Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 625
    • 626
    • 627
    • 628
    • 629
    • 640
    • 641
    • 627 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120300
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apostolis93 last edited by

      καμια προταση για αμορτισσερ για την bravoyra???? επισης με τους κομπρεσορες του αιρκοντισιον τι παιζει?μαλλον χρειαζομαι αλλαγη ..........

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosygatos last edited by

        Πήγαινε να σου κοιτάξουν το AC μην έχει χάσει ψυκτικό υγρό. Όσο για τα αμορτισέρ, εγω μάλλον μαμά θα βάλω όταν έρθει η ώρα. Στα 103000 χλμ πάντως αντέχουν λίγο ακόμα τα δικά μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apostolis93 last edited by

          το δικο μου εχει 136587 χλμ και το αριστερο εμπρος αμορτισερ σημερα ειδΑ οτι τα ειχε τα λαδακια του.....ο κομπρεσορας χανει οταν δουλευει μουγκριζει το ειδε και μαστορας......αλλα που να βρεθει καλος ψυκτικος για αμαξια στην ορεστιαδα ...οεοοο??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apostolis93 last edited by

            εχει δοκιμασει κανεις να παρει ανταλακτικα απο την ιστοσελιδα του ρικαμπι? λεω να παρω αμορτισερ απο εκει...αξιζουν αυτα
            http://www.ricambi.gr/index.php?page=sh ... t&Itemid=2 ειναι τα γνησια η θα το μετανιωσω?
            ??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgeman last edited by

              Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

              Ψάχνω εδώ και κάποιο καιρό και έχω καταλήξει ότι θέλω Bravo Sport.
              Για κάτι αξιοπρόσεκτο (~70000km, πανοραμική), δίνω ακόμα και 7,5 χιλιάρικα μετρητά.
              Όμως το πρόβλημα είναι ότι.... δεν βρίσκω!!!!
              Για δώστε καμιά ιδέα βρε παιδιά, ζητάω κάτι παράλογο;
              Τα φθηνότερα Sport παίζανε στα ~6 χιλιάρικα εδώ και 1,5+ χρόνο, τι γίνεται πια;
              Μήπως δεν κοιτάω σωστά; xe, car, autotriti.

              Επειδή όλα τα προηγούμενά μου αυτοκίνητα ήταν σε μέτρια εξωτερική κατάσταση, θέλω κάτι πολύ προσεγμένο επιτέλους και δεν είμαι διατεθειμένος να πάρω κάτι πχ με πολυμερισμένα φώτα, φθαρμένο κτλ, αλλά αντιθέτως θα προτιμήσω να δώσω ένα σεβαστότατο ποσό σε μετρητά για κάτι καλό. Ζητάω πολλά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pantelis-kapsalakis last edited by

                http://www.car.gr/classifieds/cars/?fs= ... _type=sale

                Υπαρχουν μερικα εκει γυρω στα 7-8 χιλ, βεβαια με οροφη ακριβοτερα, αλλα υπαρχουν. Ενα με 8 χιλ μαυρο και με λιγα χλμ φαινεται καλο οπως και ενα ασημι που ειδα απο μια πρωτη ματια με λιγωτερα χρηματα αλλα με λιγο περισσοτερα χλμ. Το Bravo και ειδικα τα τουρμπο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και μαλιστα σε σχεση με επιδοσεις και εξοπλισμο ειναι ασυναγωνιστα κατα τη γνωμη μου στη κατηγορια τους. Εχουν και το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ στα 400 λιτρα. Απλα νομιζω οτι επειδη βγηκαν παραλληλα με το 5αρι Γκολφ tsi (140-170 αλογα) και επειδη ηταν η εποχη των παχειων αγελαδων στην Ελλαδα οι περισσοτεροι πηγαν με το πιο ακριβο Γκολφ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgeman last edited by

                  Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&price-with=>1&category=&make=124&model=129&variant=sport&price-from=&price-to=&registration-from=>2007&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale

                  Υπαρχουν μερικα εκει γυρω στα 7-8 χιλ, βεβαια με οροφη ακριβοτερα, αλλα υπαρχουν. Ενα με 8 χιλ μαυρο και με λιγα χλμ φαινεται καλο οπως και ενα ασημι που ειδα απο μια πρωτη ματια με λιγωτερα χρηματα αλλα με λιγο περισσοτερα χλμ. Το Bravo και ειδικα τα τουρμπο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και μαλιστα σε σχεση με επιδοσεις και εξοπλισμο ειναι ασυναγωνιστα κατα τη γνωμη μου στη κατηγορια τους. Εχουν και το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ στα 400 λιτρα. Απλα νομιζω οτι επειδη βγηκαν παραλληλα με το 5αρι Γκολφ tsi (140-170 αλογα) και επειδη ηταν η εποχη των παχειων αγελαδων στην Ελλαδα οι περισσοτεροι πηγαν με το πιο ακριβο Γκολφ.

                  Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
                  Δυστυχώς φαίνεται να έχεις δίκιο.

                  Όμως δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσω 8+ χιλ για Bravo, όταν με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις νεότερα αντίστοιχα αυτοκίνητα (C4 THP 2010+/Megane TCE 2010+) ή κάποιο αντίστοιχα καλό ίδιας ηλικίας (Civic S, BMW 116i, Astra/Corsa OPC, Mito 155/Cooper και ο κατάλογος μεγαλώνει...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pantelis-kapsalakis last edited by

                    Οχι φιλε μου, δεν μιλαω για 8+ για Bravo, εκτος αν πραγματικα θελεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο με λιγα χιλιομετρα και με ηλιοροφη. Σε αυτα τα λεφτα οπως λες παιζουν πολλα αλλα. Εγω μιλαω για 7 χιλ, οπου τα 7 χιλ θα τα δωσεις για να παρεις ενα Sport εφταετιας, σε καλη κατασταση και με οχι παρα πολλα χλμ φορτωμενο. Μην ξεχνας οτι παιζει να το παρεις με λιγωτερα απο οτι ζητανε, εφοσον θελεις να το παρεις. Απο εκει και μετα εφοσον δεν εισαι κολλημενος με καποια μαρκα στα 7-8 χιλ υπαρχουν πολλα απο αλλες μαρκες να διαλεξεις, ειδικα αν εχεις τα μετρητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgeman last edited by

                      Κολλημα μαρκας δεν τιθεται (χαθηκε να ειχαν βγαλει το Cee'd με turbάκι?), ομως το Bravo ειναι αυτο που εκπληρωνει τις απαιτησεις μου αυτη τη στιγμη και μου αρεσει εμφανισιακα, αλλα και απο πλευρας εξοπλισμου. Η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω οδηγησει, αλλα μονο αν απογοητευτω οικτρα θα κανω πισω.

                      Μετρητα υπαρχουν και θεληση για το συγκεκριμενο μοντελο, επιλογες δεν βλεπω.
                      Το 70% οσων δινονται ειναι απο μαντρες (aka τιμες χλιαρες, παζαρια γιοκ και υποψια αναξιοπιστιας χιλιομετρων), ενω οσα ειναι ενδιαφεροντα, ειτε ειναι φορτωμενα με 100.000+ χιλιομετρα, ειτε ειναι πολυ ακριβα, ειτε εχουν μαζεμενες μικροφθορες και οχι καποιον extra εξοπλισμο για να με προσελκυσουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apostolis93 last edited by

                        Καλησπερα ,λοιπον σημερα αλλαξα αμορτισερ στο bravo, ενω αρχικα πηγαινα για μπιλστειν β6, τελικα κατεληξα στα β4 για διαφορους οικονομικους λογους.............η πρωτη εντυπωση απο το αμαξι σε διαδρομη που κανω καθε μερα και εχω μαθει πλεον πως συμπεριφερεται το αμαξι ηταν παρα πολυ καλη, βελτιωθηκε το κρατημα , το φρεναρισμα και παει λεγοντας, τωρα το μονο που μενει να δειξει ειναι ποσο θα αντεξουν στο χρονο και αν θα αλλαξει η συμπεριφορα του κιαλλο...ελπιζω προς το καλυτερο παντα....τα προηγουμενα αμορτισερ αντεξαν 136,500 χλμ, εκ των 4 τα 2 ειχαν πεταξει λαδι . Τα νεα αμορτισερ μου κοστισαν 240 ευρω και 0 εργατικα καθως τα περασα εγω παρεα με ενα συναδελφο......και για να κλεισω απο κομπρεσορα αιρκοντισιον τι κανω? εχει πεταξει το ψυκτικο.....ειναι ηδη μια φορα επισκευασμενος να παω για καινουριο ιμιτασιον η μεταχειρισμενο με κανα μικρο σερβισ σε λαστιχακια και λοιπα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgeman last edited by

                          Και η αναζητηση συνεχιζεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            son-of-my-father last edited by

                            Παιδιά ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε μεταχειρισμένο και θα ήθελα να μάθω την αποψη και την εμπειρία σας.

                            Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο: http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6424787/

                            Το θέμα μεταφέρθηκε στην σωστή ενότητα και συγχωνεύτηκε με υπάρχον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. [Admin]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andone26 last edited by

                              Καλησπερα σε ολους.μια ερωτηση στους κατοχους του αμαξιου.εχω την εκδοση με τα 150 αλογα.εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα ενω φτανει κανονικα στην μεση και μενει σταθερη μολις παω εντελως χαλαρα ξαναπεφτει κατω απο την μεση.εχει κανεις καμια ιδεα τι να κοιταξω.θερμοστατη και αισθητηρας θερμοκρασιας?το λογικο δεν ειναι να ειναι μονιμα σταθερη η θερμοκρασια στην μεση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andone26 last edited by

                                Καλησπερα σε ολους.μια ερωτηση στους κατοχους του αμαξιου.εχω την εκδοση με τα 150 αλογα.εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα ενω φτανει κανονικα στην μεση και μενει σταθερη μολις παω εντελως χαλαρα ξαναπεφτει κατω απο την μεση.εχει κανεις καμια ιδεα τι να κοιταξω.θερμοστατη και αισθητηρας θερμοκρασιας?το λογικο δεν ειναι να ειναι μονιμα σταθερη η θερμοκρασια στην μεση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  andone26 last edited by

                                  Καλησπερα σε ολους.μια ερωτηση στους κατοχους του αμαξιου.εχω την εκδοση με τα 150 αλογα.εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα ενω φτανει κανονικα στην μεση και μενει σταθερη μολις παω εντελως χαλαρα ξαναπεφτει κατω απο την μεση.εχει κανεις καμια ιδεα τι να κοιταξω.θερμοστατη και αισθητηρας θερμοκρασιας?το λογικο δεν ειναι να ειναι μονιμα σταθερη η θερμοκρασια στην μεση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adensa last edited by

                                    Θερμοστατης.Θελει αλλαγή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nikitaras last edited by

                                      Φίλος μου έχει τσεκάρει μεταχειρισμένο μοντέλο bravo του 09 1,5 turbo με 150 άλογα. Ξέρετε κάτι γι αυτό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        1,4 εννοείς. Δεν έχει ακουστεί τίποτα κακό για αυτόν τον κινητήρα. Είναι πιο λαίμαργος από κάποιος άλλους τούρμπο αλλά και πιο αξιόπιστος από κάτι TSi της VW για παράδειγμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mixalis_peugeot last edited by

                                          Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                          οτιδηποτε ονομαζεται cobra ειναι σοβαρος συναγερμος
                                          (μεχρι οταν του αλλαξεις την μπαταρια )

                                          Τι εννοείς ? Με ενδιαφέρει γιατί μόλις έβαλα cobra..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            ogigis last edited by

                                            Ο χρήστης Andone26 έγραψε:
                                            Καλησπερα σε ολους.μια ερωτηση στους κατοχους του αμαξιου.εχω την εκδοση με τα 150 αλογα.εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα ενω φτανει κανονικα στην μεση και μενει σταθερη μολις παω εντελως χαλαρα ξαναπεφτει κατω απο την μεση.εχει κανεις καμια ιδεα τι να κοιταξω.θερμοστατη και αισθητηρας θερμοκρασιας?το λογικο δεν ειναι να ειναι μονιμα σταθερη η θερμοκρασια στην μεση?

                                            ΑΠολύτως καμία ανησυχία..να το κάνεις κιολας εκουσια ειδικά το καλοκαίρι...οταν σε κατηφορα βγαζεις ταχυτητα δεν υπαρχουν τριβες μεσα στη μηχανη και ετσι μεσα σε λιγοτερο απο 5 λεπτα πεφτει η θερμοκρασια...ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ..ΜΟΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 625
                                            • 626
                                            • 627
                                            • 628
                                            • 629
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 627 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr