Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ max 7000,00
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ max 7000,00
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    36
    337
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mandagor last edited by

      Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά,

      Εδώ και κάτι μήνες ήρθε νέο μέλος στην οικογένεια και το μικρό μου ATOS δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα του καθήκοντα, οπότε μου μπήκε η ψείρα να το πουλήσω και να πάρω κάτι μεγαλύτερο.

      Κάπου εδώ θέλω τη βοήθεια σας γιατί έχω μπερδέψει τα μπούτια μου...
      Το atos το κυκλοφορεί η γυναίκα μου και κάνει περίπου τις 12-15000 το χρόνο (Εγώ χειμώνα καλοκαίρι με μηχανή)
      Γενικά ξοδεύουμε περίπου στα 80-100 ευρώ το μήνα σε καύσιμα
      Το 2014 έκανα ένα ταξίδι Σκόπια-Σερβία-Ουγγαρία-Αυστρία-Ιταλία με ένα i10 diesel και από τότε η γυναίκα μου θέλει diesel για να μπορούμε να το επαναλάβουμε ή τέλος πάντων να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μεγάλα ταξίδια χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

      **Σκεφτόμουν δύο περιπτώσεις για τα χρήματα που διαθέτω.
      **1) Μικρό diesel μοντέλο 2007-2008 (corsa-punto)
      2) Μεσαίο hatchback βενζίνη 2007-2010

      Δεν θέλω αμάξι πριν το 2007 ώστε να μπορώ να κρατήσω αρκετά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

      Προσωπικά πιστεύω ότι το corsa-punto ΔΕΝ θα μας καλύψει στις μετακινήσεις και θα αναγκαστούμε σε 2-3 χρόνια αν με το καλό έρθει ένα δεύτερο παιδί να το πουλήσουμε οπότε και τσάμπα όλη η ιστορία...

      αμάξια που έχω δει και μου αρέσουν για όλα τα γούστα:
      Corsa diesel Μοντέλο 2007 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5970722/
      Golf plus 1.4 Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7297345/
      Golf GT 1.4Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6929152/
      και πολλά astra και Focus βενζίνης

      Δηλαδή όταν έχω βρει αυτοκίνητα που ξέρω ότι καίνε περίπου τα 7-8lt(Νομίζω δηλαδή...) και καλύπτουν τις ανάγκες μου, και μπορώ να τα κρατήσω και αρκετά χρόνια δεν είναι αμαρτία να πάρω corsa?????

      Παρακαλώ την άποψη σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mandagor last edited by

        Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά,

        Εδώ και κάτι μήνες ήρθε νέο μέλος στην οικογένεια και το μικρό μου ATOS δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα του καθήκοντα, οπότε μου μπήκε η ψείρα να το πουλήσω και να πάρω κάτι μεγαλύτερο.

        Κάπου εδώ θέλω τη βοήθεια σας γιατί έχω μπερδέψει τα μπούτια μου...
        Το atos το κυκλοφορεί η γυναίκα μου και κάνει περίπου τις 12-15000 το χρόνο (Εγώ χειμώνα καλοκαίρι με μηχανή)
        Γενικά ξοδεύουμε περίπου στα 80-100 ευρώ το μήνα σε καύσιμα
        Το 2014 έκανα ένα ταξίδι Σκόπια-Σερβία-Ουγγαρία-Αυστρία-Ιταλία με ένα i10 diesel και από τότε η γυναίκα μου θέλει diesel για να μπορούμε να το επαναλάβουμε ή τέλος πάντων να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μεγάλα ταξίδια χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

        **Σκεφτόμουν δύο περιπτώσεις για τα χρήματα που διαθέτω.
        **1) Μικρό diesel μοντέλο 2007-2008 (corsa-punto)
        2) Μεσαίο hatchback βενζίνη 2007-2010

        Δεν θέλω αμάξι πριν το 2007 ώστε να μπορώ να κρατήσω αρκετά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

        Προσωπικά πιστεύω ότι το corsa-punto ΔΕΝ θα μας καλύψει στις μετακινήσεις και θα αναγκαστούμε σε 2-3 χρόνια αν με το καλό έρθει ένα δεύτερο παιδί να το πουλήσουμε οπότε και τσάμπα όλη η ιστορία...

        αμάξια που έχω δει και μου αρέσουν για όλα τα γούστα:
        Corsa diesel Μοντέλο 2007 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5970722/
        Golf plus 1.4 Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7297345/
        Golf GT 1.4Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6929152/
        και πολλά astra και Focus βενζίνης

        Δηλαδή όταν έχω βρει αυτοκίνητα που ξέρω ότι καίνε περίπου τα 7-8lt(Νομίζω δηλαδή...) και καλύπτουν τις ανάγκες μου, και μπορώ να τα κρατήσω και αρκετά χρόνια δεν είναι αμαρτία να πάρω corsa?????

        Παρακαλώ την άποψη σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mandagor last edited by

          Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά,

          Εδώ και κάτι μήνες ήρθε νέο μέλος στην οικογένεια και το μικρό μου ATOS δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα του καθήκοντα, οπότε μου μπήκε η ψείρα να το πουλήσω και να πάρω κάτι μεγαλύτερο.

          Κάπου εδώ θέλω τη βοήθεια σας γιατί έχω μπερδέψει τα μπούτια μου...
          Το atos το κυκλοφορεί η γυναίκα μου και κάνει περίπου τις 12-15000 το χρόνο (Εγώ χειμώνα καλοκαίρι με μηχανή)
          Γενικά ξοδεύουμε περίπου στα 80-100 ευρώ το μήνα σε καύσιμα
          Το 2014 έκανα ένα ταξίδι Σκόπια-Σερβία-Ουγγαρία-Αυστρία-Ιταλία με ένα i10 diesel και από τότε η γυναίκα μου θέλει diesel για να μπορούμε να το επαναλάβουμε ή τέλος πάντων να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μεγάλα ταξίδια χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

          **Σκεφτόμουν δύο περιπτώσεις για τα χρήματα που διαθέτω.
          **1) Μικρό diesel μοντέλο 2007-2008 (corsa-punto)
          2) Μεσαίο hatchback βενζίνη 2007-2010

          Δεν θέλω αμάξι πριν το 2007 ώστε να μπορώ να κρατήσω αρκετά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

          Προσωπικά πιστεύω ότι το corsa-punto ΔΕΝ θα μας καλύψει στις μετακινήσεις και θα αναγκαστούμε σε 2-3 χρόνια αν με το καλό έρθει ένα δεύτερο παιδί να το πουλήσουμε οπότε και τσάμπα όλη η ιστορία...

          αμάξια που έχω δει και μου αρέσουν για όλα τα γούστα:
          Corsa diesel Μοντέλο 2007 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5970722/
          Golf plus 1.4 Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7297345/
          Golf GT 1.4Tsi 140ps http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6929152/
          και πολλά astra και Focus βενζίνης

          Δηλαδή όταν έχω βρει αυτοκίνητα που ξέρω ότι καίνε περίπου τα 7-8lt(Νομίζω δηλαδή...) και καλύπτουν τις ανάγκες μου, και μπορώ να τα κρατήσω και αρκετά χρόνια δεν είναι αμαρτία να πάρω corsa?????

          Παρακαλώ την άποψη σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikolas74 last edited by

            Δεν θέλω αμάξι πριν το 2007 ώστε να μπορώ να κρατήσω αρκετά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6678401/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Κι εγώ στην θέση σου σε μικρομεσαίο βενζινοκίνητο θα πήγαινα, καθώς οι επιδόσεις, το πάτημα στον δρόμο και η άνεση (τόσο ανάρτησης, όσο και χώρων) είναι πολύ ανώτερη των superminis, ειδικά στα ταξίδια.

              Θα απέφευγα όμως τον διτούμπινο του Golf (140 και 160 άλογα) καθώς έχει βγάλει πολλά προβλήματα. Αν Golf, τότε καλύτερα το μονοτούρμπινο με τα 122. Προσωπικά όμως θα προτιμούσα το Leon 122 (ή ακόμα καλύτερα το καταπληκτικό 1.8 τούρμπο με τα 160 ) που είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το Golf, έχει όμως καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και χειρότερα πλαστικά στο σαλόνι.

              Το Focus ΙΙ (από 1600 με τα 115 άλογα και πάνω) είναι πολύ καλό στον δρόμο, αλλά υστερεί ελαφρώς από άποψη ισχύος κινητήρα σε σχέση με τα Golf/Leon turbo. Δεν είναι όμως σε καμία περίπτωση αργό ενώ είναι ίσως πιο απροβλημάτιστο από άποψη αξιοπιστίας. Επίσης η Ford είναι πολύ λογική στο κόστος συντήρησης.

              Το Astra μην το κοιτάς καν. Μέτριο αυτοκίνητο στον δρόμο, με μόνα καλά το ποιοτικό σαλόνι και τον καλό εξοπλισμό.

              Μια καλή περίπτωση επίσης είναι το Bravo, είτε με τον 120άρη turbo ή ακόμα καλύτερα με τον 150άρη. Σβέλτα, στριφτερά (όχι τόσο όσο τα Leon και Focus, αλλά αρκετά κοντά) και αξιόπιστα, με μειονέκτημα του την κατανάλωση βενζίνης μόνο.

              ΥΓ: Το Auris που προτάθηκε παραπάνω είναι σβέλτο (καλός κινητήρας!) και αξιόπιστο. Είναι όμως και θανατερά βαρετό στην οδήγηση. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, αλλά εμένα σαν κολοκύθα μου φαίνεται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                www2000 last edited by

                Θα συμφωνήσω για αγορά μικρομεσαίου για τις ανάγκες σου.
                Απλώς σας κάτοχος golf να σου πω ότι το τιμόνι στο τελευταίο που κοιτάς (παρόλο το γυάλισμα) έχει αρκετά περισσότερη φθορά από το δικό μου που έχει παραπάνω χιλιόμετρα από αυτά που γράφει το golf της αγγελίας.
                Τα χιλιόμετρα ακριβώς κάτω από 100000 και το trip που λέει μόλις 17 είναι επίσης λίγο ύποπτα.
                Το Plus φαίνεται καλύτερη περίπτωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mandagor last edited by

                  Ο χρήστης nikolas74 έγραψε:
                  Δεν θέλω αμάξι πριν το 2007 ώστε να μπορώ να κρατήσω αρκετά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6678401/

                  Συμφωνώ αλλά πραγματικά δεν μπορώ να το βλέπω το auris...

                  Θα συμφωνήσω για αγορά μικρομεσαίου για τις ανάγκες σου.
                  Απλώς σας κάτοχος golf να σου πω ότι το τιμόνι στο τελευταίο που κοιτάς (παρόλο το γυάλισμα) έχει αρκετά περισσότερη φθορά από το δικό μου που έχει παραπάνω χιλιόμετρα από αυτά που γράφει το golf της αγγελίας.

                  Το golf GTτο έβαλα ενδεικτικά δεν κοιτάω το συγκεκριμένο... το Plus όμως όντως μου έκανε ένα κλικ.

                  Κι εγώ στην θέση σου σε μικρομεσαίο βενζινοκίνητο θα πήγαινα, καθώς οι επιδόσεις, το πάτημα στον δρόμο και η άνεση (τόσο ανάρτησης, όσο και χώρων) είναι πολύ ανώτερη των superminis, ειδικά στα ταξίδια.
                  .......

                  Αυτό είναι το βασικό σκεπτικό μου... ότι οι ανάγκες μας λένε μικρομεσαίο κι όχι μικρό...

                  To golf 122ps φαντάζει η καλύτερη επιλογή ή το golf plus αν πάμε σε μεγαλύτερο...
                  Το astra ούτε εμένα μου αρέσει (γενικα...)
                  Το focus μόνο το 1,6 αξίζει αλλά εκεί θεωρώ ότι πάμε σε πολύ απαξιωμένης τεχνολογίας κινητήρες
                  Το bravo καίει αρκετά οπότε το αφήνω.

                  Το Ford CMAX diesel 1.6 πως σας φαίνεται? αν υποθέσουμε ότι μπορώ να βρω κάποιο μοντέλο του 2008 περίπου στα 7500(Αν είναι κάτι καλό χαλάλι +500,00)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Mandagor έγραψε:
                    Το focus μόνο το 1,6 αξίζει αλλά εκεί θεωρώ ότι πάμε σε πολύ απαξιωμένης τεχνολογίας κινητήρες

                    Μοντέρνος ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι. Δεν υπολείπεται κάπου τεχνολογικά. Το ότι δεν έχει τούρμπο είναι άλλο θέμα. Αυτή η επιλογή όμως έχει και τα θετικά της (αξιοπιστία, κατανάλωση). Μάλιστα φίλος που είχε το προηγούμενο Focus με τα 115 και τώρα έχει το νέο με τον 1000άρι τούρμπο και τα 125 λέει ότι του λείπει η δύναμη ψηλά που είχε το ατμοσφαιρικό. Είναι η γραμμική καμπύλη ισχύος της ατμόσφαιρας βλέπεις.

                    Το Ford CMAX diesel 1.6 πως σας φαίνεται? αν υποθέσουμε ότι μπορώ να βρω κάποιο μοντέλο του 2008 περίπου στα 7500(Αν είναι κάτι καλό χαλάλι +500,00)...

                    Είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι 'βανάκι' με όλα του τα μειονεκτήματα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Καλησπέρα και από εμένα,σύντροχε μηχανόβιε!Είναι εντυπωσιακό ότι έκανες τέτοια ωραία και μεγάλη βόλτα με το μικούλι i10,θα είχε ενδιαφέρον να μας γράψεις κάποια στιγμή σε ένα καινούριο θέμα εντυπώσεις από το ταξίδι,αν φυσικά έχεις χρόνο και διάθεση
                      Θέλει μελέτη το δίλημμά σου!
                      Το budget δεν είναι υψηλό αλλά σίγουρα υπάρχουν επιλογές.
                      Εκ πρώτης όψεως θα πρότεινα και εγώ μεσαίο και όχι μικρό σε διαστάσεις αμάξι για να μπορείς να χωρέσεις με άνεση το τωρινό και το μελλοντικό μωράκι σου!Ωστόσο δεν ξέρω σε ποιο επίπεδο κατανάλωσης θα κινηθείς με ένα βενζινοκίνητο leon ή ένα focus ας πούμε και αν μια μέση κατανάλωση 8 ή 9 λίτρων(η οποία ανεβαίνει αν και όσο το πατάς) σε καλύπτει συγκριτικά με τα 5,5-6 λίτρα ενός πετρελαιοκίνητου μικρού...δεν ξέρω δηλαδή πόσο σημαντικό είναι το κομμάτι κατανάλωση για εσένα.Με έναν πρόχειρο υπολογισμό,με 15.000 χλμ ετησίως με ένα πετρελαιοκίνητο με κατανάλωση κοντά στα 5,5 λίτρα/100χλμ θα ξοδεύεις περίπου 800€ σε καύσιμα ενώ με ένα βενζινοκίνητο με μέση κατανάλωση κοντά στα 8 λίτρα/100χλμ θα απαιτούνται περίπου 1570€ ,τα διπλάσια δηλαδή.Είναι μία παράμετρος και αυτή η οποία προσωπικά θα με οδηγούσε να προσπαθήσω να συνδυάσω το μέγεθος με την οικονομία.
                      Με βάση αυτό το σκεπτικό, κάποιες ενδεικτικές προτάσεις(όλες πετρελαιοκίνητες) που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσαν να σε ενδιαφέρουν...προσπάθησα οι περισσότερες να είναι από ιδιώτες γι'αυτό και σε κάποιες είναι τσιμπημένα τα χλμ.

                      Peugeot 207
                      Opel Meriva
                      Nissan Note
                      Citroen C4
                      Skoda Roomster
                      Toyota Corolla

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ναι. θα τα γλιτώσει από το καύσιμο και θα τα φάει στα ψυχοφάρμακα για την κατάθλιψη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lagman last edited by

                          Συνοψιζοντας τα, εγω καταλαβα οτι ο ανθρωπος θελει ενα ασφαλες οχημα 10ετιας του τυπου 'ανθρωπομεταφορεα με καλους χωρους κ χαμηλη καταναλωση' και οχι αυτοκινητο που να του προσφερει οδηγικες συγκινησεις ...Για το σκοπο αυτο εχει την μηχανη του.. Οποτε αποψη μου, προσανατολισου σ´ενα ντιζελ μοντελο που προτεινε ο lleonidas..
                          Και το cmax καθολου κακο δεν ειναι, απεναντιας για 4 μελη οικογενεια ειναι επαρκεστατο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            barimagas last edited by

                            Προτινω kia ceed, δεν βγαζει προβληματα, αεριο καιει, ειναι ομορφο, ασφαλες και ευρυχωρο. Βαρυ πατημα στο δρομο 109 αλογα στα 1400 κυβικα.

                            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης lagman έγραψε:
                              προσανατολισου σ´ενα ντιζελ μοντελο που προτεινε ο lleonidas..

                              Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης Mandagor έγραψε:

                                1. Μικρό diesel μοντέλο 2007-2008 (corsa-punto)

                                Με100% γεύση και άρωμα Βόρειας Ευρώπης κυρίως, με 500.000 χλμ στην καλύτερη αλλά θα έχουν περιδιαβει τα γραφικά σοκάκια της Φρανκφούρτης τρώγοντας wurst ... και στην δεύτερη νιότη τους με 150.000 χλμ πλεον θα γνωρίζουν την ελληνική φιλοξενία!!! [emoji38]

                                From my SMO72HD via Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ξεχνα εντελως το μεταχειρισμενο μικρομεσαιο ντιζελ 5-8ετιας.. σχεδον σιγουρο εισαγωγης με γυρισμενα χιλιομετρα και το μπατζετ του οχι αρκετο για να ξεφυγεις προς κατι περιποιημενο,ελληνικο,1ο χερι.

                                  υ.γ. πιο συμπυκνωμενα οτι εγραψε ο cosneo, τωρα το ειδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lagman last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    προσανατολισου σ´ενα ντιζελ μοντελο που προτεινε ο lleonidas..

                                    Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

                                    Ο mandagor:

                                    • γενικοτερα δεν ειναι φανατικος του αυτοκινητου, οποτε ειναι αναποφασιστος στο θεμα αυτο
                                    • δεν αποκλειει τα diesel, αλλωστε ενδιαφερεται για diesel cmax κ θελει να το κρατησει αρκετα χρονια (7-8 min
                                      φανταζομαι, ητοι 120-30.00χλμ, οποτε με ενα ηδη επιβαρυμενο με χλμ οχημα βενζινης, το συνολο θα εκτοξευθει κοντα στα
                                      300.000, επομενως θα καταληξει σε ντιζελ)
                                    • θελει ικανοποιητικους χωρους, ανεση, οχι τρελα πραγματα (κρατημα, αισθηση τιμονιου, κλπ)
                                    • και φανταζομαι οτι καθοριστικο ρολο θα παιξει η αποψη της συζυγου (που θελει ντιζελ)..
                                      Επομενως, απλη συλλογιστικη ειναι, καλυτερα να δει για ντιζελ
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Δε χρειαζεται να παρει αμαξι με 120-130kkm...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lagman last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Δε χρειαζεται να παρει αμαξι με 120-130kkm...

                                        Υποθετικα μιλησα...Σιγουρα υπαρχουν παλαιας κυκλοφοριας με λιγα χλμ, οπως πχ εγω πηρα το δικο μου το 2013 (για δευτερο) ενα toyota corolla 5d 1.3 του '98 με 112.000 απο εναν ηλικιωμενο που το χε πενα.. Μακαρι ο ανθρωπος να βρει κ 3ετιας με μολις μερικες δεκαδες kklm..Εγω στην θεση του θα κοιτουσα c4 picasso (diesel ή μη) γτ προσωπικα μου αρεσει πολυ (μιας κ ανεφερθηκε σε mpv) ή καποιο σε εκδοση sw οπως πχ octavia 1.6 και μονο απο ιδιωτη..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mandagor last edited by

                                          Ο χρήστης lagman έγραψε:

                                          προσανατολισου σ´ενα ντιζελ μοντελο που προτεινε ο lleonidas..

                                          Εγώ πάλι δεν είμαι φανατικός του πετρελαίου...

                                          Ο mandagor:

                                          • γενικοτερα δεν ειναι φανατικος του αυτοκινητου, οποτε ειναι αναποφασιστος στο θεμα αυτο
                                          • δεν αποκλειει τα diesel, αλλωστε ενδιαφερεται για diesel cmax κ θελει να το κρατησει αρκετα χρονια (7-8 min
                                            φανταζομαι, ητοι 120-30.00χλμ, οποτε με ενα ηδη επιβαρυμενο με χλμ οχημα βενζινης, το συνολο θα εκτοξευθει κοντα στα
                                            300.000, επομενως θα καταληξει σε ντιζελ)
                                          • θελει ικανοποιητικους χωρους, ανεση, οχι τρελα πραγματα (κρατημα, αισθηση τιμονιου, κλπ)
                                          • και φανταζομαι οτι καθοριστικο ρολο θα παιξει η αποψη της συζυγου (που θελει ντιζελ)..
                                            Επομενως, απλη συλλογιστικη ειναι, καλυτερα να δει για ντιζελ

                                          Φίλε μου καλέ τα έχεις βρει όλα εκτός απο την αγάπη μου για την αυτοκίνηση . Ως πρώην Alfista λοιπόν τα αυτοκίνητα τα αγαπώ αλλά τα γούστα πληρώνονται. Κι εγώ έχω μαυρισμένο ποινικό μητρώο στην επιλογή 'αξιοπιστων' αυτοκινήτων...

                                          Πράγματι είμαι αναποφάσιστος περισσότερο όμως γιατί ξέρω ότι τα diesel που θα βρω είναι Γερμανίας πιθανότατα με 300.000 χλμ σκουριασμένα και αγνώστου τρόπου συντήρησης .Επιπλέον φοβάμαι με τα σκατοκαυσιμα που έχουμε στην ελλάδα την οποιαδήποτε ζημια σε αντλία πετρελαίου ή DPF...

                                          Τη βενζίνη δε τη φοβάμαι τόσο αν το αυτοκίνητο είναι καλοσυντηρημένο... το Atos μας έχει 190.000 χλμ και οι ζημιές που μου έχει βγάλει είναι κάτι τσιμουχάκια, καμια φούσκα, άντε και ένας μηχανισμός παραθύρου...

                                          Στο ρεζουμέ της υπόθεσης
                                          Θα ήθελα(Ιδεατή περίπτωση) Βενζίνη 120-140ps με κατανάλωση εντός όχι πάνω από 8lt (Η γυναίκα δουλεύει εκτός πόλης οπότε μη φανταστείτε ότι έχει πολλά σταμάτα ξεκίνα κλπ) .Όταν θα το παίρνω εγώ απλά θα ήθελα να μη κοιμάμαι στο τιμόνι... και ιδανικά θα ήθελα να έχει καμια 400αρα χώρο αποσκευών!!! και όλα αυτά με 7000 ....Δε ζητάω πολλά....

                                          Και όσο το βλέπω τόσο πιο πολύ μου αρέσει... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7297345/
                                          Το ίδιο μοτέρ είχε και ο κουμπάρος μου στο δικό του Golf και οι καταναλώσεις του ήταν 6-7λτ στο ταξίδι και περίπου 8 πολη... γενικά ήταν πολύ καλές για τα άλογα του!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ωραιο δείχνει αλλά μάλλον θα είναι δεύτερο χέρι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr