-
Το energy κραταει στο χρονο την γομα του. Δεν γινεται ξυλο. Εχει πολυ καλη συνταγη η μισελεν οφειλουμε να το παραδεκτουμε. Αυτο ενδιαφερει το μεσο οδηγο για αυτο τα προτιμαει. Μπορει να μην εχει καινουριο καλες επιδοσεις οσο αλλα ομως διατηρηται. Προσφατα το επιβεβαιωσα που οδηγησα ενα αμαξι με 6+ ετιας energy πανω εχοντας βεβαια ουτε 20.000χλμ με αυτα. Επαθα πλακα σε κατι δοκιμες που εκανα μονος μου στο στεγνο
-
Πολυ μαλακό πλαινό όμως, θέλει προσοχή στα παρκαρίσματα, λακούβες κτλ.
-
Εχω την εντύπωση πάντως οτι όχι οσο τα continental premium contact,Goodyear efficient grip performance και τα Dunlop blue sport response.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εχω την εντύπωση πάντως οτι όχι οσο τα continental premium contact,Goodyear efficient grip performance και τα Dunlop blue sport response.Τι εντυπωση εννοεις; Τι 'οχι τοσο οσο...' ; Δεν εγινες σαφης. Αναφερεσε στα μαλακα πλαϊνα;
Sent from my LG G2 using Tapatalk
-
Ναι.
-
Καλημερα σε ολη τη παρεα..
Ηρθε ο καιρος για αλλαγη πλεον επειτα απο 70000+ χλμ και θα ηθελα μια βοηθεια στο τι να επιλεξω.
Τωρα το αυτοκινητο φοραει τα Michelin Energy Saver και μπορω να πω οτι με εχουν αφησει απολυτα ευχαριστημενο. Ειδικα στην αρχη ηταν κορυφη αλλα επειτα απο το καιρο και το φαγωμα στο τελος του χρονου ζωης τους(οχι οσο τα εχω κρατησει γιατι που λεφτα για αλλαγη) και μεχρι τωρα γλιστρανε για πλακα... και στο φρεναρισμα ακομα την εχω γλιτωσει στο τσακ απο το μπαμ 2-3 φορες.
Τι μου προτεινετε να βαλω?? Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να δοκιμασω και κατι διαφορετικο σε μαρκα (Michelin, Bridgestone, Continental και λιγοτερο Pirelli) οχι διαστασεις.. αλλα δεν ξερω τι να επιλεξω εγω και ποιο.. γιαυτο απευθυνομαι σε εσας που οσο να ναι ξερετε περισσοτερα απο μενα...
Τα προηγουμενα απο αυτα ηταν τα Michelin Pilot Exalto.
Το αυτοκινητο ειναι ενα σενταν Nissan Almera 1.4 του 98 και φοραει 185/60/R14.
Να στε καλα παιδια. -
Θα πρότεινα κάποιο από τα: Dunlop Sport BluResponse, Goodyear EfficientGrip Performance, Michelin Energy Saver+, Pirelli P1 Verde.
-
Ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση.. Τα ειδα λιγο. Πολυ καλα φαινονται ειδικα τα Gooyear και τα Dunlop μου αρεσουν και στη χαραξη τους και εχουν και 'οικονομικο' χαρακτηρα με Α ποιοτητα κυλισης..
Θα τα κοιταξω σοβαρα πριν αποφασισω.. -
Αφου δεν έχεις λεφτά για αλλαγές να ξανά βάλεις energy saver γιατι κρατάνε πολλά χλμ (έτσι και αλλιώς ήσουν ευχαριστημένος).
Σαν εναλλακτική λύση θα έβαζα τα Pirelli ως ανθεκτικά λαστιχα στους ελληνικούς κακούς δρόμους. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το energy κραταει στο χρονο την γομα του. Δεν γινεται ξυλο. Εχει πολυ καλη συνταγη η μισελεν οφειλουμε να το παραδεκτουμε. Αυτο ενδιαφερει το μεσο οδηγο για αυτο τα προτιμαει. Μπορει να μην εχει καινουριο καλες επιδοσεις οσο αλλα ομως διατηρηται. Προσφατα το επιβεβαιωσα που οδηγησα ενα αμαξι με 6+ ετιας energy πανω εχοντας βεβαια ουτε 20.000χλμ με αυτα. Επαθα πλακα σε κατι δοκιμες που εκανα μονος μου στο στεγνοΕγω χρησιμοποιούσα μόνο Michelin για χρόνια, το ίδιο κι ο πατέρας μου ακόμα παλιότερα αλλά την τελευταία φουρνιά των Saver η εικόνας τους είναι απογοητευτική στην 5ετία. Ειναι γεμάτα ρωγμές στο προφίλ και σκισιματα στα πλαινά του πέλματος που ήδη έκαναν την εμφάνιση τους στην 3ετία. Τα Μichelin τα έχω πίσω, ενω μπροστά λόγο κάποιας 'ατυχίας' εδώ και 3+ χρόνια έχω τα Dunlop SP FastResponse τα οποία η μέρα με την νύχτα. Δε ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το ένα Michelin πήρε καρφί 5 εκατοστών και το αλλο μιά ξυλόβιδα η οποία είναι ακόμα πάνω στο λάστιχο. Συνυπολογίστε ότι και το αλλο ζευγάρι πριν αλλαχτεί είχε πάρει μιά ακόμα ξυλόβιδα. Συμπτώση θα μου πείτε ή μήπως τα Saver είναι βούτυρο και περνάνε τα πάντα με το παραμικρό ,γτ πάντως μία με δύο φορές στα 4-5 χρόνια κάτι θα πέρναγε. Τα Dunlop όμως εδώ και 40 μήνες που τα έχω κανένα παράπονο. Δυστυχώς δεν υπάρχουν στην διάσταση μου πλέον!
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Το energy κραταει στο χρονο την γομα του. Δεν γινεται ξυλο. Εχει πολυ καλη συνταγη η μισελεν οφειλουμε να το παραδεκτουμε. Αυτο ενδιαφερει το μεσο οδηγο για αυτο τα προτιμαει. Μπορει να μην εχει καινουριο καλες επιδοσεις οσο αλλα ομως διατηρηται. Προσφατα το επιβεβαιωσα που οδηγησα ενα αμαξι με 6+ ετιας energy πανω εχοντας βεβαια ουτε 20.000χλμ με αυτα. Επαθα πλακα σε κατι δοκιμες που εκανα μονος μου στο στεγνο
Εγω χρησιμοποιούσα μόνο Michelin για χρόνια, το ίδιο κι ο πατέρας μου ακόμα παλιότερα αλλά την τελευταία φουρνιά των Saver η εικόνας τους είναι απογοητευτική στην 5ετία. Ειναι γεμάτα ρωγμές στο προφίλ και σκισιματα στα πλαινά του πέλματος που ήδη έκαναν την εμφάνιση τους στην 3ετία. Τα Μichelin τα έχω πίσω, ενω μπροστά λόγο κάποιας 'ατυχίας' εδώ και 3+ χρόνια έχω τα Dunlop SP FastResponse τα οποία η μέρα με την νύχτα. Δε ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το ένα Michelin πήρε καρφί 5 εκατοστών και το αλλο μιά ξυλόβιδα η οποία είναι ακόμα πάνω στο λάστιχο. Συνυπολογίστε ότι και το αλλο ζευγάρι πριν αλλαχτεί είχε πάρει μιά ακόμα ξυλόβιδα. Συμπτώση θα μου πείτε ή μήπως τα Saver είναι βούτυρο και περνάνε τα πάντα με το παραμικρό ,γτ πάντως μία με δύο φορές στα 4-5 χρόνια κάτι θα πέρναγε. Τα Dunlop όμως εδώ και 40 μήνες που τα έχω κανένα παράπονο. Δυστυχώς δεν υπάρχουν στην διάσταση μου πλέον!
τις προκες, καρφια κτλ συνηθως τα σηκωνει το μπροστινο λαστιχο και τα παταει το πισω.
-
Καλησπέρα σε όλους.Παρακολουθώ συχνά διάφορα θέματα καθότι παλαιός αναγνώστης των 4τ. αλλά θα ήθελα μια βοήθεια. Είμαι κάτοχος ενός renault laguna 1.6 του 2005 στο οποίο τοποθετήθηκε υγραέριο πριν ενα χρόνο και έγινε καθημερινή χρήση με 20000 χιλιόμετρα τον χρόνο.Τα michelin pilot sport 3 205/55/16v που έχω τώρα χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στις εθνικές οδούς και γενικά είμαι ευχαριστημένος.Χιλιόμετρα 45000 σε 3 χρόνια,κανονική οδήγηση προς γρήγορη.Τώρα το καθημερινό μου δρομολόγιο είναι Μεσόγεια-Αθήνα και κάποιες φορές επαρχία.Για αντικατάσταση έχω καταλήξει μάλλον στα παρακάτω χωρίς σειρά προτίμησης ενώ δεν συμπαθώ τα μαλακά πλαινά ιδιαίτερα: michelin primasy 3,pirelli p7 blue και yokohama AE-50. Κανένα από αυτά δεν έχω οδηγήσει ο ίδιος. Θα ήθελα λοιπόν κάποιες γνώμες για αυτά η κάτι άλλο ποιοτικό με έμφαση στο καλό πάτημα για χιλιόμετρα και στην αντοχή λόγω κίνησης μου στα Μεσόγεια, όπου οι δρόμοι δεν είναι ό,τι καλύτερο. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με michelin, continental ( είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τα δεύτερα) αλλά υπήρχαν συχνές απώλειες λόγω μαλακών πλαινών, παρ΄ ότι δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια. Οποιαδήποτε συμβουλή/βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
τις προκες, καρφια κτλ συνηθως τα σηκωνει το μπροστινο λαστιχο και τα παταει το πισω.
Δε θα διαφωνίσω, αλλά όταν στο παρελθόν έχω πάθει το ίδιο και στα μπροστινά δεν είναι απαραίτητα νόμος! Το 2 στα 2 πάντως είναι σπάσιμο, ευτυχώς πάω για αλλαγή!
-
Ο χρήστης NickS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Παρακολουθώ συχνά διάφορα θέματα καθότι παλαιός αναγνώστης των 4τ. αλλά θα ήθελα μια βοήθεια. Είμαι κάτοχος ενός renault laguna 1.6 του 2005 στο οποίο τοποθετήθηκε υγραέριο πριν ενα χρόνο και έγινε καθημερινή χρήση με 20000 χιλιόμετρα τον χρόνο.Τα michelin pilot sport 3 205/55/16v που έχω τώρα χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στις εθνικές οδούς και γενικά είμαι ευχαριστημένος.Χιλιόμετρα 45000 σε 3 χρόνια,κανονική οδήγηση προς γρήγορη.Τώρα το καθημερινό μου δρομολόγιο είναι Μεσόγεια-Αθήνα και κάποιες φορές επαρχία.Για αντικατάσταση έχω καταλήξει μάλλον στα παρακάτω χωρίς σειρά προτίμησης ενώ δεν συμπαθώ τα μαλακά πλαινά ιδιαίτερα: michelin primasy 3,pirelli p7 blue και yokohama AE-50. Κανένα από αυτά δεν έχω οδηγήσει ο ίδιος. Θα ήθελα λοιπόν κάποιες γνώμες για αυτά η κάτι άλλο ποιοτικό με έμφαση στο καλό πάτημα για χιλιόμετρα και στην αντοχή λόγω κίνησης μου στα Μεσόγεια, όπου οι δρόμοι δεν είναι ό,τι καλύτερο. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με michelin, continental ( είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τα δεύτερα) αλλά υπήρχαν συχνές απώλειες λόγω μαλακών πλαινών, παρ΄ ότι δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια. Οποιαδήποτε συμβουλή/βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ!Στην διασταση σου φοραω Bridgestone Potenza Andrenalin Re002. Παρα πολυ καλο λαστιχο στο στεγνο, πιο σκληρα πλαινα απο τα Michelin Pilot Sport 3 που φοραγα πιο πριν. Επειδη εχω κανει 25.000χλμ με το re002 μπορω να σου πω οτι εχει ακομα πολυ καλυτερη συμπεριφορα στο στεγνο οπως επιςης ειναι πολυ πιο ανθεκτικο στις λακουβες και στη φθορα απο το ps3.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Παρακολουθώ συχνά διάφορα θέματα καθότι παλαιός αναγνώστης των 4τ. αλλά θα ήθελα μια βοήθεια. Είμαι κάτοχος ενός renault laguna 1.6 του 2005 στο οποίο τοποθετήθηκε υγραέριο πριν ενα χρόνο και έγινε καθημερινή χρήση με 20000 χιλιόμετρα τον χρόνο.Τα michelin pilot sport 3 205/55/16v που έχω τώρα χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στις εθνικές οδούς και γενικά είμαι ευχαριστημένος.Χιλιόμετρα 45000 σε 3 χρόνια,κανονική οδήγηση προς γρήγορη.Τώρα το καθημερινό μου δρομολόγιο είναι Μεσόγεια-Αθήνα και κάποιες φορές επαρχία.Για αντικατάσταση έχω καταλήξει μάλλον στα παρακάτω χωρίς σειρά προτίμησης ενώ δεν συμπαθώ τα μαλακά πλαινά ιδιαίτερα: michelin primasy 3,pirelli p7 blue και yokohama AE-50. Κανένα από αυτά δεν έχω οδηγήσει ο ίδιος. Θα ήθελα λοιπόν κάποιες γνώμες για αυτά η κάτι άλλο ποιοτικό με έμφαση στο καλό πάτημα για χιλιόμετρα και στην αντοχή λόγω κίνησης μου στα Μεσόγεια, όπου οι δρόμοι δεν είναι ό,τι καλύτερο. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με michelin, continental ( είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τα δεύτερα) αλλά υπήρχαν συχνές απώλειες λόγω μαλακών πλαινών, παρ΄ ότι δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια. Οποιαδήποτε συμβουλή/βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ!
Στην διασταση σου φοραω Bridgestone Potenza Andrenalin Re002. Παρα πολυ καλο λαστιχο στο στεγνο, πιο σκληρα πλαινα απο τα Michelin Pilot Sport 3 που φοραγα πιο πριν. Επειδη εχω κανει 25.000χλμ με το re002 μπορω να σου πω οτι εχει ακομα πολυ καλυτερη συμπεριφορα στο στεγνο οπως επιςης ειναι πολυ πιο ανθεκτικο στις λακουβες και στη φθορα απο το ps3.
και απο μένα ΤΟΥΟ CF2
-
Pirelli cinturato p7.
Τα toyo δεν υπάρχει review που να υπερέχουν των Pirelli και δεν έχουν ούτε φθηνότερη τιμη (σε αντίθεση με το εξωτερικό).
Αν κανεις εχει βάλει και τα δυο ελαστικα και μπορεί να πει προσωπική άποψη ευπρόσδεκτος. -
Καταρχήν ευχαριστώ,απ'οτι είδα το Potenza Re002 δεν βγαίνει σε ταχύτητα V που συνιστά η renault και αν και είναι πολύ αξιόλογο ίσως είναι υπερβολή για την ισχύ του αυτοκινήτου[1,6- 115 ίπποι] η ταχύτητα W. Επίσης δεν γνωρίζω μήπως υπάρχει πρόβλημα με την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου σε τυχόν ατύχημα.Όσο για το TOYO CF2 δεν το έχω βρει σε αρκετά καταστήματα όπου έχω κάνει έρευνα αγοράς, και ο καθένας απ' αυτούς προτείνει ένα μόνο ελαστικό συνήθως.Πάντως θα το ψάξω καλύτερα το θέμα, ενώ δεν υπάρχουν μάρκες όπως fulda,vrendestein οι οποίες έχουν καλές κριτικές σε άλλες χώρες, με άλλη ποιότητα οδοστρώματος όμως.
-
Δεν υπάρχει θέμα αν βάλεις μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας. Απλά δεν πρέπει να βάλεις μικρότερο από την τελική του αυτοκινήτου σου (δηλαδή και το Η σε καλύπτει).
-
Οπως είπε κι ο realzeus δεν θα εχεις κανένα πρόβλημα αν βάλεις με μεγαλύτερο δείκτη. Στο δικό μου με 101 ιππους και διασταση 195/45/15 φορώ yokohama που εχουν δείκτη W! (270km)
-
Ενημερωτικά τοποθετηθηκαν τα NEXEN NFERA SU4 225X45X17 στην καταπληκτική τιμη των 300ε με ζυγοσταθμιση ,βαλβιδες νεες κτλ( με παζαρι χοντρό βεβαιως...) ,Μαλακό γενικά ,αθορυβο ,ενιωσα διαφορά στο πατημα ...και με τις χθεσινες νεροποντες ανταποκριθηκε πολύ πολύ καλά ,περισσότερα στο μελλον
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]