Παίδες εγώ δεν κοίταξα τίποτα παραπάνω από τις φωτό. Πάνε και κοντά 2 μήνες που έκανα το test...Εάν είναι το ακριβό μοντέλο που λέτε πιθανόν να είναι αυτό που έκανα και τεστ. Όταν με ρωτήσατε εάν είναι αυτό σκέφτηκα ότι αυτό είναι πολύ φτηνό σε σχέση με εκείνο που έκανα τεστ και μου είχαν πει ότι είναι πανάκριβο (μάλιστα σε αυτά τα λεφτά που γράφετε νομίζω μου είχαν πει...). Πάντως, όντως με τέτοιο εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά είναι μεγάλη ευκαιρία. Είχε παίξει το σενάριο να πάρω και εγώ αμάξι test drive 20d, αλλά αυτό που έφεραν είναι ακόμη πιο ακριβό και δεν ήθελα να δώσω παραπάνω από όσα έδωσα ακόμη και εάν έπαιρνα 10k εξοπλισμό τσάμπα.
Έκπτωση μου έκαναν και στο δικό μου, αλλά μέσα σε λογικά πλαίσια! χαχα!
nikigt δεν έχω δοκιμάσει το hill asist γιατί με την 4κίνηση δεν μου έχει καν κουνηθεί το αμάξι ακόμη και με βρεγμένο το δρόμο...Τώρα το πρωί που ήρθα στη δουλειά 7.30 και είχε πιάσει εδώ από τη νύχτα και την παγωνιά (έξω έχει μείον το πρωί...) λίγο πάγο κάτω ο δρόμος - ήταν και απάτητος - και μπήκα σε μια στροφή με 'αρκετά' ένιωσα για πρώτη φορά να γλιστράει ελάχιστα το αμάξι, αλλά αμέσως ήρθε στα 'ίσια' του (ένιωσα σαν κάτι να επενέβη...).
Επί της ευκαιρίας να γράψω (θα κάνω κάτι σαν απολογισμό σε καμιά 20αριά μέρες που λογικά θα ξεπεράσω τα 2000 χλμ (είμαι ήδη στα 1.200...) 1-2 αρνητικά - τουλάχιστον για μένα - ακόμη, γιατί θεωρώ ότι γράφοντας σε ένα forum πρέπει να είσαι όσο περισσότερο αντικειμενικός γίνεται και να παρέχεις πληροφόρηση που θα ωφελήσει τους άλλους χρήστες.
Δεν ξέρω αν είναι παράλογο αυτό που θα γράψω, αλλά το τιμόνι του θα το ήθελα πιο 'κοφτερό' (συγχωρήστε την 'ορολογία' μου...δεν είμαι γνώστης...). Δεν 'τζογάρει' μεν όσο τα προηγούμενα αμάξια που είχα (π.χ. το corolla...) και το νιώθω σαφώς καλύτερο, αλλά μάλλον θα ήθελα να είναι ακόμη πιο άμεσο, να χρειάζεται να γυρίζω λιγότερο το τιμόνι. Ίσως είναι βλακεία αυτό που γράφω ή ίσως κάτι τέτοιο να συναντάται σε άλλου τύπου αυτοκίνητα (νομίζω ότι κάτι τέτοιο είχα παρατηρήσει σε ένα 'πειραγμένο' παλιότερο suzuki swift, εκείνο που ανταγωνιζόταν παλιά το peugeot rallye, και στο οποίο το τιμόνι μου είχαν πει ότι παίρνει λιγότερες 'στροφές'), αλλά μιας και το παρατήρησα οφείλω να το πω.
Επίσης, μιας και πειραματίζομαι πλέον και με τα eco και sport mode, πρέπει να πω ότι στο eco, σε σταθερή πορεία σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά, σε προσπεράσεις σε μεσαίες και ψηλές μεν ταχύτητες το αμάξι ανταποκρίνεται πολύ καλά, αλλά σε προσπεράσεις σε χαμηλές ταχύτητες πρέπει να είσαι προσεκτικός, γιατί η δύναμη που του 'κόβει' το eco mode το κάνει να περνάει πολύ πιο δύσκολα (όπως π.χ. το corolla που είχα...) και εάν έχεις στο μυαλό σου 'με αυτό το αμάξι περνάω αέρα', μπορεί να την πατήσεις...Το γράφω αυτό γιατί είχα eco mode και το είχα ξεχάσει και δοκίμασα γρήγορη προσπέραση από 40-50 χλμ και πέρασα με 'ζόρι' προτού έρθει ο άλλος από απέναντι. Θυμήθηκα με λίγα λόγια τις ζορισμένες προσπεράσεις του προηγούμενου αμαξιού μου...
Προφανώς με το κανονικό (confort το λέει...) και ασυζητητί με το sport mode το αμάξι περνάει 'αέρα'. Ιδίως στο sport mode οι αλλαγές στις ταχύτητες γίνονται και πολύ πιο γρήγορα και το αμάξι ακόμη και από στάση εξαφανίζεται...(μου την 'έπεσε' μια merc προχθές σε φανάρι σταματημένος που ήρθε από τα δεξιά να περάσει μπροστά... )
Για τις καταναλώσεις τα έχω γράψει και παραπάνω. Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ιδίως εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μέσα σε πόλη. Πάντως το eco mode που δοκιμάζω εδώ και 100-200 χλμ πραγματικά κάνει διαφορά. Σε μένα που κάνω τα περισσότερα χλμ εκτός πόλης μου κρατά τη μέση κατανάλωση ακόμη και κάτω από 6,5 λίτρα στα 100 χλμ σύμφωνα με το computer. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι η κατανάλωση πέφτει πάρα πολύ όταν βγαίνω σε ανοιχτό δρόμο, αλλά ανεβαίνει επίσης πολύ μόλις ξαναγυρίζω στην πόλη. Ο συνδυασμός των δύο με φέρνει κάπου στο 6,5 ή και λίγο κάτω, όπως λέει το computer. Μόλις συμπληρώσω 2000 χλμ θα δοκιμάσω χωριστά πόσο ακριβώς καίει και μέσα σε πόλη. Σε επαρχιακό δρόμο το είχα τεστάρει και είχε δείξει κάτω από 6. Τέλος, προφανώς το πώς οδηγείς παίζει καθοριστικό ρόλο. Εάν οδηγείς με αυγό κάτω από το πόδι, μπορείς να πετύχεις χαμηλές καταναλώσεις. Εάν όμως έχεις οδηγικές ανησυχίες και ιδίως σε 'αστικό περιβάλλον' τότε τα 8άρια νομίζω ότι θα έρχονται για πλάκα...
Τέλος, στα αρνητικά να προσθέσω και κάτι που έγραψα και πριν λίγες μέρες. Με 2 παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα (για 9-36 κιλά βέβαια...) μόνο μοντέλο γυναίκα μπορεί να καθίσει ανάμεσά τους. Το αναφέρω αυτό γιατί εξαρχής είχα παραπονεθεί για την καμπίνα η οποία είναι μεν καλή (π.χ. σαφώς καλύτερη από τις αντίστοιχες στο προηγούμενο Χ1, στο Q3 και στην GLA), αλλά σε καμία περίπτωση τόσο άνετη όσο στα σεντάν τύπου Passat όπου έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη άνεση...
Τα θετικά τα έχω γράψει καιρό πριν και έχω ακριβώς την ίδια γνώμη και τώρα, ούτε έχω κάτι να προσθέσω τώρα. Ιδίως οδηγικά το αμάξι είναι απολαυστικό και ανυπομονείς να ξαναμπείς για να το οδηγήσεις...Θέλω να πιστεύω ότι με αυτά που καταγράφονται εδώ βοηθάμε και υποψήφιους αγοραστές, όπως ακριβώς και εγώ πολλές φορές ψάχνω πληροφορίες και αξιολογήσεις από χρήστες και δυστυχώς αρκετές φορές δεν βρίσκω...