Ο χρήστης wantone έγραψε:
Σε ενα βιντεο στο youtube 318i LCI 1.5 auto 9.9 κανει τα 100. Ειδικα αυτο το επιβεβαιωνουν τα περιοδικα βγαζει ματια. Ποια περιοδικα διαβαζεις;
Τα 220 ροπη ο κινητηρας τα βγαζει μονο στα περιοδικα. Στην πραξη βγαζει πολυ λιγοτερα.αν εβγαζε τοσο απο το ρελαντι προφανως και δεν θα ειχε προβλημα.
Ε, ενταξει αφου 'σε ενα video στο youtube, κανει 9,9 η 318i auto το 0-100km/h' παω πασσο...
Συγκρινουμε ενα video που μπορει να λεει οτι να ναι, του οποιου να ναι, με συνθηκες εντελως αοριστες, με δοκιμες καποιων σοβαρων περιοδικων που πληρουν συγκεκριμενες προδιαγραφες...
(βεβαια ακομα και εαν υποθεσουμε οτι ισχυει το 9,9sec για το 0-100km/h, δεν μπορω να το συνδεσω με τα περι 'αδυναμιας' να ξεκινησει η Χ1 λογω ελλειψης ροπης...Κοντολογοις δινεται η εντυπωση απο πλευρας σου οτι θα σερνεται κιολας? Ή οτι η ροπη ακομα και αν δεν ηταν 220ΝΜ και ηταν 200ΝΜ, και οχι απο χαμηλες στροφες, αλλα στις μεσαιες, δηλαδη και παλι χοντρικα γυρω στα 180ΝΜ απο χαμηλες στροφες, για ενα αμαξωμα γυρω στα 1400κιλα, σημαινει οτι 'θα ζοριζεται να ξεκινησει απο ρελαντι?)
Ποιο βγαζει ματια? Το οτι γενικοτερα οι επιδοσεις των Bmw επιβεβαιωνονται απο τα περιοδικα?
Ποια περιοδικα διαβαζω? 4τροχοι/Drive απο Ελληνικα, evo/Car/Road&Track απο ξενα...
Αν διαβαζες γενικοτερα καποια απο αυτα, για καμποσα χρονια, θα το ηξερες οτι οι μετρησεις που ανακοινωνει η Bmw, ειναι απο τις πιο ρεαλιστικες και συνηθως εφαμιλλες με αυτες των περισσοτερων περιοδικων.
Για το μεγεθος της ροπης των 220ΝΜ παλι απο που εχεις πληροφορια οτι ΔΕΝ ισχυει? Exεις καποια μετρηση dyno για τον Β38?
Ή εστω για την 4κυλινδρη 136αρα που να το επιβεβαιωνει?
Γιατι οι μεχρι στιγμης δυναμομετρησεις του 4κυλινδρου 136αρη, σε διαψευδουν πανηγυρικα...
Και επειδη δεν ειμαι απο αυτους που αερολογουν, οπως πολλοι αλλοι παραδοσιακα, και ειδικα στο παρον forum,
ηδη η pre fl αυτοματη 116i (με οτι αυτο συνεπαγεται σε ελαφρως αυξημενες απωλειες σε σχεση με την manual) δυναμομετρηθηκε στα 142,4ps με (μεγιστη) ροπη 22,5χλγμ στις 3,200σαλ...(4τροχοι 3 Αυγουστος 2013).
Αρα για ποια πραξη ακριβως μιλας?
Επισης δεν μιλησα για ρελαντι, ανεφερα συγκεκριμενα το ευρος των 1,250-4,300σαλ, που δινει η ιδια η Bmw, εκτος εαν για εσενα οι 1,250σαλ ειναι ρελαντι...
Μηπως γενικοτερα εχεις μεινει στην εποχη των ατμοσφαιρικων 316i με τα 115ps? Γιατι εδω στην περιπτωση των 136ps, εχουμε βενζινοκινητηρα με στροβιλοσυμπιεστη...
Τελος, -κατι που εχει ειπωθει και προηγουμενως απο αλλους χρηστες-, η νεα Χ1 απο τις επισημες πληροφοριες που ανακοινωνει η Bmw, ειναι περιπου στα ιδια κιλα με την fl 3αρα F30, και πιθανοτατα κατα-τι ελαφρυτερη, εαν συγκρινουμε τα βαρη των αντιστοιχων βασικων εκδοσεων πετρελαιου για τα δυο αμαξωματα...