-
Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.

-
Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.

-
Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που παρουσιάστηκε από την εταιρία στην Νότιο Κορέα, εκεί όπου και πωλείται με το όνομα Avante. Η νέα γενιά του compact sedan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.570 mm (+20 mm), πλάτος 1.800 mm (+25 mm), ύψος 1.440 mm (+5 mm) με το μεταξόνιο να παραμένει ίδιο στα 2.700 mm. Διαθέτει μεγάλη χρωμιομένη εξάγωνη μάσκα, φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, χρωμιομένες χειρολαβές, λεπτή αεροτομή και έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής, με την κλίση να ξεκινά ήδη από το παρμπρίζ.
Το νέο μοντέλο έχει στοιχεία από το Genesis και στο εσωτερικό ξεχωρίζει η η οθόνη αφής 8 ιντσών, το premium ηχοσύστημα και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ενώ περιμένουμε το σύστημα infotainment να υποστηρίζει τόσο Android Auto όσο και Apple CarPlay. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd να μην ξεπερνά τα 0,27, κάτι που μεταφράζεται πως το νέο μοντέλο της Hyundai είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία του. Η εταιρία τοποθετεί σε αυτό επτά αερόσακους, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματα φωτιστικά σώματα, ενεργό cruise control και πολλά ακόμη συστήματα ασφαλείας.
Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.

-
Αν δε με ξεγελούν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες, μου φαίνεται το πιο όμορφο της κατηγορίας (εξαιρούνται φυσικά τα 'premium').
-
Πιο mondeo δε γινεται.... Απο κατι premium, ψευτοpremium πολυ καλυτερο εμφανισιακα.
-
Πραγματικά πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση
-
Αξιοπρεπες φαίνεται. Ιστορικό όνομα. Είχαμε το γνωστό 1,6 το 1992 με την απόσυρση Μητσοτάκη .... Μέχρι το 2003 που το σκότωσα για 1500 ευρώ είχε φανει σκυλί αταιγο.
-
γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά.Ο Δαβαρης ηδη κλαίει απο το γέλιο με την ερώτηση αυτή.
Απορω γιατί τον κρατάνε ακόμα σαν αντιπρόσωπο με το εύρος των μοντέλων που εισάγει απο το 2006 και μετα. -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στη χώρα μας;;;
με τον diesel θα είχε μερίδιο στην αγορά.Ο Δαβαρης ηδη κλαίει απο το γέλιο με την ερώτηση αυτή.
Απορω γιατί τον κρατάνε ακόμα σαν αντιπρόσωπο με το εύρος των μοντέλων που εισάγει απο το 2006 και μετα.Πόσο δίκιο έχεις...
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μηχανικά το νέο Elantra φορά μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους συναντάμε **έναν 1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζίνης απόδοσης 132 ίππων με 161 Nm ροπής, με έναν 2.0-λιτρο MPi βενζίνης απόδοσης 149 ίππων με 180 Nm ροπής όπως και με έναν 1.600αρη LPG απόδοσης 120 ίππων.

Δεν είμαι καθόλου fan των sedan αλλά ομολογώ ότι είναι πολύ όμορφο.
Συμφωνώ ότι αντιγράφει σε πολλά σημεία το ford
Τρομερό ενδιαφέρον για τους κινητήρες έχουν 2 σημεία:- Ότι η εταιρία κυκλοφορεί **1.600αρη turbodiesel απόδοσης 136 ****ίππων με 300 Nm ροπής **, τον οποίο φαντάζομαι θα βάλει και σε άλλα μοντέλα...Μεγάλη πρόοδος για την Hyundai αυτό
- Ο 1.600αρης LPG απόδοσης 120 ίππων επίσης - εφόσον είναι εργοστασιακός θα έχει ενδιαφέρον, καθώς θα είναι τρομερά οικονομικός...
-
Ενδιαφέρον φαίνεται ... για τους δρόμους των USA.
Για το ελλαδιστάν δεν βρίσκω κάποιο λόγο για να εισαχθεί.
Πανάκριβο θα είναι, είναι και τεράστιο. Δεν είναι χρηστικό αυτοκίνητο.
Που να την πας τέτοια μαούνα; -
Σιγα την μαουνα....4,57μ ειναι.
Mazda 6,mondeo,passat,insignia ειναι απο 20 ως 30cm μακρυτερα -
Είναι γνωστό ότι έχω θέμα με τα μεγάλα αμαξώματα, οπότε μην δίνεις σημασία.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Είναι γνωστό ότι έχω θέμα με τα μεγάλα αμαξώματα, οπότε μην δίνεις σημασία.Πάντως Storm δεν έχεις άδικο. Άντε τώρα να θέλεις να βγεις από ποτάμι και να θέλεις να συναντήσεις την Αχαρνών περνώντας από Βικέλα... Με στόχο να πας Γαλάτσι για να παρκάρεις σε κάποιο στενό... Απλά με την μαούνα τον ήπιες ανεξάρτητα αν θα είναι mondeo, insignia ή ότι άλλο με αυτό το μήκος και πλάτος.
-
Σίγουρα για αστική χρήση αυτά τα αυτοκίνητα και θα ταλαιπωρήσουν αλλά και θα ταλαιπωρηθούν.
Άλλωστε ήδη συμβαίνει με πολλά τέτοια αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως μέσα στις μεγάλες πόλεις.Από εκεί και πέρα, επειδή το θέμα αυτό εμπεριέχει και υποκειμενικότητα, ο καθένας καταλήγει σε αυτό τελικά που τον καλύπτει και όλα ok!...
-
Οποιος εστω ψιλοταξιδευει τη θελει τη 'μαουνα'.. αλλη αισθηση..
-
Πιθανά και για κάποιον που μένει επαρχία και χρησιμοποιεί τακτικά τους επαρχιακούς δρόμους της περιοχής του.
Π.χ. ακόμη θυμάμαι ότι κάποια στιγμή που δούλευα Κιλκίς και έμενα Πολύκαστρο, το εταιρικό Cordoba μου είχε φανεί ιδανικό για τη διαδρομή των 30 χιλιομέτρων, συνήθως υπό βροχή.
υ.γ. τι ωραία που θα ήταν να ήμουν ακόμη Πολύκαστρο, να έχω το 207GT και να πηγαίνω καθημερινά Κιλκίς για δουλειά... Πώρωση. Άλλη αίσθηση...
-
Δεν φταινε οι μαούνες επειδή είναι άνετες και καλοταξιδες αν στις πόλεις και ειδικά στην Αθήνα που ξερω κυριαρχεί η χούντα των δικύκλων που δεν σέβονται τιποτα και κανένα.
Αυτός που θα καταργήσει τα δίτροχα θα θεοποιηθεί ...... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ακόμη θυμάμαι ότι κάποια στιγμή που δούλευα Κιλκίς και έμενα ΠολύκαστροΕγώ έμενα Θεσσαλονίκη και δούλευα Πολύκαστρο. 75 + 75 κάθε μέρα.
Hyundai Elantra 2016