-
δεν ξερω κατα ποσο κανει δουλεια αυτο, αλλα αν ειναι ο καθε ''ταλαιπωρος'' κινητηρας να καψει ενα 20ρικο βενζινη στασιμος για να καψει ''μισο αμολυβδη-μισο νερο'' ας βαλουν να το ψεκαζει με λαδιερα οταν κινειται οπως περιγραφει ο ηλιας
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
οποιος θελει να το κανει, βαζει μια λαδιερα για υγραεριο με νερο μεσα της και το ρυθμιζει να σταζει 10-15 σταγονες το λεπτο στο ρελαντι, σε 800-1000km εχει καθαρισει ο χωρος καυσεως και τα εμβολα απο τα καταλοιπα της καυσεως, προσοχη μονο να μπει μαζι και βαλβιδα διακοπης γιατι μπορει ο κινητηρας να τραβηξει ολο το νερο οταν τον σβησουμε.
σε ατμοσφαιρικους κινητηρες εννοειτε. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ηθελα να στο γραψω εδω και μερες, βασικα το ειχα ετοιμο και κολλησε το pc...
ΓΙΑΤΙ θελεις να το κανεις? Εχεις τσεκαρει οτι εχει καρβουνιλα ή απλα σου φανηκε καλη ιδεα?Είναι καλοσυντηρημένο δεν λέω αλλά μετά απο 15 χρόνια και τόσα km (τα 3/4+ πόλη) φαντάζομαι όλο και κάτι θα έχει. Απ'οτι βλέπω δεν έχω κάτι να χάσω πλην της βενζίνης που δεν με απασχολεί και τόσο.
-
Ενας καλος λειτουργικα βενζινοκινητηρας που δεν καιει λαδια, κανει σωστη καυση απο θεμα ρευματων υψηλης και σωστη ροη μπεκ, δεν μαζευει ποτε επικαθισεις σε σημειο που να δημιουργουν προβλημα. Εδω ειπατε για ντιζελομηχανες πλοιων οτι ναι, υπαρχει λογος να γινει αυτος ο καθαρισμος. Σε αυτο μονο συμφωνω.
-
Σε τουρμποκίνητο που είχα κάποτε του είχα βάλει σύστημα ψεκασμού νερού της aquamist το οποίο ενεργοποιούταν σε κάποια συγκεκριμένη πίεση. Εκτός αυτού είχα βάλει διακόπτη (ένα από τους πολλούς) όπου και ενεργοποιούσα αυτοβούλως το σύστημα σε άσχετες συνθήκες μόνο και μόνο για το καθαρισμό που πρωτοειπώθηκε.
-
Xρές το καθάρισα το turbo Quadra, του έριξα με το ψεκαστικό χειρός περίπου 1/2 λίτρο νερό σε διάρκεια περίπου μισής ώρας, ψέκαζα επάνω στην πεταλούδα 4-5 φορές και άνοιγα λίγο το γκάζι και το άφηνα, έστρωσε το ρελαντί και ο κινητήρας δουλε;yει πιο ομαλά, έφυγε μια τραχύτητα που είχε, θα το επαναλάβω από την επόμενη βδομάδα, συνολικά θα το κάνω 4-5 φορές ακόμα.
Έχω 320.000 χλμ δεν είναι κανούργιο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ενας καλος λειτουργικα βενζινοκινητηρας που δεν καιει λαδια, κανει σωστη καυση απο θεμα ρευματων υψηλης και σωστη ροη μπεκ, δεν μαζευει ποτε επικαθισεις σε σημειο που να δημιουργουν προβλημα. Εδω ειπατε για ντιζελομηχανες πλοιων οτι ναι, υπαρχει λογος να γινει αυτος ο καθαρισμος. Σε αυτο μονο συμφωνω.μαζευει απο τα καταλοιπα της βενζινης, ακομα και απο τα πρωτα χιλιομετρα λειτουργειας του, σκεψου λοιπον τι γινεται μετα απο 100-150.000km.
-
Για να καταλαβω διοτι μαλλον εχω παρανοησει, αυτος ο κινητηρας που δειχνω στη φωτο εχει επικαθησεις ή οχι?
-
εχει αλλα λιγες.
-
Αυτος ειναι ο κινητηρας μου απο favorit του 1993 με 220.000 στη πλατη του. Θα επρεπε να καθαριστουν αυτες οι επικαθισεις? Επηρεαζουν καπου στη λειτουργεια?
-
βρε μαστορα αφου ελυσες το καπακι δεν θα το ξεκαπνισεις στον χωρο καυσεως, στους αυλους εισαγωγης-εξαγωγης καθως και τα εμβολα?
νερα εκαιγε αυτο? -
Βρε Ηλια τα εκανα αυτα αφου λυθηκε. Το θεμα ειναι αλλο. Σου δειχνω ενα ταλαιπωρημενο κινητηρα οτι δεν εχει αξιες λογου επικαθησεις και οτι δεν εχει νοημα να γινεται αυτος ο καθαρισμος με το νερο που λετε παραπανω. Ναι ειχε φλατζαρει στον τριτο κυλινδρο.
-
Το ερώτημα είναι γιατί να ΜΗΝ το κάνεις;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Βρε Ηλια τα εκανα αυτα αφου λυθηκε. Το θεμα ειναι αλλο. Σου δειχνω ενα ταλαιπωρημενο κινητηρα οτι δεν εχει αξιες λογου επικαθησεις και οτι δεν εχει νοημα να γινεται αυτος ο καθαρισμος με το νερο που λετε παραπανω. Ναι ειχε φλατζαρει στον τριτο κυλινδρο.Aυτές οι μηδαμινές επικαθίσεις που λες αλλοιώνουν τον στροβιλισμό του μίγματος στη φάση της συμπίεσης και ίσως να μη λειτουργούν καλά οι squish band του θαλάμου καύσης στην κυλινδροκεφαλή, οπότε μην είσαι απόλυτος γιατί δεν γνωρίζεις πως συμπεριφέρεται ο κάθε θάλαμος όταν δεχθεί μια αποιαδήποτε αλλίωση η φορά του μίγματος όταν συμπιέζεται και στροβιλίζεται, αν υπάρχουν περισσότερες μπορεί να λειτουργούν σαν αναμένα κάρβουνα σε κάθε κύκλο συμπίεσης και να δημιουργούν hot spots και να έχουμε προαναφλέξεις αντιληπτές ή μη που όμως ο knock sensor μειώνει το αβάνς με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και αύξηση της κατανάλωσης.
-
Υπάρχει περίπτωση μια βαλβίδα egr να είναι προβληματική αλλά να μην ανάβει σχετική ένδειξη στο ταμπλώ;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Βρε Ηλια τα εκανα αυτα αφου λυθηκε. Το θεμα ειναι αλλο. Σου δειχνω ενα ταλαιπωρημενο κινητηρα οτι δεν εχει αξιες λογου επικαθησεις και οτι δεν εχει νοημα να γινεται αυτος ο καθαρισμος με το νερο που λετε παραπανω. Ναι ειχε φλατζαρει στον τριτο κυλινδρο.πιθανοτερο να εχουν καθαρισει αρκετα απο το νερο που περναγε μεσα, αν το αφηνες λιγο καιρο ακομα θα γυαλιζαν τα εμβολα.
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Το ερώτημα είναι γιατί να ΜΗΝ το κάνεις;Γιατι υπαρχει κινδυνος να παρεις το μοτερ στο χερι για το τιποτα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το ερώτημα είναι γιατί να ΜΗΝ το κάνεις;
Γιατι υπαρχει κινδυνος να παρεις το μοτερ στο χερι για το τιποτα.
Αν ψεκάσεις διακοπτόμενα και δεν ρίξεις εναν κουβά νερό δεν υπάρχει κίνδυνος. Τουλάχιστον έτσι λένε οι ειδικοί. Προς το παρόν δεν ξέρω αν θα το κάνω. Κλείνω προς το ναι.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Βρε Ηλια τα εκανα αυτα αφου λυθηκε. Το θεμα ειναι αλλο. Σου δειχνω ενα ταλαιπωρημενο κινητηρα οτι δεν εχει αξιες λογου επικαθησεις και οτι δεν εχει νοημα να γινεται αυτος ο καθαρισμος με το νερο που λετε παραπανω. Ναι ειχε φλατζαρει στον τριτο κυλινδρο.
Aυτές οι μηδαμινές επικαθίσεις που λες αλλοιώνουν τον στροβιλισμό του μίγματος στη φάση της συμπίεσης και ίσως να μη λειτουργούν καλά οι squish band του θαλάμου καύσης στην κυλινδροκεφαλή, οπότε μην είσαι απόλυτος γιατί δεν γνωρίζεις πως συμπεριφέρεται ο κάθε θάλαμος όταν δεχθεί μια αποιαδήποτε αλλίωση η φορά του μίγματος όταν συμπιέζεται και στροβιλίζεται, αν υπάρχουν περισσότερες μπορεί να λειτουργούν σαν αναμένα κάρβουνα σε κάθε κύκλο συμπίεσης και να δημιουργούν hot spots και να έχουμε προαναφλέξεις αντιληπτές ή μη που όμως ο knock sensor μειώνει το αβάνς με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και αύξηση της κατανάλωσης.
Εντάξει είπαμε, αλλά αν παθαίναν τόσο μεγάλο πρόβλημα οι squish bands δεν θα λειτουργούσε τίποτα μετά από μερικές χιλιάδες km.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Βρε Ηλια τα εκανα αυτα αφου λυθηκε. Το θεμα ειναι αλλο. Σου δειχνω ενα ταλαιπωρημενο κινητηρα οτι δεν εχει αξιες λογου επικαθησεις και οτι δεν εχει νοημα να γινεται αυτος ο καθαρισμος με το νερο που λετε παραπανω. Ναι ειχε φλατζαρει στον τριτο κυλινδρο.
Aυτές οι μηδαμινές επικαθίσεις που λες αλλοιώνουν τον στροβιλισμό του μίγματος στη φάση της συμπίεσης και ίσως να μη λειτουργούν καλά οι squish band του θαλάμου καύσης στην κυλινδροκεφαλή, οπότε μην είσαι απόλυτος γιατί δεν γνωρίζεις πως συμπεριφέρεται ο κάθε θάλαμος όταν δεχθεί μια αποιαδήποτε αλλίωση η φορά του μίγματος όταν συμπιέζεται και στροβιλίζεται, αν υπάρχουν περισσότερες μπορεί να λειτουργούν σαν αναμένα κάρβουνα σε κάθε κύκλο συμπίεσης και να δημιουργούν hot spots και να έχουμε προαναφλέξεις αντιληπτές ή μη που όμως ο knock sensor μειώνει το αβάνς με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και αύξηση της κατανάλωσης.
Εντάξει είπαμε, αλλά αν παθαίναν τόσο μεγάλο πρόβλημα οι squish bands δεν θα λειτουργούσε τίποτα μετά από μερικές χιλιάδες km.
Eξαρτάται από το είδος του θαλάμου καύσης, το μέγεθος των / της squish band, την θέση του μπουζί, την σχέση συμπίεσης στατική ή και δυναμική ανάλογα αν είναι ατμοσφαιρικό μοτέρ ή τούρμπο, κλπ.
Καλό κάνει αν γίνει με φειδώ και δεν πετάξεις μέσα κανένα κουβά με νερό που είπε ο Ηλίας, και για να προλάβω, δεν προτρέπω κανένα να κάνει κάτι τέτοιο αν δεν είναι πολύ έμπειρος. -
Εχουμε παραδειγματα απο τοσο ευαισθητα μοτερ που με μια επιφανειακη στρωση επικαθησεων δυσλειτουργουν?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........