Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 432
    • 433
    • 434
    • 435
    • 436
    • 481
    • 482
    • 434 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Είναι ντροπή πάντως να μη μπορέι ο Ελληνας να πάρει ένα καλό ασφαλές αυτοκίνητο
      Εχοντας οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα σας λεω ότι σε μία καταιγίδα δεν είναι όλα τα αμάξια ίδια ακόμα και με 60 κμ την ώρα.
      Δεν είναι ίδιο το corsa που είχα με το Volvo και το BMW. Τι να κάνουμε... Αλλά στην Ελλάδα πρέπει να σκοτώνεσαι. Αλλιως σε λέν πλούσιο.
      Γι αυτό το κρατάω το αμάξι. Για να ειναι ασφαλή τα παιδιά μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ούτε δρόμους έχουμε ούτε τόσες αποστάσεις. Δεν χρειάζονται μεγάλα οχήματα ειδικα και για χρηση μέσα στην πολη οποία επικρατεί ή χούντα της μηχανής και του ταρίφα. Δεδομένου μάλιστα ότι δεν παράγουμε τίποτα και πληρώνουμε τόσα για εισαγωγές και καύσιμα θα έπρεπε όλα τα μεγάλα να είναι υπερφορολογημενα για να είναι ασύμφορα. Οι ακραίες καταστάσεις στις οποίες θα ανταπεξέλθει καλύτερα ένα μεγαλύτερο όχημα είναι ελάχιστες. Κάνουμε και δεξιά και περιμένουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
          Ούτε δρόμους έχουμε ούτε τόσες αποστάσεις. Δεν χρειάζονται μεγάλα οχήματα ειδικα και για χρηση μέσα στην πολη οποία επικρατεί ή χούντα της μηχανής και του ταρίφα. Δεδομένου μάλιστα ότι δεν παράγουμε τίποτα και πληρώνουμε τόσα για εισαγωγές και καύσιμα θα έπρεπε όλα τα μεγάλα να είναι υπερφορολογημενα για να είναι ασύμφορα. Οι ακραίες καταστάσεις στις οποίες θα ανταπεξέλθει καλύτερα ένα μεγαλύτερο όχημα είναι ελάχιστες. Κάνουμε και δεξιά και περιμένουμε.

          τι είπες τωρα...

          δηλαδη η ασφάλεια ειναι θεμα απόστασης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
            Ούτε δρόμους έχουμε ούτε τόσες αποστάσεις. Δεν χρειάζονται μεγάλα οχήματα ειδικα και για χρηση μέσα στην πολη οποία επικρατεί ή χούντα της μηχανής και του ταρίφα. Δεδομένου μάλιστα ότι δεν παράγουμε τίποτα και πληρώνουμε τόσα για εισαγωγές και καύσιμα θα έπρεπε όλα τα μεγάλα να είναι υπερφορολογημενα για να είναι ασύμφορα. Οι ακραίες καταστάσεις στις οποίες θα ανταπεξέλθει καλύτερα ένα μεγαλύτερο όχημα είναι ελάχιστες. Κάνουμε και δεξιά και περιμένουμε.

            Πόσα xlm εχεις κάνει στη ζωή σου?

            Που ξέρεις τι θα συμβεί στο δρόμο?
            Που ξέρεις πότε θα πεταχτεί από το πλάι κάποιος και θα κάνεις ένα S πετυχημένο λόγω καλού τιμονιού

            Οσοι είχαν μικρό αμάξι και αγόρασαν μεγαλύτερο είπαν... Ρε μπας και πριν δεν είχα φρένα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:

              Πόσα xlm εχεις κάνει στη ζωή σου?
              Που ξέρεις τι θα συμβεί στο δρόμο?
              Που ξέρεις πότε θα πεταχτεί από το πλάι κάποιος και θα κάνεις ένα S πετυχημένο λόγω καλού τιμονιού
              Οσοι είχαν μικρό αμάξι και αγόρασαν μεγαλύτερο είπαν... Ρε μπας και πριν δεν είχα φρένα!!!

              Δεν είμαι ταλιμπάν της αυτοκίνησης!
              Μεταφορείς ανθρώπων είναι καταρχήν τα αμάξια!
              Ειδικά εδώ που δεν έχουμε και καλούς και άνετους δρόμους η οδήγηση κουράζει και προσπαθώ να την αποφεύγω όσο μπορώ.
              Για το λόγο αυτό θεωρώ πεταμένα λεφτά οτιδήποτε πάνω από 30000 ευρώ στην άσφαλτο και γι΄ αυτό κράζω οχήματα δήθεν (και ντεμέκ) σαν το qq για παράδειγμα, που είναι υπερκοστολογημένα!
              Σε κάθε περίπτωση θέμα προτεραιοτήτων είναι όλα!
              Προέχει να στεγάσεις, ταϊσεις και σπουδάσεις καλά την οικογένεια σου και μετά να την μετακινήσεις σωστά!
              Που να πας άλλωστε; μικρές διαδρομές, λίγα χιλιόμετρα και αν δεν έχεις το όχημα πάρε ένα καλό νοικιάρικο ή πήγαινε με αεροπλάνο, πλοίο ή ΚΤΕΛ...
              Να είσαι επαγγελματίας και να κινείσαι καθημερινά κάνοντας ετησίως χιλίαδες χιλιόμετρα, πράγματι πρέπει να έχεις κάτι καταρχήν άνετο, γρήγορο και ασφαλες. Αν πας 3 ταξίδια το χρόνο (διακοπές καλοκάιρι, Χριστούγεννα και Πάσχα) τι τα πετάς στο δρόμο;
              Δεν καταλαβαίνω την καύλα του νεοέλληνα σουμάχερ για ρόδα μουράτη και σπιντάτη (καλυμμένη βέβαια πάντα κάτω από την έννοια της ασφάλειας, γιατί η καλύτερη ασφάλεια είναι η ενεργητική κλπ) χάριν της οποίας σκλαβώνεται οικονομικά για ένα όχημα και δίνει και αφορμή στο κράτος που έχει καταλάβει την κάυλα του αυτή και τον υπερφορολογεί!
              Αν δεν αγοράζαμε αυτοκίνητα τι θα φορολογούσε το κράτος;
              Τα έχω φάει στο κεφάλι μου (πολλά λεφτά σε αμάξια, αλλαγή κάθε 5-6 χρόνια, λίγα χιλιόμετρα, πολλοί φόροι) που πραγματικά αν τελικά πουλήσω το qq δεν θα πάρω ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο το yaris για καθημερινές ανάγκες και στις καλοκαιρινές διακοπές ένα νοικιασμένο station και τα λεφτά αλλού!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostassc last edited by

                Σωστός ο παίχτης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sbr last edited by

                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                  Και ο ελληνικός λαός το έκλειψε το κοκαλάκι του, αλλα τώρα καλείται να πληρώσει ολόκληρο το γουρουνοπουλο.

                  ο ελληνικος λαος εβγαζε αυτους που θα τον εβαζαν στο δημοσιο και που θα του εκαναν ρουσφετια. χερι χερι πηγαινε ο ελλ λαος με τους κλεφτες πολιτικους. εσυ, εγω, δε πηγαμε σε βουλευτη για ρουσφετι, για παρανομια δλδ; πες μου τωρα ειλικρηνα, αν στο συνεργειο το κοστος ηταν 300 ευρω με αποδειξη και 240 χωρις τι θα διαλεγες; μιας και ειμαστε και σε αυτοκινητιστικο φορουμ, οι πολιτικοι νοθευουν τη βενζινη - πετρελαιοκαι κλεβουν στην αντλια; ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε aikibill και τρωμε στη μαπα αυτο που διαλεξαμε. Κλεφτες για να μπορουμε και εμεις να κλεβουμε. Αν αυριο εβγαινε ενας πολιτικος που εφαρμοζε τους νομους ολοι θα γκρινιαζαμε γιατι ειμαστε μαθημενοι να κανουμε δικους μας νομους. να οδηγαμε μεσα στην πολη χωρις ζωνη και κρανος, να μη σταματαμε στις διαβασεις, να πεταμε τα σκουπιδια απο το παραθυρο, να παταμε την κορνα για ψιλου πηδημα και αλλα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lleonidas moderator last edited by

                    Φρέσκο σημερινό δημοσίευμα
                    *Την εκτίναξη στα ύψη του φόρου πολυτελείας των ΙΧ προβλέπει η πρόταση που κατέθεσε η κυβέρνηση στους «θεσμούς» προκειμένου να κλείσει η συμφωνία για τη χρηματοδότηση της χώρας.
                    Μέρος των 8 δις που προβλέπει η φοροεπιδρομή για το 2015 και 2016 θα προέρθει και από το αυτοκίνητο (σιγά μην το άφηναν εκτός), συγκεκριμένα με την σημαντική αύξηση του φόρου πολυτελείας στα ΙΧ άνω των 2.500 κ.εκ.
                    Αν και δεν διευκρινίζεται πλήρως το ποσοστό της αύξησης, να θυμίσουμε ότι στην πολύ πρόσφατη πρόταση του κου Βαρουφάκη, ο συντελεστής του φόρου πολυτελείας στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων εκτινασσόταν από το ισχύον 10% στο 13%, ενώ αξίζει να τονίσουμε ότι στην ίδια πρόταση περιλαμβανόταν και τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κ.εκ., στα οποία ο συγκεκριμένος φόρος από το 5% ανέβαινε στο 6,5%.

                    Μπορεί να μην έχει διευκρινιστεί πλήρως το ποιά τελικά αυτοκίνητα θα εμπίπτουν στην νέα αύξηση του φόρου πολυτελείας, το σίγουρο όμως είναι ότι τον λογαριασμό θα τον πληρώσουν και πάλι οι ΙΧήδες.
                    Το νέο αυτό χαράτσι έρχεται λίγες μέρες έπειτα από τις «προθέσεις» των κυβερνώντων «περί δίκαιης φορολόγησης στα αυτοκίνητα βάσει τιμής προ φόρων» και άλλα τόσο ωραία που ακούσαμε. Κατά πώς φαίνεται στην εύκολη –και σίγουρη- λύση του κυβισμού ενέδωσε μια ακόμη κυβέρνηση.

                    Αδιευκρίνιστο παραμένει επίσης και το θέμα του πράσινου φόρου στα ντήζελ, καθώς όπως έχουμε επισημάνει στις σκέψεις της Κυβέρνησης είναι η επιβολή στο καύσιμο με την δικαιολογία της «χρήσης» και στην κατεύθυνσης της εξίσωσης των τιμών των δύο καυσίμων (βενζίνης και ντήζελ, όπως ισχύει στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού).

                    Πάντως, με την αύξηση του φόρου πολυτελείας, αλλά και την πρόθεση για την αύξηση της έμμεσης φορολόγησης των αυτοκινήτων η κυβέρνηση προσβλέπει σε 20-25 εκατομμύρια ευρώ που θα μπορούσαν να γεμίσουν τα ταμεία ως το τέλος της χρονιάς. Και για το 2016… βλέπουμε τι άλλο έρχεται!

                    Κλείνοντας να τονίσουμε ότι ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ υπολογίζεται σήμερα με συντελεστή 5% επί του ετήσιου τεκμαρτού εισοδήματος για τα οχήματα από 1.929 έως 2.500 κυβικών και για τα οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού υπολογίζεται με 10%. Οι συντελεστές ισχύουν για οχήματα έως 10 ετών από το έτος πρώτης ταξινόμησής τους, είτε στην Ελλάδα είτε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

                    Για τα οχήματα 1.929 κ.εκ. ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται στα 418 ευρώ και για εκείνα στα 2.500 κ.εκ. στα 665 ευρώ (ισχύει για οχήματα 5ετίας, για τα οχήματα ηλικίας 5-10 ετών είναι κατά τι μειωμένος, ενώ απαλλάσσονται όσα έχουν ηλικία άνω των 10 ετών από την πρώτη μέρα ταξινόμησης).*

                    Πηγή

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                      Και ο ελληνικός λαός το έκλειψε το κοκαλάκι του, αλλα τώρα καλείται να πληρώσει ολόκληρο το γουρουνοπουλο.

                      ο ελληνικος λαος εβγαζε αυτους που θα τον εβαζαν στο δημοσιο και που θα του εκαναν ρουσφετια. χερι χερι πηγαινε ο ελλ λαος με τους κλεφτες πολιτικους. εσυ, εγω, δε πηγαμε σε βουλευτη για ρουσφετι, για παρανομια δλδ; πες μου τωρα ειλικρηνα, αν στο συνεργειο το κοστος ηταν 300 ευρω με αποδειξη και 240 χωρις τι θα διαλεγες; μιας και ειμαστε και σε αυτοκινητιστικο φορουμ, οι πολιτικοι νοθευουν τη βενζινη - πετρελαιοκαι κλεβουν στην αντλια; ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε aikibill και τρωμε στη μαπα αυτο που διαλεξαμε. Κλεφτες για να μπορουμε και εμεις να κλεβουμε. Αν αυριο εβγαινε ενας πολιτικος που εφαρμοζε τους νομους ολοι θα γκρινιαζαμε γιατι ειμαστε μαθημενοι να κανουμε δικους μας νομους. να οδηγαμε μεσα στην πολη χωρις ζωνη και κρανος, να μη σταματαμε στις διαβασεις, να πεταμε τα σκουπιδια απο το παραθυρο, να παταμε την κορνα για ψιλου πηδημα και αλλα

                      Και εσύ δίκιο έχεις. Είμαστε ένας γενετικά κατώτερος λαός. Ένας γνήσιος Άρειος ευρωπαίος αμέσως καταγγέλει στις αρχές πολιτικό που τολμάει να τον διορίσει στο δημόσιο και αν του δώσουν αύξηση στον μισθό η στην σύνταξη την απεμπολεί άμεσα και παρασάγγας αναλογιζόμενος τις πιθανές συνέπειες στις επόμενες γενιές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                        Και ο ελληνικός λαός το έκλειψε το κοκαλάκι του, αλλα τώρα καλείται να πληρώσει ολόκληρο το γουρουνοπουλο.

                        ο ελληνικος λαος εβγαζε αυτους που θα τον εβαζαν στο δημοσιο και που θα του εκαναν ρουσφετια. χερι χερι πηγαινε ο ελλ λαος με τους κλεφτες πολιτικους. εσυ, εγω, δε πηγαμε σε βουλευτη για ρουσφετι, για παρανομια δλδ; πες μου τωρα ειλικρηνα, αν στο συνεργειο το κοστος ηταν 300 ευρω με αποδειξη και 240 χωρις τι θα διαλεγες; μιας και ειμαστε και σε αυτοκινητιστικο φορουμ, οι πολιτικοι νοθευουν τη βενζινη - πετρελαιοκαι κλεβουν στην αντλια; ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε aikibill και τρωμε στη μαπα αυτο που διαλεξαμε. Κλεφτες για να μπορουμε και εμεις να κλεβουμε. Αν αυριο εβγαινε ενας πολιτικος που εφαρμοζε τους νομους ολοι θα γκρινιαζαμε γιατι ειμαστε μαθημενοι να κανουμε δικους μας νομους. να οδηγαμε μεσα στην πολη χωρις ζωνη και κρανος, να μη σταματαμε στις διαβασεις, να πεταμε τα σκουπιδια απο το παραθυρο, να παταμε την κορνα για ψιλου πηδημα και αλλα

                        Και εσύ δίκιο έχεις. Είμαστε ένας γενετικά κατώτερος λαός. Ένας γνήσιος Άρειος ευρωπαίος αμέσως καταγγέλει στις αρχές πολιτικό που τολμάει να τον διορίσει στο δημόσιο και αν του δώσουν αύξηση στον μισθό η στην σύνταξη την απεμπολεί άμεσα και παρασάγγας αναλογιζόμενος τις πιθανές συνέπειες στις επόμενες γενιές.

                        Δεν ειπε κανεις πως αυτα δεν συμβαινουν και σε αλλες χωρες, απλα στην Ελλαντα το εχουν παραμπιπ το θεμα....Δεν βγηκε καλα καλα ο ΣΥΡΙΖΑ και 1 εβδομαδα μετα ειχαν βαλει παιδια, εγγονια, ξαδερφια, θειους, θειες, γονεις, αδερφια ακομα και Γκομενους και Γκομενες στο Δημοσιο......Ε οκ εσυ μαλλον αυτο το θεωρεις 'νορμαλ'....Αληθεια Μηπως εισαι Δ.Υ ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Δεν το θεωρώ καθόλου νορμαλ.
                          Σύμβαση 1 έτους στο δημόσιο.
                          Απλώς θεωρώ οτι το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι και δεν ισχύει το ενοχικο αυτοτημωρητικο μαζί τα φάγαμε. Και στην Γερμανία αν οι πολιτικοί ήταν αλά γκρεκα το ίδιο μπουρδελο με εμάς θα είχαν γίνει. Αρνούμαι να πιστέψω οτι αιμομικτικοι απόγονοι βανδαλων έχουν κάποια εκ γενετής ηθική ανωτερότητα σε σχέση με εμάς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Δεν ειναι ομως το ιδιο μπουρδελο με εμας....Καμια χωρα δεν ειναι....Τι λεμε τωρα, περα απο τον ΣΥΡΙΖΑ το ΠΑΣΟΚ εβαζε αβερτα μεχρι τα μεσα του 90' δικους τους....Η Ν.Δ με τον Σαμαρα ειχε βαλει ΟΛΗ την Καλαματα στο νεο μουσειο της Ακροπολης.....Η δε Βουλη ειναι γεματη με συγγενεις, φιλους και 'αισθηματα' των πολιτικων, ακομα και 'παιδια' εχουν δηλωμενα σαν Δ.Υ που σπουδαζουν και δεν πατανε ποτε το ποδι τους εκει (και καθαριζουν ενα 1000κακι τον μηνα)....
                            Και το αστειο δεν ειναι οτι ειμαστε για σφαλιαρες σαν λαος, το αστειο ειναι πως βγαινουν ολα στην φορα ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ....ΚΑΝΕΝΑΝ δεν Απολυουν ποτε και ολα συνεχιζουν ως εχουν....
                            Ενας φιλος μου τελειωνει το σχολειο στα 17, στα 18 μπαινει Δημοσιο ως ορισμενου εργου....Ειναι 33 τωρα και ειναι ακομα στο Δημοσιο Μονιμος και μαλιστα 'υπευθυνος' Παραρτηματος του Υπουργειου (με διπλωμα Λυκειου).....Φανταρος μπηκε στα 20 και στα 22 που τελειωσε η δουλεια τον περιμενε κανονικα και ας ειχε ληξει η συμβαση.....Και σαν να μην εφτανε αυτο στα 23 εγινε διπλοθεσιτης Δημοσιου μεχρι τα 29.....
                            Αυτη ειναι η χωρα που ζουμε κυριοι και το ξερουμε ΟΛΟΙ οποτε το θεωρω το λιγοτερο αστειο να γκρινιαζουμε τωρα που ηρθαν και μας ζητανε τον λογαριασμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Καμία δεν ειναι τόσο μπουρδελο οσο εμείς αλλα για αυτο φταίνε αυτοί που μας κυβερνάνε ως επι το πλείστον.
                              Όλοι οι λαοί του κόσμου έχουν εγγενή τάση στην λαμόγια, αυτο αλλού απλώς εχει κατασταλεί λόγο αυξημένης πιθανότητες και να σε πιάσουν και να σε γαμησουν οταν σε πιάσουν κάτι που δεν ισχύει εδώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                Πόσα xlm εχεις κάνει στη ζωή σου?
                                Που ξέρεις τι θα συμβεί στο δρόμο?
                                Που ξέρεις πότε θα πεταχτεί από το πλάι κάποιος και θα κάνεις ένα S πετυχημένο λόγω καλού τιμονιού
                                Οσοι είχαν μικρό αμάξι και αγόρασαν μεγαλύτερο είπαν... Ρε μπας και πριν δεν είχα φρένα!!!

