-
Το duster εχει χώρο αποσκευών 433 λίτρα ενώ το captur μόνο 377. Προσωπικά πιστεύω ότι το captur ειναι οριακό σε χώρους για οικογένεια. Εμένα μου φαίνεται μικρό...με το duster παίρνεις περισσοτερο αυτοκίνητο...Το X1 που επίσης αναφέρθηκε είναι ένα κλικ πάνω σε χώρους κ από το duster με χώρο αποσκευών 505 λίτρα αλλά και άλλη κατηγορία τιμης...
-
Επέστρεψε η γυναίκα μου από ταξίδι της εξέθεσα όλα όσα έμαθα αυτό το ΣΚ και το τελικό πόρισμα ήταν... Duster. Εδώ θα μείνω λοιπόν.
Πάμε στη διαμόρφωση τώρα. Από εξοπλισμό μόνο Style.
Απομένουν:
4x2 vs 4x4
1.2 TCe vs 1.5 DCi
Εγώ αυτομάτως διαλέγω το 1.2 TCe 4x2. Με αυτό είμαι εξοικειωμένος, βενζίνη και εμπρός κίνηση.
Σκέπτομαι γιατί να κουβαλώ το 4x4 στο 95% της χρήσης (με επιπτώσεις σε οικονομία, επιδόσεις, χώρους και τιμή) ενώ μπορεί να το χρειαστώ στο 5% και εάν;
Και ποιός εξασφαλίζει την ποιότητα του πετρελαίου σε αυτήν την χώρα, όπου οι μισοί Έλληνες κοροϊδεύουν τους άλλους μισούς full time; Κάνω 10000km τον χρόνο, θα κάνω απόσβεση; Κραδασμοί; Τους σιχαίνομαι. Θόρυβος;
Στην επαρχία θα αγόραζα σίγουρα 4x4 1.5, αλλά εδώ που μένω κλίνω προς την αντίθετο κατεύθυνση.
Που σκέπτομαι λάθος; -
Απόσβεση θα κανείς ακόμα και ίδια τιμή να έχουν. Ο κινητήρας πέρα από το ρελαντί και τις καμπύλες (που είναι πολύ καλύτερες για καθημερινή χρήση) δεν έχει κάτι που να καταλαβαίνεις ότι είναι diesel. Επίσης καίει λιγότερο.
Αγχωνεσαι πολύ με το καύσιμο. Για την βενζίνη δλδ είμαστε σίγουροι;
Τώρα ή τετρακίνηση αν πηγαίνεις εκτός ίσως να την σκεφτείς. Εκεί όμως πας σε diesel και περνάς τα 20. Να την σκεφτείς κυρίως αν αντομετοπιζεις δύσκολες συνθήκες εκτός. Όχι για χωματόδρομους. Αν πηγαίνεις σε χωράφια και σε μέρη που δεν υπάρχει δρόμος. Άρα στην 4κινηση λύθηκε το θέμα κινητήρα.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Πάρε πετρέλαιο.. Δεν εχει σημασία ότι θα κάνεις λίγα χιλιόμετρα αλλά ότι θα έχεις οικονομία εξαρχής και θα κάνεις εύκολα αποσβέση αν το κρατήσεις χρόνια... Επισης δεδομένου του κοστολογιου του μην απόκλεεις το 4Χ4.. Και μόνο για τους πολλαπλους συνδέσμους πίσω αξίζει
Επειδή ο 1,5 της ρενω είναι δοκιμασμένος οικονομικός και με πολιτισμενη λειτουργία.
Μη φοβάσαι κραδασμους κλπ. Δεν έχουν σχέση οι σύγχρονοι diesel με τους παλιούς, ούτε τόσο φόβο στο καύσιμο... -
Με το dpf έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα? Γιατί το θεωρώ το νούμερο ένα πρόβλημα στα σύγχρονα diesel..
-
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2 7.91 μέση πραγματικη κατανάλωση για τον 1.2 4x2, 0-100 10.4', βαρος 1285, τιμή 17100 +nav
6.5 μέση πραγματική κατανάλωση για τον 1.5 4x4, 0-100 12.4', βαρος 1415, τιμη 20740Η διαφορα στα καυσιμα το χρονο με 10000χμ ειναι γυρω στα 400€ οποτε συμφερει βενζινη και αν επιλέξεις 4x2 πας βενζίνη αλλιως μονόδρομος το diesel. Επισης το diesel κρατάει καλύτερη μεταπωλητικη αξία.
-
Δεν αγοράζουμε συχνά το βασικό αυτοκίνητο, 12 το Clio, 13 το Matrix και πάμε για συνέχεια. Οπότε μιλάμε για υλικό απόσυρσης. Ένας θείος μου είχε την BMW 2002 40 χρόνια, γυαλιστερή όπως όταν την αγόρασε και κανένα άλλο αυτοκίνητο. Είχε χρήματα, απλά γούστο του. Θαυμάζω τύπους που οδηγούν το 2CV, το X1/9, το αυθεντικό 500, τον σκαραβαίο, παλιές Lancia, Alpha, Mercedes, BMW και Volvo, είναι χομπίστες και όχι έρμαια της κατευθυνόμενης κατανάλωσης. Και ξοδεύουν για να τα συντηρήσουν δεν πρόκειται για τσιγκουνιά, μάλλον για ηρωϊσμό πρόκειται.
Η βενζίνη λες πάει καλύτερα σε δικίνητο, ε; Έτσι το υπέθεσα και εγώ. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το duster εχει χώρο αποσκευών 433 λίτρα ενώ το captur μόνο 377. Προσωπικά πιστεύω ότι το captur ειναι οριακό σε χώρους για οικογένεια. Εμένα μου φαίνεται μικρό...με το duster παίρνεις περισσοτερο αυτοκίνητο...Το X1 που επίσης αναφέρθηκε είναι ένα κλικ πάνω σε χώρους κ από το duster με χώρο αποσκευών 505 λίτρα αλλά και άλλη κατηγορία τιμης...475 έχει το δικινητο duster, 408 το τετρακίνητο. Στα πίσω καθίσματα λογικά υπερτερεί και εκεί η x1,μονο αμφιβολία έχω για τα κεφάλια γιατί εγώ 1.88 στο πίσω κάθισμα του duster έχω κι άλλο χώρο απο πανω. Βέβαια είναι τα δυο άκρα της κατηγοριας σε θέμα τιμής..
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Το duster εχει χώρο αποσκευών 433 λίτρα ενώ το captur μόνο 377. Προσωπικά πιστεύω ότι το captur ειναι οριακό σε χώρους για οικογένεια. Εμένα μου φαίνεται μικρό...με το duster παίρνεις περισσοτερο αυτοκίνητο...Το X1 που επίσης αναφέρθηκε είναι ένα κλικ πάνω σε χώρους κ από το duster με χώρο αποσκευών 505 λίτρα αλλά και άλλη κατηγορία τιμης...
475 έχει το δικινητο duster, 408 το τετρακίνητο. Στα πίσω καθίσματα λογικά υπερτερεί και εκεί η x1,μονο αμφιβολία έχω για τα κεφάλια γιατί εγώ 1.88 στο πίσω κάθισμα του duster έχω κι άλλο χώρο απο πανω. Βέβαια είναι τα δυο άκρα της κατηγοριας σε θέμα τιμής..
εγώ είμαι 1.96...και στο Χ1 είμαι τελείως άνετα στο πίσω κάθισμα
Για τα μπροστά, μάλιστα, το έχω ανεβάσει μέσω την επιλογής που έχει, πολύ και πάλι περισσεύουν πάνω από 20 πόντοι μέχρι την οροφήΓια τον χώρο αποσκευών του duster εγώ από εδώ το βρήκα το νούμερο :
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/7123 ... 15-dci-4x4
'Σε επίπεδο χώρων το Duster δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό, διαθέτοντας φωτεινότητα που προκύπτει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Μόλις μικρότερος (σε σχέση με τις 2WD εκδόσεις) ο χώρος αποσκευών, φτάνει τα 443 λίτρα, ενώ αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα φτάνει τα 1604 λίτρα.'Είναι όντως στα δύο άκρα σε τιμή τα δύο αυτοκίνητα, αλλά πιστεύω και για διαφορετική χρήση. Εάν θέλεις αυτοκίνητο off road το duster είναι σαφώς πιο κατάλληλο, το Χ1 είναι πιο προσανατολισμένο στην άσφαλτο ιδίως και με τα run flat ελαστικά.
-
βέβαια τώρα έπεσα πάνω σε αυτό :
http://www.autoblog.gr/2016/01/22/test- ... ter-4x4/3/
Ο δε χώρος αποσκευών είναι πρακτικά τετράγωνος και ενδείκνυται για μεταφορά μεγάλων και ογκωδών αντικειμένων, αν και εξαιτίας της τετρακίνησης είναι κατά 67 λίτρα μικρότερος, φτάνοντας τα 408 λίτρα.που δίνει δίκιο στον riverael1 !
-
Κανω το χρονο 15.000 χλμ και παω περιπου μια φορα το μηνα στο βουνο. Εχω το 1.5 dci 4x4, μεση καταναλωση 6,3 μικτα. Χθες εβαλα 30 euro πετρελαιο και το ρεζερβουαρ γεμισε ενω ειχε μονο ενα κουτακι πριν το τελος (0.858 τιμη diesel) . Εχω γυριση απο καλαματα με το αμαξι γεματο (λαδια, πατατες, πορτοκαλια κλπ) τρεισιμιση ατομα μεσα και στις ανηφοριες το αμαξι προσπερναει και ανεβαζει ταχυτητα ικανοποιητικα. Εχω πιασει 180 χλμ κοντερισια και πηγαινε κι αλλο (μονο εγω στο αμαξι και ενα σακιδιο) στα διυληστηρια κοντα στον ισθμο. Σιγουρα τα 0-100 τα χει κατω απο 12 δευτερα. Ειναι ισως το πιο ανετο αμαξι που εχω ταξιδεψει και εντος και εκτος δρομου. Η πρωτη ειναι θεοκοντη μονο για ανηφορες και δυσκολα εκτος δρομου κομματια, αλλιως ξεκινας με δευτερα. Γενικα οι ταχυτητες κινουν το αμαξι πολυ ομορφα και ανετα εκτος δρομου (κατι που δεν αναφερεται συχνα). Παντως θα σου το ξαναπω.. Κανε test drive
-
Κοντά στις 50000 χλμ και πλέον είμαι πεπεισμένος φίλε makwolf ότι τα χρήματα που εδωσα ήταν πραγματικά λίγα, πολύ λίγα για αυτα που εισέπραξα από το duster. Αποδείχθηκε αξιόπιστο, ασφαλεστατο με ουδέτερη προβλέψιμη συμπεριφορά οικονομικο στην κατανάλωση, πρακτικοτατο λόγω των μεγάλων χωρών και της εύκολης πρόσβασης σε αυτούς και με καλούδια και διακριτικούς αυτοματισμούς που κανουν παιχνιδι τις μετακινήσεις σε οποιαδήποτε οδόστρωμα ή ορεινό μονοπατι. Τι να πω...;;;;Εύχομαι σε όλους τους ιδιοκτήτες οποιας φίρμας να εισπράξουν την ιδια σιγουριά και ευχαρίστηση και ακόμη περισσότερη όπως εγώ από το σκονιστηρι μου.
-
Κι εγω με 70000χλμ. ειμαι το ιδιο ευχαριστημενος.Η καταναλωση ομως παιζει γυρω στα 7 λιτρα,αλλα εχω επαναπρογραμματισει τον εγκεφαλο για λιγο περισσοτερη ροπη και ιπποδυναμη.Ηταν απαραιτητο αυτο? Αποδεικνυεται οτι οχι.
-
μηπως εχουμε και κοστος απο τα service παιδια??
-
Τα τρια πρωτα χρόνια η κάθε 20000χμ σύμφωνα με κατασκευαστη θέλει αλλαγή λαδιων , φίλτρο λαδιου, φίλτρο καμπίνας. Εγώ φίλτρο καμπίνας άλλαξαν μόνος μου 15€. Και αλλαγή λαδιών, φίλτρου στην αντιπροσωπεια 110€ την πρωτη φορά 105€ τη δεύτερη. Μου κοστολογησαν το λάδι 5λιτρα 70-75€. Βέβαια βρήκα στο amazon για την επόμενη φορά 33€ το πεντολιτρο.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Κοντά στις 50000 χλμ και πλέον είμαι πεπεισμένος φίλε makwolf ότι τα χρήματα που εδωσα ήταν πραγματικά λίγα, πολύ λίγα για αυτα που εισέπραξα από το duster. Αποδείχθηκε αξιόπιστο, ασφαλεστατο με ουδέτερη προβλέψιμη συμπεριφορά οικονομικο στην κατανάλωση, πρακτικοτατο λόγω των μεγάλων χωρών και της εύκολης πρόσβασης σε αυτούς και με καλούδια και διακριτικούς αυτοματισμούς που κανουν παιχνιδι τις μετακινήσεις σε οποιαδήποτε οδόστρωμα ή ορεινό μονοπατι. Τι να πω...;;;;Εύχομαι σε όλους τους ιδιοκτήτες οποιας φίρμας να εισπράξουν την ιδια σιγουριά και ευχαρίστηση και ακόμη περισσότερη όπως εγώ από το σκονιστηρι μου.+1
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Τα τρια πρωτα χρόνια η κάθε 20000χμ σύμφωνα με κατασκευαστη θέλει αλλαγή λαδιων , φίλτρο λαδιου, φίλτρο καμπίνας. Εγώ φίλτρο καμπίνας άλλαξαν μόνος μου 15€. Και αλλαγή λαδιών, φίλτρου στην αντιπροσωπεια 110€ την πρωτη φορά 105€ τη δεύτερη. Μου κοστολογησαν το λάδι 5λιτρα 70-75€. Βέβαια βρήκα στο amazon για την επόμενη φορά 33€ το πεντολιτρο. -
Στις νέες εκδόσεις νομίζω παρέχονται επιπλέον οι δυνατότητες κάμερας οπισθοπορίας και start-stop. Αληθεύει; Ξέρει τίποτε για αυτό καποιος φίλος; Υπάρχει επίσης πιθανότητα να δούμε σύντομα το duster να φορά και τον 1.6 dci;
-
Για το 1.6 DCi δεν έχει αναφερθεί ποτέ κάτι για τη τρέχουσα γενιά.
-
καλησπέρα. σας διαβάζω αρκετώ καιρό αλλά μόλις εχθές έκανα εγγραφή. έχω το 1.5 diesel 4X4 ambiance αγορασμένο τον Ιουλιο του 2014. έχω κάνει 41000 Km και δόξα το θεό μέχρι τώρα κανένα απολύτος πρόβλημα. πηγαίνω για κυνήγι μαζί με τρέιλερ παντού,και το εννοώ. σε κάποια προηγούμενα post διάβασα ότι δεν πρέπει να βάζουμε lock γιατι ''κουρδίζει'' το διαφορικό. εγώ απο τη στιγμή που θα αφήσω την ασφάλτο και ο δρόμος που ακολουθεί είναι μόνο για κατσίκια, βάζω lock και πρόβλημα κανένα. θα μπορούσει κάποιος να μας πεί τι παίζει με την τετρακίνηση του duster και πότε θα πρέπει να την επιλέγουμε και πότε όχι. ξέχασα να πώ ότι το AUTO δεν το έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ μέχρι τώρα, μάλλον καθαρά και μόνο από ποκόντρια. ευχαριστώ.
Dacia Duster