-
upload images free καλη χρόνια! Παρτε και μια ακόμα απο μενα -
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
Η παμπριζόκολλα (κόλλα νερού για φανάρια) δεν έκανε 'δουλειά'. Το πρόβλημα είναι αλλού. Πιθανόν στη βίδα συγκράτησης της πίσω πόρτας. Αντιμετώπισε κανείς παρόμοιο πρόβλημα;Στο δικό μου μπάζει νερά τα οποία λυμνάζουν στο σκαφάκι των ποδιών πίσω από τον συνοδηγό.
Αυτό γίνεται σε πολυ ισχυρή βροχόπτωση και όταν είναι σταθμευμένο κατηφόρικα, όταν το έχω ανηφορικά
κανένα πρόβλημα.Δεν έχω διαριστώσει ακόμα από που υπάρχει εισροή. Έψαξα την δεξιά μπάρα αλλά δεν διαπίστωσα τίποτε, το ίδιο και με το λάστιχο της πίσω δεξιάς πόρτας. Ίσως φταίνε οι μεντεσέδες, θα το ελένξω.
-
Κάποια τάπα στο δάπεδο επιμένω πως μπορεί να μην έχει τοποθετηθεί και στις 2 περιπτώσεις που αναφέρεστε. Εχω δει να συμβαίνει και σε άλλο αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα σε ford focus.
-
Όπως ανέφερα ξηλώθηκε το εσωτερικό της πίσω κολόνας και είδα τα νερά να έρχονται από πάνω , άρα δεν υφίσταται θέμα τάπας του πατώματος.
Το πρόβλημα προέρχεται είτε από τις βίδες της μπάρας με το λογότυπο duster είτε όπως διαπιστώθηκε στο δικό μου :
Τα σημεία ένωσης της οροφής με το πίσω πλαινό (φτερό) είναι με ηλεκτροπόντες. Εκεί βάζουν ειδική αρμόκολλα και κατόπιν βάφεται. Εκείνο το σήμείο έχει μια πολύ λεπτή ρωγμή μήκους περίπου 30 cm που δύσκολα διακρίνεται με το μάτι. Έχει σπάσει το χρώμα και διακρίνεται μια λευκή ρώγμή. Βάζοντας πρόχειρα μια μονωτική ταινία στη ρωγμή σταματούν και τα νερά, οπότε πάμε φανοποιείο,τρίβουμε, αλλάζουμε την αρμόκολλα βάφουμε και είμαστε έτοιμοι.
Αν είναι δυνατόν !!! τέτοιες προχειρότητες σε αυτοκίνητα το 2015. Με το NIVA δεν είχα τέτοια θέματα.
Όπως λέει και ένας γραφικός γνωστός :
''Τελικά μάπα το καρπούζι'' -
Δεν σε αδικώ. Το ίδιο ενοχλημένος θα ήμουν και εγώ αν είχα παρόμοια συμβάντα.
-
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
Όπως ανέφερα ξηλώθηκε το εσωτερικό της πίσω κολόνας και είδα τα νερά να έρχονται από πάνω , άρα δεν υφίσταται θέμα τάπας του πατώματος.
Το πρόβλημα προέρχεται είτε από τις βίδες της μπάρας με το λογότυπο duster είτε όπως διαπιστώθηκε στο δικό μου :
**Τα σημεία ένωσης της οροφής με το πίσω πλαινό (φτερό) είναι με ηλεκτροπόντες. Εκεί βάζουν ειδική αρμόκολλα και κατόπιν βάφεται. ** Εκείνο το σήμείο έχει μια πολύ λεπτή ρωγμή μήκους περίπου 30 cm που δύσκολα διακρίνεται με το μάτι. Έχει σπάσει το χρώμα και διακρίνεται μια λευκή ρώγμή. Βάζοντας πρόχειρα μια μονωτική ταινία στη ρωγμή σταματούν και τα νερά, οπότε πάμε φανοποιείο,τρίβουμε, αλλάζουμε την αρμόκολλα βάφουμε και είμαστε έτοιμοι.
Αν είναι δυνατόν !!! τέτοιες προχειρότητες σε αυτοκίνητα το 2015. Με το NIVA δεν είχα τέτοια θέματα.
Όπως λέει και ένας γραφικός γνωστός :
''Τελικά μάπα το καρπούζι''Σε ολα τα αυτοκινητα μου φαινεται πως ετσι καλυπτουν τα κενα απο τις ηλεκτροποντες. Τωρα ή βαλανε λιγη αρμοκολα, ή δεν εγινε (το πιθανοτερο) σωστη προεγρασια για να μπει η αρμοκολλα και ξεκολισε ή εφυγε. Μπορει να προκειται για παρτιδα και σε επομενη να μην υπαρχει αυτο το θεμα.
-
Ημαρτον καινούργιο αμάξι....μιας και αναφέρουμε ηλεκτροποντες προκαλώ τους συμφορουμιτες να δουν πως μπαίνει το φύλο της οροφής σε κάποια καινούργια αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας πλέον. Για να σας βοηθήσω απουσιάζει πλήρως ο παραδοσιακός μαύρος σιδηροδρομος και όλη ή οροφή έχει μπει με κόλληση λέιζερ στο χιλιοστό. Είναι τόσο όμορφη δουλειά που κάποιοι κατασκευαστές το αφήνουν να φαίνεται.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ζηρεια!!
-
Όμορφη φωτογραφία!
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Ζηρεια!!
Ωραιο. Και φαινεται για ψηλο. Αυτη η χρηση μου αρεσει στα SUV. Να το παρεις και να κανεις και μια χαλαρη διαδρομη εκτος εθνικου δικτυου, να ξεσκασεις, χωρις τον φοβο μην βρει το αμαξι απο κατω. Το συγκεκριμενο εχει και καλο προφιλ για εκτος δρομου. Τετοιο θα ηθελα στο suv που θα επαιρνα. Τι να το κανω το χαμηλο προφιλ;
-
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
Όπως λέει και ένας γραφικός γνωστός :
''Τελικά μάπα το καρπούζι''Δεν διαφονώ ότι είναι εξαιρετικά εκνευριστικό να μπαινουν νερά σε καιρνούργιο αυτοκίνητο, αλλά παρόλλα αυτά δεν μου φαίνεται για 'μάπα'.
Μπορείς να αναρτήσεις καμία φωτο με το σημείο της βλάβης και οτι δήποτε αλλο κατατοπιστικό;
-
Μπορεί να συμβεί και στα καλύτερα οχήματα . Βέβαια για εμένα παραμένει ανήκουστο με δεδομένο ότι ειμαι κάτοχος ενός MX-5 του 2008 που ακόμη και υπό συνθήκες τυφώνα νούμερο 5 αρνείται ακόμη και να δακρυσει....
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Πρεπει να ειναι σε Polo που εβγαιναν πριν καμια 10ετια, ειχε ενας γνωστος και το πισω φαναρι επαιρνε υγρασια. Το αλλαξε στην εγγυηση το ιδιο. Δεν διορθωθηκε. Μπορει να ηταν η παρτιδα. Τι να πω.
-
Στα Rx-8 εβαζες και χρυσοψαρα..!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στα Rx-8 εβαζες και χρυσοψαρα..!Τοσο χαλια; Το παιδι μου ελεγε, πηγα πηρα VW για καλη ποιοτητα κατασκευης και τωρα τι θα κανω οταν τελειωσει η εγγυηση; Τον χαλασε πολυ αυτο. Και με το δικιο του.
-
Γερμανικό αυτοκίνητο. BMW or MERC. Τα υπόλοιπα είναι όπως όλα τα άλλα αυτοκίνητα και μάλιστα και πολύ εβάλωτα σε πολλές περιπτώσεις και κάτω του ΜΟ.
-
Να πούμε βέβαια ότι μια χαρά ευάλωτες είναι και οι BMW & Merc. Τα δε προβλήματα τους πανάκριβα... Οι πιο απροβληματιστοι είναι οι Ιάπωνες.
-
Συγνώμη βρε Αλέξανδρε αναφερόμουν σε αυτοκίνητα. Δεν υπολόγισα τα ζωήλατα!
-
Σπύρο γίνεσαι κακός.
Οι ακριβές Ιαπωνικές (Lexus, Infiniti) είναι καλύτερες των αντίστοιχων Γερμανικών. -
Σσσσσουτ! Θα ξυπνήσεις κανένα και θα ΄χουμε πρόβλημα. Καλύτερες δεν ξέρω βεβαια! Εφαμιλλες όμως ναι.
Dacia Duster