Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Pulsar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Pulsar
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 69
    • 70
    • 6 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1397
    21364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexadrinos last edited by

      Έχω το diesel έκδοση acenta.Έχω κάνει μέχρι τώρα 8000χλμ.Τα περισσότερα εκτός.Η μέση κατανάλωση έχει 'κολλήσει' στα 4,7/100.Πολύ καλούς χώρους άριστη εργονομία καλή ορατότητα.Στον δρόμο πηγαίνει αρκετά καλά.Έχει μια ασάφεια όταν θελήσεις να το οδηγήσεις γρήγορα.Από μηχανή αστέρι.Αθόρυβη και με πολύ δύναμη.Με ότι ταχύτητα έχεις μέσα προσπερνάς.Έχω ξεχάσει τα κατεβάσματα.Τα φρένα επίσης πολύ καλά.Μόνη παραφωνία κάποιες ατέλειες στην συναρμολόγηση.

      Φιλικά Άγγελος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jack-io last edited by

        Ο χρήστης Manker έγραψε:
        Δες εδώ

        Το είδα αν και λίγο καθυστερημένα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
          Έχω το diesel έκδοση acenta.Έχω κάνει μέχρι τώρα 8000χλμ.Τα περισσότερα εκτός.Η μέση κατανάλωση έχει 'κολλήσει' στα 4,7/100.Πολύ καλούς χώρους άριστη εργονομία καλή ορατότητα.Στον δρόμο πηγαίνει αρκετά καλά.Έχει μια ασάφεια όταν θελήσεις να το οδηγήσεις γρήγορα.Από μηχανή αστέρι.Αθόρυβη και με πολύ δύναμη.Με ότι ταχύτητα έχεις μέσα προσπερνάς.Έχω ξεχάσει τα κατεβάσματα.Τα φρένα επίσης πολύ καλά.Μόνη παραφωνία κάποιες ατέλειες στην συναρμολόγηση.

          Αυτά είναι τα όμορφα του πετρελαίου. Ξεχνάς τις αλλαγές ταχυτήτων (εκτός πόλης ειδικά) και ξεχνάς να φουλάρεις. Από κοντά που το είδα είναι όμορφο αλλά λίγο μεγάλο και στην diesel έκδοση ο κινητήρας δεν πρέπει να ακούγεται πολύ στο εσωτερικό. Τουλάχιστον από έξω που τον άκουσα δεν έκανε και πολύ θόρυβο συγκριτικά με το 1.3 diesel της fiat που ακούγεται αρκετά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης panosft έγραψε:
            Ξεχνάς τις αλλαγές ταχυτήτων (εκτός πόλης ειδικά)

            Ναι καλά. Πιάσε το σε πολύ χαμηλές ή πολύ ψηλές να δεις τι καλά που πάει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              axel12p last edited by

              Το Qashqai 1.5 που οδήγησα πάντως μια χαρά πήγαινε και πράγματι ένιωθες ότι είχε παντού ροπή και δεν χρειαζόταν αλλαγή ταχύτητας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Ξεχνάς τις αλλαγές ταχυτήτων (εκτός πόλης ειδικά)

                Ναι καλά. Πιάσε το σε πολύ χαμηλές ή πολύ ψηλές να δεις τι καλά που πάει.

                Για τους περισσότερους οδηγούς και την πλειονότητα των περιπτώσεων η ροπή έστω και στο μικρό εύρος στροφών που τη δίνει ειναι υπεραρκετή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Μόνο σε συντηρητική οδήγηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Μόνο σε συντηρητική οδήγηση.

                    Έχεις δει σε ποιο θέμα απαντάς; Πες μου ότι μπαίνεις και στο τοπικό της Ferrari και γράφεις για υψηλές καταναλώσεις και μικρό χώρο αποσκευών!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        snowman-ii last edited by

                        παιδια οποιος εχει παρει το pulsar μηπως εχει προσεξει το λαστιχο στο μπροστινο παρ-μπριζ απο το καθρεπτη και περα αν παταει καλα στο κρυσταλλο η εχει καμια ατελεια στην τοποθετηση ?
                        Γνωστος μου το πηρε και βδομαδα δεν εκλεισε και το λαστιχο σε αλλα σημεια παταει και σε αλλα το εχει ρουφηξει μεσα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο γνωστός σου δεν πήγε να το δείξει στην αντιπροσωπία?
                          Δεν χρειάζεται να γίνουν δύο ή τρεις για να επιβεβαιωσει αν υπάρχει θέμα ή όχι.

                          Στάλθηκε από το SMO72HD μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            snowman-ii last edited by

                            σκόπευε να παει το σαβατο το πρωι που δεν δουλευει αλλα εγω του προτεινα να παει αυριο πριν την δουλεια και να μην το καθυστερηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim-str last edited by

                              Προσωπικά πρώτη φορά το ακούω, μπορεί να μην έγινε καλή τοποθέτηση. Να το πάει στη αντιπροσωπεία να δούμε τι θα του πούνε κι αν όντως υπάρχει πρόβλημα πως θα το διορθώσουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimdenin last edited by

                                http://www.autoblog.gr/2015/05/27/to-fo ... atafernei/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nick-13 last edited by

                                  Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
                                  http://www.autoblog.gr/2015/05/27/to-ford-focus-apotygxanei-sto-moose-test-to-nissan-pulsar-ta-katafernei/

                                  Όντως το Pulsar φάνηκε πολύ πιο άνετο στο τεστ απο το Focus.Γενικά πιστεύω πως η Nissan επανήλθε επιτέλους πολύ δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Η Nissan μια χαρά εταιρεία ήταν και είναι. Μια χαρά αυτοκίνητα έβγαζε και βγάζει. Αυτό απέχει όμως πολύ από το να θεωρούμε πως τα αυτοκίνητα της σε οδική συμπεριφορά υπερέχουν της φορντ. Μια πτυχή ενός τεστ δεν είναι αποκαλυπτική της συνολικής συμπεριφοράς των 2 οχημάτων. Προσωπικά δεν με πείθει. Όχι φυσικά γιατί έχω κάποιο θέμα με την Νισσάν ή την φορντ. Απλά η εξελικτική πορεία των 2 μοντέλων είναι συντριπτικά υπέρ του focus.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Το Pulsar φαίνεται σα να το σώζει το ESP, μιας και νιώθω πως κόβει απότομα στον πρώτο ελιγμό. Η Ford θα πρέπει να κάνει κάτι με το βάρος των αυτοκινήτων της. Καλό το στήσιμο στον δρόμο, αλλά θα ήταν καλύτερο να κάνει μια δίαιτα στα μοντέλα της.

                                      ΥΓ. Εντωμεταξύ τώρα βλέπω πως την καλύτερη επίδοση την έχει η Citroën Xantia Activa V6 του 1999 με 85Kmh, πάνω από Porsche, Audi R8, Ferrari κλπ, ενώ το X-Trail έχει καλύτερη επίδοση από το GT-R

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                        Το Pulsar φαίνεται σα να το σώζει το ESP, μιας και νιώθω πως κόβει απότομα στον πρώτο ελιγμό.

                                        Αυτό ακριβώς. Εγώ βλέπω ένα Pulsar που είναι φιμωμένο από το ESP και ένα Focus που αντιδρά υπερστροφικά κουνώντας την ουρά του. Το πρώτο θα ξενερώσει έναν ψαγμένο οδηγό, ενώ το δεύτερο θα ενθουσιάσει περισσότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Παρόλα αυτά σε οικογενειακό αυτοκίνητο, φουλ φορτωμένο, το ESP θα έπρεπε να λειτουργεί καλύτερα. Αν τώρα ο άλλος είναι μόνος του και θέλει να χαρεί το Focus του, θα μπορούσε να απενεργοποιήσει το ESP και να παίξει όσο θέλει.

                                          Νομίζω πως ESP και συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος (AEB) θα πρέπει να αξιολογούνται και να μαθαίνουμε βαθμολογίες για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Γιατί μπορεί να σου χρεώνουν οι κατασκευαστές τα ESP και AEB, αλλά δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            snowman-ii last edited by

                                            Jim Str & cosneo , τελικα πηγε στην αντιπροσωπεια και του ειπαν οτι εγινε λογω μεγαλης πιεσης απο την αποκερωση που κανουν , και οτι παρατηρηθηκε και σε αλλα οχηματα ..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 6 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr