-
Αναμένουμε εξελίξεις
http://www.apofasi.gr/index.asp?intid=show&nid=12741
Ζήτημα χρόνου θεωρείται πλέον η κατάργηση των επιπλέον επιβαρύνσεων στα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ήδη δασμολογηθεί στις χώρες της Ε.Ε. και όταν οι κάτοχοί τους έρχονται για μόνιμη εγκατάσταση στη χώρα μας, αυτά περνούν την ίδια διαδικασία, προκειμένου οι πινακίδες κυκλοφορίας τους να «μετατραπούν» σε ελληνικές.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των ασφυκτικών πιέσεων που δέχεται πλέον η χώρα μας, από τις Βρυξέλλες, για κατάργηση της δεύτερης δασμολόγησης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων. Οπως επισημαίνει ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., Μανόλης Μαυρομάτης, ο οποίος μετέχει στην επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου, η χώρα μας έχει δεχτεί περισσότερες από 40 καταγγελίες από Ευρωπαίους πολίτες, οι οποίοι θεωρούν ότι η εκ νέου δασμολόγηση στην Ελλάδα των αυτοκινήτων, που έχουν ήδη δασμολογηθεί σε άλλές χώρες της Ε.Ε., δεν δικαιολογείται από την κοινοτική νομοθεσία. Με βάση αυτές τις καταγγελίες, σχηματίστηκε φάκελος εις βάρος της χώρας μας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και αν δεν υπάρξει κατάργηση της επιβάρυνσης, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η καταδίκη της Ελλάδας. Μια καταδίκη, που σημαίνει και επιβολή υψηλού προστίμου.
Η ρύθμιση δεν αφορά μόνο τους Ελληνες που μένουν σε άλλες χώρες της
Ευρωπαϊκής Ενωσης και αποφασίζουν κάποια στιγμή να επιστρέψουν στη χώρα μας, αλλά και χιλιάδες άλλους Ευρωπαίους, που επιλέγουν την Ελλάδα ως μόνιμο τόπο εγκατάστασής τους. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι την τελευταία δεκαετία η παρουσία Βρετανών, Ιταλών και Γερμανών έχει φτάσει σε σημείο να αποτελεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας 15-20% του τοπικού πληθυσμού.Νίκος Γρυλάκης
16/3/2005
-
Αναμένουμε εξελίξεις
http://www.apofasi.gr/index.asp?intid=show&nid=12741
Ζήτημα χρόνου θεωρείται πλέον η κατάργηση των επιπλέον επιβαρύνσεων στα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ήδη δασμολογηθεί στις χώρες της Ε.Ε. και όταν οι κάτοχοί τους έρχονται για μόνιμη εγκατάσταση στη χώρα μας, αυτά περνούν την ίδια διαδικασία, προκειμένου οι πινακίδες κυκλοφορίας τους να «μετατραπούν» σε ελληνικές.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των ασφυκτικών πιέσεων που δέχεται πλέον η χώρα μας, από τις Βρυξέλλες, για κατάργηση της δεύτερης δασμολόγησης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων. Οπως επισημαίνει ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., Μανόλης Μαυρομάτης, ο οποίος μετέχει στην επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου, η χώρα μας έχει δεχτεί περισσότερες από 40 καταγγελίες από Ευρωπαίους πολίτες, οι οποίοι θεωρούν ότι η εκ νέου δασμολόγηση στην Ελλάδα των αυτοκινήτων, που έχουν ήδη δασμολογηθεί σε άλλές χώρες της Ε.Ε., δεν δικαιολογείται από την κοινοτική νομοθεσία. Με βάση αυτές τις καταγγελίες, σχηματίστηκε φάκελος εις βάρος της χώρας μας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και αν δεν υπάρξει κατάργηση της επιβάρυνσης, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η καταδίκη της Ελλάδας. Μια καταδίκη, που σημαίνει και επιβολή υψηλού προστίμου.
Η ρύθμιση δεν αφορά μόνο τους Ελληνες που μένουν σε άλλες χώρες της
Ευρωπαϊκής Ενωσης και αποφασίζουν κάποια στιγμή να επιστρέψουν στη χώρα μας, αλλά και χιλιάδες άλλους Ευρωπαίους, που επιλέγουν την Ελλάδα ως μόνιμο τόπο εγκατάστασής τους. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι την τελευταία δεκαετία η παρουσία Βρετανών, Ιταλών και Γερμανών έχει φτάσει σε σημείο να αποτελεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας 15-20% του τοπικού πληθυσμού.Νίκος Γρυλάκης
16/3/2005
-
Αναμένουμε εξελίξεις
http://www.apofasi.gr/index.asp?intid=show&nid=12741
Ζήτημα χρόνου θεωρείται πλέον η κατάργηση των επιπλέον επιβαρύνσεων στα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ήδη δασμολογηθεί στις χώρες της Ε.Ε. και όταν οι κάτοχοί τους έρχονται για μόνιμη εγκατάσταση στη χώρα μας, αυτά περνούν την ίδια διαδικασία, προκειμένου οι πινακίδες κυκλοφορίας τους να «μετατραπούν» σε ελληνικές.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των ασφυκτικών πιέσεων που δέχεται πλέον η χώρα μας, από τις Βρυξέλλες, για κατάργηση της δεύτερης δασμολόγησης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων. Οπως επισημαίνει ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., Μανόλης Μαυρομάτης, ο οποίος μετέχει στην επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου, η χώρα μας έχει δεχτεί περισσότερες από 40 καταγγελίες από Ευρωπαίους πολίτες, οι οποίοι θεωρούν ότι η εκ νέου δασμολόγηση στην Ελλάδα των αυτοκινήτων, που έχουν ήδη δασμολογηθεί σε άλλές χώρες της Ε.Ε., δεν δικαιολογείται από την κοινοτική νομοθεσία. Με βάση αυτές τις καταγγελίες, σχηματίστηκε φάκελος εις βάρος της χώρας μας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και αν δεν υπάρξει κατάργηση της επιβάρυνσης, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η καταδίκη της Ελλάδας. Μια καταδίκη, που σημαίνει και επιβολή υψηλού προστίμου.
Η ρύθμιση δεν αφορά μόνο τους Ελληνες που μένουν σε άλλες χώρες της
Ευρωπαϊκής Ενωσης και αποφασίζουν κάποια στιγμή να επιστρέψουν στη χώρα μας, αλλά και χιλιάδες άλλους Ευρωπαίους, που επιλέγουν την Ελλάδα ως μόνιμο τόπο εγκατάστασής τους. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι την τελευταία δεκαετία η παρουσία Βρετανών, Ιταλών και Γερμανών έχει φτάσει σε σημείο να αποτελεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας 15-20% του τοπικού πληθυσμού.Νίκος Γρυλάκης
16/3/2005
-
Αν κατάλαβα καλά, μιλάει μόνο για αυτούς που έρχονται να ζήσουν στην Ελλάδα και όχι για αυτούς που απλά φέρνουν αυτοκίνητο από το εξωτερικό.. Σωστά?
-
Ευχη ολων μας να προχωρησουν αυτες οι αλλαγες μεχρι κοκκαλο, καθως και αλλες παρομοιες οπως, η αμοιβαια αναγνωριση των επαγγελματικων δικαιωματων κλπ.
Η Ελλαδα, θα πρεπει εκτος απο την αναρτηση σημαιων της ΕΕ, να προχωρησει και σε στην εφαρμογη των οποιων Ευρωπαΐκων διαταξεων και συμφωνιων και να δωσει στους πολιτες τα νομιμα δικαιωματα τους.
Τελευταιοι βαλαμε τις Ευρωπαικες πινακιδες, τελευταιοι θα εισαγουμε τις Ευρωπαΐκες αδειες κυκλοφοριας, τελευταιοι σε ολα, επειδη 200-300 παλαιολιθικοι πολιτικοι κυβερνουν αυτον τον τοπο τα τελευταια 30-40 χρονια...και βαλε!!
-
Κατω τα χερια απο τους πολιτικους................
Εχουν σοβαρα βιοποριστικα ζητηματα να λυσουν(εξ'ου και το «βοηθημα» των 3300€)Περα απο την πλακα,ειναι καιρος επιτελους καποια πραγματα που μονο στην Ελλαδα εφαρμοζονται να αλλαξουν.
Φιλε Kid δεν νομιζω να ειναι διαφορετικη η νομοθεσια για τις περιπτωσεις που περιγραφεις...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Φιλε Kid δεν νομιζω να ειναι διαφορετικη η νομοθεσια για τις περιπτωσεις που περιγραφεις...Αν όντως είναι έτσι, μόλις μου έφτιαξες την μέρα.. RS4 με 60,000
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Φιλε Kid δεν νομιζω να ειναι διαφορετικη η νομοθεσια για τις περιπτωσεις που περιγραφεις...
Αν όντως είναι έτσι, μόλις μου έφτιαξες την μέρα.. RS4 με 60,000
-
Πιο παλιά δεν θυμάμαι σε πιο κανάλι είχε κάνει ενας δημοσιογραφος ενα ρεπορταζ, είχε πάει σε ενα χωριό να ρωτήσει τους -λιγοστούς- κατοίκους αν είναι υπερ ή κατά της ευρωπαικής ένωσης.
Φυσικά όλοι ήταν κατά χωρίς να μπορούν να προσδιορήσουν το γιατί, αυτό που αξίζει να σημειωθεί όμως είναι πως στο χωριό αυτό ΟΛΟΙ οι κάτοικοι είχαν σαν αποκλειστικό εισόδημα τις επιδοτήσεις τις ΕΕ.
Αντε γεια δηλαδή.
-
Το συγκεκριμενο εχει να κανει με την ΔΙΠΛΗ φορολογιση.
Δηλαδη, εφ οσον καποιος, Ελληνας ή πολιτης ΕΕ, μεταφερει την μονιμη κατοικια του σε αλλο κρατος της Ενωσης, δεν θα πρπει να πληρωνει δασμους για το ΙΧ του.
Δηλαδη θεωρειται οτι κινησε εντος ΜΙΑΣ χωρας στην περιπτωση αυτη. Οπως δεν πληρωνεις φορο για την εισαγωγη της οικοσκευης, (προσωπικα ειδη, ηλεκτρικες συσκευες κλπ) ετσι πρεπει να εξαιρειται και το αυτοκινητο.
Τωρα οσο αναφορα, τους φορους εισαγωγης αυτοκινητων, εκει παλι νομιζω εκκρεμει καταδικαστικη αποφαση, διοτι το τελος ταξινομησης ειναι μεγαλο ή κατι τετοιο....
Εντος ΕΕ υπαρχουν κρατη, οπως η Γερμανια, η Αγγλια και ισως αλλα, οπου δεν εχουν φορους καθολου στα αυτοκινητα, παρα μονο το ΦΠΑ.
Αυτο προς γενικοτερη ενημερωση
-
Παιδιά μην αγχώνεστε και προ πάντων μη βιάζεστε.
Οι 'κύριοι', τα 'μυαλά', οι 'υπέροχοι' αυτοί πολιτικοί που έχουμε (στο σβέρκο μας και τους ταΐζουμε) κάποιο τρόπο θα βρούν πάλι για να τα πάρουν από την παχιά αγελάδα που λέγεται αυτοκίνητο.
Αφού το έχουμε πει σε άλλα θέματα στη χώρα μας ισχύει μόνο το 'σκάσε και πλήρωνε'. -
Τα χουμε γράψει και τα χουμε ξαναγράψει. Όταν πρώτο το μπ... εεεε το κράτος παρανομεί, τι περιμένετε να κάνουν οι υπόλοιποι;
Βέβαια όπου μας συμφέρει στην Ευρώπη είναι έτσι μπλα μπλα μπλα...
Και τώρα πληρώνουμε -οι μάλ... υπηκόοι- πρόστιμο, απλώς είναι μικρό σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη που θα είχε το κράτος αν εναρμονιζόταν με ότι ισχύει -εδώ και χρόνια- στην Ευρώπη (κι όχι στην υπόλοιπη Ευρώπη)
Στα diesel τελευταίοι, στους φόρους 'πρώτοι', στα τροχαία επίσης 'πρώτοι'.
Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν θέλει πρόστιμο, απλώς άμεση άρση με τις αντίστοιχες κυρώσεις (αναστολή κονδυλίων είναι η μαγική λέξη)
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Το συγκεκριμενο εχει να κανει με την ΔΙΠΛΗ φορολογιση.Δηλαδη, εφ οσον καποιος, Ελληνας ή πολιτης ΕΕ, μεταφερει την μονιμη κατοικια του σε αλλο κρατος της Ενωσης, δεν θα πρπει να πληρωνει δασμους για το ΙΧ του.
Δηλαδη θεωρειται οτι κινησε εντος ΜΙΑΣ χωρας στην περιπτωση αυτη. Οπως δεν πληρωνεις φορο για την εισαγωγη της οικοσκευης, (προσωπικα ειδη, ηλεκτρικες συσκευες κλπ) ετσι πρεπει να εξαιρειται και το αυτοκινητο.
Τωρα οσο αναφορα, τους φορους εισαγωγης αυτοκινητων, εκει παλι νομιζω εκκρεμει καταδικαστικη αποφαση, διοτι το τελος ταξινομησης ειναι μεγαλο ή κατι τετοιο....
Εντος ΕΕ υπαρχουν κρατη, οπως η Γερμανια, η Αγγλια και ισως αλλα, οπου δεν εχουν φορους καθολου στα αυτοκινητα, παρα μονο το ΦΠΑ.
Αυτο προς γενικοτερη ενημερωση
Αναμένουμε εξελίξεις
Το θέμα σωστά... έχει να κάνει με την διπλή φορολόγηση για αυτούς που έρχονται στην Ελλάδα για μόνιμη εγκατάσταση και δεν θα πρέπει να φορολογούνται ΚΑΘΟΛΟΥ (20% του ΕΦΚ) και το δεύτερο και συμαντικότερο την «Ανιση» φορολόγηση των μεταχειρισμένων εξωτερικού στα οποίο πολλές φορές επιβάλoνται φώροι παραπάνω απο αυτούς που επιβάλονται στα καινούργια. Για παράδειγμα φόρος 150% έναντι 50% για ένα καινούργιο αυτοκίνητο ανω των 2.000cc. Για παράδειγμα αμα φέρεις μια Porsche του 1998 που αγοράσεις για 30.000 δεν θα πρέπει να πληρώσεις φώρο πάνω απο 15.000 έναντι 45.000.
Δηλαδή εκει που το αμάξι θα στοίχιζε 75.000(Πράγμα εξωφρενικά ασύμφωρο) τώρα θα στοιχίζει 45.000
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
...
Τωρα οσο αναφορα, τους φορους εισαγωγης αυτοκινητων, εκει παλι νομιζω εκκρεμει καταδικαστικη αποφαση, διοτι το τελος ταξινομησης ειναι μεγαλο ή κατι τετοιο....είναι απλώς άδικο και φυσικά ελληνική εφέυρεση -εδώ και πολλααααααά χρόνια-
Εκτός από το ΦΠΑ (19% πλέον) υπάρχει και το τέλος ταξινόμησης το οποίο εξαρτάται φυσικά από τα περιβόητα κ.εκ.
Ποιους ωφελεί φυσικά αυτό; τα ακριβά αυτοκίνητα προφανώς που φορολογούνται με ένα ποσό που ναι μεν εξαρτάται από τη λιανική τιμή, αλλά το ποσοστό διαφέρει μεταξύ 1.800 και 2.000κ.εκ.
Το δεύτερο παράδοξο του τέλους ταξινόμησης είναι ότι φορολογεί και τον επιπλέον εξοπλισμό -προφανώς- αφού αυξάνει τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου.
ΑΛΛΑ: Αν πχ πάρω το αυτοκίνητο χωρίς ράδιο-CD και το τοποθετήσω μετά, θα πληρώσω μόνο ΦΠΑ 19%. Αν προστεθεί στον αρχικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, θα πληρώσω και 19% ΦΠΑ, αλλά και τέλος ταξινόμησης που εξαρτάται από τον κυβισμό του αυτοκινήτου
Δηλαδή το ίδιο αντικείμενο, σε διαφορετικό αυτοκίνητο κοστίζει διαφορετικό ποσό! Αν είναι σωστό και νόμιμο αυτό το αφήνω στην κρίση σας
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δηλαδή το ίδιο αντικείμενο, σε διαφορετικό αυτοκίνητο κοστίζει διαφορετικό ποσό! Αν είναι σωστό και νόμιμο αυτό το αφήνω στην κρίση σαςΗ δική μας κρίση μάλλον θα συμφωνεί με τη δική σου, αλλά η κρίση ορισμένων (νομίζω τριακοσίων που κατά τη γνώμη μου έχουν 'κρίση' αλλά οργανική στο εσωτερικό του εγγεφάλου τους ) δε νομίζω να συμφωνεί.
'Σωστό και νόμιμο' άγνωστες λέξεις για τους προαναφερθέντες τριακόσιους.
-
Eγώ θέλω να δω όλους αυτούς τους αισχρούς απατεώνες μαντράδες, να βάζουν τα SLK, τα Cayenne και τα X5 στον κώλο τους, όταν θα αρθεί ο εκτελωνισμός και θα φέρνεις τέτοια αυτοκίνητα απέξω στη μισή τιμή.
Παράδειγμα: BMW 520 '99, εδώ 25.000, Γερμανία 11.000.
Αλλά οι μαντράδες είναι πιο έξυπνοι.
Βρίσκεις σε αυτούς Μ3 με ελάχιστα χιλιόμετρα στην τιμή των -μόνο!!!!- 90Κ.
'Μα κύριε' ψελλίζεις 'καινούργια είναι πιο φτηνή'.
'Ακου να δεις φιλαράκο, αυτή έχει και 19άρια, έχει τηλεόραση και ντιβιντί, το καινούργιο είναι γυμνό'...!Σιχαίνομαι τους κοιλαράδες βρωμερούς γυφταρέους μαντράδες. Και τους αδύνατους καθαρούς μαντράδες. Και όλους τους μαντράδες.
Οι οποίοι ενόψει της φορολογικής μεταρρύθμισης το 2007, θα πρέπει σταδιακά να αρχίσουν να ρίχνουν τις τιμές τους.
Μακριά, παιδιά, από μαντράδες.
Είναι μαζί με τους φαναρτζήδες η πρώτη μάστιγα στο χώρο του αυτοκινήτου... Συγγνώμη για τα λίγα οφ τόπικ. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Eγώ θέλω να δω όλους αυτούς τους αισχρούς απατεώνες μαντράδες, να βάζουν τα SLK, τα Cayenne και τα X5 στον κώλο τους, όταν θα αρθεί ο εκτελωνισμός και θα φέρνεις τέτοια αυτοκίνητα απέξω στη μισή τιμή.Παράδειγμα: BMW 520 '99, εδώ 25.000, Γερμανία 11.000.
Αλλά οι μαντράδες είναι πιο έξυπνοι.
Βρίσκεις σε αυτούς Μ3 με ελάχιστα χιλιόμετρα στην τιμή των -μόνο!!!!- 90Κ.
'Μα κύριε' ψελλίζεις 'καινούργια είναι πιο φτηνή'.
'Ακου να δεις φιλαράκο, αυτή έχει και 19άρια, έχει τηλεόραση και ντιβιντί, το καινούργιο είναι γυμνό'...!Σιχαίνομαι τους κοιλαράδες βρωμερούς γυφταρέους μαντράδες. Και τους αδύνατους καθαρούς μαντράδες. Και όλους τους μαντράδες.
Οι οποίοι ενόψει της φορολογικής μεταρρύθμισης το 2007, θα πρέπει σταδιακά να αρχίσουν να ρίχνουν τις τιμές τους.
Μακριά, παιδιά, από μαντράδες.
Είναι μαζί με τους φαναρτζήδες η πρώτη μάστιγα στο χώρο του αυτοκινήτου... Συγγνώμη για τα λίγα οφ τόπικ.τι συγνώμη... μια χαρά τα λες φίλε. Ξέχασες ωστόσο τους ταρίφμεν, τους λεωφορειατζήδες και τους 'βελτιωτές' του τύπου Φ(ίλτρο)Π(ρόγραμμα)Ε(ξάτμιση) = +46,59 άλογα σε ατμοσφαιρικό 1400άρι...
-
Οι μαντράδες τη 'δουλειά' τους κάνουν. Αφού έχουν πελατεία και πουλάνε, ποιος φταίει;
Για να ξέρεις τιμές και συμπεριφορές σημαίνει πως έχεις πάει, σωστά;
Αφού υπάρχει κοινό που θέλει 'μούρη' αγνώστου προέλευσης και προηγούμενης χρήσης και την πληρώνει, ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!
Όταν επίσημα έχει πουληθεί 1 Hummer κι έχουμε δει πολλά περισσότερα, από που ήρθαν τα υπόλοιπα;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...
Τωρα οσο αναφορα, τους φορους εισαγωγης αυτοκινητων, εκει παλι νομιζω εκκρεμει καταδικαστικη αποφαση, διοτι το τελος ταξινομησης ειναι μεγαλο ή κατι τετοιο....είναι απλώς άδικο και φυσικά ελληνική εφέυρεση -εδώ και πολλααααααά χρόνια-
Εκτός από το ΦΠΑ (19% πλέον) υπάρχει και το τέλος ταξινόμησης το οποίο εξαρτάται φυσικά από τα περιβόητα κ.εκ.
Ποιους ωφελεί φυσικά αυτό; τα ακριβά αυτοκίνητα προφανώς που φορολογούνται με ένα ποσό που ναι μεν εξαρτάται από τη λιανική τιμή, αλλά το ποσοστό διαφέρει μεταξύ 1.800 και 2.000κ.εκ.
Το δεύτερο παράδοξο του τέλους ταξινόμησης είναι ότι φορολογεί και τον επιπλέον εξοπλισμό -προφανώς- αφού αυξάνει τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου.
ΑΛΛΑ: Αν πχ πάρω το αυτοκίνητο χωρίς ράδιο-CD και το τοποθετήσω μετά, θα πληρώσω μόνο ΦΠΑ 19%. Αν προστεθεί στον αρχικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, θα πληρώσω και 19% ΦΠΑ, αλλά και τέλος ταξινόμησης που εξαρτάται από τον κυβισμό του αυτοκινήτου
Δηλαδή το ίδιο αντικείμενο, σε διαφορετικό αυτοκίνητο κοστίζει διαφορετικό ποσό! Αν είναι σωστό και νόμιμο αυτό το αφήνω στην κρίση σας
Οχι μόνα αυτο αλλα συνυπολογίζωνται και τα έξωδα μεταφοράς και ασφάλισης του αμαξιού και θεωρούνται και αυτά «έξτρα εξοπλισμος». Με λίγα λόγια έχεις ένα επιπλέων 'καζίκι' 800-1000 Ευρώ.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι μαντράδες τη 'δουλειά' τους κάνουν. Αφού έχουν πελατεία και πουλάνε, ποιος φταίει;Για να ξέρεις τιμές και συμπεριφορές σημαίνει πως έχεις πάει, σωστά;
Αφού υπάρχει κοινό που θέλει 'μούρη' αγνώστου προέλευσης και πρηγούμενης χρήσης και την πληρώνει, ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!
Όταν επίσημα έχει πουληθεί 1 Hummer κι έχουμε δει πολλά περισσότερα, από που ήρθαν τα υπόλοιπα;
Sυμφωνώ. Όσο θα υπάρχουν αφελείς καταναλωτές, τόσο θα αισχροκερδούν οι επιτήδειοι επιχειρηματίες.
Απλά, τώρα τελευταία η αγορά έχει κάτσει πολύ. Δεν κουνιέται φύλλο στα μτχ.
Και δεν υπάρχει χρήμα, και ίσως και να έχουν ξυπνήσει και οι αγοραστές.
Αλλά οι μαντράδες εκεί. Είναι η κλασική κοντόφθαλμη ελληνική συλλογιστική. Είναι αυτή η λογική του γρήγορου κέρδους, που ενστερνίστηκαν οι τουριστομαγαζάτορες τα τελευταία χρόνια και ο ελληνικός τουρισμός πάτωσε. Τρισάθλιες υπηρεσίες σε εξωφρενικές τιμές.
Ανύπαρκτος σχεδιασμός, απόλυτη σύγχυση, κανένα μακροπρόθεσμό πλάνο.
Α ρε Ελληνάρες...Είμαι με τους αγοραστές πάντα, με τους πολίτες και τους καταναλωτές.
Γιατί πληρώνουν. Και όταν πληρώνεις προσδοκάς υπηρεσίες ή προιόντα αντίστοιχης αξίας με τα λεφτά σου...
Τέρμα οι διπλοί δασμοί στα αυτοκίνητα Υπό την απειλή της ΕΕ