-
Η αγγελία είναι από την αντιπροσωπία που αγόρασα το δικό μου!
Δεν καταλαβαίνω το 'δεν στρίβει σαν αγριοκάτσικό αφου η τετρακινηση δίνει ουδέτερο χαρακτήρα'.
Αυτό που ξέρω είναι ότι σε σημεία που τα προηγούμενα αμάξια μου 'έφευγαν' - π.χ. επικίνδυνη απότομη κατηφόρα με στροφή 90 μοιρών πριν το σπίτι μου - τώρα το αμάξι στρίβει τρένο χωρίς να γλιστράει ποτέ...ΥΓ : Στην κατηφόρα αυτήν, όταν χιονίζει, κόβουν την κυκλοφορία, γιατί ΟΛΑ τα αμάξια φεύγουν και στουκάρουν...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Η αγγελία είναι από την αντιπροσωπία που αγόρασα το δικό μου!Αυτο το ειχε για test drive?
-
Έκανα ένα 18d test drive αλλά έχω την εντύπωση ότι ήταν άλλο και πολύ πιο ακριβό...
-
Στην αγγελία στο car o εμπορος πουλάει ενα αμαξι 51.700 ευρώ (τόσο λεει η τελευταία φώτο) στα 40.000 ευρώ. Κάτι δεν παει καλά, εκτός αν ο emperor πήρε εκπτωση 10.000 ευρώ και δεν το λεει να μη ανεβουμε ολοι στα Γιαννενα...πλάκα κανω απλα μου εκανε εντυπωση, γιατι τετοια εκπτωση δεν παίζει...ειδικα σε νεό μοντέλο.
Επίσης στην αγγελία φαινεται οτι στη φωτογραφία η μεση καταναλωση ειναι 8,5λ., ενώ ο κατασκευαστής δίνει 5,5λ.
αλλά αυτό μου φαίνεται πιο σωστό. Θυμάμαι στην αντιπροσωπία για την 1500αρα βενζίνη μου είχαν πει μεση κατ. 7.5λ., θα δείξει αν έχουν δίκιο.Εγώ ηθελα να σε ρωτήσω αν στην κατηφορά αυτή που λές, δοκίμασες το σύστημα Hill assist,
https://www.youtube.com/watch?v=V1-c4GZBKSM
στο βιντεο μετά το 5.32λεπτο φαινεται.https://www.youtube.com/watch?v=v_BJROb6tiM&hd=1
αναλυτική παρουσίαση ,20λεπτα -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Η αγγελία είναι από την αντιπροσωπία που αγόρασα το δικό μου!
Αυτο το ειχε για test drive?
To αυτοκινητο αυτό είναι σιγουρα test drive αλλα εχει πολύ καλο εξοπλισμο, ανετα θα το επερνα με αυτό το πακετο.
-
Μπεζ καθίσματα και σκούρο εξωτερικό.... Μπλιαχ......
-
Παίδες εγώ δεν κοίταξα τίποτα παραπάνω από τις φωτό. Πάνε και κοντά 2 μήνες που έκανα το test...Εάν είναι το ακριβό μοντέλο που λέτε πιθανόν να είναι αυτό που έκανα και τεστ. Όταν με ρωτήσατε εάν είναι αυτό σκέφτηκα ότι αυτό είναι πολύ φτηνό σε σχέση με εκείνο που έκανα τεστ και μου είχαν πει ότι είναι πανάκριβο (μάλιστα σε αυτά τα λεφτά που γράφετε νομίζω μου είχαν πει...). Πάντως, όντως με τέτοιο εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά είναι μεγάλη ευκαιρία. Είχε παίξει το σενάριο να πάρω και εγώ αμάξι test drive 20d, αλλά αυτό που έφεραν είναι ακόμη πιο ακριβό και δεν ήθελα να δώσω παραπάνω από όσα έδωσα ακόμη και εάν έπαιρνα 10k εξοπλισμό τσάμπα.
Έκπτωση μου έκαναν και στο δικό μου, αλλά μέσα σε λογικά πλαίσια! χαχα!
nikigt δεν έχω δοκιμάσει το hill asist γιατί με την 4κίνηση δεν μου έχει καν κουνηθεί το αμάξι ακόμη και με βρεγμένο το δρόμο...Τώρα το πρωί που ήρθα στη δουλειά 7.30 και είχε πιάσει εδώ από τη νύχτα και την παγωνιά (έξω έχει μείον το πρωί...) λίγο πάγο κάτω ο δρόμος - ήταν και απάτητος - και μπήκα σε μια στροφή με 'αρκετά' ένιωσα για πρώτη φορά να γλιστράει ελάχιστα το αμάξι, αλλά αμέσως ήρθε στα 'ίσια' του (ένιωσα σαν κάτι να επενέβη...).
Επί της ευκαιρίας να γράψω (θα κάνω κάτι σαν απολογισμό σε καμιά 20αριά μέρες που λογικά θα ξεπεράσω τα 2000 χλμ (είμαι ήδη στα 1.200...) 1-2 αρνητικά - τουλάχιστον για μένα - ακόμη, γιατί θεωρώ ότι γράφοντας σε ένα forum πρέπει να είσαι όσο περισσότερο αντικειμενικός γίνεται και να παρέχεις πληροφόρηση που θα ωφελήσει τους άλλους χρήστες.
Δεν ξέρω αν είναι παράλογο αυτό που θα γράψω, αλλά το τιμόνι του θα το ήθελα πιο 'κοφτερό' (συγχωρήστε την 'ορολογία' μου...δεν είμαι γνώστης...). Δεν 'τζογάρει' μεν όσο τα προηγούμενα αμάξια που είχα (π.χ. το corolla...) και το νιώθω σαφώς καλύτερο, αλλά μάλλον θα ήθελα να είναι ακόμη πιο άμεσο, να χρειάζεται να γυρίζω λιγότερο το τιμόνι. Ίσως είναι βλακεία αυτό που γράφω ή ίσως κάτι τέτοιο να συναντάται σε άλλου τύπου αυτοκίνητα (νομίζω ότι κάτι τέτοιο είχα παρατηρήσει σε ένα 'πειραγμένο' παλιότερο suzuki swift, εκείνο που ανταγωνιζόταν παλιά το peugeot rallye, και στο οποίο το τιμόνι μου είχαν πει ότι παίρνει λιγότερες 'στροφές'), αλλά μιας και το παρατήρησα οφείλω να το πω.
Επίσης, μιας και πειραματίζομαι πλέον και με τα eco και sport mode, πρέπει να πω ότι στο eco, σε σταθερή πορεία σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά, σε προσπεράσεις σε μεσαίες και ψηλές μεν ταχύτητες το αμάξι ανταποκρίνεται πολύ καλά, αλλά σε προσπεράσεις σε χαμηλές ταχύτητες πρέπει να είσαι προσεκτικός, γιατί η δύναμη που του 'κόβει' το eco mode το κάνει να περνάει πολύ πιο δύσκολα (όπως π.χ. το corolla που είχα...) και εάν έχεις στο μυαλό σου 'με αυτό το αμάξι περνάω αέρα', μπορεί να την πατήσεις...Το γράφω αυτό γιατί είχα eco mode και το είχα ξεχάσει και δοκίμασα γρήγορη προσπέραση από 40-50 χλμ και πέρασα με 'ζόρι' προτού έρθει ο άλλος από απέναντι. Θυμήθηκα με λίγα λόγια τις ζορισμένες προσπεράσεις του προηγούμενου αμαξιού μου...
Προφανώς με το κανονικό (confort το λέει...) και ασυζητητί με το sport mode το αμάξι περνάει 'αέρα'. Ιδίως στο sport mode οι αλλαγές στις ταχύτητες γίνονται και πολύ πιο γρήγορα και το αμάξι ακόμη και από στάση εξαφανίζεται...(μου την 'έπεσε' μια merc προχθές σε φανάρι σταματημένος που ήρθε από τα δεξιά να περάσει μπροστά... )Για τις καταναλώσεις τα έχω γράψει και παραπάνω. Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ιδίως εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μέσα σε πόλη. Πάντως το eco mode που δοκιμάζω εδώ και 100-200 χλμ πραγματικά κάνει διαφορά. Σε μένα που κάνω τα περισσότερα χλμ εκτός πόλης μου κρατά τη μέση κατανάλωση ακόμη και κάτω από 6,5 λίτρα στα 100 χλμ σύμφωνα με το computer. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι η κατανάλωση πέφτει πάρα πολύ όταν βγαίνω σε ανοιχτό δρόμο, αλλά ανεβαίνει επίσης πολύ μόλις ξαναγυρίζω στην πόλη. Ο συνδυασμός των δύο με φέρνει κάπου στο 6,5 ή και λίγο κάτω, όπως λέει το computer. Μόλις συμπληρώσω 2000 χλμ θα δοκιμάσω χωριστά πόσο ακριβώς καίει και μέσα σε πόλη. Σε επαρχιακό δρόμο το είχα τεστάρει και είχε δείξει κάτω από 6. Τέλος, προφανώς το πώς οδηγείς παίζει καθοριστικό ρόλο. Εάν οδηγείς με αυγό κάτω από το πόδι, μπορείς να πετύχεις χαμηλές καταναλώσεις. Εάν όμως έχεις οδηγικές ανησυχίες και ιδίως σε 'αστικό περιβάλλον' τότε τα 8άρια νομίζω ότι θα έρχονται για πλάκα...
Τέλος, στα αρνητικά να προσθέσω και κάτι που έγραψα και πριν λίγες μέρες. Με 2 παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα (για 9-36 κιλά βέβαια...) μόνο μοντέλο γυναίκα μπορεί να καθίσει ανάμεσά τους. Το αναφέρω αυτό γιατί εξαρχής είχα παραπονεθεί για την καμπίνα η οποία είναι μεν καλή (π.χ. σαφώς καλύτερη από τις αντίστοιχες στο προηγούμενο Χ1, στο Q3 και στην GLA), αλλά σε καμία περίπτωση τόσο άνετη όσο στα σεντάν τύπου Passat όπου έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη άνεση...
Τα θετικά τα έχω γράψει καιρό πριν και έχω ακριβώς την ίδια γνώμη και τώρα, ούτε έχω κάτι να προσθέσω τώρα. Ιδίως οδηγικά το αμάξι είναι απολαυστικό και ανυπομονείς να ξαναμπείς για να το οδηγήσεις...Θέλω να πιστεύω ότι με αυτά που καταγράφονται εδώ βοηθάμε και υποψήφιους αγοραστές, όπως ακριβώς και εγώ πολλές φορές ψάχνω πληροφορίες και αξιολογήσεις από χρήστες και δυστυχώς αρκετές φορές δεν βρίσκω...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν ξέρω αν είναι παράλογο αυτό που θα γράψω, αλλά το τιμόνι του θα το ήθελα πιο 'κοφτερό' (συγχωρήστε την 'ορολογία' μου...δεν είμαι γνώστης...). Δεν 'τζογάρει' μεν όσο τα προηγούμενα αμάξια που είχα (π.χ. το corolla...) και το νιώθω σαφώς καλύτερο, αλλά μάλλον θα ήθελα να είναι ακόμη πιο άμεσο, να χρειάζεται να γυρίζω λιγότερο το τιμόνι. Ίσως είναι βλακεία αυτό που γράφω ή ίσως κάτι τέτοιο να συναντάται σε άλλου τύπου αυτοκίνητα (νομίζω ότι κάτι τέτοιο είχα παρατηρήσει σε ένα 'πειραγμένο' παλιότερο suzuki swift, εκείνο που ανταγωνιζόταν παλιά το peugeot rallye, και στο οποίο το τιμόνι μου είχαν πει ότι παίρνει λιγότερες 'στροφές'), αλλά μιας και το παρατήρησα οφείλω να το πω.Δεν είναι παράλογο αυτό που γράφεις. Να σε ρωτήσω, έχει βάλει την έξτρα 'Μεταβαλλόμενη Σπορ Υποβοήθηση τιμονιού'? Κάνει πολύ μεγάλη διαφορά (στο λέω μετά από 4 BMW και 2 Μίνι, τα 3 με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού), ειδικά σε σχέση με το παλιό καλό υδραυλικό τιμόνι που είχαμε συνηθίσει οι λίγο μεγαλύτεροι. Στην 116i που έχω αυτό το έξτρα, η διαφορά στο 'κόψιμο' του τιμονιού αλλά και στην αμεσότητά του και την πληροφόρηση είναι εμφανέστατη σε σχέση με το απλό τιμόνι της 116i. Ακόμα και η γυναίκα μου, που δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία, κατάλαβε την διαφορά αμέσως και με ρώτησε γιατί το αυτοκίνητο αντικατάστασης που είχαμε για 2 ημέρες (επίσης 116i χειροκίνητη) δεν είχε τόσο καλό τιμόνι όσο η δικιά μας.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν ξέρω αν είναι παράλογο αυτό που θα γράψω, αλλά το τιμόνι του θα το ήθελα πιο 'κοφτερό' (συγχωρήστε την 'ορολογία' μου...δεν είμαι γνώστης...). Δεν 'τζογάρει' μεν όσο τα προηγούμενα αμάξια που είχα (π.χ. το corolla...) και το νιώθω σαφώς καλύτερο, αλλά μάλλον θα ήθελα να είναι ακόμη πιο άμεσο, να χρειάζεται να γυρίζω λιγότερο το τιμόνι. Ίσως είναι βλακεία αυτό που γράφω ή ίσως κάτι τέτοιο να συναντάται σε άλλου τύπου αυτοκίνητα (νομίζω ότι κάτι τέτοιο είχα παρατηρήσει σε ένα 'πειραγμένο' παλιότερο suzuki swift, εκείνο που ανταγωνιζόταν παλιά το peugeot rallye, και στο οποίο το τιμόνι μου είχαν πει ότι παίρνει λιγότερες 'στροφές'), αλλά μιας και το παρατήρησα οφείλω να το πω.
Δεν είναι παράλογο αυτό που γράφεις. Να σε ρωτήσω, έχει βάλει την έξτρα 'Μεταβαλλόμενη Σπορ Υποβοήθηση τιμονιού'? Κάνει πολύ μεγάλη διαφορά (στο λέω μετά από 4 BMW και 2 Μίνι, τα 3 με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού), ειδικά σε σχέση με το παλιό καλό υδραυλικό τιμόνι που είχαμε συνηθίσει οι λίγο μεγαλύτεροι. Στην 116i που έχω αυτό το έξτρα, η διαφορά στο 'κόψιμο' του τιμονιού αλλά και στην αμεσότητά του και την πληροφόρηση είναι εμφανέστατη σε σχέση με το απλό τιμόνι της 116i. Ακόμα και η γυναίκα μου, που δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία, κατάλαβε την διαφορά αμέσως και με ρώτησε γιατί το αυτοκίνητο αντικατάστασης που είχαμε για 2 ημέρες (επίσης 116i χειροκίνητη) δεν είχε τόσο καλό τιμόνι όσο η δικιά μας.
έχω βάλει το sport δερμάτινο τιμόνι με τα paddles...Παίζει ρόλο;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
έχω βάλει το sport δερμάτινο τιμόνι με τα paddles...Παίζει ρόλο;Όχι, αυτό δεν παίζει ρόλο. 'Μπλέξαμε' με την BMW....100άδες έξτρα!!
-
Στο δικο μου τελευταιο 118ι το τιμονι είναι αρκετα καλο, όχι αργο σιγουρα. Θα ηθελα να δοκιμασω ένα αμαξι με VSS να δω την διαφορα. Εχω ακουσει και αλλους που δεν τους αρεσει.
Σε κάθε περιπτωση Φανη το Χ1 είναι μπροστοκινητο και αρα εχει πολύ διαφορετικο τιμονι από τα πισωκινητα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στο δικο μου τελευταιο 118ι το τιμονι είναι αρκετα καλο, όχι αργο σιγουρα. Θα ηθελα να δοκιμασω ένα αμαξι με VSS να δω την διαφορα. Εχω ακουσει και αλλους που δεν τους αρεσει.Σε κάθε περιπτωση Φανη το Χ1 είναι μπροστοκινητο και αρα εχει πολύ διαφορετικο τιμονι από τα πισωκινητα.
Μην δημιουργήσω εσφαλμένη εντύπωση : Δεν είπα ότι έχει πρόβλημα ή ότι δεν είναι καλό. Πολύ καλό είναι. Απλά εγώ θα ήθελα αυτό το κάτι παραπάνω. Είπα να το γράψω όμως μιας και ήθελα να εστιάσω στα αρνητικά.
Και επί της ευκαιρίας για να γκρινιάξω και για κάτι ακόμη : Είναι δυνατόν αμάξι - και μάλιστα κάποιας αξίας - να μην έχει χώρο για σκουπιδάκια; Πού θα τα βάζουμε ; Στην τσέπη;; -
τι εννοεις ρε μεγαλε χωρο για σκουπιδακια ; αν εννοεις πχ μια θηκουλα οπως εχει το civic του πατερα μου με συρωμενο καπακι μπροστα απο τον μοχλο ταχυτητων που θα μπορουσε να ειναι τασακι ...τι να πω ; Ελεος με αυτην την τραγικη ελλειψη! Ντροπη και αισχος.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
τι εννοεις ρε μεγαλε χωρο για σκουπιδακια ; αν εννοεις πχ μια θηκουλα οπως εχει το civic του πατερα μου με συρωμενο καπακι μπροστα απο τον μοχλο ταχυτητων που θα μπορουσε να ειναι τασακι ...τι να πω ; Ελεος με αυτην την τραγικη ελλειψη! Ντροπη και αισχος.Ακριβώς αυτό εννοώ! Δεν έχω ξαναμπεί σε αμάξι που να μην έχει ένα τασάκι ή κάτι τέτοιο!
Είσαι μέσα στο αμάξι π.χ. και ανοίγεις μια τσίχλα, μια καραμέλα, πετάς το χαρτάκι εκεί.
Φταρνίζεσαι, χαρτομάντιλο, το βάζεις εκεί.
Έχεις παιδιά, κάνουν - στάνταρ - κάποια μαλακία, καθαρίζεις πρόχειρα (π.χ. τρίμματα...) τα ρίχνεις εκεί.
Και μόλις μαζεύονται τα αδειάζεις!
Τώρα πού; Στην τσέπη; Ή μήπως να πάρω κάδο απορριμμάτων;;; -
Το 118 εχει στην ποτηροθηκη. Το βγαζεις και το αδειαζεις. Μηπως ηταν εξτρα και δεν το πηρες;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Το 118 εχει στην ποτηροθηκη. Το βγαζεις και το αδειαζεις. Μηπως ηταν εξτρα και δεν το πηρες;Τι να πω...εξτρά κάτι τέτοιο; Τέσπα...
Θα κρεμάσω καμιά σακούλα από τον καθρέφτη!! -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στο δικο μου τελευταιο 118ι το τιμονι είναι αρκετα καλο, όχι αργο σιγουρα. Θα ηθελα να δοκιμασω ένα αμαξι με VSS να δω την διαφορα. Εχω ακουσει και αλλους που δεν τους αρεσει.Σε κάθε περιπτωση Φανη το Χ1 είναι μπροστοκινητο και αρα εχει πολύ διαφορετικο τιμονι από τα πισωκινητα.
Συμβαινει αυτο, εαν θυμαμαι καλα στην περιπτωση ομως που εκτος απο το VSS επιλεγει και το εξτρα servotronic, το οποιο μεταβαλλει ηλεκτρικα την αισθηση βαρους αναλογως με την ταχυτητα του αυτοκινητου.
Εαν δεις σε διαμορφωτη της επισημης ιστοσελιδας, σε περιπτωση που επιλεξεις το VSS, το servotronic αρχικα 'ακυρωνεται'. Πρεπει να το επιλεξεις επι τουτου. Ο συνδυασμος VSS + servotronic, οντως λεγεται οτι
δημιουργει μια αρκετα πιο τεχνητη αισθηση απο την επιθυμητη. Η επιλογη ΜΟΝΟ του (αποκλειστικα μηχανικης μεταβολης, στο γραναζωμα της κρεμαγιερας) VSS παραυτα απο τους περισσοτερους κατοχους που εχουν αναφερθει σε διαφορα Fora, αλλα και σε μια οδηγικη επαφη που ειχα με καποια pre fl 116i, βελτιωνει αρκετα την αισθηση σε ενα ηδη αρκετα καλο τιμονι της στανταρ 1-series...Για την Χ1 επειδη ακριβως η μεταδοση κινησης ειναι εμπρος στις αρχικες εκδοσεις, ενδεχομενως η επιλογη του εξτρα VSS να μην εχει ιδιαιτερο νοημα, εκτος ισως εαν επιλεγει ενα πιο ολοκληρωμενο πακετο δυναμικων χαρακτηριστικων, δηλαδη η sportline εκδοση με τους μεγαλυτερους τροχους, αλλα και η σπορ m- αναρτηση ή εστω η ηλεκτρονικη για καποιες επιλεγμενες μετακινησεις στην πιο σφιχτη ρυθμιση...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το 118 εχει στην ποτηροθηκη. Το βγαζεις και το αδειαζεις. Μηπως ηταν εξτρα και δεν το πηρες;
Τι να πω...εξτρά κάτι τέτοιο; Τέσπα...
Θα κρεμάσω καμιά σακούλα από τον καθρέφτη!!Πρεπει να είναι το πακετο καπνιστη. Ριξε μια ματια στα αλλα Χ1 να δεις αν το εχουν. Ισως να μπορεις να το βαλεις. Βασικα είναι κατι σαν πλαστικο ποτηρι που βαζεις τις σταχτες και το αδειαζεις.
-
ακριβως αυτο. Αλλα υποθετω οτι θα υπαρχουν και αλλα του εμποριου ισως φθηνοτερα που δεν θα ειναι BMW .
-
Θα το τσεκάρω!
Για το τιμόνι να ρωτήσω εάν έχει άλλη αίσθηση όταν κάποιος αλλάζει π.χ. σε sport mode ;
Είναι εντύπωσή μου ή πράγματι γίνεται καλύτερο τότε;
BMW X1 2016