-
Ποιά DSG λες; Αυτά που αλλάζεις mechahronic και δίσκους σαν τα πουκάμισα;
BTW, ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα με αυτοματοποιημένο κιβώτιο ήταν η 156 Selespeed. Κουμπάκια στο τιμόνι πριν από τα DSG κλπ. -
-
Salvation81, το να συγκρίνεις τις Alfa 156 και 147 gta με το οποιοδηποτε golf gti, ειναι ιεροσυλία
δεν με νοιαζει ποιο ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια, με νοιαζει ποιο λαχταραω να οδηγησω, ποιο με κανει χαρουμενο και μονο με την σκεψη οτι θα κραταω τα κλειδια του
ειδικα αυτες οι συγκεκριμενες Alfa, απο οπου και να το πιασεις ειναι ενα ποίημα
απο ομορφια?
απο ηχο?
απο θεμα οδηγησης?
δεν ξαναβγαινουν τετοια αυτοκινητα
απο 'golf gti' εχουμε πήξει -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
...Οσο για το αν επικοινωνω με την πραγματικοτητα δεν ξερω, οταν ενα απλο Golf GTI του 2010 μοντελο με κοστος γυρω στα 30.000ε **δεν ειχε πρακτικα καμια 'προκληση' απο την Alfa Romeo ακομα και απο αυτοκινητα με 3.2 λιτρα κινητηρες που κοστιζαν ανω των 40.000ε εσυ πως το βλεπεις αυτο **? Η πως θεωρεις το να βαζει 3.2 λιτρα κινητηρες σε αυτοκινητα στο μεγεθους του Golf για να εχει ισαξιες επιδοσεις ? Εγω απλα αυτο το θεωρω τραγικο ΕΙΔΙΚΑ για μια μαρκα σαν την Alfa η οποια θα επρεπε να εχει κατι ξεχωριστο (βεβαια το οτι ολοκληρη η υπαρξη της Alfa Romeo εξαρτιωταν απο το ποσο 'δημοφιλεις' θα ηταν η 4C και τωρα η Giulia μαλλον δεν σου λεει ουτε αυτο τπτ).
H εννοια 'προκληση' καταρχας δεν εχει τον μονοδιαστατο χαρακτηρα που μπορει εσυ να προσαπτεις κατα της Ιταλικης φιρμας...
Για να το πω πιο...λιανα, οσοι γνωριζουν επι του πρακτεου (ειτε ως περιστασιακοι, αλλα αρκουντως ανησυχοι οδηγοι, ειτε ως κατοχοι μιας σωστα συντηρημενης μηχανολογικα τουλαχιστον ΑR...) την φιρμα, αυτο που τους κανει σε καθαρα οδηγικο επιπεδο να την προτιμουν πχ ειτε απο το Golf GTI, ειτε απο οποιοδηποτε αλλο εκαστοτε ανταγωνιστικο αυτοκινητο -και κυριως Γερμανικο, πλην της Bmw, αλλα και για αυτην σε ορισμενες περιπτωσεις- ειναι η ανωτερη οδηγικη αισθηση, η μεγαλυτερη -συγκριτικα- συμμετοχη και πληροφορηση, για το πως παταει, πως στριβει, ποσο και πως πιεζεται η αναρτηση της στην εκαστοτε διαδρομη.Το οποιοδηποτε Golf GTI, καλως/κακως αυτη την -υψηλοτερου επιπεδου- συμμετοχικοτητα, που ειχε η εκαστοτε αντιστοιχη AR, ειδικα στην γρηγορη οδηγηση, ΠΟΤΕ μεχρι σημερα δεν καταφερε να την φτασει.
Και αυτο απο μονο του, ακομα και σημερα, με μια AR που κατεληξε να ειναι τα τελευτα χρονια 'πετσοκομμενη' οργανωτικα, διοικητικα και οικονομικα, φτανει για να εχει ενα φανατισμενο κοινο που δικαιολογημενα την προτιμαει, περα ακομα και απο την -συνηθως- πιο ενδιαφερουσα σχεδιαση, αλλα και βαρια ιστορια που κουβαλαει.
Προφανως και ο συνειδητοποιημενος, κατοχος μιας AR, ή ακομα και ενας Alfista, που ονειρευεται καποια στιγμη να αποκτησει την AR που για καιρο επιθυμουσε, δεν προκειται επισης σχεδον ΠΟΤΕ, να κατσει να ασχοληθει σε στυλ 'υπερατου' με το ποσο κοντα στις επιδοσεις ειναι με ενα...GTI.
Στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι πολυ κοντα, αυτο εχει ειπωθει οχι μονο απο εμενα, σε προηγουμενες δημοσιευσεις, μαζι με τρανταχτα παραδειγματα που δεν επιδεχονται καμμια αμφισβητηση.
Αυτο ομως που μετραει και λαμβανεται κυριως υποψιν σε τελικη αναλυση, ειναι (περα απο την αποτελεσματικοτητα, δηλαδη αριθμους επιδοσεων, που και εκει δεν υστερει, απλα μπορει να μην υπερτερει παντα) η μεγιστη οδηγικη αισθηση, η μεγαλυτερη συγκριτικα απολαυση που λαμβανει καποιος πισω απο το τιμονι της, ακομα και οταν δεν την πηγαινει οσο γρηγορα της αξιζει...
Οσο για τα περι 3.2 λιτρα, δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο σου, απο την στιγμη που εχει ηδη αναφερθει το παραδειγμα-συγκριση μεταξυ της 147 GTA vs Golf R32 MKV, το οποιο μαλιστα δεν αποτελει και δικαιη συγκριση, καθοτι η 5η γενια του R32 εμφανιστηκε στα τελη του 2005, οταν η 147 GTA μετρουσε ηδη 3 χρονια στην αγορα.
Η 4η γενια του Golf στην εκδοση R32, που παρουσιαστηκε στα τελη του 2002, αποτελει τον αμεσο και ουσιαστικο αντιπαλο της 147 GTA, μια γενια (ΜΚΙV του Golf) γενικοτερα που μαλλον θα αποτελει το μαυρο προβατο στην ιστορια του group και οχι μονο, για τις μεχρι τωρα συνολικες επτα γενιες του, σε ολα τα επιπεδα (απο την μετρια ποιοτητα, αξιοπιστια, συναρμογη, μεχρι και την χλιαρη, αδιαφορη οδικη συμπεριφορα) και πιο συγκεκριμενα ενα Golf που τιμολογιακα βρισκοταν περιπου στα ιδια επιπεδα με την αντιστοιχη 147, οποτε δεν μπορω να καταλαβω και τα περι 'τραγικοτητας' που αναφερεις για την Ιταλικη φιρμα.
Οκ ηταν προφανες οτι κυριως λογω σωστης διαχειρισης της διοικησης και των οικονομικων της, η VAG καλυπτε με μεγαλυτερη επιτυχια, μια ευρυτερη γκαμα οχι μονο απο πλευρας μοντελων αλλα και αυτη σε επιπεδο κινητηρων, απο την AR, επι της ουσιας ομως των λεγομενων σου, η AR δεν υστερουσε επουδενι στο ταχυτερο μοντελο της εναντι του εκαστοτε Golf...
-
Το θεμα ειναι πως πολλοι βασιζετε οσα λετε στο τι εκανε ΚΑΠΟΤΕ η Alfa Romeo οταν οντως ηταν θρυλος......Αλλα αυτο ειναι παρελθοντικος καθοτι αν εξαιρεσουμε την 8C που πρακτικα ηταν μια Ferrari και φτιαχτηκε απλα για να πει η Alfa Romeo - Fiat ναι Μπορω δεν εφερε κατι αξιοσημειωτο τα τελευταια 30 χρονια με εξαιρεση την 4C και την Giulia που εμφανιστηκαν στην αγορα τα τελευταια 2 χρονια και ειναι παρομοια με αλλα αυτοκινητα (Lotus Elise η Ferrari κατα τον RealZeus η 4C και BMW/Audi/Masserati η Giulia). Πχ καποια που μου θυμησε ο RealZeus που ειχε βγαλει η Alfa το 60-70 χαιρεσαι πραγματικα να τα βλεπεις....Περα απο αυτα ομως ρε παιδια Δεν ειχε να Δειξει κατι τα τελευταια 25-30 χρονια, σιγουρα οχι κατι που θα μπορουσε να θεωρηθει ισαξιο με το τι εδειχνε πριν 50 χρονια.
-
Salvation81 σοβαρά τώρα... Πραγματικά σκεφτομαι αν και πόσες alfa romeo έχεις οδηγήσει έστω για ένα test drive αδερφέ; Ας πούμε εντός της περιόδου που αναφέρεσαι έτυχε να οδηγήσω αρκετά αυτοκίνητα της φίρμας ενώ θυμάμαι ακόμη περισσότερα που τα κοίταγαν όλοι και τους έτρεχαν τα σαλια...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Salvation81 σοβαρά τώρα... Πραγματικά σκεφτομαι αν και πόσες alfa romeo έχεις οδηγήσει έστω για ένα test drive αδερφέ; Ας πούμε εντός της περιόδου που αναφέρεσαι έτυχε να οδηγήσω αρκετά αυτοκίνητα της φίρμας ενώ θυμάμαι ακόμη περισσότερα που τα κοίταγαν όλοι και τους έτρεχαν τα σαλια...Ενδεικτικά αναφέρω μια Α75 φίλου, μια Α33 1.7 επίσης φίλου ενώ για χρόνια ήμουν ο κάτοχος μιας 146 1.4 ts sportkit.Αναγκάζομαι να σε ρωτήσω καθώς τα γκολφ που επίσης έχω οδηγήσει δεν μου έκαναν καμια εντύπωση πέρα από τις πολύ μακρυές σχέσεις που εξασφαλίζουν ένα ομολογουμένως άνετο ταξίδι στην ΕΟ. Κατά τα άλλα δεν θυμάμαι να γνώρισα πολλούς που να κατέληξαν (ή μάλλον να κατάντησαν ) να οδηγούν γκολφ μετά από εμπειρία με alfa romeo. Εσύ λοιπόν σε πόσες αλφα έχεις καθήσει στην θέση του οδηγού;
-
Και σε Brerra εχω κατσει στην θεση του οδηγου και σε MiTo αλλα και σε GT, δεν ειπα ποτε πως δεν ειναι καλα αυτοκινητα, δεν ειναι ομως Ξεχωριστα αυτοκινητα και Δεν εχω δει κατι ξεχωριστο απο την AR (στην Ελλαδα εστω εφοσον εδω βρισκομαστε) στους δρομους τα τελευταια 16 χρονια που οδηγαω. Και ουδεποτε δεν ειπα πως το Golf ειναι Καλυτερο Αυτοκινητο, ειπα ξεκαθαρα πως ενα αυτοκινητο που πολλοι λενε το GTI των 'μικρων' δεν θα επρεπε να ξεπερναει σε επιδοσεις σχεδον ολες τις AR πραγμα ομως που συμβαινει. Για να ξεκαθαρισω κατι, ποτε δεν ειχα VW, εχουν περασει μεσα απο τα χερια μου Mazda, Seat και Opel αυτοκινητα.
-
Είναι συνήθως ότι πιο ξεχωριστό οδηγικά υπάρχει σε αυτά τα χρήματα. Η 156 ήταν το πιο σπορτιφ saloon των '00 (μαζί με την 3άρα), η 147 το πιο σπορτίφ μικρομεσαίο κ.ο.κ.
-
Νομιζω πως καταλαβαινεις πολυ καλα τι εννοω με τον Ορο Ξεχωριστο....Σιγουρα δεν εξεταζω στα χρηματα τους αν ειναι ξεχωριστα οδηγικα αλλα γενικα τοσο σε εμφανιση, σε χαρακτηριστικα, σε επιδοσεις, σε εξτρα κλπ κλπ κλπ.
-
Είναι ξεχωριστά σε όλα αυτά που αναφέρεις στις κατηγορίες τους. Επιδόσεις στην κορυφή ή κοντά σε αυτήν, καλύτερη συμπεριφορά και εμφάνιση από τον ανταγωνισμό. Είναι ακριβές και το αξίζουν. Δεν ξέρω τι άλλο θέλεις. Μήπως μια Maserati σε τιμή Fiat?
-
Μαλλον κανεις πως δεν καταλαβαινεις τι εννοω ξεχωριστο αυτοκινητο.....Θα το απλοποιησω λοιπον.....Ενα αυτοκινητο που θα το δεις και θα πεις ΟΥΑΟΥ τοσο σε θεμα εμφανισης οσο και επιδοσεων και χαρακτηριστικων.....Αν εσυ το εκανες αυτο με αμαξι της Alfa απο το 95 και μετα και πριν την 8/4C και Giulia παω πασο.
-
Στα πλαίσια της κατηγορίας τους, ναι το έκανα. Ακόμα και τώρα γυρίζω και κοιτάζω μια Giulietta ή μια 159 μέσα στην θάλασσα αδιάφορων κουτιών με ρόδες. Εκτός αν εσένα σου κινούν το ενδιαφέρον μόνο supercars, οπότε πάω εγώ πάσο.
-
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Νομιζω πως καταλαβαινεις πολυ καλα τι εννοω με τον Ορο Ξεχωριστο....Σιγουρα δεν εξεταζω στα χρηματα τους αν ειναι ξεχωριστα οδηγικα αλλα γενικα τοσο σε εμφανιση, σε χαρακτηριστικα, σε επιδοσεις, σε εξτρα κλπ κλπ κλπ.Δηλαδή για να καταλάβω τώρα... Εάν βάλεις τη Τζούλια δίπλα στην γκολφο το καινούργιο λεόν, το i30, το φόκους και όποιο άλλο της κατηγορίας, εσύ δεν βλέπεις κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό; Συγνώμη αλλά το πράγμα καταντά αν και είναι βέβαια η αποψή σου, ένα κακόγουστο αστείο. Ο μόνος λόγος που παρακολουθώ την συζήτηση είναι πως ο Γρηγόρης ή ο Νονός ή ο Δίας στην προσπάθεια τους να σε πείσουν πως η γη γυρίζει, πραγματικά κάνουν αναφορές σε θέματα τεχνικής φύσεως που έχουν πραγματικό ενδιαφέρον όχι μόνο για έναν Αλφίστα αλλά για οποιονδήποτε θα ήθελε στην έρευνα αγοράς για νέο αυτοκίνητο, να ορίσει περισσότερα κριτήρια πέρα από το να ζητά να δαπανήσει χρήματα για ένα κουτί με ρόδες. Ακούς εκεί δεν βγάζει ξεχωριστά αυτοκίνητα... Στην παλιά μου γειτονιά ήταν παρκαρισμένα το ένα δίπλα στο άλλο, μια 155 ένα Άουντι 80 ένα πασάτ της ίδιας εποχής και μια καρίνα. Εσύ ποιο λες να ξεχώριζε;
-
Το αστειο ειναι πως ολοι κανετε κυριως αναφορες σε μοντελα παλια μεχρι το 95΄. Καλως η κακως εγω δεν αναφερομαι σε αυτα αν και αν το παρουμε ετσι εκεινη την εποχη OUAOU ελεγες σε αμαξια τυπου Mazda RX7, Toyota Celica, Nissan 200SX, Opel Calibra και αλλα αυτου του τυπου (μπορει σε αυτα βεβαια να βαλω και την GTV της Alfa Romeo αλλα τελευταια σε σχεση με τα παραπανω), σιγουρα οχι τα 'κουτια' οπως το Audi 80, Passat και 155.
Οσο για την Giuletta ναι ξεχωριστο αυτοκινητο αλλα αφενος δεν ειναι τυχαιο που ουτε αυτο ουτε το MiTO δεν μπορεσαν να 'ξελασπωσουν' την AR και απο την αλλη και το Juke ειναι ξεχωριστο, δεν σημαινει πως ειναι αρκετα ομορφο για να πεις OUAOU. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Το αστειο ειναι πως ολοι κανετε κυριως αναφορες σε μοντελα παλια μεχρι το 95΄. Καλως η κακως εγω δεν αναφερομαι σε αυτα αν και αν το παρουμε ετσι εκεινη την εποχη OUAOU ελεγες σε αμαξια τυπου Mazda RX7, Toyota Celica, Nissan 200SX, Opel Calibra και αλλα αυτου του τυπου (μπορει σε αυτα βεβαια να βαλω και την GTV της Alfa Romeo αλλα τελευταια σε σχεση με τα παραπανω), σιγουρα οχι τα 'κουτια' οπως το Audi 80, Passat και 155.
Οσο για την Giuletta ναι ξεχωριστο αυτοκινητο αλλα αφενος δεν ειναι τυχαιο που ουτε αυτο ουτε το MiTO δεν μπορεσαν να 'ξελασπωσουν' την AR και απο την αλλη και το Juke ειναι ξεχωριστο, δεν σημαινει πως ειναι αρκετα ομορφο για να πεις OUAOU.Στην πλειάδα των καλύτερων ξέχασες την ΤΟΥΟΤΑ SUPRA καθώς και την clk κουπέ. Να τα λέμε και αυτά .
Όντως τα προαναφερώμενα είναι για ατελειώτο ντριφτάρισμα και άσε που με λίγο παραπάνω παιχνίδι μπορεί να τρέχεις για αλλαγή ελαστικών κοντα στα 3000 χλμ . Ο WANKEL κινητήρας του rx7 είναι όντως θρυλικός και όποιος κάθονταν στο τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου οπωσδήποτε ιδρωνε στην καλύτερη περίπτωση. Δεν νομίζω φυσικά αυτά τα οχήματα να φτιάχτηκαν με σκοπό να 'σώσουν' τα οικονομικά των εταιρειών που τα παρηγαγαν. Ηταν ενας καλός αποχαιρετισμός στα όπλα (muscle cars). Εντελώς διαφορετικοί οι προσανατολισμοί τους βέβαια σε σχέση με μια GTV. Αν μου επιτρέπεις την τελευταία την αδικείς συγκρινώμενη με αυτά. Είναι πιο καλά να τη δεις δίπλα σε tt, slk, κλπ. Βέβαια ακόμη και αυτή βγήκε σε εκδοση 3000 κ.εκ με τελική στα 250 και 0-100 στα 6,3 μόλις 1,4'' πιο αργή από το κορυφαίο σε επιδόσεις Nissan 200SX. Δεν μπαίνω στο τρυπάκι όπως βλέπεις να φερθώ με αγένια σε αυτοκίνητα και μάρκες θρύλους όπως επίμονα κάνεις εσύ με την AR. Το ζήτημα σου δεν καταλαβαίνω... Τώρα εάν οι γραμμές της Τζουλιέτας για 'σενα την καθιστούν τόσο ξεχωριστή όσο και ένα juke σε ομορφιά... Τι να πω; Η περίπτωση σου έχει το λιγότερο πολλές ιδιαιτερότητες που φυσικά δεν μπορώ να αντιληφθώ. -
Το Supra δεν το εβαλα μεσα γιατι ειναι πιο ακριβο απο ολα οσα αναφερα.......Οσο για την CLK Coupe δεν μου αρεσε ποτε, ισως για αυτο.....
Απο εκει και περα ειχα RX7 λιγο πανω απο 280 αλογα και κατι ξερω για το αυτοκινητο και ακομα και σημερα δεν νομιζω πως υπαρχει καποιο απο AR με το οποιο θα το συγκρινα, και μιλαμε για ενα αμαξι που βγηκε μεσα προς τελη του 90 (εστω η τελευταια εκδοση που ειχα).
Απο εκει και περα δεν μιλαω με αγενεια, τα λεω τα πραγματα ως εχουν και πολυ απλα υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αυτοκινητα εκει εξω πιο ομορφα, πιο γρηγορα και πιο ξεχωριστα απο οτι βγαζει η AR τα τελευταια 30 χρονια (με εξαιρεση την 8C/4C και την Giulia).
Οσο για την Giulieta ομορφο αυτοκινητο οκ αλλα μην τρελαθουμε κιολας που θα το δει καποιος και θα μεινει να το κοιταει μεχρι να φυγει απο το οπτικο του πεδιο. Εγω σε τετοια αυτοκινητα αναφερομαι. -
Όσο πιο πολύ βλέπω την Giulia τόσο περισσότερο με τρελαίνει.
Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε έλεγα ότι μου αρέσει αλλά δε με τρελαίνει. Κρατούσα όμως και μία 'πισινή' διότι το ίδιο είχα πει για όλες τις προηγούμενες AR: 147, 159, Mito, Giulietta (Μόνο η 156 με τρέλαινε από την πρώτη μέρα που την είδα). Όλες σιγά-σιγά άρχισαν να με τρελαίνουν και τώρα τις θεωρώ κομψοτεχνήματα (ειδικά τις προαναφερθείσες) και σίγουρα από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους.
Το ίδιο λοιπόν αρχίζω και παθαίνω με τη Giulia αλλά νομίζω ότι το παθαίνω σε μεγαλύτερο βαθμό από τα άλλα. Είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Μου αρέσει τόσο πολύ που ένα άλλο από τα ομορφότερα -κατά τη γνώμη μου πάντα- αυτοκίνητα των δρόμων, η BMW η 3άρα (F30) μου φαίνεται λίγη, πολύ απλή εμφανισιακά σε σχέση με τη Giulia.
Ειδικά σε αυτό το χρώμα είναι έρωτας... -
Περιμενω να την δω και σε πιο ταπεινη εκδοση.
ΑLFA ROMEO FORUM