                                Δεν είμαι ταλιμπάν της αυτοκίνησης!
                                Μεταφορείς ανθρώπων είναι καταρχήν τα αμάξια!
                                Ειδικά εδώ που δεν έχουμε και καλούς και άνετους δρόμους η οδήγηση κουράζει και προσπαθώ να την αποφεύγω όσο μπορώ.
                                Για το λόγο αυτό θεωρώ πεταμένα λεφτά οτιδήποτε πάνω από 30000 ευρώ στην άσφαλτο και γι΄ αυτό κράζω οχήματα δήθεν (και ντεμέκ) σαν το qq για παράδειγμα, που είναι υπερκοστολογημένα!
                                Σε κάθε περίπτωση θέμα προτεραιοτήτων είναι όλα!
                                Προέχει να στεγάσεις, ταϊσεις και σπουδάσεις καλά την οικογένεια σου και μετά να την μετακινήσεις σωστά!
                                Που να πας άλλωστε; μικρές διαδρομές, λίγα χιλιόμετρα και αν δεν έχεις το όχημα πάρε ένα καλό νοικιάρικο ή πήγαινε με αεροπλάνο, πλοίο ή ΚΤΕΛ...
                                Να είσαι επαγγελματίας και να κινείσαι καθημερινά κάνοντας ετησίως χιλίαδες χιλιόμετρα, πράγματι πρέπει να έχεις κάτι καταρχήν άνετο, γρήγορο και ασφαλες. Αν πας 3 ταξίδια το χρόνο (διακοπές καλοκάιρι, Χριστούγεννα και Πάσχα) τι τα πετάς στο δρόμο;
                                Δεν καταλαβαίνω την καύλα του νεοέλληνα σουμάχερ για ρόδα μουράτη και σπιντάτη (καλυμμένη βέβαια πάντα κάτω από την έννοια της ασφάλειας, γιατί η καλύτερη ασφάλεια είναι η ενεργητική κλπ) χάριν της οποίας σκλαβώνεται οικονομικά για ένα όχημα και δίνει και αφορμή στο κράτος που έχει καταλάβει την κάυλα του αυτή και τον υπερφορολογεί!
                                Αν δεν αγοράζαμε αυτοκίνητα τι θα φορολογούσε το κράτος;
                                Τα έχω φάει στο κεφάλι μου (πολλά λεφτά σε αμάξια, αλλαγή κάθε 5-6 χρόνια, λίγα χιλιόμετρα, πολλοί φόροι) που πραγματικά αν τελικά πουλήσω το qq δεν θα πάρω ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο το yaris για καθημερινές ανάγκες και στις καλοκαιρινές διακοπές ένα νοικιασμένο station και τα λεφτά αλλού!!!!!

                                επιτελους καποιος που νιωθει.
                                Ελεος πια με τον ελληναρα που θελει να χει αμαξαρα ενω ταυτοχρονα το μονο που παραγει ειναι καφεδες στα μικελ και σουβλακια με εισαγομενα κρεατα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  δηλαδή αν αγοράζουμε κάτι θα μας τιμωρείς εκ των υστέρων?
                                  Κόλπο? πάρε και θα σου τη φέρω?
                                  Αυτό συζητάμε τώρα
                                  Γιατί σου αυξάνει κάτι εκ των υστέρων!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    δηλαδή αν αγοράζουμε κάτι θα μας τιμωρείς εκ των υστέρων?
                                    Κόλπο? πάρε και θα σου τη φέρω?
                                    Αυτό συζητάμε τώρα
                                    Γιατί σου αυξάνει κάτι εκ των υστέρων!!!

                                    stο αυτοκινητο και στο ακινητο αυτο κανουν. και το κανουν γιατι ξοδευουν το δημοσιο χρημα σε μ@λα@κιες και οταν ξεμενουν απο λεφτα σε βαρανε στο κεφαλι γιατι ξερουν οτι θα τους ξαναψηφισεις. δυσκολα θα τη γλυτωσουν οσα τωρα δεν πληρωνουν τελη. δε θα αντεξουν στον πειρασμο και θα τα βαλουν και αυτα τελη. εξαλλου και αυτοι που σημερα κυβερνουν ιδιοι ειναι με τους αλλους. αλλα λεγανε πριν αλλα κανουν τωρα. ποιος θα τους εμποδισει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lleonidas moderator last edited by

                                      Α*πό μηδενική βάση επιθυμεί να σχεδιάσει τη φορολογία των αυτοκινήτων το υπουργείο Οικονομικών ενώ τόσο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) αλλά και ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) έχουν ολοκληρώσει τις προτάσεις τους για τον κλάδο και τις έχουν αποστείλει στο οικονομικό επιτελείο.
                                      Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει να αντλήσει τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ από τη νέα φορολόγηση των αυτοκινήτων και μάλιστα χαρακτηριστικά ο Γιάνης Βαρουφάκης ξεκαθάρισε στα μέλη και των δύο φορέων πως «όποια φορολόγηση και αν αποφασιστεί θα πρέπει να υπάρχει δημοσιονομικό όφελος!».
                                      Πάντως τόσο ο ΣΕΑΑ όσο και ο ΣΕΕΑΕ αναμένεται να δώσουν «σκληρές μάχες» για να υπερασπιστούν τη φορολογία που προτείνουν ενώ σε μερικά σημεία αποδείχθηκε πως έχουν κοινή πορεία.

                                      Επίσης και οι δύο φορείς επισημαίνουν πως οι αλλαγές στη φορολογία θα πρέπει να ανακοινωθούν και εφαρμοστούν άμεσα χωρίς αναδρομική ισχύ ώστε να «ηρεμήσει» η αγορά και οι καταναλωτές να επισκεφθούν και πάλι τις εκθέσεις και εμπορίες αυτοκινήτων.
                                      Στο θέμα του Τέλους Ταξινόμησης και οι δύο φορείς συμφωνούν πως πρέπει να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού και να αποδεσμευτεί ο συγκεκριμένος φόρος από την εργοστασιακή αξία αλλά και από τον κυβισμό.
                                      Ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα απορρέει από την Αξία Λιανικής προ φόρων (Χονδρική Αξία) με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται περισσότερο τα πραγματικά ακριβά αυτοκίνητα και όχι εκείνα που κινούνται από μεγάλου κυβισμού κινητήρες.
                                      Επίσης το μεγάλο όφελος για το κράτος από την συγκεκριμένη αλλαγή αφορά στα έσοδα καθώς με αυτό τον τρόπο θα γίνουν απαγορευτικές οι «Υποτιμολογήσεις» και θα δημιουργηθούν οι συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά.
                                      Το υπουργείο Οικονομικών πάντως εξετάζει να μην λαμβάνει καθόλου υπόψιν τα τιμολόγια που θα προσκομίζουν οι εισαγωγικές αλλά και εμπορίες αυτοκινήτων αλλά ως βάση για τον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης των καινούριων αλλά και εισαγόμενων ΙΧ θα λαμβάνεται η μέση Αξία Χονδρικής από πέντε κράτη-μέλη στα οποία καταγράφονται οι υψηλότερες αξίες.
                                      Ενα θέμα στο οποίο φαίνεται να συμφωνούν ο ΣΕΑΑ με τον ΣΕΕΑΕ αφορά στα Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και στον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία αυτή τη στιγμή επιβαρύνουν κυρίως τους κατόχους οχημάτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω.
                                      Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» τόσο ο ΣΕΑΑ όσο και ο ΣΕΕΑΕ έχουν προτείνει την κατάργηση των Τεκμηρίων ή τη δραστική μείωσή τους.
                                      Ωστόσο επειδή το οικονομικό επιτελείο δεν φαίνεται να έχει δεχθεί την κατάργησή τους έχουν κατατεθεί προτάσεις που περιλαμβάνουν Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία τα αφορούν αυτοκίνητα με Αξίες Λιανικής από 15.001 ευρώ και άνω ενώ στα φθηνότερα αυτοκίνητα να μην επιβάλλεται τίποτα.
                                      Επίσης για τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχει προταθεί τόσο τα τεκμήρια όσο και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να αυξάνονται ανάλογα με την αξία του οχήματος.
                                      Σύμφωνα με πληροφορίες οι 30.000 ευρώ είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει το σημείο μηδέν για την υψηλή φορολόγηση των αυτοκινήτων. Δηλαδή αν ένα ΙΧ έχει αξία 35.000 ευρώ ανεξάρτητα από το αν κινείται από κινητήρα κάτω των δύο λίτρων ο κάτοχός του είναι πολύ πιθανό να βρεθεί αντιμέτωπος με υψηλά τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης.
                                      Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας από 80 γρ./Co2 και κάτω, Τέλος Ταξινόμησης και Φόρος Πολυτελείας με βάση την αξία λιανικής προ φόρων, Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης με βάση την αξία Λιανικής, «μεταμόρφωση» της απόσυρσης με επιδότηση φθηνών ΙΧ και αύξηση στο φόρο πετρελαίου κίνησης είναι μερικές από τις προτάσεις που εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών για τον κλάδο του αυτοκινήτου με στόχο την άντληση 200 εκατ. ευρώ!
                                      «Σκληρή» μάχη για τα «Μηδενικά Τέλη» Κυκλοφορίας αναμένεται να δώσει ο ΣΕΑΑ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες τα στελέχη του εκτιμούν πως αποτελεί ένα περιβαλλοντικό μέτρο που βοηθά τις πωλήσεις του κλάδου.
                                      Από την άλλη μεριά ο ΣΕΑΑ εκτιμά πως τα υπέρογκα Τέλη σε αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να οδηγηθούν σε ακινησία εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ.
                                      Ο ΣΕΕΑΕ από την άλλη μεριά έχει καταθέσει μια πραγματικά «ευρωπαϊκή» πρόταση σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να καταργηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας και να επιβληθεί ένας νέος φόρος στα καύσιμα με αποτέλεσμα όσο κινείται κάποιος να πληρώνει περισσότερα χρήματα.
                                      Ωστόσο και οι δύο προτάσεις αναμένεται να πέσουν στο «κενό» καθώς η μεν πρώτη που κάνει λόγο για διατήρηση των Μηδενικών Τελών θα δημιουργήσει έλλειμμα στα έσοδα ενώ η άλλη θα στερήσει το περίπου 1 δισ. ευρώ που εισπράττει κάθε τέλος του χρόνου το κράτος.
                                      Επίσης ένας ακόμη παράγοντας που δεν επιτρέπει την μεταφορά των Τελών στα καύσιμα έχει να κάνει με το λαθρεμπόριο καυσίμων που μέχρι στιγμής δεν έχει αντιμετωπιστεί.
                                      Τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα βρίσκονται στο στόχαστρο τόσο του ΣΕΑΑ όσο και του ΣΕΕΑΕ αλλά όπως φαίνεται και του οικονομικού επιτελείου.
                                      Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι για το συγκεκριμένο φόρο μοιάζουν και σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» αφορούν σε αυτοκίνητα με ηλικία από 15 έως και 20 έτη και από 20 έτη και άνω.
                                      Στην πρώτη κατηγορία έχει προταθεί να επιβληθεί ένα μικρό Τέλος το οποίο κυμαίνεται από 20 έως και 100 ευρώ ενώ για την δεύτερη κατηγορία το Τέλος σύμφωνα με τις προτάσεις ξεπερνά ακόμη και τα 100 ευρώ.
                                      Το ΥΠΟΙΚ φαίνεται πως δεν επιθυμεί το συγκεκριμένο Τέλος να υπερβαίνει τα 50 ευρώ καθώς υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις από βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος αλλά και από την αντιπολίτευση εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
                                      Οπότε δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν αντί για Περιβαλλοντικό Τέλος δούμε να αποφασίζεται τελικά αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης ή κάποιο Τέλος στα πετρελαιοκίνητα οχήματα που δεν πληρούν την τελευταία οδηγία ρύπων (Euro 5).
                                      Οσον αφορά στην απόσυρση ο ΣΕΑΑ εκτιμά πως δεν πρέπει να καταργηθεί ενώ ο ΣΕΕΑΕ έχει προτείνει την επέκτασή του και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ.
                                      Το οικονομικό επιτελείο από την άλλη μεριά φαίνεται πως έχει αποφασίσει την «μετάλλαξη» του μέτρου το οποίο θα ισχύει μόνο για τα φθηνά ΙΧ με αξίες Λιανικής έως 10-12.000 ευρώ...*

                                      Πηγή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                                        Και ο ελληνικός λαός το έκλειψε το κοκαλάκι του, αλλα τώρα καλείται να πληρώσει ολόκληρο το γουρουνοπουλο.

                                        Αχ ο κακομοιρος Ελληνικος λαος.....Μεγαλη Κριση μιλαμε....Ξερεις πως χθες αρχισα να κατεβαινω παραλιακη απο Πετρουπολη στις 10 και εφτασα καβουρι στις 10:45 ? Ξερεις τι γινοταν στον δρομο απο αυτοκινητα ? Και πες οκ βγηκαν να παρουν αερα, σταματαω Vive Mar, ΦΟΥΛ, δεν ειχε ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ...Λεω οκ ο κοσμος θυμηθηκε την παραλια, ας παω πιο κατω....Εν Πλω ΦΟΥΛ, Αγναντι ΦΟΥΛ, Island ΦΟΥΛ....Εφτασα μεχρι το Yabanaki για να βρω μαγαζι που να μην ειναι φουλ αλλα η ωρα ειχε παει 11:30 και στο τελος λεω αντε μπιπ ολοι και γυρισα πισω στο Village Park για να δω ταινια....(και μην ξεχασω πως τοσο ο πεζοδρομος στο Περιστερι που περασα πριν παω για καβουρι οσο και τα μαγαζια στην Πετρουπολη και σε αυτα γινοταν παταμε να σε πατω).
                                        Αυτη ειναι η 'οικονομικη κριση' της Ελλαδας και περιμενουμε μετα να μας παρουν σοβαρα οι Ευρωπαιοι ? Και πριν πουν καποιοι πως ηταν Σαββατο και Πεμπτη βραδυ παρομοια κατασταση και σημερα το πρωι που ξεκινησα για παραλια γινοταν το αδιαχωρητο στους δρομους, 12 ξεκινησα, 13:30 εφτασα Yabanaki. Οποτε μην λεμε οτι θελουμε, αν εξαιρεσουμε τους πολυ φτωχους Ελληνες που ζουνε στους δρομους η πλειονοτητα δεν εχει καταλαβει 'κριση'.

                                        Σορρυ για το Off-Topic αλλα θεωρω πως ο Ελληνας γουσταρει να κλαιγεται απο την μια και απο την αλλη να περναει ζωη και κοτα και να περιμενει να τον 'λυπηθουν' οι Ευρωπαιοι.

                                        Εσυ τωρα για ποιο λογο γκρινιζεις δε καταλαβαινω.. Μαζι μ αυτους δεν εψαχνες και εσυ μαγαζι με τη σειρα..? Θελω να πω γιατι το εγραψες αυτο το ποστ, που το πας?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                          Και ο ελληνικός λαός το έκλειψε το κοκαλάκι του, αλλα τώρα καλείται να πληρώσει ολόκληρο το γουρουνοπουλο.

                                          Αχ ο κακομοιρος Ελληνικος λαος.....Μεγαλη Κριση μιλαμε....Ξερεις πως χθες αρχισα να κατεβαινω παραλιακη απο Πετρουπολη στις 10 και εφτασα καβουρι στις 10:45 ? Ξερεις τι γινοταν στον δρομο απο αυτοκινητα ? Και πες οκ βγηκαν να παρουν αερα, σταματαω Vive Mar, ΦΟΥΛ, δεν ειχε ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ...Λεω οκ ο κοσμος θυμηθηκε την παραλια, ας παω πιο κατω....Εν Πλω ΦΟΥΛ, Αγναντι ΦΟΥΛ, Island ΦΟΥΛ....Εφτασα μεχρι το Yabanaki για να βρω μαγαζι που να μην ειναι φουλ αλλα η ωρα ειχε παει 11:30 και στο τελος λεω αντε μπιπ ολοι και γυρισα πισω στο Village Park για να δω ταινια....(και μην ξεχασω πως τοσο ο πεζοδρομος στο Περιστερι που περασα πριν παω για καβουρι οσο και τα μαγαζια στην Πετρουπολη και σε αυτα γινοταν παταμε να σε πατω).
                                          Αυτη ειναι η 'οικονομικη κριση' της Ελλαδας και περιμενουμε μετα να μας παρουν σοβαρα οι Ευρωπαιοι ? Και πριν πουν καποιοι πως ηταν Σαββατο και Πεμπτη βραδυ παρομοια κατασταση και σημερα το πρωι που ξεκινησα για παραλια γινοταν το αδιαχωρητο στους δρομους, 12 ξεκινησα, 13:30 εφτασα Yabanaki. Οποτε μην λεμε οτι θελουμε, αν εξαιρεσουμε τους πολυ φτωχους Ελληνες που ζουνε στους δρομους η πλειονοτητα δεν εχει καταλαβει 'κριση'.

                                          Σορρυ για το Off-Topic αλλα θεωρω πως ο Ελληνας γουσταρει να κλαιγεται απο την μια και απο την αλλη να περναει ζωη και κοτα και να περιμενει να τον 'λυπηθουν' οι Ευρωπαιοι.

                                          Εσυ τωρα για ποιο λογο γκρινιζεις δε καταλαβαινω.. Μαζι μ αυτους δεν εψαχνες και εσυ μαγαζι με τη σειρα..? Θελω να πω γιατι το εγραψες αυτο το ποστ, που το πας?

                                          Εγω δεν γκρινιαζω για την οικονομικη κριση, αυτη ειναι η διαφορα. Ξερω πως φαγαμε πολλα περισσοτερα σαν λαος απο οσα θα μπορουσαμε ποτε να φαμε βαση με το τι παραγουμε και τωρα πρεπει να το πληρωσουμε. Λες οσοι ηταν εξω να σκεφτονται ετσι ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sbr last edited by

                                            κοιτα υπαρχει το ιδιωτικο και το δημοσιο χρεος. στο δημοσιο ΟΚ. στο ιδιωτικο ομως γιατι εγω να πληρωσω το δανειο που πηρες εσυ απο την Βητα τραπεζα και τωρα δε μπορεις να το πληρωσεις; γιατι το τραπεζικο χρεος να γινει δημοσιο και να πληρωσει ο φορολογουμενος τα γ@μησι@τηκα του αλλου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 435
                                            • 436
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 434 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr