Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 240
    • 241
    • 19 / 241
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    4814
    127308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      distributor last edited by

      Δεν ξέρω φιλε μου μαλλον έτσι πρέπει να είναι........Μου εβγαλε το μηνυμα πρωί πρωί πράγμα που δεν με εμποδισε στις κοντινες βόλτες στην πόλη μιας και έμενα σε ξενοδοχείο έξω απο αυτήν αλλά τελικά η αναγεννηση του φίλτρου έγινε κατα την τελική μου έξοδο μου το απογευμα για Αθηνα.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        distributor last edited by

        Οχι ήμουν ήδη 2 ημέρες Ναυπλιο και μου το εβγαλε την τρίτη ημέρα που ήταν να φύγω για Αθήνα....Πετρελαιο είχα βάλει απο Αθήνα και μάλιστα απο εταιρικό ΕΚΟ.....Μαλλον είχε γεμίση απο την χρήση στην κίνηση στην Αθήνα τόσο καιρό και μου έβγαλε να κάνει αναγέννηση την στιγμή που ήμουν Ναυπλιο....νομίζω οτι είναι φυσιολογικό......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimrho last edited by

          Καλησπέρα,

          Υποψήφιος αγοραστής και εγώ σε αυτή την κατηγορία αν και όχι τόσο άμεσα , αλλά για μετά τον νέο χρόνο το βλέπω ώστε να δω και την κατάσταση με τις τράπεζες πως θα πάει. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το νέο vitara αν και θα ήθελα να έβγαινε και μια έκδοση λίγο πιο off road με καλύτερες γωνίες. προσπαθώντας να το συγκρίνω με άλλα μοντελα (qq, renegate,...) παρατηρούσα ότι τα πιο πολλά στην 4χ4 έδοση στην πίσω ανάρτηση είχαν πολλαπλούς συνδέσμους και όχι ημιάκαμπτο άξονα.
          Γενικά τι είναι καλύτερο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sbr last edited by

            Ο χρήστης DISTRIBUTOR έγραψε:
            Δεν ξέρω φιλε μου μαλλον έτσι πρέπει να είναι........Μου εβγαλε το μηνυμα πρωί πρωί πράγμα που δεν με εμποδισε στις κοντινες βόλτες στην πόλη μιας και έμενα σε ξενοδοχείο έξω απο αυτήν αλλά τελικά η αναγεννηση του φίλτρου έγινε κατα την τελική μου έξοδο μου το απογευμα για Αθηνα.....

            Καταλαβα. Εχουν δλδ αυτη τη διαδικασια της αναγεννησης τα πετρελαιοκινητα που πρεπει να την κανεις για να μην εχεις θεματα με τον κινητηρα. Αυτο το φιλτρο θελει προσοχη γιατι ειναι τσουχτερο στην τιμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimrho last edited by

              Ο χρήστης dimrho έγραψε:
              Καλησπέρα,

              Υποψήφιος αγοραστής και εγώ σε αυτή την κατηγορία αν και όχι τόσο άμεσα , αλλά για μετά τον νέο χρόνο το βλέπω ώστε να δω και την κατάσταση με τις τράπεζες πως θα πάει. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ το νέο vitara αν και θα ήθελα να έβγαινε και μια έκδοση λίγο πιο off road με καλύτερες γωνίες. προσπαθώντας να το συγκρίνω με άλλα μοντελα (qq, renegate,...) παρατηρούσα ότι τα πιο πολλά στην 4χ4 έδοση στην πίσω ανάρτηση είχαν πολλαπλούς συνδέσμους και όχι ημιάκαμπτο άξονα.
              Γενικά τι είναι καλύτερο?

              Υπάρχει καποιος που μπορέι να βοηθήσει? Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geiasou last edited by

                Ο χρήστης dimrho έγραψε:
                Υπάρχει καποιος που μπορέι να βοηθήσει? Ευχαριστώ.

                Φιλε απο οτι ξερω την πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων την εισηγαγε η Mercedes ML mk1 κι απο τοτε την εχουν υιοθετησει ολα τα 4x4 και offroad SUV της αγορας (πλεον και καποια hatchbacks). Σε ορισμενα δικινητα crossover ωστοσο παραμενει ο ημιακαμπτος αξονας. Θεωρητικα η πολλαπλων συνδεσμων ειναι καλυτερη αναρτηση οσον αφορα στην ανεση, το λιγοτερο 'κοπανημα' και τη διαχειριση των φορτιων. Ο ημιακαμπτος ειναι πιο οικονομικος στη συντηρηση σε περιπτωση βλαβης γιατι αποτελειται απο λιγοτερα μερη. Γενικα παντως εξαρταται πως εχει γινει η εφαρμογη απο τον εκαστοτε κατασκευαστη, υπαρχουν αμαξια με ημιακαμπτο που ειναι κομπλε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων υπάρχει από τη δεκαετία του 80 και την Ε190 κι αποτελεί παραλλαγή των ψαλιδιών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geiasou last edited by

                    Απο το '60 υπαρχει σε αλλα αυτοκινητα. Εγω λεω για τα SUV.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lpat2001 last edited by

                      Ειχε και το Qashqai μου πολλαπλων συνδεσμων αλλα τι να το κανεις....

                      Κοπαναγε τοσο πολυ (ειδικα μετα απο τα 30.000 χλμ) λογω μαλλον κακου σχεδιασμου στα πισω αμορτισερ ( ειχαν αλλαχτει απο την αντιπροσωπεια 2 φορες) που ηταν ο,τι πιο τραγικο ειχα ποτε μου!!

                      Ολα ειναι θεμα υλοποιησης και σωστης μελετης!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        scrooge last edited by

                        Έχω μια απορία:
                        Το Vitara βασίζεται στο SX-4, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ο κυριότερος ανταγωνιστής του.
                        Σε σχέση με το SX-4, το Vitara έχει ίδιους κινητήρες, μικρότερους χώρους, είναι λίγο καλύτερο εκτός δρόμου και λίγο χειρότερο εντός, ενώ είναι και ακριβότερο.
                        Για ποιο λόγο λοιπόν να το προτιμήσει κανείς;
                        Επειδή φέρει ένα 'βαρύ' όνομα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Το Vitara ειναι πιο όμορφο και ψηλότερο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf last edited by

                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                            Το Vitara ειναι πιο όμορφο και ψηλότερο

                            +1. Επισης τη διαφορα του χιλιαρικου θα τη παρεις πισω στη πωληση αφου ειναι πιο εμπορευσιμο και θα φυγει πιο γρηγορα

                            Στάλθηκε απο s4 με tapa

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lucky_look last edited by

                              Τελικα υπαρχει καποιο θεμα με τον κινητηρα diesel? Τι πρεπει να προσεχουμε οσον αφορα την αναγεννηση του φιλτρου? Βγαινει συχνα αυτο το μηνυμα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drenie last edited by

                                γιατι να υπαρχει θεμα με τον κινητηρα diesel ? Ισα ισα που μονο θετικα εχει ο συγκεκριμενος. Της Fiat ειναι που το εχει καμποσα χρονια στα μοντελα της χωρις προβληματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Μια μικρή διόρθωση: H FPT δεν είναι η πρώην Iveco. Η Iveco συνεχίζει να υπάρχει κανονικά. Η FPT (FIAT Powertrain Technologies) είναι ο κλάδος κινητήρων και κιβωτίων της FIAT και μάλιστα εργάζεται σε αυτήν ο γκουρού των κινητήρων Paolo Martinelli. Ο Martinelli ήταν ο υπεύθυνος για τους V10 κινητήρες της εποχής της παντοκρατορίας της Ferrari F1 (1999-2004).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kosnear last edited by

                                    Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω την άποψη των κατόχων του νέου Vitara 1.6 diesel 4x4 διότι είναι μέσα στις πρώτες επιλογές μου. Διαβάζω ότι έχει σκληρά και μέτριας ποιότητας πλαστικά. Είναι όντως έτσι; Υπάρχουν τριγμοί; Από κατανάλωση πως τα πάει; Ο κατασκευαστής δίνει μέση 4.2 λ/100 η πραγματική όμως ποια είναι; Είναι πολύ πάνω από τα 6 λ/100; Για προβλήματα δεν έχω δει κάτι αν και βέβαια είναι πολύ καινούργιο μοντέλο για να έχει βγάλει κάτι. Από χώρους εξυπηρετεί μια 3 μελή οικογένεια; Έκανα ένα test drive αλλά σίγουρα δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά πράγματα μέσα σε 10 λεπτά. Η εντυπώσεις που μου άφησε ήταν πάντως καλές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sakattack last edited by

                                      Για τον κινητήρα μπορώ να σου απαντήσω κι εγώ, εφόσον έχω τον ίδιο στο 500x.

                                      Ισχυρός, ροπάτος, λίιιγο θορυβώδης (μέσα εναπόκειται στην ηχομόνωση του εκάστοτε αυτοκινήτου). Για την κατανάλωσή του, εγώ στο FIAT που είναι - αν δεν κάνω λάθος - αρκετά βαρύτερο και συγκεκριμένα το δικό μου έχει επιπλέον βάρος λόγω ηλιοροφής, έχω περίπου 6,5 σε μεικτές διαδρομές (ΜΕΓΑΛΗ διαφορά εντός πόλης και εκτός), ενώ δεν έχει 'στρώσει' καν ο κινητήρας. Ένα στρωμένο Vitara το κόβω χαλαρά κάτω από 6, αλλά καλύτερα να σου πουν οι ίδιοι οι κάτοχοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kosnear last edited by

                                        Εγώ το υπολογίζω περίπου στο 5.5 σε μικτή διαδρομή με την τετρακίνηση στο auto και με ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο στα 120. Σίγουρα κάποιος κάτοχος θα μας διαφωτίσει καλύτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          distributor last edited by

                                          Εγώ είμαι κάτοχος του 1,6 gl+ diesel και το οδηγώ 3 μήνες τώρα εντός Αθηνών στο AUTO...η μέση κατανάλωση μου είναι ακριβώς στα 5,5lit/100km......Ο κινητήρας του είναι μια συνεχή οδηγική απόλαυση...τέτοια ώστε να μην μου περνάει καν από το μυαλό να το βάζω και στο sport!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kosnear last edited by

                                            Αρα έπεσα μέσα όσον αφορά την κατανάλωση. Για τα υπόλοιπα που ρωτάω μπορείς να μου πεις δυο λόγια;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 19 / 241
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr