-
Νονε είπα για εμας τους φτωχούς. Αλλα αν το θες απο την αλφα θα εβαζα την ωραιότερη όλων των σενταν 156.
-
Για εμας λοιπον τους φτωχους (κι εγω μαζι βεβαια ) υπηρχε το απειρως πιο ενδιαφερων αισθητικα focus I που προαναφερθηκε!
-
Τέλος πάντων αυτά είναι υποκειμενικά καθαρά.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μολονότι δεν πάω καθόλου τα opel γιατί δεν υπάρχουν πιο άχρωμα αυτοκίνητα στο δρόμο, δεν έχετε δίκιο. Συγκρίνουμε πχ τον 1.6 cdti με το 6αρι κιβώτιο με τους 136hp με το astra των 1.6 με τους 105hp? Χαώδης η διαφορά στους κινητήρες τους... Ας περιμένουμε πόσο θα κοστίζει η αντίστοιχη έκδοση (το 1000αρι turbo) και μετά κρίνουμε την τιμή του... Στα άλλα δεν διαφωνώ...
Δεν συγκρίνω κινητήρες.
Συγκρίνω τιμολογιακή πολιτική.
Και μην ξεχνάμε ότι την εποχή του 1.6/105hp όλοι οι κινητήρες στην αγορά ήταν πάνω κάτω στους ίδιους ίππους, ατμοσφαιρικοί.Αν θα βγει 1000άρι turbo τότε θα δούμε τις τιμές του.
Αν και αμφιβάλλω αν θα βγει με 13000euro ή 14000euro.
Λογικά θα έχει πάνω από 17000euro.μπορει να παιζει το οτι σημερα βαζουν στα αυτοκινητα περισσοτερα ηλεκτρονικα. κοστιζουν αυτα. μπορει να ειναι και το τουρμπο που γραφεις. το opel που ειχες παρει δεν ειχε αυτα που εχουν σημερα με esp, αισθητηρες παρκαρισματος, ηλ παραθυρα πισω, κλειδωμα με τηλεχειρισμο, οθονη αφης, πορτμπαγκαζ που ανοιγει με την αφη, αισθητηρα για να αναβουν τα φωτα πορειας αυτοματα, αισθητηρα για τη βροχη, τιμονι πολλαπλων λειτουργιων, και αλλα τσιμπραγκαλα. και αν ειχαν καποια απο τα προηγουμενα η τιμη εκτοξευοταν. ή καποια απο αυτα τα εβλεπες σε merc και bmw που πληρωνες περισσοτερα.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
μπορει να παιζει το οτι σημερα βαζουν στα αυτοκινητα περισσοτερα ηλεκτρονικα. κοστιζουν αυτα. μπορει να ειναι και το τουρμπο που γραφεις. το opel που ειχες παρει δεν ειχε αυτα που εχουν σημερα με esp, αισθητηρες παρκαρισματος, ηλ παραθυρα πισω, κλειδωμα με τηλεχειρισμο, οθονη αφης, πορτμπαγκαζ που ανοιγει με την αφη, αισθητηρα για να αναβουν τα φωτα πορειας αυτοματα, αισθητηρα για τη βροχη, τιμονι πολλαπλων λειτουργιων, και αλλα τσιμπραγκαλα. και αν ειχαν καποια απο τα προηγουμενα η τιμη εκτοξευοταν. ή καποια απο αυτα τα εβλεπες σε merc και bmw που πληρωνες περισσοτερα.
Γιατί θεωρούμε ότι το σημερινό ASTRA ή αυτό που θα έρθει στις χαμηλές εκδόσεις και τιμές του θα έχει πλήρη εξοπλισμό;
Το αποκλείω. Σίγουρα θα έχει ελλείψεις ώστε να βάζουν το πελάτη είτε να πάρει άλλη έκδοση ποιο ακριβή είτε να βάζει επιπλέον (πανάκριβο) εξοπλισμό.Αν ήθελα να πάρω σήμερα ένα ASTRA αντίστοιχο με αυτό που είχα θα πρέπει στην καλύτερη να σκάσω 210000euro.
Και αναφέρομαι στην έκδοση ASTRA DREAM 1.4 Turbo που ξεκινά από 19200 και αν υπάρχει διαθέσιμη αυτή η έκδοση.Από 15900euro το 2004 στα 21000euro το 2015. Όσο να' ναι υπάρχει μία διαφορά.
-
Δηλαδή για να καταλάβω τώρα... Πόσα χρόνια υψηλότερων τιμολογιακών πολιτικών θα πρέπει να ακολουθήσει η OPEL για να αποσβέσει την έρευνα και ενσωμάτωση ενός αισθητήρα φωτός; Φυσικά δεν είναι μόνο αυτή αλλά τις ίδιες π@π@ριές κάνουν πολλές εταιρείες και ιδιαίτερα εκείνες που απευθύνονται σε χαμηλά έως μεσαία βαλάντια. Μια φτασμένη μάρκα δεν πρέπει να παίζει έτσι. Όταν το κάνει πρέπει να τρώει άκυρο από τα αποδυτήρια.
-
Για να καταλάβετε τι εννοώ επισκεφθείτε το site της Mercedes. Ως επιπλέον εξοπλισμός θεωρούνται καλούδια που έχουν να κάνουν με την άνεση και ΜΟΝΟ. Ότι αφορά την ασφαλεια απλά θεωρείται δεδομένο πως θα υπάρχει σε οποιοδήποτε όχημα/
-
με το astra 2015 θα κριθούν πολλά για την opel, αν δεν τα καταφέρει θα μιλάμε για νέα βοήθεια από την θεία αγγέλα, και τον μπάρακ, εδώ έδιωξαν από την ευρώπη την κορεατική daewoo για να μην επηρεαστούν οι πωλήσεις της opel, αν τιμολογήσουν το 1000 astra στα ίδια χρήματα με την 1000αρα γκόλφω 17000+ τότε πάνε χαμένοι... σιγά τις διαφορές που θα έχει με το σημερινό εκτός από το βάρος...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Για να καταλάβετε τι εννοώ επισκεφθείτε το site της Mercedes. Ως επιπλέον εξοπλισμός θεωρούνται καλούδια που έχουν να κάνουν με την άνεση και ΜΟΝΟ. Ότι αφορά την ασφαλεια απλά θεωρείται δεδομένο πως θα υπάρχει σε οποιοδήποτε όχημα/κοκκινη καρτα.
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/_w212/configurator/configurator_w212.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de67336331636F3566FF3C0806525A5000/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3Bjsessionid=0000GYdQTD6WLopIpH3ytPXo5hz:186thsulf#specialEdition_tag
στον επιπλεον εξοπλισμο ειναι συστηματα ασφαλειας οπως το: Fahrassistenz PLUS-Paket, Spur-Pack, Fondsicherheits-Pack. οποτε αστο καλυτερα για τον εξτρα εξοπλισμο της μερσεντες και τα πακετα ασφαλειας. -
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
εκτός από το βάροςΑυτό από μόνο του αξίζει πολλά λεφτά. Το ελάφρωμα είναι από τις πιο ακριβές διαδικασίες.
Από εκεί και πέρα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σαφώς πιο καλοεξοπλισμένα. Επίσης ας σκεφτούμε α) τον τιμάριθμο σε σχέση με πριν 10 χρόνια, β) ότι ο ΦΠΑ είναι 23% και τότε ήταν 18% και γ) το αυξημένο τέλος ταξινόμησης. Αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε καν τυχών αυξημένες εργοστασιακές τιμές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
εκτός από το βάρος
Αυτό από μόνο του αξίζει πολλά λεφτά. Το ελάφρωμα είναι από τις πιο ακριβές διαδικασίες.
Από εκεί και πέρα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σαφώς πιο καλοεξοπλισμένα. Επίσης ας σκεφτούμε α) τον τιμάριθμο σε σχέση με πριν 10 χρόνια, β) ότι ο ΦΠΑ είναι 23% και τότε ήταν 18% και γ) το αυξημένο τέλος ταξινόμησης. Αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε καν τυχών αυξημένες εργοστασιακές τιμές.
RealZeus έχεις δίκιο αλλά και 17000+ για ένα astra άντε και ελαφρύτερο ακουγονται και είναι πολλά, να μου λεγες για κανενα focusακι , giulietta , Mazda 3 , ή κανένα καλό γάλλο να αξίζουν τον κόπο... για ένα astra ;;;
-
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Opel Astra για την ελληνική αγορά, λίγα 24ωρα πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA).
Η 11η γενιά του συμπαγούς μοντέλου της Opel θα είναι διαθέσιμη σε τρεις βασικές εκδόσεις: Sedan, Sports Tourer και την πιο σπορ GTC.
Όλες οι εκδόσεις Sedan και Sports Tourer διατίθενται μόνο με κινητήρες diesel. Οι Sedan χρησιμοποιούν τον 1.6 CDTI “whisper diesel” με απόδοση 136 ίππους. Συνδυάζεται με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, με τις εκπομπές CO2 να είναι κάτω από 100 g/km (99). Η κατανάλωση, σε μικτό κύκλο, είναι στα 3,7 λίτρα.Η τιμή της βασικής έκδοσης Sedan Sedan Business 1.6 CDTI ecoFLEX με όφελος απόσυρσης διαμορφώνεται στα 20.476 ευρώ.
Οι εκδόσεις Sports Tourer, προσφέρονται επίσης με τον 1.6 CDTI “whisper diesel”, αλλά οι υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν η απόδοση θα είναι στους 110 ίππους με τις εκπομπές CO2 να είναι κάτω από 100 g/km (στα 97 για την ακρίβεια) ή στους 136 ίππους, με τις εκπομπές C02 σε αυτήν την περίπτωση να ξεπερνούν τα 100 g/km (στα 104).
Τα επίπεδα κατανάλωσης είναι και εδώ χαμηλά, καθώς στην μεν πρώτη περίπτωση μιλάμε για 3,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο, ενώ στη δεύτερη η κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 3,9 λίτρα. Και σε αυτήν την περίπτωση οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο.
Η τιμή της βασικής έκδοσης Sports Tourer Business 1.6 CDTI ecoFLEX διαμορφώνεται στα 20.370 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης.
Η GTC που είναι η πιο σπορ έκδοση, διατίθεται και με κινητήρα βενζίνης. Συγκεκριμένα ο νέος 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo κάνει την πρεμιέρα του στο Astra. Αποδίδει 140 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο. Οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 142 g/km, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, σε μικτό κύκλο, η κατανάλωση ανέρχεται στα 6 λίτρα ανά 100km.
Το Astra GTC προσφέρεται και σε έκδοση diesel, με τον 1.6 CDTI “whisper diesel” απόδοσης 136 ίππων. Και εδώ έχουμε μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο. Οι εκπομπές ρύπων σε αυτήν την περίπτωση είναι στα 115 g/km, ενώ η κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,3 λίτρα όπως αναφέρει η Opel.
Η τιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης GTC Dream Sport1.4 TURBO ECOTEC διαμορφώνεται στα 21.040 ευρώ με όφελος απόσυρσης, ενώ στην έκδοση diesel (GTC Dream Sport1.6 CDTI, ecoFLEX), οι τιμές ξεκινούν από τα 23.170 ευρώ (με απόσυρση).
Σε ό,τι αφορά στον τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo με 105 ίππους, που είναι ο πιο οικονομικός της γκάμας των βενζινοκινητήρων, με την κατανάλωση να φτάνει τα 4,2 λίτρα ανά 100 km (96 g/km CO2), αυτός θα είναι διαθέσιμος στο νέο Astra από τον ερχόμενο Δεκέμβρη.
Το νέο Opel Astra θα βρίσκεται στους διανομείς από τον Οκτώβριο.Είναι έγκυρα τα παραπάνω; για το astra k δεν μιλάμε; υπάρχει κάπου ανακοίνωση για την έκδοση gtc; Μήπως τα παραπάνω είναι λανθασμένα και αναφέρονται στο astra j?
-
Υπήρχε δημοσίευση του car and driver,παραθέτω και το link σ'εκείνο το post.Παρατηρώ όμως ότι η σελίδα αυτή έχει κατέβει.Ίσως να έχει γίνει κάποιο λάθος για το οποίο ευθύνεται η ιστοσελίδα και απλά έσβησε το δημοσίευμα.
Το βρήκα και εδώ -
λεπτομερια στο πλαϊ των παραθυρων..μαλλον βελτιωση ορατοτητας..
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Υπήρχε δημοσίευση του car and driver,παραθέτω και το link σ'εκείνο το post.Παρατηρώ όμως ότι η σελίδα αυτή έχει κατέβει.Ίσως να έχει γίνει κάποιο λάθος για το οποίο ευθύνεται η ιστοσελίδα και απλά έσβησε το δημοσίευμα.
Το βρήκα και εδώΜέρες που είναι αγαπητέ Λεωνίδα είναι να μένει σε περίοπτη θέση ένα δημοσίευμα που κατεβάζει τους ρύπους και την κατανάλωση ενός 1.6 με 136 ίππους στα 3,7 λίτρα / 100 χλμ σε 'μεικτό κύκλο';
-
Χαχα...λες να πάρει και την Opel η μπάλα μαζί με τη VW;
Κάποια στιγμή πιστεύω πως εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούν να διακόψουν αυτήν την κωμωδία με τις τόσο χαμηλές δήθεν καταναλώσεις.Ακομα και αν δε συμβεί, θαρρώ πως όλοι οι νοήμονες υποψήφιοι κάτοχοι δε δίνουμε καμία μα καμία απολύτως βάση στα νούμερα που ανακοινώνουν οι εταιρείες(και ίσως με τη λογική αυτή να παίρνουμε αμπάριζα και κάποιες εταιρείες που ενδεχομένως βρίσκονται πιο κοντά στα πραγματικά νούμερα) αλλά περιμένουμε τα πρώτα test drives των Μέσων και φυσικά τα ίδια μας τα μάτια όταν το οδηγήσουμε.
Έχουν ήδη ξεπεράσει τις 30.000 οι παραγγελίες για το νέο Astra το οποίο επίσημα λανσάρεται στις 10 Οκτωβρίου! http://www.4troxoi.gr/epikairotita/ekth ... n-premiera -
Τέλος, στο κομμάτι της κατανάλωσης -και αυτό ενδιαφέρει τον οικογενειάρχη που ναι μεν θέλει να κινείται γρήγορα, αλλά και οικονομικά- η Nissan ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο σε καθημερινές συνθήκες υπολογίστε γύρω στο 7,2 με προσεκτικό γκάζι
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Nissan-Pulsar-1,6-190-ps_127933_19971.asp
Γενικα σε τι συνθηκες πιανουν τετοιες τιμες στα εργοστασια; Σε ευθεια 0% κλιση, ανεμος 0 μποφορ, βενζινη 0,2lt, 55 κιλα βαρος οδηγου; Ομορφο και εσω και εξω το Αστρα. Οι τιμες φαινονται καλες. Δεν ακουω ευχαριστημενους ιδιοκτητες για το astra. Για το κιβωτιο ταχυτητων διαβαζω παραπονα και για τον κινητηρα τον 1.4 με τα 140 αλογα που δεν πανε για 140. Θελουν ντοπαρισμα ισως. -
Η αλλιώς διαιτα... (η δική μου γνώμη)
Κατι που στο Astra K ισχύει. Να δούμε που θα καταλήξει η βελόνα της ζυγαριάς και απο εκεί και πέρα θα μπορούμε να σχολιάσουμε.
Οι αναγγελίες είναι μείωση εως 200 κιλά αναλόγως την έκδοση.
Στο Astra G με 1150 κιλά βάρος αν το έπαιρνες με τον κινητήρα 1.8 125ps έσερνε τα πόδια του. Στο Astra J με 1400+ κιλά τα 140 είναι απλά ανεκτά.Υ.γ. Με τις μακρυές σχέσεις μετάδοσης που επιλέγει η Opel λογικό είναι να χαντακώνει τις επιδόσεις για να υπάρχει καλύτερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Τέλος, στο κομμάτι της κατανάλωσης -και αυτό ενδιαφέρει τον οικογενειάρχη που ναι μεν θέλει να κινείται γρήγορα, αλλά και οικονομικά- η Nissan ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο σε καθημερινές συνθήκες υπολογίστε γύρω στο 7,2 με προσεκτικό γκάζι
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Nissan-Pulsar-1,6-190-ps_127933_19971.asp
Γενικα σε τι συνθηκες πιανουν τετοιες τιμες στα εργοστασια; Σε ευθεια 0% κλιση, ανεμος 0 μποφορ, βενζινη 0,2lt, 55 κιλα βαρος οδηγου; Ομορφο και εσω και εξω το Αστρα. Οι τιμες φαινονται καλες. Δεν ακουω ευχαριστημενους ιδιοκτητες για το astra. Για το κιβωτιο ταχυτητων διαβαζω παραπονα και για τον κινητηρα τον 1.4 με τα 140 αλογα που δεν πανε για 140. Θελουν ντοπαρισμα ισως.Τις καταναλωσεις οι εταιρείες τις πιάνουν μάλλον σε συνθήκες έλλειψης βαρυτητας . Η γελοιότητα των καταναλωσεων που ανακοινώνουν εχει σπάσει κάθε ρεκόρ και καλό θα ειναι να αρχίσουν να πέφτουν μυνησεις απο ενώσεις καταναλωτών και κρατικών οργανισμών ανα την υφήλιο.
Οσο αφορά τα ψόφια 140 άλογα μάλλον εξηγούνται απο το υπερβολικά βαρύ κάρο που είχαν να σειρουν.
Τέλος οσο αφορά το αυτοκίνητο αισθητικά μου φαίνεται βαρετό και χειρότερο απο το μοντέλο που αντικαταστει. -
Από 17.260€ στη Γερμανία(ίδια τιμή δηλαδή με το απερχόμενο entry-level μοντέλο) για το βενζινοκίνητο 1.4 των 100 ίππων.
Τα πετρελαιοκίνητα ξεκινούν από 20.260€ (η τιμή αφορά το 1.6cdti των 95 ίππων).Το The economy champion is the 110PS model, which averages 3.4 l/100 km δεν το σχολιάζω
Opel Astra 2015