-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Δεν έχω προσωπική εμπειρία απ τα συγκεκριμένα αλλά στα τεστ που έχουν γίνει και οι κριτικές που έχουν, είναι εξαιρετικές. Η αλλάγη της διάστασης είναι μέσα στο αποδεκτό όριο. Κοίτα εάν ο κατσκευαστής του αυτοκινήτου προτείνει άλλη διάσταση από αυτή που έχεις.
Φίλε μου καλησπέρα και συγχαρητήρια που τέτοιες μέρες κοιτάς για καινούργια λάστιχα.
Σχετικά με τα Goodyear δε φέρω άποψη. Όσο για την αλλαγή της διάστασης θα συμφωνήσω με τον Aikibill ότι γλιτώνεις λίγα χρήματα (15 ευρώ στο κομμάτι για 3 χρόνια). Βάλε τα ίδια για μένα...
Δεν χρειαζονται συγχαρητηρια φιλε μου. Ετσι κι αλλιως η ασφαλεια δεν κοιταει καιρους και πολιτικα γεγονοτα. Μην ξεχνας με περιμενει σε ενα μηνα ταξιδι 900km.
Την αλλαγη απο 195/55/15 σε 185/60/15 δεν την κανω μονο για οικονομικους λογους αλλα πιο πολυ για ανεση, για οικονομια κασιμου, για καλυτερες επιταχυνσεις και** μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες**. Σε βαρος ομως των κρατηματων σε γρηγορες στροφες. Μιας και κινω το αμαξι μεσα στην πολη πιστευω με συμφαιρει αυτη η αλλαγη.
Επειδη ομως δεν ειμαι πολυ εμπειρος σε θεματα με λαστιχα ρωταω εδω μηπως αυτη η αλλαγη εχει καποιο σοβαρο κίνδυνο ή καποια ενοχλητικη οδηγικη συμπεριφορα που μου εχει διαφυγει.
Αρα πιστευετε οτι η αλλαγη απο 195/55/15 στα 185/60/15 Goodyear EfficientGrip Performance μπορει να γινει αφοβα ακομα κι αν ο κατασκευαστης προτεινει την πρωτη διασταση ή θα κανω πατατα;Σας ευχαριστω.
επειδη εχεις μπερδευτει με τα θελω σου κρατα την μαμα διασταση, μη γινεσαι καρμιρης για 60-70 ευρω διαφορα ειδικα οταν μιλας για μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες.
Καταρχας σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας το εκτιμω.
Τι εννοεις εχω μπερδευτει με τα θελω μου; Φανταζομαι παρανοησες το κομματι που λεω οτι 'αλλαζω διασταση οχι μονο για οικονομικους λογους αλλα και για οικονομια καυσιμου,...κτλ'.
Στο πρωτο αναφερομαι για τα 70€ παραπανω της τιμης των ελαστικων, πραμα το οποιο το βαζω τελευταιο στο μυαλο μου, και στο δευτερο αναφερομαι για την μικροτερη καταναλωση καυσιμου λογω μικροτερου πλατους.Επισης γιατι λες 'ειδικα για τελικες ταχυτητες';
Και οι δυο διαστασεις των συγκεκριμενων ελαστικων εχουν τον ιδιο δεικτη ταχυτητας που σημαινει οτι ειναι κατασκευαστικα πανομοιοτυπα οποτε δεν κανω καποια θυσια.
Ετσι κι αλλιως μιλαμε για μικρες διαφορες και σπανια να πιεσω το αυτοκινητο και να πιασω μεγαλες ταχυτητες. Αντε μια φορα το χρονο στην Εγνατια να παω στα 180km/h.
Επισης το οτι θα εχω μεγαλυτερες ταχυτητες με την αλλαγη των διαστασεων το συμπεραινω και απο το σκεπτικο οτι λογω μεγαλυτερης διαμετρου του τροχου, στις ιδιες στοφες θα καλυπτω μεγαλυτερες αποστασεις.Ολα αυτα τα λεω οχι για να επιβαλω τη γνωμη μου αλλα πιο πολυ για να μου πειτε αν το εχω πιασει το σκεπτικο μιας και ειμαι αρχαριος και θελω πραγματικα να μου πειτε τις δικιες σας γνωμες και το δικο σας σκεπτικο για να βοηθηθω.
-
απλα αυτο το 1 εκατοστο διαφορας στο πλατος στη στραβη με 180km μπορει να σε σωσει.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
απλα αυτο το 1 εκατοστο διαφορας στο πλατος στη στραβη με 180km μπορει να σε σωσει.Σωστο.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
α)σκέτο....
β)το γράφει πάνω....Thanks, βρήκα
http://image.delti.com/tyre-pictures/10 ... lue_WM.jpgΦοβόμουν να μην το γράφουν με μικρά γράμματα και αλλιώτικα, κάτι σαν 'EcoLalala' ή σκέτο Eco
Τα** P Zero Rosso** (ή Nero) τι λένε σε σχέση με τα Cinturato P7?
Τα Rosso,τα'ξέρω' σε Audi A3(δίλιτρο σε 225/45/17)......Τα μόνα αρνητικά,η μικρή διάρκεια ζωής και μια ελαφριά υστέρηση στο βρεγμένο!!Στο 3άρι δε ξέρω πως θά'ναι....άλλο λάστιχο!
Πάλι ευχαριστώ. Απλά οι μέρες είναι περίεργες και δεν ξέρω αν πρέπει να προχωρήσω σε αγορά ή να περιμένω να περάσει το καλοκαίρι.
275 € για τετράδα καλά είναι; Σε ένα μήνα τι τιμη θα έχει άραγε; -
Και γιατι να μην μεταβεις απο 195/55/15 σε 195/60/15?
Υποψιν θα κερδισεις πολλα σε ανεση,οικονομια καυσιμου και τελικη αλλα θα χασεις αισθηση στις στροφες που σε συνδυασμο με ενα ελαστικο που εχει πλαινα τσιγαροχαρτου το αυτοκινητο θα ειναι απλως επικινδυνο.Η επιλογη του κατασκευαστη ειναι ασφαλης!Ολες οι αλλες υπο προυποθεσεις θα λειτουργησουν σωστα. -
Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι drag limited και όχι gear limited. Έτσι, η τελική τους δεν θα αυξηθεί με μεγαλύτερης διαμέτρους τροχούς, εκτός και αν πριν έβαζαν την τελευταία σχέση στον κόφτη.
-
7αρα ζαντα τι ευρος πελματος μπορει να δεχθει?Με 195 δεν πλεει καπως?
-
Λάστιχο 195.65.15R σε 7αρα ζάντα μπαίνει κανονικά. Το έχω στην w201, πατάει καλύτερα και δεν 'μαγουλιάζει' τόσο στις στροφές.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Λάστιχο 195.65.15R σε 7αρα ζάντα μπαίνει κανονικά. Το έχω στην w201, πατάει καλύτερα και δεν 'μαγουλιάζει' τόσο στις στροφές.Στο w202 νομιζω η μερκ εδινε σαν διασταση πρωτα 205/60/15 και 195/65/15 εναλλακτικα.Εχω ακουσει πως σε 7αρα ζαντα μπαινει εως και 235 πλατος.....ειναι δυνατον????
-
Εβαλα χθες τα pirelli P zero nero GT σε 225/45/17 μπροστα και 254/40/17 πισω στα 470,τα ειχε και εοτιμοπαραδοτα και δεν το σκεφτηκα πολυ.
Εχω κανει ηδη μια 150αρια σβελτα χιλιομετρα και σαν πρωτη εντυπωση η χαοτικη διαφορα σε σχεση με τα fulda πoυ φορουσα πριν,θα επανελθω σε καμια βδομαδα για πληρες review. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Εβαλα χθες τα pirelli P zero nero GT σε 225/45/17 μπροστα και 254/40/17 πισω στα 470,τα ειχε και εοτιμοπαραδοτα και δεν το σκεφτηκα πολυ.
Εχω κανει ηδη μια 150αρια σβελτα χιλιομετρα και σαν πρωτη εντυπωση η χαοτικη διαφορα σε σχεση με τα fulda πoυ φορουσα πριν,θα επανελθω σε καμια βδομαδα για πληρες review.Καλοριζικα. Περιμενουμε review.
Για τα πισω γραφεις 254, εννοεις 255 ή 245;
Δεν ηξερα οτι μπορεις να βαλεις ελαστικα διαφορετικων διαστασεων μπρος και πισω.Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Εβαλα χθες τα pirelli P zero nero GT σε 225/45/17 μπροστα και 254/40/17 πισω στα 470,τα ειχε και εοτιμοπαραδοτα και δεν το σκεφτηκα πολυ.
Εχω κανει ηδη μια 150αρια σβελτα χιλιομετρα και σαν πρωτη εντυπωση η χαοτικη διαφορα σε σχεση με τα fulda πoυ φορουσα πριν,θα επανελθω σε καμια βδομαδα για πληρες review.Καλοριζικα. Περιμενουμε review.
Για τα πισω γραφεις 254, εννοεις 255 ή 245;
Δεν ηξερα οτι μπορεις να βαλεις ελαστικα διαφορετικων διαστασεων μπρος και πισω.Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Σωστα 245 ειναι τα πισω,το αυτοκινητο μου(c class sport coupe) στην εκδοση evolution ειναι με ασσυμετρες ζαντες απο το εργοστασιο.
Αυριο θα κανω μια μεγαλη διαδρομη στον 'υπεροχο' ΒΟΑΚ οποτε θα εχω πληρη εικονα,παντως σε φρεναρισμα πανικου σε σαπουνοδρομου των Χανιων και με ολοκαινουρια τα φρενα μου σταματησε εντυπωσιακα καλα(πριν απλα εκανα πατιναζ),επισης εχω την εντυπωση οτι δεν μαγουλιαζουν καθολου υπο πιεση και θα τα ελεγα και αθορυβα,για να δουμε. -
Πολυ καλο λαστιχο το P Zero Nero GT αλλα οχι για αμαξια με πολλα αλογα, οχι αν δεν θελεις να το αλλαζεις μια φορα στα 2 χρονια το πολυ.
Καλοριζικα. -
Οταν βαζετε νεα ελαστικα η ημερομηνια παραγωγης του ελαστικου σε τι πλαισια ειναι?
-
Εως εξαμηνο στην χειροτερη
-
Και καλό είναι όχι νωρίτερο από 3μηνο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και καλό είναι όχι νωρίτερο από 3μηνο.Γιατι αυτο;
Sent from my LG G2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Εβαλα χθες τα pirelli P zero nero GT σε 225/45/17 μπροστα και 254/40/17 πισω στα 470,τα ειχε και εοτιμοπαραδοτα και δεν το σκεφτηκα πολυ.
Εχω κανει ηδη μια 150αρια σβελτα χιλιομετρα και σαν πρωτη εντυπωση η χαοτικη διαφορα σε σχεση με τα fulda πoυ φορουσα πριν,θα επανελθω σε καμια βδομαδα για πληρες review.Καλοριζικα. Περιμενουμε review.
Για τα πισω γραφεις 254, εννοεις 255 ή 245;
Δεν ηξερα οτι μπορεις να βαλεις ελαστικα διαφορετικων διαστασεων μπρος και πισω.Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Σωστα 245 ειναι τα πισω,το αυτοκινητο μου(c class sport coupe) στην εκδοση evolution ειναι με ασσυμετρες ζαντες απο το εργοστασιο.
Αυριο θα κανω μια μεγαλη διαδρομη στον 'υπεροχο' ΒΟΑΚ οποτε θα εχω πληρη εικονα,παντως σε φρεναρισμα πανικου σε σαπουνοδρομου των Χανιων και με ολοκαινουρια τα φρενα μου σταματησε εντυπωσιακα καλα(πριν απλα εκανα πατιναζ),επισης εχω την εντυπωση οτι δεν μαγουλιαζουν καθολου υπο πιεση και θα τα ελεγα και αθορυβα,για να δουμε.Ο ΒΟΑΚ απαιτει ελαστικα και αμορτισερ για οποιον θελει να κινηται σβελτα σε αυτον. Ειδαλλως εισαι στροφη και μνημοσυνο οπως σχεδον ολοι εκει.
-
Δύο χρόνια + και ακόμα δεν αρχίσαμε...
Λένε οι Mercedeζάκηδες:
Παρατηρεί ένας BMWδάκιας:
'Δημοσιεύθηκε 18 September 2014 - 18:39:30
Αισίως,7000χλμ με τα 002,φορεμένα στο 3άρι(υπενθυμίζω πως φοράω KW v2) σε 205/55/16.....εν ολίγοις:εξαιρετικό σε όλους τους τομείς!!!!
υγ.με εξέπληξε,το πόσο καλά είναι στη βροχή..είτε σε ταξίδι,είτε μέσα στη πόλη με λιμνάζοντα νερά......Από τα κορυφαία ελαστικά εκεί έξω!!!'
Aπό 195/50/15, (κατασκευαστή), πήγα σε 205/55/15.
Το 5% που 'κέρδιζε' το ταχύμετρο μηδένισε.
Οι ζάντες δεν 'κοπανάνε' ούτε στραβώνουν πλέον.
Αισθητικά, πολύ καλύτερο, (υποκειμενικά).
Φρένο, κράτημα κ.τ.λπ., όπως τα λένε οι προηγούμενοι.
Ποιότητα υλικού, Ιαπωνική. (Τα δικά μου Ινδονησίας).
Πολύ ψαγμένο...
-
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Και καλό είναι όχι νωρίτερο από 3μηνο.
Γιατι αυτο;
Sent from my LG G2 using Tapatalk
Για να προλάβουν να 'τραβήξουν' τα λάδια τους.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]