-
@edmond πίστεψε με ειναι εντελώς ασχετοι ειδικα με θέματα της αυτοκίνησης ,οι δε τεχνοκράτες στο Υπ.Οικ. όπως καταλάβεις δε θέλουν να ζοριστουν να φτιάχνουν sql για νέες βάσεις και υπολογισμούς ,οπότε όλα θα κυλησουν ως έχουν με τα κυβικά ,αντε να δώσουν κάτι τις αυτοί με τους μηδενικους ρύπους της Μπιρμπιλη
-
Ανακοίνωση από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) σχετικά με την πρόταση για αύξηση κατά 30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης που εξετάζει η κυβέρνηση.
Η τυχόν νέα φορολογική επιβάρυνση στα μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα, εκτός από άδικη, θα είναι αναποτελεσματική. Έχει προταθεί η αύξηση κατά +30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα «δίλιτρα» και μεγαλύτερα αυτοκίνητα, με στόχο να αυξηθούν τα σχετικά δημοσιονομικά έσοδα κατά 20 εκατομμύρια ευρώ.
Όμως, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης έχει σχεδόν μηδενική αποτελεσματικότητα, ακόμη και στα σημερινά του επίπεδα, καθώς έχει προκαλέσει αθρόες καταθέσεις πινακίδων, αλλά και εξαγωγές αυτοκινήτων σε τρίτες χώρες, εις βάρος των εσόδων που θα εισέρεαν από τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Με βάση στοιχεία της ΓΓΔΕ, στις αρχές του τρέχοντος έτους 560.485 αυτοκίνητα βρίσκονταν σε ακινησία, ενώ μόνον την τελευταία τριετία (2012-2014) έχουν εξαχθεί περισσότερα από 55.000 αυτοκίνητα.
Συνέπεια των παραπάνω είναι στα αυτοκίνητα κυβισμού 2.000 cc, η αναλογία των κυκλοφορούντων προς τα προσωρινά ακινητοποιημένα να είναι 3,7 προς 1, ενώ στα αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 2.000 cc η αναλογία να είναι 2,6 προς 1.
Τα συνολικά έσοδα από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης το 2014 ανήλθαν σε 91,1 εκατομμύρια ευρώ, όταν τα διαφυγόντα έσοδα από τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε προσωρινή ακινησία ήταν της τάξης των 77 εκατομμυρίων ευρώ και αυτών που εξήχθησαν της τάξης των 18 εκατομμυρίων ευρώ.
Συνεπώς, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη πλήρως αναποτελεσματικός και η τυχόν αύξηση του θα επιφέρει ελάχιστο δημοσιονομικό όφελος, προκαλώντας αναίτια και άδικα την περεταίρω απαξίωση των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού, πολλά από τα οποία έχουν ήδη ελάχιστη αξία, πχ. 3.000€ ως 5.000€.
-
Είπανε πριν λίγο στην tv ότι στο τραπέζι υπάρχει και ενδεχόμενο κατάργησης της απαλλαγής δεκαετίας από την καταβολή φόρου πολυτελείας.
Δηλαδή με 3000 κυβικά του 1990 που κοστίζει 500 ευρώ, θα πληρώσεις φόρο πολυτελείας 1300-1700 ευρώ.Τα περιμένω όλα πλέον...
-
τουλαχιστον δεν θα χρεοκωπησουμε...
-
Ναι...και τώρα που πήραμε πίσω και τις καθαρίστριες, θα σφουγγαρίζουν τα δάκρυά μας...
-
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.Το αυτοκίνητο που πληρώνει τέλος ταξινόμησης, τέλης κυκλοφορίας, ΦΠΑ κατά την αγορά, φόρους σε βενζίνες και ανταλλακτικά, είναι πολυτέλεια...
Η καθαρίστρια που σε 4ωρη εργασία παίρνει 800 καθαρά(λιγότερα από όσα δυστυχώς παίρνει ο νεοδιοριζόμενος στο δημόσιο για 8ωρη εργασία) είναι υποχρέωση.
Προφανώς δεν μπορεί κάποιος να έχει 3000 κυβικά και να δηλώνει 5000 εισόδημα, για αυτό και είμαι υπέρ του μέτρου των τεκμηρίων.
Αλλά το θέμα με τον Φ.Π είναι ένα αίσχος.-
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.Δηλαδή αυτός που έχει ένα μικρό αυτοκίνητο δεκαπενταετίας για να μετακινείται θεωρείς ότι διαθέτει κάποια πολυτέλεια;
-
Ο χρήστης Jim Str έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.
Δηλαδή αυτός που έχει ένα μικρό αυτοκίνητο δεκαπενταετίας για να μετακινείται θεωρείς ότι διαθέτει κάποια πολυτέλεια;
cyborg είσαι; Δεν καταλαβαίνεις την ειρωνία;
-
Αυτή η προσφορά της Τoyota με τη μείωση του ΦΠΑ στο 18% είναι καινούρια ή εγώ δεν την είχα προσέξει;Ουσιαστικά,αν ισχύει,μιλάμε για έκπτωση 300-1500€ ανάλογα με το μοντέλο.
http://www.toyota.gr/world-of-toyota/ar ... s-vat.jsonΚαι εδώ σημερινό δημοσίευμα σχετικό με τις φήμες των τελευταίων ημερών.
http://www.enikonomia.gr/my-money/21850 ... y-FPA.html
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυτή η προσφορά της Τoyota με τη μείωση του ΦΠΑ στο 18% είναι καινούρια ή εγώ δεν την είχα προσέξει;Ουσιαστικά,αν ισχύει,μιλάμε για έκπτωση 300-1500€ ανάλογα με το μοντέλο.
http://www.toyota.gr/world-of-toyota/ar ... s-vat.jsonΚαι εδώ σημερινό δημοσίευμα σχετικό με τις φήμες των τελευταίων ημερών.
http://www.enikonomia.gr/my-money/21850 ... y-FPA.html
Φοβεροι αυτοι που γραφουν τα αρθρα...Η απλα εχουν πολυ ελευθερο χρονο στα χερια τους....Δλδ αν καποιος εχει να δωσει 100.000ε για αυτοκινητο λετε να τον νοιαξουν τα 5.000ε ? Το μετα ειναι το θεμα με τους φορους αφου τα 5.000ε θα τα δωσει στην αυξηση του φορου πολυτελειας μεσα σε 2 χρονια....Παπαλα με λιγα λογια.
-
Ας μην γκρινιάζουμε με τα πάντα. Ως μέσο αστός δεν με χαλάει να δώσω ενα χιλιαρικο λιγότερο για ενα αυτοκίνητο 20000-25000.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ας μην γκρινιάζουμε με τα πάντα. Ως μέσο αστός δεν με χαλάει να δώσω ενα χιλιαρικο λιγότερο για ενα αυτοκίνητο 20000-25000.Αυτο ισχυει ομως για αυτοκινητα κατω των 2 λιτρων....Γιατι απο 2 και ανω θα στα παρουν με το παραπανω με την αυξηση του φορου πολυτελειας...
-
Το διλιτρο εδώ και χρόνια έχει πεθάνει για την μεσοαστική τάξη.
-
Δηλαδη , ειναι δεδομενο πως ο φπα θα ειναι 18 , ? Πως και προχωρισε ετσι η Totyota?
-
Και να μην γινει ειναι σαν να κανουν μια προσφορα, δεν ειναι και τπτ τρελο αν το καλοσκεφτεις και σιγουρα θα προωθησει τις πωλησεις τους.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Και να μην γινει ειναι σαν να κανουν μια προσφορα, δεν ειναι και τπτ τρελο αν το καλοσκεφτεις και σιγουρα θα προωθησει τις πωλησεις τους.πολυ καλα τα λες, αλλα επειδη θελω να παραγγειλω αμεσα, δεν θελω να την πατησω και να χασω 500-600 . ..
-
Δεν νομιζω πως θα τα χασεις, μαρκετινγκ ειναι απλα (και να μην γινει 18% αυτοι πωλησεις θελουν να δειξουν και ας χασουν 500ε απο το κερδος τους).
-
Ο χρήστης london έγραψε:
Δηλαδη , ειναι δεδομενο πως ο φπα θα ειναι 18 , ? Πως και προχωρισε ετσι η Totyota?Λονδρέζε,τίποτα δεν είναι δεδομένο!Τις τελευταίες μέρες έχω διαβάσει τόσες πολλές φήμες που έχω χαθεί.Προ ολίγου ο ίδιος ο Βαρουφάκης είπε ότι δε θα αλλάξει τίποτα στο ΦΠΑ μέχρι τον Ιούλιο-Αύγουστο.
Δες και το παρακάτω link
http://www.youtube.com/watch?v=5ih_V2jHDcE
Μετά όμως,κατά τα φαινόμενα,σίγουρα θα υπάρξει κάποια τροποποίηση.Επειδή και εγώ ψάχνω αμάξι και θα ήταν θετικό να γλίτωνα κανένα χιλιάρικο αν ο φόρος πάει από το 23 στο 18%,έχω την αίσθηση ότι δε θα τους βγουν αυτά τα σχέδια και θα μείνει τελικά ίδιος κ απαράλλακτος...άντε να μειωθεί στο 20%.Από εκεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν μπορεί και αν έχει τη διάθεση κ την υπομονή να περιμένει μέχρι το φθινόπωρο για να αγοράσει.
ΥΓ:Εννοείται πως ο φόρος υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία. -
Η Τογιότα έκοψε κάθε αλλη έκπτωση και προωθητικο που είχε και βάφτισε αυτά ως μείωση ΦΠΑ. Είναι σαν κάτι διαφημίσεις για ηλεκτρικες συσκευές που δηθεν σου χαριζουν το ΦΠΑ και παλι περισσότερο πληρωνεις.
Τέλη κυκλοφορίας