Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Elantra 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Elantra 2016
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    27
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
      Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
      Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
        Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
        Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
          Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
          Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            Αν δε με ξεγελούν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες, μου φαίνεται το πιο όμορφο της κατηγορίας (εξαιρούνται φυσικά τα 'premium').

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nonos last edited by

              Πιο mondeo δε γινεται.... Απο κατι premium, ψευτοpremium πολυ καλυτερο εμφανισιακα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Πραγματικά πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Αξιοπρεπες φαίνεται. Ιστορικό όνομα. Είχαμε το γνωστό 1,6 το 1992 με την απόσυρση Μητσοτάκη .... Μέχρι το 2003 που το σκότωσα για 1500 ευρώ είχε φανει σκυλί αταιγο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
                    με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alxnks last edited by

                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                      γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
                      με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά.

                      Ο Δαβαρης ηδη κλαίει απο το γέλιο με την ερώτηση αυτή.
                      Απορω γιατί τον κρατάνε ακόμα σαν αντιπρόσωπο με το εύρος των μοντέλων που εισάγει απο το 2006 και μετα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gauss last edited by

                        Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

                        γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
                        με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά.

                        Ο Δαβαρης ηδη κλαίει απο το γέλιο με την ερώτηση αυτή.
                        Απορω γιατί τον κρατάνε ακόμα σαν αντιπρόσωπο με το εύρος των μοντέλων που εισάγει απο το 2006 και μετα.

                        Πόσο δίκιο έχεις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_emperor last edited by

                          Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                          Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.


                          Δεν είμαι καθόλου fan των sedan αλλά ομολογώ ότι είναι πολύ όμορφο.
                          Συμφωνώ ότι αντιγράφει σε πολλά σημεία το ford
                          Τρομερό ενδιαφέρον για τους κινητήρες έχουν 2 σημεία:

                          1. Ότι η εταιρία κυκλοφορεί **1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **, τον οποίο φαντάζομαι θα βάλει και σε άλλα μοντέλα...Μεγάλη πρόοδος για την Hyundai αυτό
                          2. Ο 1.600αρης LPG απόδοσης 120 ίππων επίσης - εφόσον είναι εργοστασιακός θα έχει ενδιαφέρον, καθώς θα είναι τρομερά οικονομικός...
                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ενδιαφέρον φαίνεται ... για τους δρόμους των USA.

                            Για το ελλαδιστάν δεν βρίσκω κάποιο λόγο για να εισαχθεί.
                            Πανάκριβο θα είναι, είναι και τεράστιο. Δεν είναι χρηστικό αυτοκίνητο.
                            Που να την πας τέτοια μαούνα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              ggab last edited by

                              Σιγα την μαουνα....4,57μ ειναι.
                              Mazda 6,mondeo,passat,insignia ειναι απο 20 ως 30cm μακρυτερα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Είναι γνωστό ότι έχω θέμα με τα μεγάλα αμαξώματα, οπότε μην δίνεις σημασία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                  Είναι γνωστό ότι έχω θέμα με τα μεγάλα αμαξώματα, οπότε μην δίνεις σημασία.

                                  Πάντως Storm δεν έχεις άδικο. Άντε τώρα να θέλεις να βγεις από ποτάμι και να θέλεις να συναντήσεις την Αχαρνών περνώντας από Βικέλα... Με στόχο να πας Γαλάτσι για να παρκάρεις σε κάποιο στενό... Απλά με την μαούνα τον ήπιες ανεξάρτητα αν θα είναι mondeo, insignia ή ότι άλλο με αυτό το μήκος και πλάτος.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Σίγουρα για αστική χρήση αυτά τα αυτοκίνητα και θα ταλαιπωρήσουν αλλά και θα ταλαιπωρηθούν.
                                    Άλλωστε ήδη συμβαίνει με πολλά τέτοια αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως μέσα στις μεγάλες πόλεις.

                                    Από εκεί και πέρα, επειδή το θέμα αυτό εμπεριέχει και υποκειμενικότητα, ο καθένας καταλήγει σε αυτό τελικά που τον καλύπτει και όλα ok!...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Οποιος εστω ψιλοταξιδευει τη θελει τη 'μαουνα'.. αλλη αισθηση..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Πιθανά και για κάποιον που μένει επαρχία και χρησιμοποιεί τακτικά τους επαρχιακούς δρόμους της περιοχής του.

                                        Π.χ. ακόμη θυμάμαι ότι κάποια στιγμή που δούλευα Κιλκίς και έμενα Πολύκαστρο, το εταιρικό Cordoba μου είχε φανεί ιδανικό για τη διαδρομή των 30 χιλιομέτρων, συνήθως υπό βροχή.

                                        υ.γ. τι ωραία που θα ήταν να ήμουν ακόμη Πολύκαστρο, να έχω το 207GT και να πηγαίνω καθημερινά Κιλκίς για δουλειά... Πώρωση. Άλλη αίσθηση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Δεν φταινε οι μαούνες επειδή είναι άνετες και καλοταξιδες αν στις πόλεις και ειδικά στην Αθήνα που ξερω κυριαρχεί η χούντα των δικύκλων που δεν σέβονται τιποτα και κανένα.
                                          Αυτός που θα καταργήσει τα δίτροχα θα θεοποιηθεί ......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            ακόμη θυμάμαι ότι κάποια στιγμή που δούλευα Κιλκίς και έμενα Πολύκαστρο

                                            Εγώ έμενα Θεσσαλονίκη και δούλευα Πολύκαστρο. 75 + 75 κάθε μέρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr