Ο χρήστης gRim έγραψε:
Καλησπέρα!
Είμαι κάτοχος ενός C4 1600 Coupe και αυτή τη στιγμή φοράω τα michelin pilot 3 205/55/16 (ημερομ. παραγωγής 4413). Τα έχω γύρω στα 2,5 χρόνια και έχω διανύσει 22000χμ. Παρατήρησα ότι τα μπροστινά λάστιχα έχουν σαν λεπτές γραμμές στο πλάι του πέλματος ενώ έχουν φύγει και μικρά κομμάτια (κυρίως κέντρο) και έχει και κάποια μικρά σκισίματα. Τα πίσω είναι σαν καινούργια. Προηγουμένως είχα πάλι pilot και ήμουν ευχαριστημένος ενώ με αυτά από την αρχή κάτι δεν μου πήγαινε καλά στο φρενάρισμα και κατά την εκκίνηση που γλυστρούσαν. Τα πίσω λάστιχα δεν έχουν το παραμικρό. Υποτίθεται μετά από 20000χμ ο λαστιχάς μου είχε πει να αλλάξω τα μπροστά με τα πίσω αλλά έτσι όπως είναι μου φαίνεται επικίνδυνο. Αύριο θα πάω να μου πει και τη γνώμη μου γιατί για μένα δεν εξηγείται τέτοια φθορά αφού κινούμε κυρίως πόλη και δεν πιέζω καθόλου το αμάξι.
Επειδή μου φαίνεται θα χρειαστούν αλλαγή θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιο καλό ελαστικό. Με μία γρήγορα αναζήτηση έχω καταλήξει στα Michelin energy saver+, Michelin Primacy 3, **Goodyear EfficientGrip Performance 91V **και Pirelli Cinturato P7 Blue. Πέρα από το κράτημα που με απασχολεί πιο πολύ από όλα με ενδιαφέρει και η άνεση (το αμάξι ακόμα και με καινούργια αμορτισέρ 'χτυπάει' πολύ) και εάν γίνεται και η εξοικονόμηση καύσιμου. Εάν θέλετε να μου προτείνεται και κάποιο άλλο ελαστικό πέρα από αυτά που αναφέρω κανένα πρόβλημα απλά να κυμαίνεται σε παραπλήσια τιμή (70-80 ευρώ)
Φοραγα στην ιδια διασταση το PS3 για 48.000χλμ και δεν ειχα μεινει το ιδιο ευχαριστημενος οπως με το Exalto 2. Καλα λαστιχα αλλα δε ειχαν το κρατημα του Exalto και τα τελευταια 10.000χλμ ειχαν χασει αρκετα σε κρατημα. Στη συνεχεια φορασα τα Bridgestone Adrenalin RE002 τα οποια ειχαν απιστευτο κρατημα στο στεγνο, μετρια προσφυση στο βρεγμενο αλλα ηταν λιγο πιο θορυβωδη απο τα PS3 και ειχαν πιο σκληρη αποσβεση. Και τα δυο οταν τα αλλαξα ειχαν πελμα σιγουρα για αλλα 15.000χλμ αλλα ειχαν σκληρυνει αρκετα και ειχαν χασει πολυ σε προσφυση. Τωρα φοραω τα Dunlop SP Sport Maxx RT εδω και 8.000χλμ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Πριν τα φορεσω διαβαζα σε διαφορα σιτε του εξωτερικου οτι εχουν πιο γρηγορη φθορα σε σχεση με τα RE002 αλλα σπανια να αλλαξω ελαστιχο λογω φθορας απο τα χιλιομετρα (μονη εξαιρεση τα Continental Premium Contact 2 που φαγωθηκαν μεσα σε 30.000χλμ!) Παντα αλλαζα τα ελαστιχα επειδη γινονταν σκληρα απο την παροδο του χρονου και εχαναν σε προσφυση (το χρονο κανω γυρω στα 15.000χλμ). Τα Dunlop εχουν το κρατημα των PS3 στο βρεγμενο και σχεδον το κρατημα των RE002 στο στεγνο. Ειναι επισης αρκετα αθορυβα και ανετα και η τετραδα μου στοιχισε 280Ευρω τοποθετημενα.
Ολα αυτα αμα θελεις να παραμεινεις στην σπορ κατηγορια ελαστικων. Για τα ελαστιχα που αναφερεις, που αλλα ειναι στην κατηγορια τουρισμου και αλλα στη κατηγορια των οικολογικων δεν εχω καποια αποψη.
Ελπιζω να σε βοηθησα.Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Σήμερα πήγα στον λαστιχά και μου είπε ότι είναι απολύτως φυσιολογική φθορά και είπε αφού έχω κάνει και κάποια χιλιόμετρα να αλλάξω τα μπρος με τα πίσω και δέχτηκα. Οπότε προς το παρών θα το αναβάλω για καινούργια λάστιχα.
Επειδή είμαι άσχετος και δεν ασχολήθηκα ποτέ με το τι λάστιχο να βάλω θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν τα σπορ που μου πρότεινες έχουν καλύτερο κράτημα αλλά δεν είναι το ίδιο οικολογικά και 'άνετα' σε σχέση με του τουρισμού. Επίσης, μιας και κινούμε σχεδόν αποκλειστικά πόλη (μέση ταχύτητα 22χμ/ω) θα μου προσφέρει κάτι παραπάνω ένα τέτοιο λάστιχο; Μήπως τα σπορ όπως το ps3 που έχω δεν φτάνουν σχεδόν ποτέ σωστές θερμοκρασίες; Επίσης, πήγα να δω και το PS4 αλλά μου είπε ότι καταργήθηκαν (μάλλον δεν βγαίνουν στις διαστάσεις μου εννοούσε).
Ακριβως οπως το γραφεις, 'έχουν καλύτερο κράτημα αλλά δεν είναι το ίδιο οικολογικά και 'άνετα' σε σχέση με του τουρισμού.' Τωρα σχετικα με το αν θα σου προσεφερε σε μικρες ταχυτητες καποιο σπορ ελαστικο σε σχεση με ενα οικολογικο το μοναδικο λογο που μπορω να σκεφτω ειναι το σπορ ελαστικο να εχει καλυτερο φρεναρισμα σε σχεση με ενα οικολογικο αλλα αν μιλαμε για ταχυτητες των 22χλμ/ωρα μαλλον δεν θα υπαρχει καμια αντιληπτη διαφορα.
Εγω απο τη στιγμη που βρηκα σπορ ελαστικο με 70 ευρω το τεμαχιο το προτιμησα απο ενα οικολογικο γιατι ο συνδιασμος ελληνικης ασφαλτου με μηδενικη τριβη με ενα οικολογικο ελαστικο με χαμηλο συντελεστη ολισθησης μου μοιαζει για κακος. Λογικα θα εχω χειροτερη καταναλωση αλλα κατα την αποψη μου μεγαλυτερη ασφαλεια ( φανταζομαι οτι και εσυ θα κανεις καποιο ταξιδι σε επαρχιακο δρομο ή στην εθνικη που και που οποτε εκει μπορει σε καποιο σεναριο να φανει η χρησιμοτητα ενος σπορ ελαστικου).
Σχετικα με τις θερμοκρασιες ολα τα ελαστικα που ειχα τα μετραγα κρυα και ολα ανεβαζαν σχεδον 2psi πιεση μετα απο 2 χιλιομετρα και με ταχυτητες μεχρι 50χλμ/ωρα και με βροχη ακομα. Δεν ξερω αν αυτο δειχνει οτι ζεσταινονται γρηγορα η οχι αλλα εγω δεν αντιμετωπισα φαινομενα χαμηλης προσφυσης στα πρωτα χιλιομετρα.
Τα ps4 και τα sp sport maxx rt 2 δυστυχως δεν βγαινουν στη διασταση μας.