Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    ogigis

    @ogigis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ogigis Unfollow Follow

    Latest posts made by ogigis

    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Andone26 έγραψε:
      Παντελη σε ανοιχτο δρομο και τωρα με τις ζεστες δεν κουνιεται η βελονα αν παω σταθερα.μαλλον θα αλλαξω εναν θερμοστατη με καινουρια αντιψυκτικα κλπ να εχω το κεφαλι μου ησυχο.απο τιμες και μαρκα ξερουμε?

      ΓΕΝΙΚΑ Σε οποιοδηποτε αμαξι σε κατηφορα βγαλεις ταχυτητα ή αφησεις το γκαζι η θερμοκρασία νερού πέφτει. Στην περιπτωσή σου Andone αν σου κολλησε, τότε είναι ανοιχτός επειδη με το χουφτωμα δεν νομιζω να το καταλαβεις αλλαξεν τον και ας μην θελει. Το κόστος είναι ξεκιναει απο 35-65 και ανεβαινει αναλογα το μαγαζι. Τι φοράει μαμα φαντάζομαι δεν ξέρεις...Εγω θα σου προτεινω Valeo. Ποσα χλμ έχει το αμαξι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Andone26 έγραψε:
      Λοιπον για να το ξαναπω.εντελως απλα.πορεια σε κατηφορα με ταχυτητα μεσα απλα να ρολλαρει το αμαξι οχι νεκρα,μονο φρενο.κατηφορα για καποια χιλιομετρα πεφτει κατω απο την μεση η θερμοκρασια.ξανα γκαζι μετα οπου και ανεβαινει στην μεση.αυτα οσον αφορα τις κρυες σχετικα μερες.τωρα σε πορεια με 5η ταχυτητα με 70 με 80 χλμ για καποια χιλιομετρα μπορει να πεσει λιγο παλι και αν δωσω γκαζι επανερχεται στην μεση.λοιπον παρολα αυτα εγω ρωτησα εαν ειναι φυσιολογικο να πεφτει και να ανεβαινει ο δεικτης ανεξαρτητως πως οδηγαω και που.δεν μιλαω για αυξηση αλλα για την μειωση

      Αν δεν πατάς καθόλου γκαζι στην κατηφορα, ναι, είναι φυσιολογικό να κατέβει και οταν ξαναπατήσεις να ξανανεβει. Δεν έχει σχέση με τη μάρκα αλλά με το ζόρισμα του αυτοκινητου. Αν βάλεις 4η και πας στις 5000στροφες θα ανεβει παραπανω απο τη φυσιολογικη. Να ανησυχεις οταν μεινει στο 0 ο δείκτης ή ανεβει στα κόκκινα ή παίζει 'βιολι' ο δείκτης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Είναι 2 διαφορετικά κείμενα από αγγλική πηγή και ελληνική. εν παση περιπτώσει αυτό ισχύει για το ρελαντι οχι γιατί το λέω εγώ αλλά γιατί αυτό συμβαίνει. Ας γίνει πιο συγκεκριμένος ο φίλος με το πρόβλημα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Κάποιοι που απαντάτε γράφετε ασυναρτησίες και δεν μπορείτε να καταλαβετε τα γραφόμενα απλα απαντατε για να το παίξετε παντογνωστες. Andone26 τη μία γράφεις ότι ξαφνικά ειδες αυτό και την άλλη οτι σου συμβαίνει συνηθως χειμωνα....Για τις τριβές δεν απαντησα οτι γιαυτο συμβαινει...η απάντησή μου είναι γενική...στην περιπτωση που βγάλεις ταχύτητα τι γίνεται...
      'When idling, the engine runs without any loads except the engine accessories.' '(μηχανολογία): ο ρυθμός λειτουργίας μιας μηχανής αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας στις χαμηλότερες δυνατές στροφές ανά λεπτό' . Από κει και πέρα αν στην κανονική πορεία παίζει ο δείκτης θερμοκρασίας με σταθερή ταχύτητα...το πιο απλό μπορεί να ειναι αισθητηρας θερμοκρασίας...Εφόσον υπάρχουν τα διαγνωστικά πηγαινε τσέκαρέ το. Ξαναλέω αν κατεβαίνει η θερμοκρασία μόνο όταν βγάζεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό...αν παίζει ο δείκτης σου πανω κατω δεν είναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Andone26 έγραψε:
      Καλησπερα σε ολους ξανα.να ενημερωσω σχετικα για την θερμοκρασια.κυριως μου το κανε τον χειμωνα πιο πολυ.σε ταξιδι κατεβαινοντας τον δομοκο κατηφορα με 5η μεσα. ποτε χωρις ταχυτητα αυτο εννοω ρελαντι μου πεφτει η θερμοκρασια μισο κουτακι απο την μεση.τωρα καλοκαιρι σταθερη η θερμοκρασια μονιμα.εγω σκεφτηκα κατευθειαν τον θερμοστατη.σε στνεργεια που ρωτησα αλλοι μου ειπαν ψιλοκολλαει ο θερμοστατης...αλλοι φυσιολογικο γιατι κρυωνει το αμαξι και αλλοι οτι μπορει να ειναι οτιδηποτε και πρεπει να το τσεκαρουν.

      Andone Οταν αποσυμπλεκεις οι τριβες ελαχιστοποιουνται και κατεβαινει η θερμοκρασία ειδικά σε κατηφόρα. Οταν λειτουργεί κανονικά το αυτοκινητο πιανει μια σταθερη θερμοκρασία και απο κει και περα αν πηγαινεις με 80χλμ μπορει λιγο να κατεβει και αν το πατησεις 140+ θα ανεβει λιγο παραπανω απο τη σταθερη. Επειδή το είχα απορία αν στο ρελαντί δημιουργεί πρόβλημα ρώτησα Μηχανικό Ανωτερης Εκπαιδευσης, οχι μαστορα, και μου ειπε κανενα πρόβλημα. Απο κει και πέρα αν το αμαξι εχει προβλημα στο ρελαντι δεν βγαζεις ταχυτητα μην σου σβησει. Λίγο κολλάει δεν υπαρχει στο θερμοστάτη. Αν χαλάσει το κερί ή μείνει ανοιχτός στην καλύτερη ή κλειστός όπου μπορεί να παρεις τη μηχανή στο χέρι. Δυο πράγματα να προσέχεις πάντα μετά από 10 λεπτά οδηγησης...και στα δύο σταματάς επιτοπου. Αν η θερμοκρασία μείνει στο 0 (με εξαίρεση θερμοκρασίες -) ή αν ανεβει στα κόκκινα γιατί τότε ή φλάντζα θα κάψεις ή θα κάνεις τη μηχανή σούπα. Αν έχεις πολλά χλμ τότε μαζί με την αλλαγή παραφλού προληπτικά μπορείς να αλλάξεις θερμοστάστη και αισθητήρα θερμοκρασίας νερού. Εγω εχω 212.000 valeo είναι δουλευει αψογα αλλά επειδή κάνω ταξίδια στο εξωτερικό θα τα αλλάξω προληπτικά....γιατί για 15Ε μένεις στην άκρη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης nick-gous έγραψε:
      Φίλοι μου γεια σας, δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί κάτι σχετικό με αυτό που θα πω σε προηγούμενο topic αλλά θέλω τη βοήθειά σας για να είμαι σίγουρος πριν εκθέσω και εκτεθώ. Λοιπόν σήμερα πήγα σε ένα αξιόπιστο πρατήριο στα Βόρεια προάστια και σε κεντρικό σημείο, είπα στον υπάλληλο να το γεμίσει όσο πάει και ήμουν λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Προς τεράστια έκπληξη μου είδα το μετρητή να περνά τα 45 lt (κάτι που δεν το έχω ξαναδεί στους 7 μήνες που έχω το clio) και να σταματάει στα 49 lt. Ρωτώ τον υπάλληλο πως έγινε αυτό και μου αποκρίθηκε πως όταν ένα ντεπόζιτο το γεμίζουμε τέρμα παίρνει περισσότερα λίτρα από αυτά που λέει σαν χωρητικότητα ο κατασκευαστής. Και ρωτώ είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και ειδικά όταν δεν έχει ανάψει καν λαμπάκι ;;

      Μην γεμίζεις τα φορουμ με αναφορές...ΠΡΑΞΕ...Παρε ΤΗΛ στο ΥΠΑΝ ή στο μεταφορών της περιοχής και κάνε καταγγελία...αν μιλάμε μεταξύ στα φορουμ αυτοί θα συνεχίσουν ανενόχλητοι...τα πρόστιμα είναι μεγάλα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Γιατί πότε ήταν σοβαρό το Auto-Tsiknopempti?

      Είναι οταν μιλάει για το γνωστό group στάζει μέλι...και μάλιστα κανει και μόνο του ανακλήσεις;...χωρίς να γράψει η αντιπροσωπεία κάτι...αλήθεια άρθρο-α για τα πολλά προβλήματα των κινητήρων έκανε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Δεν έγραψε οτι σε κανονική πορεία ανεβοκατεβαίνει η βελόνα εγραψε 'εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα ' . Οταν βγαζεις ταχύτητα ή σε κατηφόρα χωρίς γκαζι μετα από λίγο πεφτει η θερμοκρασία. Είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό. Αν συμβαίνει ενω προχωράει κανονικά τότε εχει πρόβλημα. μετά τα 20+ δεν βγάζεις ταχύτητα; αιτιολογία;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης Andone26 έγραψε:
      Καλησπερα σε ολους.μια ερωτηση στους κατοχους του αμαξιου.εχω την εκδοση με τα 150 αλογα.εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει οτι σε πορεια με ρελαντι η κατηφορα πεφτει η θερμοκρασια του κινητηρα ενω φτανει κανονικα στην μεση και μενει σταθερη μολις παω εντελως χαλαρα ξαναπεφτει κατω απο την μεση.εχει κανεις καμια ιδεα τι να κοιταξω.θερμοστατη και αισθητηρας θερμοκρασιας?το λογικο δεν ειναι να ειναι μονιμα σταθερη η θερμοκρασια στην μεση?

      ΑΠολύτως καμία ανησυχία..να το κάνεις κιολας εκουσια ειδικά το καλοκαίρι...οταν σε κατηφορα βγαζεις ταχυτητα δεν υπαρχουν τριβες μεσα στη μηχανη και ετσι μεσα σε λιγοτερο απο 5 λεπτα πεφτει η θερμοκρασια...ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ..ΜΟΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      ogigis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr