      Μετά το πεντάθυρο hatch και το τρίθυρο coupe, το i20 αποκτά και τρίτο μέλος. Μέσα στο 2016 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το i20 Active, το οποίο έχει off road εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (κατά 20 mm). Στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.

      Το Hyundai i20 Active φέρει χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως στα crossover: ποδιές μπροστά και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής. Πέρα από την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, ψηλότερα βρίσκεται και η θέση οδήγησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση της ανάρτησης.

      Ο νέος τρικύλινδρος 1.0 turbo θα εφοδιάσει και το i20 Active, όπως θα ισχύει δηλαδή με το hatchback και το coupe. Θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 100 ίππους (με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμου) και 120 ίππους. Στη Γερμανία θα είναι διαθέσιμος και ο 1.4 diesel με τα 90 PS.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • RE: Renault/Dacia Sandero Stepway

      εχει πολυ καλο vfm και απευθυνεται πιστευω σε εναν μεσο αγοραστη που θελει ενα αυτοκινητο για ολες τις δουλειες και να συμφερει. προσπωπικα θα το επαιρνα σε ασπρο χρωμα ετσι λιγο να θυμιζει και την αγριαδα του αδελφου duster.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • RE: Renault/Dacia Sandero Stepway

      παιζει να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο. τζιποειδες χωρις τετρακινηση (που δεν την χρειαζομαι) με καλους χωρους και ωραια εμφανιση. δεν με ενδιαφερει ο φτωχος εξοπλισμος ουτε η σπορ οδηγηση. ειμαι λατρης της οδηγησης σε βατους χωματοδρομους και η οδηγηση σε χιονισμενα τοπια οποτε σε συνδυασμο με ενα καλο λαστιχακι m+s και την αποσταση απο το εδαφος θα παω εκει που θελω. Α, και για λογους οικονομιας θα επαιρνα το 0.9 και θα του εβαζα υγραεριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kkalamat
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr