-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Aπο παλια η πολιτικη της εταιριας ηταν να πουλαει πιο κατω σε τιμη απο τον ανταγωνισμο τα μοντελα της αλλα με λιγοτερο εξοπλισμο λιγοτερο φορτωμενα απο τον ανταγωνισμο , ετσι εφτανε στις 5 πρωτες μαρκες σε πωλησεις στην χωρα μας για πολλα χρονια, το λάθος τους τωρα ειναι οτι τιμολογιακα προσπαθουν να φτασουν την vw, σε ολους τους αλλους τομεις τα opel ηταν τουλαχιστον μια σκαλα κατω απο τα αντιστοιχα της vw, ford το ιδιο πιστευω οτι ισχυει και για το τελευταιο astra ειναι κατω απο golf, focus σε πολλους τομεις δεν μπορει να εχει την ιδια τιμη...μεγιστο λαθος αυτο εκτος και αν ειναι οι πρωτες μερες και οποιος τσιμπησει
ακουει κανεις εκει στα κεντρικα
Δεν ξερω για το τελευταιο Astra αλλα για τα προηγουμενα και εγω εχω την εντυπωση πως ειναι ποιο κατω απο vw, ford, toyota. Δεν ειμαι βεβαια και τοσο γνωστης του χωρου αλλα απο αυτα που διαβαζω και ακουω.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
19.000 € για Opel Astra 1000άρι με 105 ίππους; Ό,τι να 'ναι...Έτσι λέω και γω, για θα ψάχνουν. Τα ντιζελ εχουν λογικοτερες σχετικά τιμές.
-
Το 1ης και 2ης γενιάς Άστρα επουδενί δεν ήταν πιο κάτω απο Γκόλφ μκ3/μκ4, Κορόλλα, Έσκορτ. Το αντίθετο συνέβαινε. Τα πράγματα αντιστράφηκαν απο την 5η γενιά της Γκόλφως και μετά και την 2η γενιά του φόκους αντίστοιχα.
-
Ναι και η οπελ παραλίγο να κλείσει.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Το 1ης και 2ης γενιάς Άστρα επουδενί δεν ήταν πιο κάτω απο Γκόλφ μκ3/μκ4, Κορόλλα, Έσκορτ. Το αντίθετο συνέβαινε. Τα πράγματα αντιστράφηκαν απο την 5η γενιά της Γκόλφως και μετά και την 2η γενιά του φόκους αντίστοιχα.Το Άστρα πρώτης γενιάς είχε απέναντι του το Φοκους πρώτης γενιάς. Το 1400 Focus ήταν τάφος, αλλά στα 1600 το Οπελ δεν είχε καμια τύχη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 1ης και 2ης γενιάς Άστρα επουδενί δεν ήταν πιο κάτω απο Γκόλφ μκ3/μκ4, Κορόλλα, Έσκορτ. Το αντίθετο συνέβαινε. Τα πράγματα αντιστράφηκαν απο την 5η γενιά της Γκόλφως και μετά και την 2η γενιά του φόκους αντίστοιχα.
Το Άστρα πρώτης γενιάς είχε απέναντι του το Φοκους πρώτης γενιάς. Το 1400 Focus ήταν τάφος, αλλά στα 1600 το Οπελ δεν είχε καμια τύχη.
Δεν ισχύει. Το άστρα 1ης γενιάς ήταν το 91, το φόκους 1ης γενιάς βγήκε το 98. Το τελευταίο είχε απέναντι του το άστρα 2ης γενιάς που βγήκε το 97. Μέχρι την έλευση του φόκους, μόνο έσκορτ υπήρχε απο πλευράς φόρντ. Μεταξύ φόκους μκ1 και άστρα μκ2; Σίγουρα πιο σπορτίβ το φόρντ,αλλά πιο ποιοτικό και ευρύχωρο το όπελ τουλάχιστον απο εμπειρία ταξιδιού και στα δυό. Αυτό που όμως έκρινε συνολικά την όλη ιστορία, υπέρ του όπελ ήταν όπως ανέφερες οι βασικοί τους κινητήρες στα 1400κ.εκ.
-
Σωστά, το Άστρα 2 εννοούσα.
-
Βλέπω τις τιμές της OPEL και τις θεωρώ ιδιαίτερα τσιμπημένες και αναρωτιέμαι.
Και μετά βλέπω τις τιμές της 'φτηνής' αδελφής εταιρείας CHEVROLET και τότε καταλαβαίνω γιατί η OPEL έχει τσιμπημένες τιμές.
Το έχουν βρει το κόλπο όλοι τους με τις 'αδελφές εταιρείες'.
Υπήρχε περίπτωση ποτέ η OPEL να έχει ποιο χαμηλές τιμές από τις ήδη αυξημένες τιμές της Chevrolet; -
Παρατσιμπημενες οι τιμές...
Τα 19000ρικα για χιλιάρι Opel ... Ok! Για μ@λ@κες ψάχνουν.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
19000ρικα για χιλιάρι Opel ... Ok! Για μ@λ@κες ψάχνουν.Σα να λεμε 100 χιλιαρικα για datsun... Οκ! Για μ@λ@κες ψαχνουν.
Υπαρχει και το GTR...
-
Στα λεφτά που κάνει το GTR δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Με λιγότερα όμως λεφτά από αυτά που ζητάει το 1000αρι Astra παίρνεις καλύτερα 1000άρια αυτοκίνητα. Αυτό είναι κατά βάση το θέμα και όχι (τόσο) το σήμα της Opel....
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Στα λεφτά που κάνει το GTR δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Με λιγότερα όμως λεφτά από αυτά που ζητάει το 1000αρι Astra παίρνεις καλύτερα 1000άρια αυτοκίνητα. Αυτό είναι κατά βάση το θέμα και όχι (τόσο) το σήμα της Opel....Δεν είμαι φίλος της Opel. Το αντίθετο θα έλεγα. Επειδή παντρεύτηκα μαζί με τη γυναίκα μου και το astra H της έχω να πω τα χειρότερα στο θέμα που με ενδιαφέρει: την οδηγική αίσθηση/απόλαυση/ακρίβεια τιμονιού κτλ. Αυτά όμως είναι θέματα που άλλος δεν τα προσέχει ή δεν μπορεί καν να τα προσέξει (εδώ άλλοι αγοράζουν toyota φανατικά). Έχει γραφτεί κατά καιρούς ότι η Opel είναι η εταιρία του συνταξιούχου στη Γερμανία. Δεν ξέρω αν ισχύει, πάντως θα ταίριαζε. Τα αυτοκίνητα της είναι ευκολοοδήγητα και όπως αυτά δεν έχουν απαιτήσεις από τον οδηγό, έτσι και ο οδηγός δεν πρέπει να έχει απαιτήσεις από αυτά.
Όμως, νομίζω ότι το νέο Opel έχει μια χαρά τιμή για αυτά που προσφέρει. Ήμουν τώρα στον configurator της Opel και το έψαξα λίγο. Με 19000 χιλιάρικα παίρνεις την έκδοση excellence που πραγματικά το αμάξι είναι πολύ φορτωμένο με διάφορα καλούδια. Το δικό μας astra H κόστισε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 15000 το 2007 και ήταν τελείως γυμνό. Όταν λέω τελείως, εννοώ ακόμη και το ότι έχει μανιβέλες στα πίσω παράθυρα. Οπότε με βάση αυτό, δε μου φαίνεται παράλογο να δώσεις 19000 για ένα σούπερ εξοπλισμένο, πιο δυνατό πιο ασφαλές και ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.
Πιο πολύ χτυπάει άσχημα στο μάτι ότι δεν έχει μια φτωχή έκδοση να ξεκινάει 2-3 χιλιάρικα πιο κάτω όπως στο focus. Είναι διαφορετικό να λες 'Νέο άστρα, από 15.900' και διαφορετικό να λες 'Νέο άστρα, από 19.000'
Άλλωστε και ο ανταγωνισμός του ποιος είναι και πόσο κοστίζει; -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Άλλωστε και ο ανταγωνισμός του ποιος είναι και πόσο κοστίζει;Ο ανταγωνισμός του είναι τα γνωστά 1000άρια Focus, Leon, Golf, κ.λπ. Έχουν όλα ισχυρότερους κινητήρες από 10 έως και 20 άλογα, εξατάχυτο κιβώτιο (το Astra πεντατάχυτο) και είναι όλα φθηνότερα σε εκδόσεις με παρόμοιο εξοπλισμό.
Μην τους δικαιολογείς, είναι απαράδεκτοι...
-
Είναι λίγο ισχυρότεροι οι κινητήρες στη θεωρία (στην πράξη δεν ξέρουμε ακόμη) και ναι είναι εξατάχυτα (μεγάλο μειον του αστρα αυτό-αν και πάλι είναι κάτι που μόνο οι ψαγμένοι οδηγοί το κοιτάνε). Όμως αν κοιτάξεις να φτιάξεις παρόμοιο επίπεδο εξοπλισμού, καταλήγουν πολύ κοντά στην τιμή (το focus που κοίταξα δεν έχει πάνω από 500-1000 ευρώ διαφορά, μπορεί και ακόμη λιγότερη). Εκτός του Golf φυσικά που ξεφεύγει. Αλλά όπως είπα και πριν, το αστρα και γενικά τα Όπελ δεν είναι για ψαγμένους οδηγούς (5 ταχύτητες, ημιάκαμπτος, τιμόνι πανηγύρι κτλ.). Το αγοραστικό του κοινό είναι άλλο και για αυτό το αγοραστικό κοινό, προσφέρει μια χαρά πράγματα σε όχι ιδιαίτερα ακριβή τιμή.
-
Τι όχι ιδιαίτερα ακριβή τιμη, αφου ειναι ακριβότερο και με πιο αδύναμο κινητήρα.
-
Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Opel Astra
http://www.autoblog.gr/2015/11/20/test-drive-prwth-dokimh-tou-neou-opel-astra/
Το λενε στο αρθρο πως η τιμη ειναι τσιμπημενη. -
Νέο Άστρα - 1.6diesel 136 άλογα.
Χρώμα Deep Sky Blue
Πρώτα 400 χλμ:
Το αυτοκίνητο μου φαίνεται πολύ ποιοτικό κατά την οδήγηση (σαν premium). Αρκετά δυνατός κινήτηρας (δεν το έχω κοκκινήσει και όλας) με αρκετή ροπή απο χαμηλά. Στις 1800 στροφές νιώθεις ένα τίναγμα του τούρμπο και φεύγει πολύ εύκολα προς τα εμπρός.
Κατανάλωση 5.2 - 5.6 με Α.Ο. (140 χλμ / ω), Βάρης Κορωπίου (100 χλμ /ω) και παραλία.
Ενα στοιχείο που με ξίνισε αρχκά είναι οτι ήθελα πιο βαρύ το τιμόνι στις υψηλές στροφές.
Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις άκρα θετικές (πρωτη φορά κάτοχος γερμανικού), φέρνει σε αμάξι άλλης κατηγορίας (μου θυμίζει πολύ ποιοτικά το Α3) στα 21.000 τελική τιμήPS επιπλέον θεωρώ εξαιρετικούς τους χώρους για τα πόδια των πίσω καθισμάτων. ο αέρας κεφαλιού θα μπορούσε και λίγο καλύτερα για τον οδηγό, αλλά τον έφαγε μάλλον ο συντελεστής αεροδυναμικής
-
Ανακοινώθηκε το facelift και μαζί με αυτό καταργήθηκαν ΟΛΟΙ οι κινητήρες Τζένεραλ Μότορς!
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ananeosi-gia-opel-astra
Αποκλειστικά με Peugeot κινητήρες από εδώ και πέρα!
-
Καλημέρα, ο 1.6 diesel είναι αξιόπιστος? Επίσης στα 100.000 χλμ εκτός από ιμάντα υπάρχει κάποιο άλλο ανταλλακτικο που πρέπει να έχει αλλαχτεί?
Opel Astra 2015