-
Πλησιάζω τα 40000χμ για το 2ο σέρβις.
Στο 1ο σερβις πλήρωσα 148.
Για πείτε λίγο πριν με ξυρίσουν.
Ρώτησα τον αντιπρόσωπο (Θεσσαλονίκη)
αλλάζουν λέει λάδια, φίλτρο λαδιού ,φίλτρο αέρα, υγρά φρένων και γενικό έλεγχο
στην προνομιακή τιμή των 217ευρώ!!! Από αυτό χρεώνει για εργασία 85ευρώ.
Υπόψιν σε άλλο αντιπρόσωπο για τα ίδια μου είπαν 178.Και η πρωτότυπη ερώτηση:
Αν πάω σε γνωστό που έχει συνεργείο τι παίζει με την εγγύηση της suzuki; -
Φιλε dolomites καλησπερα.Κατ αρχην υγρα φρενων σε 2 χρονια μου φαινεται λιγο χαζο,αλλα ολα τα λεφτα ειναι τα εργατικα....Τωρα εαν πας εξω δεν θα σε καλυπτουν σε οτιδηποτε με το προσχημα του οτι δεν κανεις τα σερβις σε αυτους αλλα βαση νομοθεσιας ΠΡΕΠΕΙ να σε καλυψουν αν πας σε οποιοδηποτε συνεργειο που ειναι εγγεγραμενος στο συλλογο τους.Φιλτρο αερος αλλαξα μονος με κοστος 18€ και καμπινας με 9€.Παρε με τηλ. να σου πω τι εγινε προχτες που πηγα για να καταλαβεις τι παιζει.....
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Απλα Εκτωρα δες σε παρακαλω οταν βαζεις οπισθεν και αφηνεις το συμπλεκτη μηπως ακουγεται καποιος θορυβος....εμενα μου ειπαν οτι συντονιζει το καπακι του κινητηρα αλλα επειδη βιαζομουνα δεν μπηκα στον κοπο να τους να το βγαλουμε και να το δοκιμασουμε.....Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία για αυτό το λόγο και δεν ξέρουν τίποτα...όταν βάζω μπροστά και ξεκινάω με όπισθεν ακούγετε ένας θόρυβος που εγώ τον εντοπίζω πίσω και δεξιά στον άξονα.δεν είναι απο το χειρόφρενο μιας και το δοκίμασα και χωρίς να το εχω τραβήξει...ο θόρυβος είσαι σίγουρος οτι ακούγετε απο τον κινητήρα???
Χαιρετίζω και εγώ το forum ... επίσης το παράθυρο του οδηγού όταν είναι λίγο ανοικτό τρίζει σε ανώμαλο οδόστρωμα ευτυχώς ακόμα ελάχιστα ....
Έκτωρα το πρόβλημα αυτό το έλυσες?
Ο δεύτερος λόγος που με έκανε να πάω σέρβις σήμερα...εμένα δεν τρίζει μόνο σε ανώμαλο δρόμο αλλα και εντός πόλης με πολύ λίγα χιλιόμετρα οταν είναι λίγο ανοιχτό ή στη μέση...η απάντηση που πήρα είναι οτι το πρόβλημα είναι στο γρύλο του παραθύρου και οτι είναι σε σχεδόν ολα τα αυτοκίνητα της suzuki... -
Φιλε kostask1 κατ αρχην σε ποια αντιπροσωπεια πηγες? ο θορυβος που λεω ακουγεται οταν αφηνω τον συμπλεκτη με 1η και με οπισθεν και τον εντοπιζω απο την μεση και μπροστα ...Σιγουρα δεν θα το αφησω ετσι θα το δουνε με την πρωτη ευκαιρια...Οσο γαι τον θορυβο-τριξιμω στο παραθυρο εβαλα ανεμοθραυστες και μειωθηκε αρκετα αλλα βαλτους να σου αλλαξουν γρυλους.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Φιλε kostask1 κατ αρχην σε ποια αντιπροσωπεια πηγες? ο θορυβος που λεω ακουγεται οταν αφηνω τον συμπλεκτη με 1η και με οπισθεν και τον εντοπιζω απο την μεση και μπροστα ...Σιγουρα δεν θα το αφησω ετσι θα το δουνε με την πρωτη ευκαιρια...Οσο γαι τον θορυβο-τριξιμω στο παραθυρο εβαλα ανεμοθραυστες και μειωθηκε αρκετα αλλα βαλτους να σου αλλαξουν γρυλους.στην αντιπροσωπία της Λάρισας(Στεφάνου)που μόνο καλά λόγια έχω να πω...
εγω σαν να καταλαβαίνω οτι ειναι πίσω και δεξιά...μου είπαν να το παω απο βδομάδα να το δουν.οπως και τα παράθυρα... -
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Φιλε dolomites καλησπερα.Κατ αρχην υγρα φρενων σε 2 χρονια μου φαινεται λιγο χαζο,αλλα ολα τα λεφτα ειναι τα εργατικα....Τωρα εαν πας εξω δεν θα σε καλυπτουν σε οτιδηποτε με το προσχημα του οτι δεν κανεις τα σερβις σε αυτους αλλα βαση νομοθεσιας ΠΡΕΠΕΙ να σε καλυψουν αν πας σε οποιοδηποτε συνεργειο που ειναι εγγεγραμενος στο συλλογο τους.Φιλτρο αερος αλλαξα μονος με κοστος 18€ και καμπινας με 9€.Παρε με τηλ. να σου πω τι εγινε προχτες που πηγα για να καταλαβεις τι παιζει.....για δείτε και αυτό λίγο
**οπότε αν δεν πας σε αυτούς χάνεις τα επιπλέον 2 χρόνια;;; **
Επίσης η αλλαγή υγρών φρένων στα 40000χμ είναι σωστό (το γράφει στο εγχειρίδιο).
Αυτό που είναι υπερβολικό είναι ότι μας λένε για αλλαγή λαδιών στα 20000χμ ενώ το εγχειρίδιο
λέει όταν ανάψει η ένδειξη (δλδ στα 30000χμ) ή στους 24μήνες.Πιο συχνή αλλαγή στις παρακάτω συνθήκες σύμφωνα με το εγχειρίδιο:
Να ρωτήσω τους γνώστες.
Για ποιο λόγο να αλλάζω λάδια κάθε 20000χλμ; -
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Προσέξτε ποιότητα κατασκευής στην Ιαπωνία. (εντάξει ειναι toyota και όχι suzuki....αυτό βρήκα αυτό βάζω).
Youtube VideoΣυγκρίνετε την παραπάνω κατασκευή αυτοκινήτου, όπου όλα λειτουργούν λες και βρίσκεσαι στην εκκλησία, με την παρακάτω
mercedes e class
Youtube VideoA ρε japan,πόσο μπροστά είσαι.
που ειναι η mercedes; δυο ιδια video βλεπω και δεν εχω πιει κιολας lol. mercedes δεν βλεπω.
-
Και εγώ δύο βίντεο της Toyota βλέπω. Από ένα βίντεο που βρήκα πάντως για την παραγωγή της E-Class, η παραγωγή της Mercedes μου φαίνεται πολύ πιο αυτοματοποιημένη από αυτή της Toyota. Από που ακριβώς προκύπτει ότι η Japan είναι μπροστά; Επίσης, στην περίπτωση του Mirai ίσως να δίνουν ακόμη περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια μιας και αποτελεί ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο στην σειρά της Toyota και θα ήθελαν να ξεχωρίζει από όλες τις απόψεις.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Προσέξτε ποιότητα κατασκευής στην Ιαπωνία. (εντάξει ειναι toyota και όχι suzuki....αυτό βρήκα αυτό βάζω).
Youtube VideoΣυγκρίνετε την παραπάνω κατασκευή αυτοκινήτου, όπου όλα λειτουργούν λες και βρίσκεσαι στην εκκλησία, με την παρακάτω
mercedes e class
Youtube VideoA ρε japan,πόσο μπροστά είσαι.
2 ιδια βιντεο βλεπω.. εισαι μεγαλος τσακαλος παντως να κρινεις ποιοτητα παραγωγης και ελεγχου απο βιντεο...
-
Αφου ειπαμε dolomites, οπως μου ειπαν στην γνωστη αντιπ/πεια εχει πολυ σκονη στην Ελλαδα αρα ειμαστε στην κατηγορια δυσκολες συνθηκες οδηγησης και φυσικα ειναι ξεκαθαρο οτι αν δεν πας σε αυτούς χάνεις τα επιπλέον 2 χρόνια....Τελικα ρωτησες τιμες? Στην 3η αντιπ/πεια που ειναι εκτος πολης παιρνουν το αμαξι και δεν τους βλεπεις τι κανουν απο οτι εμαθα.
-
Τα ψυχρά ρομπότ είναι σαφώς πιο ακριβή και στις κινήσεις τους και στην δύναμη που ασκούν.
-
εγω φιλε μηχανικος δεν ειμαι. νομιζω πως η αξιοπιστια της μηχανης εχει να κανει με το σωστο σχεδιασμο και τα υλικα που χρησιμοποιουν. τα κορεατικα που θεωρουνται και αυτα αξιοπιστα εκει τι παιζει; χερι ή ρομποτ;
-
καταλαβα φιλε shopoyk. μπορει και το πιστευω οι ιαπωνες να το ψαχνουν περισσοτερο το θεμα στον ποιοτικο ελεγχο. απο ιαπωνεζικα εχω μικρη εμπειρια στα αμαξια. στα μηχανακια τους βγαζω το καπελο. αφηνουν σκονη στα ευρωπαικα και θα μου την πεσουν τπτ KTMηδες και Huskyδες.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
φιλε dolomites, κάθε 10,000 χλμ λαδια και φίλτρο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
85 ευρώ κοστίζουν.
δες λίγο αυτό:(συγνώμη 4Τ, αλλά δε βρήκα κάτι αντίστοιχο σε σένα)
http://www.autotriti.gr/agora/data/news ... _20031.aspΜήπως είσαι λίγο υπερβολικός κάθε 10000χλμ;
Το ωραίο παραπάνω άρθρο δεν συμφωνεί μαζί σου
και λέει να ακολουθείς τις προδιαγραφές του κατασκευαστή
δηλαδή λάδια κάθε 30000χλμ.!Που αλλάζεις λάδια με 85 ευρώ να πάμε και εμείς;
@lemouz75
Στον 3ο αντιπρόσωπο Θεσσ που ρώτησα μου είπε 160ευρώ (αλλά χωρίς υγρά φρένων.. και καλά να πάω μετά από 6 μήνες).θα δω...
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Λάθος είσαι εδώ.
Μηχανικός είμαι και το γνωρίζω(ηλεκτρονικός όχι μηχανολόγος).
Ένα ρομπότ αν στις άκρες του έχει λαστιχένια δομή(ελαστικά παρεμβύσματα), μετά από πόσες κινήσεις (πιάσε-άφησε) θα αρχίσει να χάνει έστω και για κάποια χιλιοστά;
Κάθε πότε αλλάζουν αυτά τα 'δάχτυλα' των ρομπότ στα εργοστάσια;Και στο τέλος της ζωής τους, πως είναι τα μοντέλα που βγαίνουν στην παραγωγή;Σκέψου το λίγο.
Προφανώς και οι αλλαγές των ελαστικών αυτών θα γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα βάσει προγραμματισμένης συντήρησης των ρομποτ ή μετά από εφαρμοσμένες επιθεωρήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα που επίσης προβλέπουν κατά παρόμοιο τρόπο διορθωτική ενέργεια - αντικατάσταση. Σκέψου το λίγο. Μηχανικός είσαι.
-
Ρε παιδιά σταματήστε τα εκτός θέματος για τα ψυχρά ρομπότ.
Έχει άλλος εμπειρία για 2ο σερβις στο scross? -
85€ αλλαγη λαδιων???με βαση αυτο που λες φιλε shopoyk απο το αυτοτριτι λαδια φιλτρο λαδιου και πετρελαιου θελεις 100+ συν εργατικα για καθε 6 μηνο περιπου....Τι εννοεις dolomites οτι σου ειπε ελα μετα απο 6 μηνες? αφου εχεις κανει 40,000χλμ αλλο καθεστως εχουν αυτοι ???
-
Φιλε γνωστά ειναι αυτα ... Τα λέμε και τα γράφουμε ... Υπερεκτιμημένο το qq. Τιμιότερα φαίνονται και τα scross και Vitara αλλα το πρώτο δεν μου αρεςει εμφανισιακά καθόλου.....
-
Στο σέρβις των 20.000 km άλλαξα το φίλτρο καμπίνας (κόστος 7 €) το οποίο ήταν πολύ βρώμικο και θα το αλλάζω κάθε 20.000 km. Στα 26.000 km αφού πέρασα μέσα από ένα χείμαρρο, είχα μια ανησυχία αν μπήκε νερό στο φίλτρο αέρα. Ευτυχώς όταν το άνοιξα είδα ότι ήταν στεγνό, αλλά ήταν υπερβολικά βρώμικο από την πλευρά εισαγωγής του αέρα και πεντακάθαρο από την πλευρά του κινητήρα, το άλλαξα άμεσα (κόστος 15 €) μάλλον θα το ελέγχω και αυτό κάθε 20.000 km. Αλλαγή υγρού φρένων κάθε 2 χρόνια (ή και ψυκτικό υγρό για κάποια μοντέλα), που λένε οι κατασκευαστές δεν κάνει κανένα συνεργείο, προσοχή όμως, γιατί εάν δεν είσαι παρών μπορεί να στα χρεώσουν χωρίς να τα αλλάξουν (μου έτυχε προσωπικά 2 φορές). Εγώ πλέον δεν αφήνω το αυτοκίνητο για σέρβις εάν δεν είμαι παρών ο ίδιος. Πάμε στα ποιο ουσιώδη, πριν λίγες μέρες γύρισα από διακοπές στην Λευκάδα (είμαι από Θεσσαλονίκη), Θεσσαλονίκη Λευκάδα μέσω εθνικής Λαμίας, Μπράλου, Δελφών, Γαλαξίδι και επιστροφή μέσω Πάργας και Εγνατίας οδού. Σύνολο 1.400 km, μέση κατανάλωση 6,6 lit, στο επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο εξαιρετικό, στην εθνική οδό άνετα υψηλές μέσες ταχύτητες. Στην Λευκάδα πρώτη έκπληξη, αρκετά περιπολικά SX4 τα 4Χ4 !!! δεν ξέρω εάν είναι diesel, αλλά είδα αρκετά και στην Βέροια στην επιστροφή. Έκπληξη δεύτερη σε παραλία της Λευκάδας SX-4 κατάμαυρο με ιταλικές πινακίδες, όλα τα κρύσταλλα μαύρα, και με ότι νίκελ έχει σαν έξτρα η SUZUKI, μέχρι και στα χερούλια, με μπαγαζιέρα οροφής, αλλά το ποιο εντυπωσιακό bull bar μπροστά, σκαλοπάτια πλαϊνά και πίσω μπάρα στον προφυλακτήρα, που μου έδινε την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερο από το δικό μου. Πρώτη παρατήρηση, το SX-4 φοράει λάστιχα 215/55-17 !!! της YOKOHAMA, στις δικές μας ζάντες, ίδια διάσταση με του VITARA. Δεύτερη παρατήρηση, πραγματικά το αυτοκίνητο ΄΄έβγαζε μια αγριάδα΄΄ και οπτικά του έδινε άλλη εικόνα. Η αλήθεια είναι ότι έψαξα να βρω στην ελληνική αγορά αυτές τις μέρες τα αντίστοιχα αξεσουάρ, αλλά δυστυχώς η περίοδος είναι τόσο δύσκολη που όλα αυτά είναι πλέον πολυτέλεια. Διαπιστώνω ότι είμαστε αρκετοί φίλοι από Θεσσαλονίκη, κάνω μια πρόταση να κάνουμε μια συνάντηση σε χώρο και χρόνο που θα μας βολεύει, για να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις.
-
Βαλε οτι θες εκτος απο Bull bar μπρος πισω.. ασχετα που αισθητικα το θεωρω απο εκτρωμα μεχρι προεκταση των κομπλεξ του ιδιοκτητη, ειναι καραπαρανομο!
SUZUKI SX4 SCROSS