-
Παλι απο 2λιτρα και πανω.........Ισως οι νεες γενεες να ειναι πιο εξυπνες και οταν ψοφησουν ολοι οι ασχετοι να τα κανουν καλυτερα....Δυστυχως εμεις δεν θα ζουμε για να το δουμε αυτο μαλλον.....
-
εψαξα λιγο για τον φορο πολυτελειας.
πρωτη παρατηρηση: Λένε ολοι οτι 'αυξανεται κατα 3%'.
'ξεχνανε' ομως να μας επισημανουν οτι δεν ειναι 3% η αύξηση του ποσου (πχ απο 100 σε 103€), αλλα η αυξηση του ποσοστου του φορου...μέχρι στιγμής επιβάλλεται φόρος με συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%) επί του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης ενώ με την αύξηση θα φτάσει το 8%...
αρα **η αυξηση σ'αυτα που θα πληρωσουμε ειναι 60% **
ελπίζω να καταλαβα λαθος, γιατι αν καταλαβα σωστα, το Φ.Π. για ενα διλητρο μεχρι 5ετιας θα παει απο τα 440€ στα 704€
δευτερη παρατηρηση:
αν δει κανεις τη ροή ειδησεων απο περυσι τετοια εποχη, βλεπει συνεχεις 'μειώσεις' εως και 'καταργηση' των φορων.
μεχρι να φτασει παλι η εποχη που πλησιαζουμε στο ταμείο...http://www.dikaiologitika.gr/site/tag/% ... E%91%CE%A3
-
Σωστά τα λες...αν τελικά ο φόρος από 5% επί του τεκμηρίου διαβίωσης ανέβει στο 8%,τότε αντί για 0,05χ8800(τεκμήριο για 2λιτρα αυτοκίνητα 5ετίας)=440€, θα πληρώνουμε 0,08χ8800=704€.
Το caranddriver αναφέρει ότι αντί για 8% ίσως να ανέβει τελικά στο 6,5% αλλά όπου και να ''κουμπώσει'' τελικά,είναι παράλογο αυτό που κάνουν.Οδηγούν πάρα πολλούς ιδιοκτήτες και πάλι στην κατάθεση πινακίδων και ακόμα πιο πολλούς απ'όσους ψάχνουμε αμάξι και θα θέλαμε πολύ ένα δίλιτρο πετρελαιοκίνητο να αναγκαστούμε να στραφούμε σε κάτι άλλο.
Είναι απορίας άξιο πώς δεν καταλαβαίνουν ότι και την αγορά γονατίζουν και κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα δε θα έχουν ενώ αν άφηναν ελεύθερη την αγορά μέχρι 2.000-2.500cc σίγουρα τα φορολογικά έσοδα θα ήταν πολύ περισσότερα.
Μεγάλη απογοήτευση,θα στοιχημάτιζα πριν από λίγους μήνες ότι θα τον καταργήσει η νέα κυβέρνηση και όχι μόνο δεν τον καταργεί αλλά τον αυξάνει.Παραφροσύνη... -
Να εκαναν μονο αυτο θα ηταν 'καλα'....Εδω λενε εκτακτο φορο για ΟΛΟΥΣ και ουτε κουβεντα για τον ΕΜΦΙΑ που πριν βγουν τον ελεγαν αντισυνταγματικο και ζητουσαν απο τον κοσμο να μην τον πληρωνει....Εκανε ο ΣΥΡΙΖΑ οτι και το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ εδω και 20 χρονια και ο Ελληνας τους πιστεψε....Καλα να παθουμε λοιπον.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Να εκαναν μονο αυτο θα ηταν 'καλα'....Εδω λενε εκτακτο φορο για ΟΛΟΥΣ και ουτε κουβεντα για τον ΕΜΦΙΑ που πριν βγουν τον ελεγαν αντισυνταγματικο και ζητουσαν απο τον κοσμο να μην τον πληρωνει....Εκανε ο ΣΥΡΙΖΑ οτι και το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ εδω και 20 χρονια και ο Ελληνας τους πιστεψε....Καλα να παθουμε λοιπον.+1
μετα την κολοτουμπα για τον ΕΝΦΙΑ οπου φωνάζανε ότι θα καταργηθεί, σειρα εχει ο ΦΠ. και μαλιστα με αυξητικες τασεις!
μου δίνεται η εντύπωση πως είναι τελείως άσχετοι και απλα ακουμπάνε πανω στα μετρα των προηγουμένων και τα πλάθουν αναλόγως των περιστάσεων.
πχ παίζει και να μην εχουν ιδεα τι είναι ο ΦΠ. απλα τον είδαν στους πίνακες και να ειπαν ...ωπα, τι ειναι αυτό? εισπρακτικο μετρο? ε ας 'ακουμπήσουμε' πανω του... -
Και στο autoblog η πληροφορία περί Φόρου Πολυτελείας 6,5% και όχι 8% επί του τεκμηρίου για αυτοκίνητα από 1929-2500cc και για αύξηση από 10 σε 13% για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αν επαληθευτεί αυτό το σενάριο,ένα 2λιτρο αμάξι με ''ηλικία'' μικρότερη των 5 ετών αντί για 440€ Φ.Π. θα πληρώνει πλέον 572€.
Ίσως έχουμε νεότερα μετά το τέλος του αποψινού Υπουργικού Συμβουλίου αν και η ουσία δυστυχώς παραμένει ίδια. -
@edmond πίστεψε με ειναι εντελώς ασχετοι ειδικα με θέματα της αυτοκίνησης ,οι δε τεχνοκράτες στο Υπ.Οικ. όπως καταλάβεις δε θέλουν να ζοριστουν να φτιάχνουν sql για νέες βάσεις και υπολογισμούς ,οπότε όλα θα κυλησουν ως έχουν με τα κυβικά ,αντε να δώσουν κάτι τις αυτοί με τους μηδενικους ρύπους της Μπιρμπιλη
-
Ανακοίνωση από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) σχετικά με την πρόταση για αύξηση κατά 30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης που εξετάζει η κυβέρνηση.
Η τυχόν νέα φορολογική επιβάρυνση στα μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα, εκτός από άδικη, θα είναι αναποτελεσματική. Έχει προταθεί η αύξηση κατά +30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα «δίλιτρα» και μεγαλύτερα αυτοκίνητα, με στόχο να αυξηθούν τα σχετικά δημοσιονομικά έσοδα κατά 20 εκατομμύρια ευρώ.
Όμως, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης έχει σχεδόν μηδενική αποτελεσματικότητα, ακόμη και στα σημερινά του επίπεδα, καθώς έχει προκαλέσει αθρόες καταθέσεις πινακίδων, αλλά και εξαγωγές αυτοκινήτων σε τρίτες χώρες, εις βάρος των εσόδων που θα εισέρεαν από τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Με βάση στοιχεία της ΓΓΔΕ, στις αρχές του τρέχοντος έτους 560.485 αυτοκίνητα βρίσκονταν σε ακινησία, ενώ μόνον την τελευταία τριετία (2012-2014) έχουν εξαχθεί περισσότερα από 55.000 αυτοκίνητα.
Συνέπεια των παραπάνω είναι στα αυτοκίνητα κυβισμού 2.000 cc, η αναλογία των κυκλοφορούντων προς τα προσωρινά ακινητοποιημένα να είναι 3,7 προς 1, ενώ στα αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 2.000 cc η αναλογία να είναι 2,6 προς 1.
Τα συνολικά έσοδα από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης το 2014 ανήλθαν σε 91,1 εκατομμύρια ευρώ, όταν τα διαφυγόντα έσοδα από τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε προσωρινή ακινησία ήταν της τάξης των 77 εκατομμυρίων ευρώ και αυτών που εξήχθησαν της τάξης των 18 εκατομμυρίων ευρώ.
Συνεπώς, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη πλήρως αναποτελεσματικός και η τυχόν αύξηση του θα επιφέρει ελάχιστο δημοσιονομικό όφελος, προκαλώντας αναίτια και άδικα την περεταίρω απαξίωση των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού, πολλά από τα οποία έχουν ήδη ελάχιστη αξία, πχ. 3.000€ ως 5.000€.
-
Είπανε πριν λίγο στην tv ότι στο τραπέζι υπάρχει και ενδεχόμενο κατάργησης της απαλλαγής δεκαετίας από την καταβολή φόρου πολυτελείας.
Δηλαδή με 3000 κυβικά του 1990 που κοστίζει 500 ευρώ, θα πληρώσεις φόρο πολυτελείας 1300-1700 ευρώ.Τα περιμένω όλα πλέον...
-
τουλαχιστον δεν θα χρεοκωπησουμε...
-
Ναι...και τώρα που πήραμε πίσω και τις καθαρίστριες, θα σφουγγαρίζουν τα δάκρυά μας...
-
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.Το αυτοκίνητο που πληρώνει τέλος ταξινόμησης, τέλης κυκλοφορίας, ΦΠΑ κατά την αγορά, φόρους σε βενζίνες και ανταλλακτικά, είναι πολυτέλεια...
Η καθαρίστρια που σε 4ωρη εργασία παίρνει 800 καθαρά(λιγότερα από όσα δυστυχώς παίρνει ο νεοδιοριζόμενος στο δημόσιο για 8ωρη εργασία) είναι υποχρέωση.
Προφανώς δεν μπορεί κάποιος να έχει 3000 κυβικά και να δηλώνει 5000 εισόδημα, για αυτό και είμαι υπέρ του μέτρου των τεκμηρίων.
Αλλά το θέμα με τον Φ.Π είναι ένα αίσχος.-
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.Δηλαδή αυτός που έχει ένα μικρό αυτοκίνητο δεκαπενταετίας για να μετακινείται θεωρείς ότι διαθέτει κάποια πολυτέλεια;
-
Ο χρήστης Jim Str έγραψε:
Για μια χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας το αυτοκίνητο ειναι πολυτέλεια. Ελπίζω να μην μπει φόρος πολυτελείας σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών,τιμής και χρονολογιας.
Δηλαδή αυτός που έχει ένα μικρό αυτοκίνητο δεκαπενταετίας για να μετακινείται θεωρείς ότι διαθέτει κάποια πολυτέλεια;
cyborg είσαι; Δεν καταλαβαίνεις την ειρωνία;
-
Αυτή η προσφορά της Τoyota με τη μείωση του ΦΠΑ στο 18% είναι καινούρια ή εγώ δεν την είχα προσέξει;Ουσιαστικά,αν ισχύει,μιλάμε για έκπτωση 300-1500€ ανάλογα με το μοντέλο.
http://www.toyota.gr/world-of-toyota/ar ... s-vat.jsonΚαι εδώ σημερινό δημοσίευμα σχετικό με τις φήμες των τελευταίων ημερών.
http://www.enikonomia.gr/my-money/21850 ... y-FPA.html
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυτή η προσφορά της Τoyota με τη μείωση του ΦΠΑ στο 18% είναι καινούρια ή εγώ δεν την είχα προσέξει;Ουσιαστικά,αν ισχύει,μιλάμε για έκπτωση 300-1500€ ανάλογα με το μοντέλο.
http://www.toyota.gr/world-of-toyota/ar ... s-vat.jsonΚαι εδώ σημερινό δημοσίευμα σχετικό με τις φήμες των τελευταίων ημερών.
http://www.enikonomia.gr/my-money/21850 ... y-FPA.html
Φοβεροι αυτοι που γραφουν τα αρθρα...Η απλα εχουν πολυ ελευθερο χρονο στα χερια τους....Δλδ αν καποιος εχει να δωσει 100.000ε για αυτοκινητο λετε να τον νοιαξουν τα 5.000ε ? Το μετα ειναι το θεμα με τους φορους αφου τα 5.000ε θα τα δωσει στην αυξηση του φορου πολυτελειας μεσα σε 2 χρονια....Παπαλα με λιγα λογια.
-
Ας μην γκρινιάζουμε με τα πάντα. Ως μέσο αστός δεν με χαλάει να δώσω ενα χιλιαρικο λιγότερο για ενα αυτοκίνητο 20000-25000.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ας μην γκρινιάζουμε με τα πάντα. Ως μέσο αστός δεν με χαλάει να δώσω ενα χιλιαρικο λιγότερο για ενα αυτοκίνητο 20000-25000.Αυτο ισχυει ομως για αυτοκινητα κατω των 2 λιτρων....Γιατι απο 2 και ανω θα στα παρουν με το παραπανω με την αυξηση του φορου πολυτελειας...
-
Το διλιτρο εδώ και χρόνια έχει πεθάνει για την μεσοαστική τάξη.
Τέλη κυκλοφορίας